Vraag

Hoe vertel ik ??


Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb een kort verhaal over mijzelf wat ik misschien aan mijn klas of iig mijn mentor wil vertellen zodat ze weten wie ik eigenlijk ben. Ik heb de privé dingen er uit gelaten voor dit forum. Kunnen jullie me helpen of het zo goed is en het niet raar over komt ? En alsjeblieft als je wat verbeteren wil, graag, of als ik wat te vaag heb beschreven , let me know ! Super bedankt vast.

Hier is het:

 

Hoi jullie kennen mij als Julian en als de jongen die jullie zien. Ik ben volgens sommigen een beetje gek en de meesten vinden mij heel aardig en grappig en gelukkig heb ik geen ruzie met iemand. Dat gek zijn komt denk ik hoe ik er uit zie en omdat ik een hele eigen kleedstijl heb tenminste dat hoor ik vaak. Ik loop altijd in maximaal ¾ lengte broek, hou van losse kleding en als er een klein straaltje zon is heb ik de kuitjes al bloot ;-) ik hou van mij vrij voelen en de wind om me heen op mijn huid en ik ben heel graag buiten. In de les ben ik meestal rustig en stil en zoals jullie weten soms ook helemaal niet en dan weet ik al wel dat de gang of het hoekje zeggen ‘kom maar Julian je bent welkom’ ;-) of strafschrijven en dat snap ik want mijn lachbuien zijn al beroemd, en ik kan ze dan niet stoppen. Later heb ik dan spijt maar de straf is dan al geweest. Ik help iedereen waar ik kan, geef vaak tips aan jullie en ik vind iedereen in de klas op z’n eigen manier helemaal oké ! Ik zeil, ik doe aan karate en ik heb heel veel fun bij de waterscouts. Maar ik heb van binnen ook heel veel vragen en emoties. Wie ben ik eigenlijk? Wat wil ik ? Dingen die iedereen wel kent. Wat jullie misschien niet weten, is dat ik niet alleen maar typisch een jongen ben voor mijn gevoel.( ik noem het maar even zo) Ik wil bijvoorbeeld liever geen haar overal, mijn benen houd ik glad, gelukkig zit er ook wat oosters in mij dus baardhaar komt er niet veel ( hoop ik) en ik zou het jammer vinden om een te zware stem te krijgen, vind het eigenlijk wel goed zo. Ik snap ook bijvoorbeeld meisjes helemaal als ze over uiterlijk, kleding en opmaken praten, had en heb speelgoed en dingen thuis die misschien wel “typisch”meisjes achtig zijn. En ik kan giechelen en heel hoog gillen en ja, ik heb 2 rokken/rokjes in mijn kledingkast. 1 is een kilt van mijn familie en daar ben ik trots op ( Schotse familie ) en 1 camo-kleuren rokje . Dat draag ik best graag, niet naar school dus jullie hebben mij nooit zo gezien. En dat zal ik ook niet snel doen. Eerlijk gezegd dat durf ik niet. Maar en ik wil ook niet een ander geslacht. Ik hou niet van hokjes maar als je mij ergens wil zetten is dat gewoon een jongen die geen verschil maakt tussen ‘meisjesdingen doen’ en ‘jongensdingen doen’ en dat geld ook voor mijn kleren. Toen ik de rok uitzocht had ik er wel 1 die een beetje stoer moest zijn , die ‘nog bij een jongen past’ want ik ben dus een jongen maar wel DIE jongen :-) En weten jullie ? Ik doe er niemand kwaad mee, ik ben daar blij mee en ik ben daar trots op !

En, van mij mag dus iedereen lekker zijn wie die wil zijn :-) Mag ik dat bij jou ook ?

 

Nou dat was het en ik ben heel benieuwd wat jullie vinden :blush:

Grtz en Liefs Julian XXX


121 reacties

Reputatie 7
Badge +19

En hoe is het gegaan?

En hoe is het gegaan?

Hoi volgens mij gaat Julian dit volgende week dinsdag doen 😊 vandaag heeft ie de Hunt. Duimen dus dat hij niet wordt " gearresteerd" en een prijs wint 😉 het is een vet spel. 

Lieve groetjes Ellen 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi,

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

 

Groetjes Tess_ 

Hey,

Ik wil ff zeggen dat ik het heel mooi vind dat je jezelf bent. En ook superstoer dat je het wil vertellen (of heb je dat inmiddels al gedaan?)

groetjes 

J8j8

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal ik blijf on topic ik kreeg vandaag een mail met een 1e officiële waarschuwing dat ik te vaak off topic ga dus :

Ik ga dit volgende week vertellen inderdaad.  Deze week heb ik vakantie

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Ga zo door @Julian12 

Reputatie 7
Badge +17

@J8j8  dankjewel ! :)

Grtz liefs Julian X

Hoi Julian jij bent een echte schrijver ! Wat mooi ! heel veel succes en ik als jongen vind  jongens met een rokje super sexy ( ben bi) . Echt heel mooi.

Hartelijke groet van Sankonijn

Reputatie 7
Badge +7

Je hebt er aanleg voor

Bravo👏

Reputatie 7
Badge +19

En ga je het morgen vertellen?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi  dank jullie wel :)  @wilhelmavemela  ik ga het dinsdag voor de klas vertellen :)  duim je voor mij ?;)  jullei allemaal ?:blush:

 

Grtz liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +7

Wij duimen allemaal voor jou😊

Zet hem op 

Je kan het 

 

MCES 

Reputatie 7
Badge +17

:kissing_heart::blush:  iedereen echt ontzettend bedankt voor alle steun !

Reputatie 7
Badge +7

Julian jij bent mijn held😊

Onthoud dat, knoop dat goed in je oren

 

MCES 

Reputatie 7
Badge +17

@MCES  dankjewel :kissing_heart:

Hoi ik zal ook duimen ! Wat lijkt me dat moeilijk, dat je dat durft is al the boss !

Reputatie 7
Badge +17

@Sankonijn  dankjewel ook :kissing_heart:

Reputatie 7
Badge +19

Ik duim voor je morgen de grote dag! Vertel je hoe het is gegaan?

Ik duim voor je !!!!

😁😁😁

Reputatie 7
Badge +7

Julian, ik duim voor je en laat je mij weten hoe het is gegaan😊

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal  cute  mensen hartstikke lief van jullie en ik neem moed mee dankzij jullie ! :kissing_heart:  en @wilhelmavemela  ik zal zeker vertellen hoe het ging lieve meis

Liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Fijn ik hoop het beste voor je

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Julian12

Je hebt gelijk! Je mag er echt trots op zijn dat je jezelf durft te zijn. Van mij mag iedereen ook zich zelf zijn. Hoe iemand eruit ziet, welke achtergrond diegene heeft, of de persoon bij de lhbtiq+ hoort, dat maakt echt niet uit. Iedereen is mooi op zijn eigen manier.  :)Daar hoef je je echt niet voor te schamen.

Dat je dit durft te vertellen! Dat vind ik echt heel stoer van je. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

@Julian12 Ik duim ook voor je! Vandaag vertel je het toch? 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal ( ja klopt dus @Eenmeisje004  ) :wink:  nou het ging eigenlijk heel goed ! Ik heb het verhaal verteld, ook over de kilt en 'm meegenomen en iedereen wou zien hoe die stond haha :blush:  dus ook ff aangedaan,. En wat mij heel erg meeviel : iedereen was blij voor me,  en waardeerde het. Ook de jongens noemden me “the besty “ dat ik dat durfde te doen enzo. Denk wel voor mezelf dat een rokje naar school nog wat te moelijk is maar toch. ze weten al dat ik altijd met blote kuitjes rondloop haha ;)  maarja... Heel leuk was het. Dus daar ben ik wel heel blij om . Wou ( on topic) toch even dit kwijt !

Grtz liefs Julian en dank jullie wel nogmaals ! XXX

Reageer