β„π•šπ•–π•£ π•«π•¦π•π•π•–π•Ÿ π•¨π•šπ•› 𝕒𝕝𝕝𝕖𝕀 π••π•–π•π•–π•Ÿ!


Reputatie 7
Badge +3

Hier zullen wij alles gaan delen! Iedereen mag in dit gesprek stappen.

Er gelden hier natuurlijk wel een paar regels:

  1. Β Natuurlijk alle forumregels.
  2. Β Geen nieuwe berichten met alleen een emoji.
  3. Je bent hier anoniem.
  4. Probeer hier wat minder te quoten, maar meer met een @naamsvermelding te werken.
  5. Je gaat hier netjes met elkaar om en je bent behulpzaam.

Je kunt hier echt alles delen: Gedichten, Verslag van jouw Dag, Probleempjes ect.Β 

Als De Kindertelefoon dit topic verwijderd, zijn wij grote delen van ons vertrouwen in de Kindertelefoon kwijt.

Doe voorzichtig en vooral Veel plezier!


Dit topic is gesloten

149 reacties

Hey @WereldΒ 

Leuk dat je weer zo'n topic hebt aangemaakt! Nu hopen dat hij niet verwijderd wordtπŸ™ƒ

Groetjes,

Ikke13

Heyyy.

Laten we hopen dat deze online blijft voor de verandering.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt,Β @Ikke13

Β 

Mijn dag in een gedicht:

Opstaan

Waar komen deze trillingenΒ vandaan?

Is het echt zo koud op school?

Sta ik nu op de noordpool?

Ik ga ziek naar huis.

En ik drink een warm kop thee thuis.

Wat was die dag vreselijk

En echt onmenselijk

Ziek en weer een topic online hier

Volgensmij drinken mijn ouders nu wat bier?

Welterusten.

Β 

PS Ik voel me nu weer goed!

En ik ga nog niet slapen.

Groetjes,

Wereld

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb de gouden gids badge verdiend en leuk topicΒ  @Wereld Hopen dat hij niet verwijderd word @Wereld Mooi gedicht en veel beterschap deel hem in het gedichten topic gedichten delen met anderen en mijn dag was wel okΓ© ik zal zo even meer uitleg geven

Reputatie 7
Badge +3

@wilhelmavemelaΒ 

Wow.

De gouden gids is echt een heel hoge badge die maar heel weinig mensen hebben

Jij wordt echt ook een nieuwe forrumheld!
Groetjes,

Wereld

Reputatie 7
Badge +14

@WereldΒ wat een super leuke topic! Helaas is de hier mag jeΒ alles delen topic nog steeds gesloten maar ik hoop dat deze open blijft nog dat je niet geband wordt. Anyway,Β hoe gaat het met jullie?Β 
xx Eenmeisje004Β 

Reputatie 7
Badge +14

@wilhelmavemelaΒ wat gaaf meid! Trots op je!Β 
xx Eenmeisje004Β 

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela

Wow.

De gouden gids is echt een heel hoge badge die maar heel weinig mensen hebben

Jij wordt echt ook een nieuwe forrumheld!
Groetjes,

Wereld

Echt word Γ­k een forumheld ik geloof je niet hoor. Ik had hem bij 802 reacties ik heb nu 14 badges en 22 topics 809 reacties ik loop lekker door met mijn reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Eenmeisje004Β 

Ik voel me nu wat beter.

Maar…

Het werd pas echt erg toen ik twee streepjes op mijn coronazelftest kreeg:thermometer_face:

Ik heb nu wat minder klachten en maak jullie geen zorgen om mij. Ik heb overmorgen een test bij de GGD om de uitslag te bevestigen.

Blijf voorzichtig.

Β 

Reputatie 7
Badge +19

Met mij gaat het goed ik zal zo ober mijn dag vertellen ik ga morgen tijd besteden aan mijn gedichten bundel zin in.

Reputatie 7
Badge +19

@Eenmeisje004

Ik voel me nu wat beter.

Maar…

Het werd pas echt erg toen ik twee streepjes op mijn coronazelftest kreeg:thermometer_face:

Ik heb nu wat minder klachten en maak jullie geen zorgen om mij. Ik heb overmorgen een test bij de GGD om de uitslag te bevestigen.

Blijf voorzichtig.

Β 

Vervelend ik heb 1 keer corona gehad en 2 vaccinaties en jullie?

Reputatie 7
Badge +3

@wilhelmavemelaΒ Je bent al een forumheld,Β :stuck_out_tongue_winking_eye: Β je hebt de afgelopen 24 uur 103 reacties geplaatst!

Groetjes Wereld

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb 2 prikken gehad en voor zover ik weet is dit de eerste keer dat ik corona heb.

Reputatie 7
Badge +14

@WereldΒ wat naar! Ik hoop dat als je Corona hebt je er niet zo veel last van krijgt… :(Β 

@wilhelmavemelaΒ Ik heb (althans niet dat ik weet) nog geen Corona gehad en twee vaccinaties.Β 
xx Eenmeisje004Β 

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemelaΒ Je bent al een forumheld,Β :stuck_out_tongue_winking_eye: Β je hebt de afgelopen 24 uur 103 reacties geplaatst!

Groetjes Wereld

Echt hoe weet jij dat ik hou dat niet bij hoor. En ja ik hou van praten!

@Eenmeisje004

Ik voel me nu wat beter.

Maar…

Het werd pas echt erg toen ik twee streepjes op mijn coronazelftest kreeg:thermometer_face:

Ik heb nu wat minder klachten en maak jullie geen zorgen om mij. Ik heb overmorgen een test bij de GGD om de uitslag te bevestigen.

Blijf voorzichtig.

Β 

Vervelend ik heb 1 keer corona gehad en 2 vaccinaties en jullie?

Ik heb 0x corona gehad en ook 2 vaccinaties

@Eenmeisje004

Ik voel me nu wat beter.

Maar…

Het werd pas echt erg toen ik twee streepjes op mijn coronazelftest kreeg:thermometer_face:

Ik heb nu wat minder klachten en maak jullie geen zorgen om mij. Ik heb overmorgen een test bij de GGD om de uitslag te bevestigen.

Blijf voorzichtig.

Β 

Sterkte met je Coronabesmetting.

Beterschap trouwens @WereldΒ 

Reputatie 7
Badge +3

@wilhelmavemelaΒ Je bent al een forumheld,Β :stuck_out_tongue_winking_eye: Β je hebt de afgelopen 24 uur 103 reacties geplaatst!

Groetjes Wereld

Echt hoe weet jij dat ik hou dat niet bij hoor. En ja ik hou van praten!

Omdat ik herrinerde dat je gisteravond nog 708 reacties had:slight_smile:

Β 

@Eenmeisje004Β Bedankt!

@Ikke13Β Bedankt!

@TheMightySlayerΒ Bedankt!

Β 

Ik ga nu even douchen.

Fijne avond nog

@wilhelmavemelaΒ Je bent al een forumheld,Β :stuck_out_tongue_winking_eye: Β je hebt de afgelopen 24 uur 103 reacties geplaatst!

Groetjes Wereld

Echt hoe weet jij dat ik hou dat niet bij hoor. En ja ik hou van praten!

103 reacties is veel! Ik herinner dat ik op 1 dag rond de 100 reacties had geplaatst in december 2019. Maar toen was ik het forum ook wel aan het no-liven.

@wilhelmavemelaΒ Jij wordt gewoon de nieuwste forumheld. Als je zo door gaat heb je mij in een paar weken ingehaald. En op dit moment ben ik de forummer met de meeste reacties (het absolute record staat geloof ik op 7,000 reacties dus dat is dan nog veel meer).

Ik baal op dit moment wel dat discord wereldwijd platligt. Dat is wel jammer.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi leuk deze nieuwe topic ! Ik ga wel heel erg voorzichtig zijn hier :blush:Β Β  we hebben er al een boel gedoe door gekregen, ik ook,Β  dus heel super veel kan ik er niet in gaan zetten maar het is wel leuk dat je het probeert ! πŸ™‚ Sorry voor mijn voorzichtigheid maar het moet maar ff tot het duidelijk is wat er straks mag en kan. Uitleg van mijΒ  staat bij verslag van je dag ( geloof ik)

Grtz liefsΒ  Julian X

Het is niets persoonlijks jongens, maar ik snap eerlijk gezegdΒ echt niet waarom jullie het nu weer proberen. Jullie kennen de regels toch? Jullie weten dat dit niet de bedoeling is op het forum. Ik snap dat het jammer is, maar als je gebruikt wilt maken van dit forum, moet je je wel aan de regels houden.Β Vergelijk het met autorijden. Met de auto kan je heel veel kanten op, maar je moet je wel houden aan de verkeersregels.

Ik snap dat jullie willen kletsen maar dat is hier (onder de huidige forumregels) gwn niet de bedoeling.

De medewerkers van de Kindertelefoon hebben aangegeven dat ze er mee bezig zijn maar dat ze wat meer tijd nodig hebben. Dit betekent dat ze heel serieus bezig zijn met jullie op- en aanmerkingen. Geef ze dan ook even de tijd. Zoiets is niet met één vergadering opgelost. Houd je tot die tijd gewoon voor de zekerheid nog aan de forumregels.
Β 

Verder wil ik ook nog even benadrukken dat het geen wedstrijd is op het forum hè. Je hoeft ook echt niet op elk topic te reageren. Als er al veel goede reacties zijn moet je jezelf afvragen of je reactie nog iets toevoegt. Zo nee, laat lekker gaan. Ook dat helpt het forum overzichtelijk te houden.

Kwaliteit over kwantiteit. Als een reactie maar 1-2 zinnen is, zou ik mezelf afvragen of het iets toevoegt.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi leuk deze nieuwe topic ! Ik ga wel heel erg voorzichtig zijn hier :blush:Β Β  we hebben er al een boel gedoe door gekregen, ik ook,Β  dus heel super veel kan ik er niet in gaan zetten maar het is wel leuk dat je het probeert ! πŸ™‚ Sorry voor mijn voorzichtigheid maar het moet maar ff tot het duidelijk is wat er straks mag en kan. Uitleg van mijΒ  staat bij verslag van je dag ( geloof ik)

Grtz liefsΒ  Julian X

Jammer ik hoop toch dat je wel veel wilt plaatsen