Vraag

Waar zijn jullie bang voor?


Reputatie 2
Badge +3

maakt niet uit wat ook al is het dom


58 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Ik heb faalangst, zit op een gymnasiaum waar, hoe zal ik het zeggen… DE LAT 110 KM HOOG WORDT GELEGD! 

 

heb al mijn hele leven ( zinds groep 7 ) last van faalangst… dan was de cito score er en dan vertelde gde juf mij heel vaak dat ik hem het beste had gedaan van jeel de klas,  toen in de brugklas, vertelde mijn mentor niet dat ik het beste rapport had….. en ja, dan voel lje je ineens heel laag…

 

ben nu ook een beetje bang voor mijn hoogbergaafdheid tes over een paar weken op school…

 

en ook voor mannen , heb nooit zoiets ergs meegemaakt, maar toch, ohja en ook voor wiet en sigaretten…. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

Wespen, opgesloten zitten in een heel kleine ruimte(dat je je niet kunt bewegen), langdurig vastgebonden of geboeid zijn, brand.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb faalangst, zit op een gymnasiaum waar, hoe zal ik het zeggen… DE LAT 110 KM HOOG WORDT GELEGD! 

 

 

Hahahahahah maak daar maar 600 KM van pfff…. I agree

 

Reputatie 7
Badge +17

Spinnen, groot of klein maakt niet uit.

Brand, brandmelders 

Reputatie 7
Badge +15

Ik heb faalangst, zit op een gymnasiaum waar, hoe zal ik het zeggen… DE LAT 110 KM HOOG WORDT GELEGD! 

 

 

Hahahahahah maak daar maar 600 KM van pfff…. I agree

 

Haha , prc jij snapt mij 😂

 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

Ik ben bang om te falen, ik wil niet mensen tegenvallen of teleurstellen. Vaak voel ik me alsof ik het niet goed doe en als ik boos uitval of chagrijnig overkom voel ik me meteen schuldig tegenover anderen. Ik ben ook bang om mensen die dichtbij mij staan emotioneel pijn te doen. 

Reputatie 4
Badge +4

Mijn Frans docent

Reageer