Vraag

Waar zijn jullie bang voor?



Toon eerste bericht

58 reacties

Vuurwerk en vrachtwagens 

Vuurwerk heb ik denk ik nog wel het meeste last van. En de reden waar dat door gekomen is door dat er een stuk vuurwerk tegen me oogpleister aan kwam en dus een stuk vuurwerk bijna in me goede nog werkende oog belande. Sindsdien ben ik gewoon zo bang voor vuurwerk dat ik met oudjaarsdag in een luier onder de dekens licht te trillen van de angst. En om 12 uur vlieg ik op de grond om vervolgens met me vuisten tegen de grond aan te slaan van woede en angst. Ik heb 2 keer in een benauwde situatie gezeten dat ik hem in het openbaar ben geflipt. 1 keer was ik zes toen waren we bij zo show aan het kijken in Frankrijk en daar werd dus vuurwerk afgestoken. Toen ben ik dus de buggy uitgevlogen en stond ik achter een oud schuurtje in me bikini tegen dat schuurtje aan te trappen van angst. En 1 keer was een paar jaar geleden toen dacht ik wel zo stoer te wezen om bij het vuurwerk te kijken op de kermis met vriendinnen alleen daar ben ik hem ook getript op de grond. Beter stoppen ze met vuurwerk ook met die shows ik ben er namelijk als de dood voor zelfs knalerten en sterretjes vindt ik al eng

Trekkers en vrachtwagens als ze langs rijden, (grote) spinnen, donker, killerclowns(of in ieder geval iets in de richting)

Heey,

Waar ik bang voor ben:
Ik heb hoogtevrees, ben bang voor hoogtes en dan voornamelijk om te vallen.
Ik ben bang om mensen te verliezen.
Er zijn vast meer dingen waar ik bang voor ben, maar dit in het algemeen.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +17

Wespen, opgesloten zitten in een heel kleine ruimte(dat je je niet kunt bewegen), langdurig vastgebonden of geboeid zijn, brand.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Spinnen, groot of klein maakt niet uit.

Brand, brandmelders 

sommige spinnennnnn

Eigenlijk alleen voor injecties en blijven zitten.

groeyjes Thiegoo

Badge

1.De dood,  ik weet niet wat er na de dood met mij gebeurd.

2.Kleine ruimtes, ik kan er gewoon slecht tegen.

3.Presenteren voor veel mensen (moet ik dadelijk ook :( )

4.Pijn

5.Insecten

6.Eenzaamheid

7.Hoogtes (heb geen hoogtevrees maar te hoog vind ik ook eng)

8.Alleen in de lift staan met mannen (is gewoon eng)

9.Het donker

10.Muziek 's nachts

Reputatie 5
Badge +4

Grootste angst is hoogtevrees , ook slangen bezorgen me de kriebels , ook brand sinds ik hier vlakbij een grote brand zag , en verder ben ik bang voor wat mensen over me denken (hoe ik overkom) zowel over mijn  innerlijk als over mijn uiterlijk .

Badge

nou hier komt het:

valangst, vaalangst, heb anixity, ben bang voor honden, het donker, spinnen, slangen, bijen, wespen, langpoot muggen, spinnen, verlatings angst enzo.

Reputatie 4
Badge +4

Mijn Frans docent

Badge +1

brand, de dood maar ik vind het ook wel weer rustgevend ofzo, school, presentatie, samenwerken en wat anderen van mij vinden

Reputatie 7
Badge +19

Spinnen, slangen, mannen, vieze beesten

Badge

hoogtes, sex (of ik de ander wel “satisfy”), vliegen, pedo’s, zeewier (ja), acne & pukkels (bij mijzelf).

 

there you go :p

Reputatie 2
Badge +1

Ongedierte (spinnen ughhh) :)

spinnen, onhygiënische plekken of dingen (smetvrees dus), vreemde mensen, machines zoals een figuurzaagmachine etc.

Reputatie 3
Badge +2

mensen

 

Reputatie 2
Badge

Dood gaan. Maar ik ben niet bang om te sterven, ik ben bang dat ik dood ga zonder een naam te hebben. Zonder dat mensen mijn naam weten. Ik ben bang dat ik nooit zo belangrijk voor andere zal kunnen zijn als dat ik wil zijn. Ik wil geen beroemde zanger zijn, ik wil president zijn, soldaat zijn, belangrijk zijn. Een daad doen die in je geschiedenis boek zal staan.  Ik ben bang dat niemand meer mijn naam zal noemen nadat ik sterf.

ik ben wel heel zielig hoor wat intens maar uh ik word ook heel erg naar van onhygiënische shitzooi en eten dat op de grond ligt.  

Oh ja best wel een aantal dingen.

Ik heb agoraphobia, ( markenangst, betekent eigenlijk dat je nooit weg van huis wilt of ergens heen wil gaan waar je niet mee bekent bent. ) 

Spinnen wel, had ooit een grote op mijn kamer die viel op mijn hand. Ik schreeuwde het uit als een klein meisje. ( Ben jongen, 16 jaar. )  

Tja, ik ben ook wel bang voor mijn vader. Niet zo mega leuke man, ook wel bang dat er iets verkeerd gaat altijd. ( In het verkeer, computers ect. ) Ik kan alles zien in het verkeer, ook horen. Ik hoor alles, dat is hoe paranoid ik ben daarvoor. 

Tja, wat meer? Ja, in het echt met mensen praten die ik niet ken.

Verder niets eigenlijk.

M.V.G Frits.

Soms voor spinnen maar voral dat mij of familie of vrienden iets over komt

Reputatie 1
Badge

WATERRRR

Reputatie 6
Badge +12

Ik ben bang voor veel maar mijn top 3:

1:Dood

2:Honden

3:hoogtes

Hoi Anonieme b.

 

Ik ben bang voor kleine vliegende beestjes zoals muggen, wespen dazen etc. Die kan ik gewoon niet uitstaan! Ik vind het ook onprettig om op grote hoogtes te staan😅.

 

Groetjes van mij

Hallo anonieme B :)

Ik ben bang voor de Coronapandemie en voor wespen.

-TheMightySlayer <3

Reageer