β„π•šπ•–π•£ π•«π•¦π•π•π•–π•Ÿ π•¨π•šπ•› 𝕒𝕝𝕝𝕖𝕀 π••π•–π•π•–π•Ÿ!


Reputatie 7
Badge +3

Hier zullen wij alles gaan delen! Iedereen mag in dit gesprek stappen.

Er gelden hier natuurlijk wel een paar regels:

  1. Β Natuurlijk alle forumregels.
  2. Β Geen nieuwe berichten met alleen een emoji.
  3. Je bent hier anoniem.
  4. Probeer hier wat minder te quoten, maar meer met een @naamsvermelding te werken.
  5. Je gaat hier netjes met elkaar om en je bent behulpzaam.

Je kunt hier echt alles delen: Gedichten, Verslag van jouw Dag, Probleempjes ect.Β 

Als De Kindertelefoon dit topic verwijderd, zijn wij grote delen van ons vertrouwen in de Kindertelefoon kwijt.

Doe voorzichtig en vooral Veel plezier!


Dit topic is gesloten

149 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, zouden jullie niet zoveel quotes willen gebruiken? Anders heb je kans dat iemand een waarschuwing krijgt en dat wil niemand denk ik… 

xx Eenmeisje004Β 

Reputatie 7
Badge +14

@wilhelmavemelaΒ water misschien?Β 

xx Eenmeisje004Β 

Reputatie 7
Badge +19

@Eenmeisje004Β  Wat bedoel je met water misschien?

Reputatie 7
Badge +19

Oh laat maar okΓ© ik ga zo aan de slag

Reputatie 7
Badge +14

@wilhelmavemelaΒ  een gedicht over water. :)Β 

xx Eenmeisje004Β 

Reputatie 7
Badge +19

Het gedicht staat er

Reputatie 7
Badge +19

@WereldΒ  Ik vond de actie van de penislengtes heel slim en ik moest er wel om lachen hoor:) nu kunnen ze in het stof verdwijnen ;)

Reputatie 7
Badge +3

@WereldΒ  Ik vond de actie van de penislengtes heel slim en ik moest er wel om lachen hoor:) nu kunnen ze in het stof verdwijnen ;)

Ja het was veel moeiteΒ :joy:, maar ja,

Als ik voortaan nag zo’n topic tegenkom plak ik die reactie er meteen in.

Lijkt me ook een beetje heel erg nutteloos om een topic te starten waar er al minstens 2000 van bestaan

Ik ga nu slapen

Welterusten

Reputatie 7
Badge +19

Inderdaad nutteloos maar ook wel een beetje lachen en ik geloof zeker dat het veel werk was;) welterusten ik heb nog een gedicht geplaatst misschien wil je hem lezen?

Reputatie 7
Badge +3

Inderdaad nutteloos maar ook wel een beetje lachen en ik geloof zeker dat het veel werk was;) welterusten ik heb nog een gedicht geplaatst misschien wil je hem lezen?

Ik heb hem net gelezen (over water)

Was mooi!

Welterusten

Reputatie 7
Badge +19

Dank welterusten tot morgen

Reputatie 7
Badge +14

Ik ga ook slapen. Welterusten allemaal! <3
xx Eenmeisje004Β 

WelterustenΒ 

😁

Reputatie 7
Badge +19

Ik ga ook slapen. Welterusten allemaal! <3
xx Eenmeisje004Β 

Weltruste

Reputatie 7
Badge +19

@ZelleΒ  Waarom kijk je zo blij? ;)

Ik ben vandaag happy

Want een nieuweΒ β„π•šπ•–π•£ π•«π•¦π•π•π•–π•Ÿ π•¨π•šπ•› 𝕒𝕝𝕝𝕖𝕀 π••π•–π•π•–π•Ÿ!

😁😁😁

Maar nog steeds snik snik snik

Ik misΒ @MCESΒ 

😭😭😭

Reputatie 7
Badge +19

Maar nog steeds snik snik snik

Ik misΒ @MCESΒ 

😭😭😭

Ja me to ik wil duidelijkheid: (

Ik ben vandaag happy

Want een nieuweΒ β„π•šπ•–π•£ π•«π•¦π•π•π•–π•Ÿ π•¨π•šπ•› 𝕒𝕝𝕝𝕖𝕀 π••π•–π•π•–π•Ÿ!

😁😁😁

Ja me to helaas kan @MCES Er niet meer aan meedoen

Snik Snik Snik Snik SnikΒ 

Vind echt zo zielig voor hem

Hij was een aardige jongen

Β 

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Hij is hij is nog niet forumdood hij is forumdoodziek maar of hij word beter als er duidelijkheid is of hij word forumdood en dat willen we niet

Reputatie 7
Badge +19

Ik ga nu ook slapen welterusten

Hey allemaal,

Lekker geslapen?

Maar weet je... ik vind het raar dat iemand zoals MCES gelijk volledig verbannen word. Vooral aangezien als ze de regels zo hanteren, er meer mensen verbannen hadden moeten zijn. En misschien heeft hij over een tijdje we echt hulp nodig met iets, maar kan hij niet geholpen worden, alleen maar omdat hij per ongeluk iets te veel een gesprek ging voeren.Β :(

En hij kan nooit meer adviezen krijgen of mensen helpen... beseft de moderatie dat wel? Hadden ze niet gewoon een straf van een maandje ofzo kunnen doen?Β 

~Ikke13

Ohja en over 20 daagjes, op 29 maart dus is het precies een jaar geleden dat ik mijn eerste topic plaatste:)

Reputatie 3
Badge

@Ikke13Β klopt ja, dat van MCES, vind ik ook raar. Nu hopen dat @Rob_Β binnenkort iets van zich laat weten...

Ik heb goed geslapenΒ 

Ik vind het ook een onzin dat @MCESΒ  verbannen wordt

Β 

Zelle