Vraag

Hoe vertel ik ??


Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb een kort verhaal over mijzelf wat ik misschien aan mijn klas of iig mijn mentor wil vertellen zodat ze weten wie ik eigenlijk ben. Ik heb de privé dingen er uit gelaten voor dit forum. Kunnen jullie me helpen of het zo goed is en het niet raar over komt ? En alsjeblieft als je wat verbeteren wil, graag, of als ik wat te vaag heb beschreven , let me know ! Super bedankt vast.

Hier is het:

 

Hoi jullie kennen mij als Julian en als de jongen die jullie zien. Ik ben volgens sommigen een beetje gek en de meesten vinden mij heel aardig en grappig en gelukkig heb ik geen ruzie met iemand. Dat gek zijn komt denk ik hoe ik er uit zie en omdat ik een hele eigen kleedstijl heb tenminste dat hoor ik vaak. Ik loop altijd in maximaal ¾ lengte broek, hou van losse kleding en als er een klein straaltje zon is heb ik de kuitjes al bloot ;-) ik hou van mij vrij voelen en de wind om me heen op mijn huid en ik ben heel graag buiten. In de les ben ik meestal rustig en stil en zoals jullie weten soms ook helemaal niet en dan weet ik al wel dat de gang of het hoekje zeggen ‘kom maar Julian je bent welkom’ ;-) of strafschrijven en dat snap ik want mijn lachbuien zijn al beroemd, en ik kan ze dan niet stoppen. Later heb ik dan spijt maar de straf is dan al geweest. Ik help iedereen waar ik kan, geef vaak tips aan jullie en ik vind iedereen in de klas op z’n eigen manier helemaal oké ! Ik zeil, ik doe aan karate en ik heb heel veel fun bij de waterscouts. Maar ik heb van binnen ook heel veel vragen en emoties. Wie ben ik eigenlijk? Wat wil ik ? Dingen die iedereen wel kent. Wat jullie misschien niet weten, is dat ik niet alleen maar typisch een jongen ben voor mijn gevoel.( ik noem het maar even zo) Ik wil bijvoorbeeld liever geen haar overal, mijn benen houd ik glad, gelukkig zit er ook wat oosters in mij dus baardhaar komt er niet veel ( hoop ik) en ik zou het jammer vinden om een te zware stem te krijgen, vind het eigenlijk wel goed zo. Ik snap ook bijvoorbeeld meisjes helemaal als ze over uiterlijk, kleding en opmaken praten, had en heb speelgoed en dingen thuis die misschien wel “typisch”meisjes achtig zijn. En ik kan giechelen en heel hoog gillen en ja, ik heb 2 rokken/rokjes in mijn kledingkast. 1 is een kilt van mijn familie en daar ben ik trots op ( Schotse familie ) en 1 camo-kleuren rokje . Dat draag ik best graag, niet naar school dus jullie hebben mij nooit zo gezien. En dat zal ik ook niet snel doen. Eerlijk gezegd dat durf ik niet. Maar en ik wil ook niet een ander geslacht. Ik hou niet van hokjes maar als je mij ergens wil zetten is dat gewoon een jongen die geen verschil maakt tussen ‘meisjesdingen doen’ en ‘jongensdingen doen’ en dat geld ook voor mijn kleren. Toen ik de rok uitzocht had ik er wel 1 die een beetje stoer moest zijn , die ‘nog bij een jongen past’ want ik ben dus een jongen maar wel DIE jongen :-) En weten jullie ? Ik doe er niemand kwaad mee, ik ben daar blij mee en ik ben daar trots op !

En, van mij mag dus iedereen lekker zijn wie die wil zijn :-) Mag ik dat bij jou ook ?

 

Nou dat was het en ik ben heel benieuwd wat jullie vinden :blush:

Grtz en Liefs Julian XXX


121 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heel mooi verhaal en bij mij mag je zeker jezelf zijn hoe kwam je op het idee om dit te delen?

Kiss me

Reputatie 7
Badge +17

Heel mooi verhaal en bij mij mag je zeker jezelf zijn hoe kwam je op het idee om dit te delen?

Kiss me

Dankjewel super lief ! Ik wou dat delen omdat ik me vrijer kan voelen en mensen dan snappen wie ik precies ben. En waarom ik ben zoals ik ben. 😍😉  En ik wil een beetje van die schaamtes af ik ben nog veel te snel beschaamd en blozen en zulke dingen 😳

Grtz en liefs XXX Julian.  

❤️

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik schaam me ook weleens en blozen vind ik heel schattig

 

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Reputatie 7
Badge +17

Ik schaam me ook weleens en blozen vind ik heel schattig

 

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Hihi nou dan moest je me maar eens bij de gym zien in de corner 😳😳😉😉 

❤️😍😚

Reputatie 7
Badge +19

Ja ik stelde me het al zo voor jammer dat ik je dan niet kan zien;)

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela haha id hoek.. nou shirtje sportbroekie, vet blozen handjes achter mn rug en zoals Ellen schreef knikkende knietjes 🤾😅  zoiets dus 😉

Reputatie 7
Badge +19

haha geweldig ik lach me kapot:joy::joy::joy:

kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Oh wat prachtig geschreven @Julian12  ! helemaal goed toch en zoals jij bent ! Ik vind het geweldig als een jongen zo zichzelf is. Super hoor, durf je dit straks echt aan je klas te vertellen of laat je het lezen ?  Ik vind het power hoor ! En dat rokje lijkt mij zeer hot staan :sunglasses:

En haha wat @wilhelmavemela zegt van jou te bozen met je straf het is idd erg grappig , het was bij Nico mijn crush precies zo! Lief met de handjes achter en niet om mogen kijken aaahw :heart_eyes:  ;-)  En ik zette dat in mn gedicht omdat het zo cute was . wij meisjes houden van jongens die af en toe ook shy zijn en blozen is super schattig ;)

Maar on topic je verhaal is indrukwekkend !  Laat je weten hoe het ging ?

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

@Ellen ik hoop het dat ik het durf ! Ik wacht nog even reacties hier af en dan misschien via mijn mentor zij is wel heel aardig en vertrouwd.

Ik laat het weten 👍.  

Grtz liefs Julian X

Ik schaam me ook weleens en blozen vind ik heel schattig

 

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Ik ook ! 100 % cute :heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela en @Ellen  wat zou je doen met mijn verhaal? Voor de klas vertellen ? Of opnemen en dan als filmpje laten zien.... 

Grtz en liefs Julian XXX 

❤️

 

Hey Julian,

Wat heb je dat mooi geschreven zeg! Daar kan je trots op zijn! 

Ik hoop heel erg dat het voor je helpt als mensen dit gelezen/gehoord hebben.

Veel succes!

~Ikke13

Reputatie 7
Badge +19

  

@wilhelmavemela en @Ellen  wat zou je doen met mijn verhaal? Voor de klas vertellen ? Of opnemen en dan als filmpje laten zien.... 

Grtz en liefs Julian XXX 

❤️

 

Eerst aan je bff's laten zien en kijken naar reactie en dan misschien verder kijken wat je er mee wilt laat je weten hoe het afloopt?

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  yes zeker weten !  Omg nou kreeg ik een mail dat m'n profiel ”foto” te herkenbaar was en dat er een persoon op stond...een tekening uit het Jungleboek ! Nou dan maar een andere tekening  ;) sjonge zeg wat streng . Ik zeg het maar ff want je vond 'm zo mooi ;)

Maarja kunnen  we niks aan doen ;) dankjewel voor je tips weer :blush:

Grtz en liefs Julian XXX

:heart_eyes::kissing_heart:

Reputatie 7
Badge +19

Ik vind deze ook heel mooi hoor

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

@wilhelmavemela en @Ellen  wat zou je doen met mijn verhaal? Voor de klas vertellen ? Of opnemen en dan als filmpje laten zien.... 

Grtz en liefs Julian XXX 

❤️

 

Hey Julian,

Je moet echt doen waar jij je goed bij voelt. Ga bij allemaal eens na of je dat zou willen doen, of dat je dat te spannend vindt. Als je het durft zou ik het in real life doen, maar dat is wel heel spannend, dus het is logisch als je dat niet durft.

~Ikke13

 

@Ikke13  mee eens ! Je zegt het helemaal goed :)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

@Ikke13  dankjewel voor je tips en reactie :) zal er aan denken :relaxed:  dat is idd iets waar ik over nadenk of ik dat durf. Ik schaam me best  gauw voor de groep dus dan zal dit best moeilijk zijn maar ergens wil ik het ook doen zeg maar. Ik laat het nog weten !

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

haha geweldig ik lach me kapot:joy::joy::joy:

kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

 

ahhhhh so cute😍😍😍

Reputatie 7
Badge +7

Wat een mooi verhaal, je mag mij altijd berichten op dit en je mag mij alles vragen topper ben je😊

XX MCES 😊

Ik schaam me ook weleens en blozen vind ik heel schattig

 

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Ik ook ! 100 % cute :heart_eyes:

 

Ellen ik vind jou ook hartstikke cute, je bloost heel vaak denk ik. cute echt waar😍 cutie

 

XX MCES 😊😊

Haha lees mn gedicht topic. Dat is een reden wrom ik zo viel voor Nico mijn vriendje, die bloost ook zo cuty 😍😍 en als ik de berichtjes van Julian en Wilhelmavemela lees bloost hij ook erg cute zoals onder straf  net als Nico😉😘

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

@Julian12 

Echt zo mooi geschreven 

Ik denk dat je talent heeft om teksten te schrijven 

@wilhelmavemela 

Je bent echt smoor op @Julian12 

Jullie passen wel echt goed bij elkaar

Ik denk dat je heletijd moet blozen hé

 

X Zelle 

Reputatie 7
Badge +17

Haha @Zelle  en @MCES  jullie zijn ook schatten hoor ! :kissing_heart:

en blozen kan  ik idd heel goed en niet alleen in de hoek :wink:

Grtz en liefs Julian XXX

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12

Echt zo mooi geschreven 

Ik denk dat je talent heeft om teksten te schrijven 

@wilhelmavemela

Je bent echt smoor op @Julian12 

Jullie passen wel echt goed bij elkaar

Ik denk dat je heletijd moet blozen hé

 

X Zelle 

Dat klopt allemaal ik hoop zo dat ik @Julian12 Zal ontmoeten ik heb ook al een half plan maar eerst nog dingen opzoeken. P.S kindertelefoon mijn plan is buiten het forum om en ik zal zorgen dat ik geen regels overtreed

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12 

Hele leuke reactie ik wordt er helemaal blij van en ik vind het heel leuk dat jullie dit opmerken en zeggen (het zal vast niet heel moeilijk zijn om het op te merken;) )

Ik ben het helemaal met Julian eens jullie zijn schatten en @Julian12  Zelf natuurlijk ook

Kiss me

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Reageer