β„π•šπ•–π•£ π•«π•¦π•π•π•–π•Ÿ π•¨π•šπ•› 𝕒𝕝𝕝𝕖𝕀 π••π•–π•π•–π•Ÿ!


Reputatie 7
Badge +3

Hier zullen wij alles gaan delen! Iedereen mag in dit gesprek stappen.

Er gelden hier natuurlijk wel een paar regels:

  1. Β Natuurlijk alle forumregels.
  2. Β Geen nieuwe berichten met alleen een emoji.
  3. Je bent hier anoniem.
  4. Probeer hier wat minder te quoten, maar meer met een @naamsvermelding te werken.
  5. Je gaat hier netjes met elkaar om en je bent behulpzaam.

Je kunt hier echt alles delen: Gedichten, Verslag van jouw Dag, Probleempjes ect.Β 

Als De Kindertelefoon dit topic verwijderd, zijn wij grote delen van ons vertrouwen in de Kindertelefoon kwijt.

Doe voorzichtig en vooral Veel plezier!


Dit topic is gesloten

149 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb goed geslapen, ik voel me nu al wat beter.

@MCESΒ maak een account waarvan de KT weet dat die niet van jou is en zet er dan ergens diep in een reactie bij dat jij het bent.

Suc6 op school!

Ben je niet niet bang dat de moderatie dit topic verwijderdΒ 

Β 

Ik benΒ wel bang

Ik heb goed geslapen, ik voel me nu al wat beter.

@MCESΒ maak een account waarvan de KT weet dat die niet van jou is en zet er dan ergens diep in een reactie bij dat jij het bent.

Suc6 op school!

En @MCESΒ gebruik dan ook VPN (ProtonVPN is gratis) zodat je een ander IP hebt zodat je de ban makkelijker kan omzeilen.

Ja @MCESΒ 

Maak een nieuwe accountΒ 

Met een andere naam

Doe het !!

Kom terug !!!

Β 

Reputatie 7
Badge +19

Ja please we need you @Ikke13 Ik heb lekkergeslapen en ga zo naar school en jij? Over @MCES Ben ik het helemaal met jullie eens en ik ben zo blij met jullie als forumvrienden

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal,Β 

ik heb nu pauze en gehad ook wel lekker geslapen. Echt onzin dan MCES geband is. Hij was echt een lieve bestie. :)Β 

xx Eenmeisje004Β 

Reputatie 7
Badge +3

Hoii

Ik heb vandaag de lessen via teams online gevolgd. Het gaat goed met mij

Ik ben absoluut niet bang voor bans. Want als de KT het gaat flikken om ons allemaal te bannen dan zijn de mensen die nu 80% van alle reacties plaatsen weg.

Dus, Kindertelefoon, als jullie ons bannen is bijna het hele forum weg.

PS: Ik denk dat ze dit topic niet gaan sluiten, want de moderatoren weten heus wel dat dit topic er is, en anders was deze al lang weggehaald.

Groetjes,

WereldΒ 

Β 

#Unban4MCES

Reputatie 7
Badge +3

DIT MEEN JE NIET

Β 

Ze zijn zo dom geweest om de emoji-optie te verwijderen

Shit.

Er stond naast dikgedrukt, schuin en onderstreept een emoji-knopje, waar ook emoji's in stonden die ik niet in mijn toetsenbord heb …

Β 

UPDATE

Ik merk dat ze nu ook de optie om je tekst in een ander kleurtje te zetten hebben verwijderd

Β 

Ze slopen dit forum gewoon (boze emoji)

#StopMetHetForumSlopen

Β 

@Rob_Β @Carolien_Β uitleg?

@WereldΒ raar dat ze dat hebben gedaan… het voegt nieks toe ofzo en maakt verder vrij weinig uit… emoji kan nog wel op genoeg andere manieren gelukkig

Reputatie 7
Badge +3

Ja dat snap ik maar ik heb heel weinig emoji’s op mijn telefoon…

en ook op mijn iPad…

Reputatie 7
Badge +3

Zo zag het eruit:

(

Oude foto)

bruh

beetje raar dat ze dat hebben gedaan

Het is niets persoonlijks jongens, maar ik snap eerlijk gezegdΒ echt niet waarom jullie het nu weer proberen. Jullie kennen de regels toch? Jullie weten dat dit niet de bedoeling is op het forum. Ik snap dat het jammer is, maar als je gebruikt wilt maken van dit forum, moet je je wel aan de regels houden.Β Vergelijk het met autorijden. Met de auto kan je heel veel kanten op, maar je moet je wel houden aan de verkeersregels.Β En als je de regels overtreed krijg je een boete (waarschuwingen) en als het te ver gaat of te vaak gebeurt wordt je rijbewijs ingenomen (een ban).

Ik snap dat jullie willen kletsen maar dat is hier (onder de huidige forumregels) gwn niet de bedoeling. Het hoofddoel van het forum is mensen helpen en problemen oplossen, niet nieuwe mensen ontmoeten en leren kennen en kletsen.

De medewerkers van de Kindertelefoon hebben aangegeven dat ze er mee bezig zijn maar dat ze wat meer tijd nodig hebben. Dit betekent dat ze heel serieus bezig zijn met jullie op- en aanmerkingen. Geef ze dan ook even de tijd. Zoiets is niet met één vergadering opgelost. Houd je tot die tijd gewoon voor de zekerheid nog aan de forumregels.

Reputatie 7
Badge +3

Ja het is heel raar. Wat bedoel je met Bruh als ik vragen mag?

Reputatie 7
Badge +14

@WereldΒ oh? Bij mij staat het er nog wel?Β 

xx Eenmeisje004Β 

laat maar @WereldΒ 

maakt niet uit, is niet belangrijk

@Eenmeisje004Β en @WereldΒ zal ik ff kijken of het er bij mij staat?

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet niet wat jullie hiermee moeten, maar ik moet het ergens kwijt.. dus dan maar hier:)

ik had dus laatst een experiment voor scheikunde, je kreeg 6 onbekende stoffen en dan moest je onderzoeken en er achterkomen welke stof het was.Β 
ik heb dus net mijn cijfer terug; 10.Β 
ik ben echt helemaal in de war want ik heb sommige dingen echt totaal gegokt, je moest al je waarneming opschrijven en zo maar volgens mij heb ik dat helemaal niet goed gedaan. Dus ja ik snap niet hoe ik een 10 kan hebben hahahaha

Best wel veel mensen hebbenΒ er een onvoldoende voor en mensen die goed zijn in scheikunde hebben hooguit een 8.Β 
ik heb het nog niet ingezien maar ik ben echt bang dat mijn cijfer niet klopt of zo lol

nou goed verhaal weer dit..Β 

maar vandaag was dus een leuke dag, mn laatste uur viel uit en gym viel best mee en ik heb dus denk ik een 10 (?!!) voor scheikunde:)

Reputatie 7
Badge +7

Aaaah ik heb net een heel verhaal getypt maar t moet eerst gecheckt worden:)

Reputatie 7
Badge +14

@Ikke13Β is goed!Β 

xx Eenmeisje004Β 

Reputatie 7
Badge +7

Bij mij staat dat emoji knopje ook niet, maar ik zit om mn telefoon misschien werkt dat alleen op de computerΒ 

Reputatie 7
Badge +14

ja ik zit ook op m’n ipad van school.Β 

xx Eenmeisje004Β 

bij mij staat dit er nog gewoon

Β