Vraag

Hoe vertel ik ??



Toon eerste bericht

129 reacties

Hey,

Ik wil ff zeggen dat ik het heel mooi vind dat je jezelf bent. En ook superstoer dat je het wil vertellen (of heb je dat inmiddels al gedaan?)

groetjes 

J8j8

Ik duim voor je !!!!

😁😁😁

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela haha id hoek.. nou shirtje sportbroekie, vet blozen handjes achter mn rug en zoals Ellen schreef knikkende knietjes 🤾😅  zoiets dus 😉

Reputatie 7
Badge +7

Ga zo door @Julian12 

Oh wat prachtig geschreven @Julian12  ! helemaal goed toch en zoals jij bent ! Ik vind het geweldig als een jongen zo zichzelf is. Super hoor, durf je dit straks echt aan je klas te vertellen of laat je het lezen ?  Ik vind het power hoor ! En dat rokje lijkt mij zeer hot staan :sunglasses:

En haha wat @wilhelmavemela zegt van jou te bozen met je straf het is idd erg grappig , het was bij Nico mijn crush precies zo! Lief met de handjes achter en niet om mogen kijken aaahw :heart_eyes:  ;-)  En ik zette dat in mn gedicht omdat het zo cute was . wij meisjes houden van jongens die af en toe ook shy zijn en blozen is super schattig ;)

Maar on topic je verhaal is indrukwekkend !  Laat je weten hoe het ging ?

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

@Ellen ik hoop het dat ik het durf ! Ik wacht nog even reacties hier af en dan misschien via mijn mentor zij is wel heel aardig en vertrouwd.

Ik laat het weten 👍.  

Grtz liefs Julian X

Ik schaam me ook weleens en blozen vind ik heel schattig

 

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Ik ook ! 100 % cute :heart_eyes:

Hey Julian12 een vraagje over je verhaal. Heb je ongeveer even vaak een rokje als korte broek aan? Als in maakt je dat veel verschil behalve als het onpraktisch is natuurlijk ? En echt helemaal nooit een lange broek bv naar een deftig feest ? En eye liner doe je dat heel soms of vaker ? Heel cool trouwens !  En ben jij hb ( hoogbegaafd)? Of wil je dat niet hier kwijt in dat geval sorry voor de vraag. Vlgs mij ben jij iig zeer intelligent :) 

Sanny xxxx

Inderdaad maar ik heb dat als plan B plan A is dat ik legaal ga kijken of ik graffiti op bruggen ga spuiten (ik moet alles nog uitzoeken en dan geef ik mijn straat dan kan hij alle huizen af als @Julian12 De brug dan ziet en dan komt hij uit bij mij jeej en ik denk dat hij dan de enige is die daar dan de moeite voor zou nemen en ik kan ook checken of hij het wel is. Dat is mijn plan ik ga hier denk ik nog een topic over maken voor meer info

Maar wie weet woont ie wel helemaal aan de andere kant van het land meisie ;)  ik heb het gevoel dat ie op een wadden eiland ofzo woont. maarja ik kan daar hier verder niks over zeggen. In elk geval maak je niet te druk hé ?  Als je voor elkaar bent gemaakt kom je elkaar sowieso tegen. maybe op een groot kamp ofzo.  We kunnen hier niet  aan veel doen maar hou je vast aan het gevoel dat je elkaar ooit vind.

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

Zal  ik doen heel fijn dat je me hoop inblaast

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Sanny  thuis of met bff's maakt het me niet uit trek ik tegenwoordig zonder na te denken net zo makkelijk een rokje aan. Naar school durf ik nog niet. Scouts wel . Maar idd het kan soms minder handig zijn dan ben ik wel bewust.  Haha als het echt moet en de kilt kan niet ( ik heb een echt baret+kilt + kniekousen+ sjerp+jasje +dasje setje ) * dan gaat de enige (zwarte) lange broek die ik heb wel aan hoor :)  en eye liner soms als ik er netjes uit wil zien. Ik heb donkere ogen en wimpers dus dat past wel. Een beetje doe ik dan.

En ik ben idd wel geconstateerd hb maar ik zal er wel een x een topic over maken. Want ik "buit " dat bewust nog niet uit ik doe wel aan verbreding plusles maar ik wil niet met oudere kids nu al.  In gr 8 was een deel van mijn gedrag er door verklaard net als mijn verveling soms begin dit jaar o.a. ook mn gedrag bij gym je weet wel. Nu heb ik meer stof en breder en doe thuis ook extra cursussen dus dan gaat het goed. Maar ik zet mezelf dus soort van op de rem want hb brengt ook psychisch wel wat dingen zoals mn angsten soms en neerslachtigheid. Ik wil dat in balans houden en heb daar hulp bij vandaar dat ik ook wist van je betrekkingsprobleem dat heb ik ook . Dus hb is vaak handig maar zeker niet alleen maar voordelig. En ik wil ook niet bijzonder er door zijn en gewoon lekker een kind van 12 zijn haha  ;) 

Groetjes liefs Julian X 

* als het ooit een keer mag zal ik dat zeker nog aan @wilhelmavemela  en jullie laten zien. Who knows :)

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela en @Ellen  wat zou je doen met mijn verhaal? Voor de klas vertellen ? Of opnemen en dan als filmpje laten zien.... 

Grtz en liefs Julian XXX 

❤️

 

Hoi ik zal ook duimen ! Wat lijkt me dat moeilijk, dat je dat durft is al the boss !

Reputatie 7
Badge +19

@Ellen@wilhelmavemela  Komt goed !  On topic ik ga volgende week dinsdag de topic voor de klas bespreken, dus het oplezen en dan hun vragen beantwoorden, ik wil het achter me hebben. Ik heb ook het gevoel dat ik het wel durf !

Grtz liefs Julian XXX

Je kan het we staan achter je kiss me

Ik schaam me ook weleens en blozen vind ik heel schattig

 

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Ik ook ! 100 % cute :heart_eyes:

 

Ellen ik vind jou ook hartstikke cute, je bloost heel vaak denk ik. cute echt waar😍 cutie

 

XX MCES 😊😊

Haha lees mn gedicht topic. Dat is een reden wrom ik zo viel voor Nico mijn vriendje, die bloost ook zo cuty 😍😍 en als ik de berichtjes van Julian en Wilhelmavemela lees bloost hij ook erg cute zoals onder straf  net als Nico😉😘

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

Reputatie 7
Badge +19

Ik kan niet stoppen met dankjewel en ik hoop het ook zeggen dus bij deze Thanks en ik hoop het ook:)

Reputatie 7
Badge +7

Ik kan niet stoppen met het zeggen van cute en schattig de hele tijd, want jullie zijn gewoon te cute😘. Veel love❤️

Reputatie 7
Badge +17

@J8j8  dankjewel ! :)

Grtz liefs Julian X

@Ikke13  mee eens ! Je zegt het helemaal goed :)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 3
Badge

hi, ik lees dit hele gebeuren nu pas… maar goed dat je het hebt gezegd @Julian12 !!

Reputatie 7
Badge +19

@Ellen@wilhelmavemela  Komt goed !  On topic ik ga volgende week dinsdag de topic voor de klas bespreken, dus het oplezen en dan hun vragen beantwoorden, ik wil het achter me hebben. Ik heb ook het gevoel dat ik het wel durf !

Grtz liefs Julian XXX

Kan je ook vertellen hoe het afloopt?

Reputatie 7
Badge +7

Ja kan je ons ook vertellen hoe het afloopt 

Ja Julian daar ben ik ook heel benieuwd naar maar dat ga je ons vast wel vertellen ! :)  ik vind je super stoer echt waar.

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

Fijn ik hoop het beste voor je

Reputatie 7
Badge +19

@MCES  Ik wil je waarschuwen voordat de KT dat doet er staat namelijk een persoon op je profiel foto en dat mag niet ik wil niet dat je een waarschuwing krijgt dus Wijzig je profiel foto.

Tip van mij

Reageer