Vraag

Hoe vertel ik ??



Toon eerste bericht

129 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey lieve @Tartan14  ik heb nu vrij en probeer het de rest van de dag ook 😄met een korte broek, het valt tot nu toe mee 💪 haha 😉

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Wat een topper!! 

Reputatie 7
Badge +7

Oh oke, ik ben dat trouwens niet hoor. Is gwn een random iemand. Maar bedankt he voor je tip😚

 

Veel love ❤️

Reputatie 7
Badge +19

Graag gedaan hoor ik zelf hou niet van die waarschuwingen dan is voorkomen beter toch graag gedaan zou ik bij iedereen doen

Reputatie 7
Badge +19

-onnodige quotes verwijderd-

Ik hoop het beste voor je je slaat je er wel doorheen @Julian12 We weten dat je het kan

Reputatie 7
Badge +19

Ja sorry en de laatste reactie was wel on topic maar sorry

@Julian12 

Echt zo mooi geschreven 

Ik denk dat je talent heeft om teksten te schrijven 

@wilhelmavemela 

Je bent echt smoor op @Julian12 

Jullie passen wel echt goed bij elkaar

Ik denk dat je heletijd moet blozen hé

 

X Zelle 

Reputatie 7
Badge +19

Graag gedaan en ik vind het wel grappig en cool een jongen in rokje en dan zie ik al voor me jij in de hoek blozend met rokje en alles er op en eraan love it love you

Reputatie 7
Badge +17

Kijk, dit is dus zo'n situatie, dat ik dus @Eenmeisje004  gewoon wil bedanken voor haar steun en haar lieve opmerkingen maar ik ben gewoon bang om dat te doen en te plaatsen.  Denk dus elke keer oh oh mag dat wel? Is dat geen chatten? Krijg ik straf?  Maarja,

dankjewel Eenmesiej004 ! Ja het was heel leuk en ze vonden het me goed staan haha ;)

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +5

Doe je die sokken dan tot je knieën aan, of heb je alsnog een een stukje bloot?

Lijkt mij iig heel koud! Stoer dat je het alsnog doet🙃

Hoi hoi Julian ik ben trots op jou en wat je doet !  Zou het graag zien hoe het je staat 🙂 En @wilhelmavemela  haha dat zou inderdaad wel eens heel grappig en schattig kunnen zijn hihi, handjes op de rug ( we mogen elkaar wel een beetje plagen hé Julian ? :wink:  ) zou ik ook wel willen zien !  En dan gaan we gewoon naast je staan :)  Maar serieus al met al ik vind dit dus heel stoer dat je dat hebt gedaan en gedurfd en  ik zou willen dat iedereen dat kon en durfde. Als anderen je op dei manier beter leren kennen scheelt dat vaak ook een boel  vervelende dingen.  Well done boy !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Ja, en het topic is verwijderd. Hierdoor leg ik mijn protesten tegen de te strenge moderatie nog niet stil. Daarnaast zou ik graag ook collectieve excuses willen op het forum door het mod-team tegen de gebruikers die de dupe zijn geworden van dit.

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben echt heel heel erg blij voor je dat het is gelukt en dat je je ook vrijer voelt nu ik word daar heel erg blij van ik ben trots op je dat je dit gedurfd hebt

Reputatie 7
Badge +19

En ga je het morgen vertellen?

En hoe is het gegaan?

Hoi volgens mij gaat Julian dit volgende week dinsdag doen 😊 vandaag heeft ie de Hunt. Duimen dus dat hij niet wordt " gearresteerd" en een prijs wint 😉 het is een vet spel. 

Lieve groetjes Ellen 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi  dank jullie wel :)  @wilhelmavemela  ik ga het dinsdag voor de klas vertellen :)  duim je voor mij ?;)  jullei allemaal ?:blush:

 

Grtz liefs Julian X

 

Hoi wat een goed verhaal en wat sterk van jou ! En dat je in de hoek  moet staan vind ik stom en gemeen van die juf !  Het is van jou  wel lief hoor best schattig, maar toch een akelige juf vind ik  dan.  En ik vind het super krachtig dat jij dit durft wat stoer !  Ik wou dat er meer jongens zo waren dan. En het lijkt me  best vet staan , zou het ook wel willen zien.  Heel veel power !

Van Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +7

Wij duimen allemaal voor jou😊

Zet hem op 

Je kan het 

 

MCES 

Reputatie 7
Badge +19

Ik duim voor je morgen de grote dag! Vertel je hoe het is gegaan?

Reputatie 7
Badge +17

:kissing_heart::blush:  iedereen echt ontzettend bedankt voor alle steun !

Reputatie 7
Badge +17

Heel mooi verhaal en bij mij mag je zeker jezelf zijn hoe kwam je op het idee om dit te delen?

Kiss me

Dankjewel super lief ! Ik wou dat delen omdat ik me vrijer kan voelen en mensen dan snappen wie ik precies ben. En waarom ik ben zoals ik ben. 😍😉  En ik wil een beetje van die schaamtes af ik ben nog veel te snel beschaamd en blozen en zulke dingen 😳

Grtz en liefs XXX Julian.  

❤️

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Julian jij bent mijn held😊

Onthoud dat, knoop dat goed in je oren

 

MCES 

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12

Echt zo mooi geschreven 

Ik denk dat je talent heeft om teksten te schrijven 

@wilhelmavemela

Je bent echt smoor op @Julian12 

Jullie passen wel echt goed bij elkaar

Ik denk dat je heletijd moet blozen hé

 

X Zelle 

Dat klopt allemaal ik hoop zo dat ik @Julian12 Zal ontmoeten ik heb ook al een half plan maar eerst nog dingen opzoeken. P.S kindertelefoon mijn plan is buiten het forum om en ik zal zorgen dat ik geen regels overtreed

Wat dapper van je dat je dit met ons wilt delen !!!!!

 

Luna

Reputatie 7
Badge +17

Ik schaam me ook weleens en blozen vind ik heel schattig

 

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Hihi nou dan moest je me maar eens bij de gym zien in de corner 😳😳😉😉 

❤️😍😚

Reageer