Trillen en stress



Toon eerste bericht

206 reacties

@Pin
Oke inderdaad zonder die eendagsvlieg eet een spin minder, spin heeft honger, spin gaat dood van de honger, spin eet geen muggen meer. Muggen prikken ons.

Oke Lang leve de eendagsvlieg

Krassen helpt meer met van alles afleiden. Naar die snee. Naar die pijn. En ja. Meer pijn = minder stress en depressief gevoel.

@Kenshin

Ik zou wel moe worden hoor. De hele dag dood worden geknuffeld door mensen.

Nouja. Dolfijn in het dolfinarium is niet veel beter...

Wil jij als 3 niet ook boom worden?
Of vlinder, die kunnen lekker vrij rond fladderen.

Alz de aarde zo klein is. Bedenk dan eens hie minuscuul mensen zijn.

Shit. Als ke bedenkt dat mensen nou laten we eens zeggen 300 miljard keer kleiner zijn dan de aarde.
De aarde is ook nig 100 miljoen keer kleiner dan de zon. MIJN GOD. DE ZON IS OOK MASR EEN STIPJE IN HET HEELAL. het helal is inmens.
Er moet ergens anders leven zijn. Het kan niet anders
Zou het daar beter zijn dan hier?
( oke we dwalen af )

O leuk gedachtes van chocolade!
Ehm dan wil ik een bonsai boom gedachte. En ehm o ja een uiltje!
En ja een hele grote smiley van chocola ?
Jaa dat wil ik

@Kenshin
1. Inderdaad nogal nutteloos. Chocola, cactus en Reïncartatie...
2. Tegelijk ook wel gaaf.
Wacht ( dit is absoluut nutteloos. )
Kan je ook reïncarneren als chocolade cactus?


Oke nu meer nuttige dingen.
Ik ben hoopeloos. Ik was mijn snij spul thuis vergeten.
Weer 3 nieuwe dingen gevonden die praktisch gezien genoeg pijn doen.

En ik heb een van mijn vriendinnen verteld dat ik depri ben en kras.
Ze is zelf ook depressief geweest. Dus ze begreep me best goed.
Nu alleen nog, mijn andere vriendinnen, mijn nieuwe mentor, mijn ouders en Mijn afdelingsleider te gaan...

Ik was vandaag duidelijk happiër.
Ik heb niet 3 verschillende zm manieren bedacht ?

Ik hoop dat alles goed komt
( btw ik heb die vriendin beloofd dat ik zou stoppen met snijden. Ik ha het maar proberen )

~Asy
Een vriendin van mij vertelde me laatst een theorie achtig iets:

De Hele wereld bestaat uit frequenties. Als je heel vaak aan iets denkt trek je dat aan omdat het dezelfde frequentie heeft.

Dus hoe meer ik denk dat ik in een fantastische film een rol krijg hoe waarschijnlijker het gebeurt.
En hoe meer ik depressief zit te denken hoe groter de kans dat ik depressiever word.

@Kenshin.
Dat fluffy resort klinkt fantastisch, maar ik denk dat ik gek wordt als ik alleen maar fluffy dingen kan voelen.
En @Pin ofc mag je mee!

Op 4 wondjes die wat dieper zijn is alles nu weer weg. ( ja lekker snel. Maar het waren ook maar wat krasjes )

En op theater is het gelukkig gezellig.
Ik had gister een evenement om bij te acteren. En het was echt geweldig en lekker gezellig.

Het is jullie ook gegund dat alles beter word!

~Asy

Dat fluffy resort klinkt fantastisch, maar ik denk dat ik gek wordt als ik alleen maar fluffy dingen kan voelen.
Dan doen we er voor jou een podium bij, zodat je kan acteren, en een basketbalveld. En tatamimatten voor Japanse gevechtssporten. En een zentuin. En nog een podium.


O ja graag. Stuk beter. Graag ook een bibliotheek erbij 😀


Ronald:
Ik denk weldat dat er fluffy honden zijn, fluffy honden vind ik lief.

Je quote is eigenlijk precies hoe ik me voel:
I'm scared of Live but I'm scared to die

Ik heb zeker inspiratie gekregen van dat theater evenement.


Algemeen:
Ik ben na 3 dagem clean weer begonnen met krassen. Helaas.
Er is teveel stress, en ik weet niet hoe ik het mijn mentor moet vertellen...
Enn. Daarna mijn ouders.
Eigenlijk WIL ik helemaal niet dat mijn ouders het weten. Het voelt gewoon. Ja. Slecht.
Ik zal het ze ooit moeten vertellen..

Nou. Ik ga snel verder leren en stressen.
Pin,
Er zijn ook katten, ik vind katten ook lief.

Kenshin,
Shiba-Inu's zijn idd schattig, en mijn eigen hondje gaat ook mee, die is ook fluffy.

Het vervelende is dat na die 3 dagen alle krasjes bijna weg waren.
Nu zijn er weer extra bij gekomen.

Stress is echt op zn toppunt vandaag

Ik had 2-toetsen, de ene ging echt goed. En de ander ging ronduit slecht. Eerst onvoldoende can het jaar. + sws gezeur met mijn ouders over mn cijfers.

Enn. Dan heb ik morgeb ook nof een moeilijke toets.... ik haat het..

Ik heb morgen misschien tijdens het mentoruur een afsprak met mijn afdelingsleider. Ik wil het wel vertellen. Maar t is zo verdomde moeilijk....
ARG IK HAAAAT HET.


Ik haat niet zozeer mijn leven. Maar meer de stress de twijfel en de pijn. Vooral de pijn inside.
Daar kan ik gewoon slecht mee leven, t gevoel dat je hart vanbinnen word stuk geknepen...
Dat is waarom ik dood wil. Het is allemaal teveel...

Mijn zelfmoordplan is nog in de maak. Maar steeds meer ideeën komen op in mijn hoofd.

Argh. Ik kan het gewoon niet aan.
Sms wens ik dat ik dood was. En soms wens ik dat ik me gewoon beter voel. Om door te kunnen.

Nouja. Eerst die stomme toets maar overleven morgen.
Pin,
Nee, niet die verwende hondjes van Paris Hilton. Sorry hoor. Verwende kinderen zijn al erg genoeg.

Die slechte toets is uiteindelijk toch een voldoende 😀 yehes.

Uiteindelijk ging ook die toets vandaag wel redelijk.

Ennn.
Ik heb tegen mijn afdelingsleider verteld dst ik kras. Of eigenlijk. Ik heb t laten zien.

Volgende week heb ik weer een afspraak.

Oja. En er zijn ook nog 3 kinderen in mn klas die vandaag iets tegen me gezegd hebben, die normaal niet eens weten dat ik besta.
hii,

sorry dat ik jullie zo lang liet wachten.

Ronald.
vind je mijn quote beter?
ik weet het niet zo. de jouwe omschrijft perfect hoe ik me voel, en de mijne wel redelijk.
ik verander mijn quote naar hoe ik me voel.

Pin
ja sorry. ik snap dat je dacht dat we de hondjes van Paris Hilton konden helpen, maar volgens mij vinden die hondjes het prima zo. en zijn ze ondertussen al veeel te verwend.

Mijn afdelingsleider reageerde best goed. en heeel aardig en ze zei ofc dat ik moest stoppen 😅
dusssss sinds donderdag ben ik clean. 😃 ( oke op 2 krassen van mn nagel na, maar die tellen niet )

met het trillen gaat het wel redelijk. dat wil zeggen. t is iets minder erg.


ik heb donderdag weer een afspraak met mijn afdelingsleider.
wish me luck.

Asy
Oké, dus we hebben de hondjes van Paris Hilton opgegeven? Zielige hondjes 😯
Tsja Sorry. Ik heb weinig energie. En dat gebeuik ik, liever voor mensen waar ik om geef dan voor 23 random verwende honden.

Nice dat je clean bent. Dat kunnen we van mij niet zeggen whooops, maar dat is een ander verhaal.

Foei!

Ik ben echt blij dat je afdelingsleidster goed reageert en dat jullie binnenkort weer hebben

Dat is ondertusen geweest. Ik vertel straks meer!



vind je mijn quote beter?eigenlijk wel, het is eigenlijk iets waar ik zelf ook mee struggle en daarnaast is t een harde feit.

Ja dat is ook waar.

ik weet niet of ik mee mag naar fluffyland maar als ik mee mag hoef ik die hondjes van Paris Hilton niet en als ik niet mee mag betaal ik de tickets voor die hondjes en Paris Hilton zelf.

Tuurlijk mag je mee.
Van mij in ieder geval.
goed dat je het heb verteld aan je afdelingsleider en nice dat je al clean bent sinds donderdag, dus morgen precies zeven dagen? zo ja, koop een taart en beloon jezelf!

Helaass. Geen geld voor. Ik hou het wel bij een extra stuk chocolade.

Heel fijn dat je afdelingsleider lief is.
Ik hoop dat het trillen verder de goede kant uitgaat. Veel succes bij je volgende gesprek met je afdelingsleider. Wat Ronald2001 zei, over een taart voor jezelf kopen, vind ik een prima plan.

Jap. T isis super fijn dat iedereen zo lief is!
Het trillen gaat beter. Behalve bij echte stresss.


Algemener:

Ik had gister gesprek met mijn afdelingsleider. Het duurde ff viir we echt begonnen.
Maar ze was echt heel aardig.

Ondertussen heb ik het mijn 2 andere vriendinnen verteld. Die 1e vriendin die het al wist hat het blijkbaar al verteld.
Ik vind het niet echt heel erg. Mssr ze heeft wel belooft Het niet aan iemand abders te vertellen.

Ik had vandaag ook weer een planning afspraak net mjn mentor en het gaat steeds beter. Ik wil haar ook vertellen hie ik me voel. Maar het lukt gewoon no niet.

~Asy
Btw. Sorry vkor mijn spel fouten. Minn toetsenbord doet echt weird
Hi,

Ik snap wel dat je het niet chil vindt dat je vriendin het aan je andere vrienden heeft verteld. Je had het haar toch in vertrouwen verteld. Je kan een keer met haar praten om te vragen waarom ze het heeft verteld. Ik snap wel dat het je dwars kan zitten.
Voor de Duidelijkheid. Ik ben NIET boos op mijn vriendin. Ik vertrouw erop dat ze het niemand anders verteld. Het werd sws tijd dat ikik het mijn andere vriendinnen ging vertellen.

Fijn dat het plannen en alle afspraken zo goed gaan. Echt mooi! :)

Ja. Het plannen gaat wek goed. Nu nog echt er aan houden. Maar dat gaat ook al beter.



oke nu even voor jou,
hoe was je chocola??

Lekker hoor.

dat jou vriendin het heeft verteld is echt niet chill lijkt me, kan je haar vragen wrm ze dat heeft gedaan?

Nouja, zie de reactie bij Pin

goed dat het wel klikt met je afdelingsleider en dat je het die vriendinnen heb verteld!
ik hoop dat dit jou ook een beetje heb geholpen dat je het heb verteld.

Ik voel me wel iets beter. En het is fijn dat ze het weten en dat ze er rekening mee houden

ben je nogsteeds clean?? (hoop van wel)

JA!😀
Hi,

Dat clean blijven is niet helemaal gelukt...
Nouja. Het is niet heel ernstig, het is nauwelijks te zien.

En ik heb ook Eindelijk met mijn mentor gepraat.
Nog niet echt helemaal. Maar wel groot en deels.
Ze is echt heel aardig 😀
Hii,
Fff een korte update

@Kenshin
Hmm praatcursusen? Nee die geef ik niet. Ik ben er zelf ook niet echt goed in. Ik bedoel het heeft me maanden gekost om het aan iemand anders dan mijn oude mentor te vertellen. En ja. Ik heb gewoo. Geluk gehad met mijn oude en nieuwe mentor, en met mijn afdelingsleider.

Het clean blijven is meestal 2 dagen. Dan voel ik me zo waardeloos, of gestresst. Dat is weer in mn arm ga krassen. Soms lukt het ook een week ofzo.

Ik kras nu niet alleen streepjes. Maar ook woorden.

Vandaag ging het redelijk. Tot dat we Gym hadden.
Ik haat gym meestal.
We gingen iets doen waar ik goed in was. Maar ik faalde nogal. Of in ieder geval, dat vond ik.
Dus ja. Mijn humeur ging nogal omlaag...
En ik was een shirt met lange mouwen vergeten. Dus ik was de hele tijd bang dat iemand het zou zien.

Ik heb altijd dat moment dat ik me slecht voel is er niemand om mee te praten. En als er iemand is voe ik me meestal weer iets beter. En dat ze k dan ook. Dus ik ben bang dat iedereen denkt dat het beter gaat dan het echt gaat...

Hebben jullie tips om langer clean te blijven?
Of nog iets anders nuttigs dat mij zou kunnen helpen?

~Asy
Thnx voor de reacties,

@Pin
Volgens mij heeft niemand het gezien. Tenminste ik heb er niks over gehoord.

En ja. Je bent inderdaad blessed dat je niet hoeft te gymmen...

Hmm. Je arm helemaal onder tekenen. Ik heb het wel gedaan. Alleen ja. Ik heb geloof ik de laatste paar maanden mijn kans op huidkanker aardig vergroot ..

@Kenshin
Nee. Ik geef ook geen cursusen moed. Ik geef helemaal geen cursusen. Ik kan niet uitleggen hoe ik het doe.. en het is geluk. Dat ik een aardige mentor en afdelingsleider heb.

Zonder mijn mentor, en die van vorig jaar, en mijn afdelingsleider zou ik me nu een stuk slechter voelen, en misschien wel nog erger. En dan heb ik een grote kans dat ik nu of over een maand een eetstoornis zou hebben.

Ik heb gister een gesprek met mijn afdelingsleider gehad, over hoe ik me voel, hoe het op school gaat, met vriendinnen, enz. En we hebben een ontspan oefening ding gedaan.

Vandaag had ik een gesprek met mijn mentor, na heel wat vertraging, andere klasgenoten met problemen en vragen, en toen hebben we over van alles en nog wat gepraat. Over planning, eten, gewoontes ens stemmetjes in je hoofd.

Alles bij alles heb ik nog al veek tips en nieuwe ideeën gekregen.

Nog over dat eten:
Een tijdje terug had ik het gevoel dat ik teveel at. En nu eet ik gewoon echt te weinig.
Geen ontbijt, geen luch, wel een koekje ofzo na school, en ook wel avondeten. Maar alsnog. Te weinig.
Mijn afdelingsleider was like: Ja Asy. Je moet ECHT ontbijten. Dus ja. Ik heb vanmorgen ontbeten. Maar wel met het gevoel van: haha ze heeft niks over mn lunch gezegd. Dus die skip ik.
Mijn mentor was ook zo van, ja Asy. Je moet ontbijten! En goed eten! Want die energie heb je nodig! En vergeet niet te lunchen!

Ik vind het gewoon moeilijk om naar mezelf te luisteren, maar als iemand anders het zegt luister ik wel eerder....

Ik weet van mezelf dat ik minstens een keer per week zo'n gesprek nodig heb. Met wie dan ook. Anders raak ik gewoon in de knoop. Met alles. En die gesprekken helpen wel redelijk met het loslaten van alle verwarrende gedachtes.

~Asy
Hi
Ben ik weer!

@Pin
Naast achter een bus lopen is voor een trein springen, van een flat springen en jezelf ophangen ook aardig dodelijk.
( ik heb zelfs zitten googlen hoelang het duurt tot je dood gaat als je stikt en van hie hoog je moet springen om dood te gaan enzo )

@Kenshin
Idd ik praat ook over mn eetgewoonte met mn afdelingsleider en mentor.
Mijn mentor vraag nu ook altijd of ik al gegeten heb 😊

Ny weer algemeen:
Het gaat soms goed, en soms super slecht.
Ik bedoel. Mijn docent duits betrapte mij en een vriendin bijna op spieken ( thnx to god dat het bijna was en niet echt )
En ik word weer vaker terug geslingerd in mijn gedachten. En ik voel me gewoon vaker broken..

Meestal at ik dan gwn chocola en dan ging het wel weer. Maar nu eigenlijk niet meer...

Met plannen gaat het nu wel redelijk ( oftewel ik leer een beetje volg soms de planning en Ehm ja dat )
@Pin
Er zijn altijd betere dingen om te googlen zoals meneer cactus.
Maarja. Zm plannen hebben research nodig.
Disclaimer: nee rustig niks aan de hand.

En nope.
Naast jullie ( en een of andere idioot die het toevallig goed gokte, ) en mijn vriendinnen weet niemand over mijn zm plannen.
En ehm. Ik ben bamg dat ze met m'n ouders willen gaan praten als ik het zeg.

En daarnaast. Ik heb nif niet een Echt concreet plan. Alleen wat ideetjes.

Chocola for ever. Alleen kwam ik er vandaag achter dat mn geld op was.. shit!

@Kenshin
Waarom kan jij wel positieve dingen vinden?
Wist je dat Saitama ook de hoofdpersoon is in de Anime One Punch Man ? ( dat is de wikipedia pagina )

Ik ga je Spiek filmpje later nog een keer kijken!

Algemeen:
Sinds gister zit ik weer tegen mijn gevoel te vechten.
Op theater ging het niet helemaal goed.
En alles bij alles kon ik er niet meer tegen.
Ik heb vanaf dat ik gister thuis kwam tot vandaag tijdens de luch tegen mijn drang om te krassen zitten vechten. Masr helaas. Halverwege die pauze brak ik een soort van... niet uiterlijk. Masr ik heb wel een paar strepen gezet.
En ineens was 2 uur later dat kut gevoel weg. Om nu ineens weer terug te komen..

Wat is er mis met mij?

Ik heb vandaag ook ongeveer 2 minuten met mijn mentor gepraat. Ik heb alleen gezegd datvik me slecht voelde. En toen moest ik rennen om optijd bij de volgende les te komen.
En ik heb 5 minuten staab praten met mijn teken docent. Want die merkte ook op hoe slecht het ging...

Dus nog iemand die ongeveer weet hoe het gaat...

Morgen ga ik wss nog meer met mijn mentor praten.

~Asy
En ofc. Dat moment dat het net een half uur beter lijkt te gaan,. En Dan ontploft Insta.

Stan Lee. De oprichter van marvel is dood...
Mijn vriendin moest meteen huilen. En ik voelde tenminste weer iets...

@Kenshin
Die idioot is sws vervelend. Maar niet erger dan normaal.

Dat gesprek met mijn mentor komt vast goed. Ze is super aardig, dus hopelihj voel ik ne daarna beter.

@Pin
One Punch Man.
Nadat je verslaaft raakt aan 1 anime ga je vanzelf de rest kijken.
Er zijn eenook hele hoop leuke zoals Saiki K. Die was opzich wel grappig.

Tsja.
Life keep going. But I stand Still
Hi,
Ben ik weer!
Sorry dat het vaak zolang duurt, ik heb vaak gewoon nog niks nieuws te vertellen, ik weet niet wat ik moet antwoorden op vragen of ik heb er geen zin in en vergeet het dan gewoon.

@Kenshin
Gesprekken met mijn huidige mentor zijn fantastisch, ze is aardig, behulpzaam en ja.

@Pin
Ik sta nu wel. Maar ik lig ook best vaak.
Nouja, ik weet nog hoe ik moet opstaan 😀

Ik heb vandaag weer een gesprek met mijn mentor.
Eerst plannen ( wat me nu ook steeds vaker zelf goed lukt )
En daarna begon ze over de krassen op m'n arm. Ik vond het eigenlijk wek fijn dat zij er over begon. Dan is het niet dat ik niet weet hoe ik moet beginnen.
Ze begon een beetje over Hond/Kat.
Maar ze had al snel door dat ik het zelf was.
Het fijnste aan het hele gesprek was nog wel dat ze geen een keer de woorden snijden, krassen en depressief heeft gebruikt.
Het was gewoon: Helpt het? Enz. Dus ik wist wat ze bedoelde zonder dat ze een van die 3 woorden zei.
En nu hebben we afgesproken dat ik niet meer ga krassen. Ik mag alleen nog als het ECHT moet kleine puntjes zetten. Die hopelijk niet gaan bloedden.
En ze zei dat we dit samen gaan doen enz.
Oftewel, Ik doe het en zij is de mentale steun.

~Asy
Hmm.
Ik hen nogal wat gemist geloof ik...

@Kenshin
Ondertussen al 2-weken clean. En het gaat al goed.

Tsja. Dat fietsen. Niet echt mn beste ingeving. Maar het staat pas op de noodhandelingen lijst.

Ik washeb echt BOOS op mijn mentor. Gelukkig is het een week verzet. Maar danik nog... dat word dus volgende week *Diepe zucht *
Ondertussen ben ik btw niet meer ECHT boos op mn mentor.

@Pin

Mooi unicorn ding trouwens. Lijkt me niet makkelijk te besturen.. dus helaas dat word niet naar japan.

Ik wil absoluut niet bij dat gesprek zijn.
Maar tuurlijk. Mijn mentor wil dat WEL.

@Ronald2001
Parijs was ongeveer 3 dagen. Dus zuid spanje zal 2 weken fietse. Zijn.

Fijn dat je blij bent met een update 😊

Ik ben bijna een hele week blij geweest.... en toen. Kwam vandaag...
Maar ondertussen gaat het weer redelijk.


Ik heb ook met mn moeder gepraat. Niet echt een succes.... maar we zullen zien.

~Asy
Mijn hoofd heeft de afgelopen dagen niet stilgezeten... if eigenlijk. Hij is in een achtbaan gestapt.

Ik ben letterlijk alle kanten op geslingerd.
Inclusief mood swings van hier naar de maan en terug.

En dagen slaat hier ook op maand trouwens.
Ik ben Out als Panseksual. Eerst naar mn beste vriendin die dan vervolgens verteld dat zij ook Pan is. En toen naar mn ouders en andere vriendinnen. Iedereen reageerde postief. Yess.
Helaas was dit voor mijn gevoels niet goed genoeg. Ik zit nu de hele tijd te twijfelen of ik nirt toch lesbisch ben.
Fuck.

Daarna kwam een vriend uit als Gay em hebben wr een hele dag erover gepraat.

Nu besluit mijm hoofd dat we het seksuality gedeelte gehad hebben en dat we verder kunnen naar Gender.... ook leuk....
Ik ben niet echt / niet altijd meisje, en ben niet echt jongen. Maar wat ben ik dan? Non-Binary?
Of Genderfluid? Zoals mijn Panseksual beste vriendin? ARGH. Leuk dit.
Niet dus....

Het geeft gewoon zo tering veel stress dat ik letterlijk niks anders kan dan over dit alles nadenken....

Voor de rest ben ik bijna 3 weken clean, verlieft op een meisje van wie ik de naam niet eens weet en heb ik een onvoldoende voor de Piepjes test.....

O en bij elk voorwerp dat ik in mn handen kijk vraag ik me af of ik er dood door kan gaan...

Ondertussen word ook mijn hekel aan de mensheid en mezelf steeds meer.

En vandaag waren de wafels afgeprijsd.
Alles bij alles een geweldig leven! ( bedenk nu een gezicht met een sarcastische fake smile )

,~Asy
@ Kenshin

Ik kan slecht uitleggen wat er is mis gegaan tussen mij en mijn afdelingsleider. Het is ingewikkeld.

Ik heb nu helemaal niemand waar ik mee kan praten en ik wil mijn leerlingbegeleider al helemaal niet lastig vallen (ik heb wel haar telefoonnummer, wat zij niet weet dus het zou kunnen maar nope) ik zou m'n oude mentor een berichtje kunnen sturen maar idk.

Oh en een gezonder alternatief voor krassen? Niet echt. Ik bekijk nu een overschot aan social media onzin om mezelf af te leiden en ik zit tot midden in de nacht op mn telefoon omdat ik niet wil slapen. Gezond? Zeker niet. Oh en mijn wangen gaan best vaak helemaal stuk. Oops.

Mijn grootste probleem nu is denk ik dat ik met niemand kan praten. Nog 4 weken ofzo? Alleen zonder hulp. Ik wil gewoon weer naar school. Maar tegelijk ook niet want de stress sloopt me echt.

Ik voel me ook best kut en eerlijk gezegd wil ik vrij graag dood. Maar dat kan ik niet want ik ben echt een watje. Dus het blijft de komende tijd nog wel even zwaar kut. Ik hoop gewoon zo erg dat die leerlingbegeleider wat kan berijken met mij. Ze is echt zo'n beetje m'n laatste hoop. Shit.

Ik was wel van plan morgen met de kt te chatten om te kijken of zij nog een oplossing hebben.

Asy
@Pin
Ik ben enigszins aan het verdwalen in het LGBT+ doolhof ..

Ik heb me trouwens aangemeld bij de GSA bij ons op school dus jeej weer een stap verder.

Ik heb geen zin om mezelf af te blijven vragen wat ik ben. Dus nu houd ik het op Genderfluid maar Meestal Meisje / niets.
En ik hou dit gwn voor mezelf. Ik heb geen zin om nu uit de kast te komen.

Ik durf echt niet met dat meisje te praten of met iemand die haar kent. Ik ga eerst proberen uit te zoeken in welke 1e klas ze nou eigenlijk zit.

Stop met naar treinen kijken alsof ze een oplossing zijn asjeblieft. Er zit iemand in die trein die hry de rest van zijn / haar leven zichzelf aanrekend als ze iemand aanrijden

@Kenshin
Hoe zit het, als ik dat vragen mag, met dat gesprek met je ouders?

Dat mag je vragen.
Antwoord dat was donderdag en het was zwaar kut. Het ging vooral over mijn stemmingswisselingen en mijn krasjes. Dus ik heb mijn stress de schuld gegeven....
En ehm ja ik he. Weinig gezegd. En vooral wat ze wouden horen...
Wss komt er nu professionele hulp....rip
Het probleem is dat ik geen professionele hulp wil.
Ten eerste is dat nog een idioot die zich met mn leven gast bemoeien.
Ten tweede wil ik helemaal niet praten.
Ten derde kost het te veel tijd.
En ten vierde heb ik totaal geen zin om nog iemand te vertrouwen en alles uit te leggen.

Ik bedoelde met "weer een stap verder"
Niet echt in de het moet shit.
Maar meer qua mezelf accepteren. En wat ik in mn leven wil berijken zegmaar.

Tsja.
En nu zijn ineens alle meisjes knap.
Zeer kut. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik wil....
Nu ben ik soort van op 3 mensen tegelijk?
Waarvan er 1 absoluut onberijkbaar is, ze woont in amerika.
Die ander zit dus in eende eerste klas. En de derde zit in mijn klas maar ja jezus.
WAAROM IS HET ZO INGEWIKKELD.

Dat was ff een korte update. Maar er gebeurt ff weinig
Ik heb besloten maar weer een update te doen.
Het zal wss erg kort zijn omdat ik een paar dingen prive wil houden. Want ja, mn privacy...
En andere dingen zijn vreselijk lastig uit te leggen...

In iedergeval kan ik weer enigsinds huilen, side effects: je kussen word nat, je voelt je nog kutter dan normaal en je hebt weer enigsinds gevoelens...
Ik weet niet eens waarom ik eigenlijk huilde. Maar in iedergeval liep ik tegen mezelf te zeuren hoe zwaar kut school eigenlijk is.

En dat de helft van mij liever wil opgeven en liever dan maar een 1 accepteerd dab weer last moment te beginnen met projecten of met leren...
EIk de andere helft is like: Asy je kunt dit. En daarnaast. Je wilt toch niet dat je ouders overal achterkomen?

En ik moet echt iets gaan verzinnen tegen mijn "slapenloosheid"
Naast school js vakantie ook zwaar vervelend.
Ik heb veeeeeeel te veel tijd om na te denken...
Over alles eigenlijk.

En ineens besloot mijn hoofd om naast gender/sexuality shit ook nog over godsdienst te beginnen. Want ja. Wat geloof ik nou eigenlijk?
Argh. Moet dit? ( antwoord: NEEE, of eigenlijk. Ja... )

~Asy
Je afleiden met sociale media posts, hoe onzinnig de posts ook mogen zijn, lijkt me een gezond alternatief voor het krassen. Wees gerust trots dat je aan de drang kan weerstaan 🙂

Je wangen gaan stuk? Bedoel je dat je op je wangen kauwt, of gebeurt er nog wat anders?

Nog vier weken tot je weer naar school kan. Je hebt het telefoonnummer van de leerlingenbegeleider, maar wilt haar niet lastigvallen. Ook zou je je oude mentor een berichtje kunnen sturen, maar dat lijk je niet te zien zitten.
Chatten met de KT lijkt me inderdaad een goed plan. Wie weet kom je tijdens of na dat gesprek tot nieuwe inzichten.

Jij een watje? Hey, de Asy die ik ken is geen watje. Ga gerust voor de spiegel staan, maak een diepe buiging naar jezelf toe, en herinner jezelf maar aan de moeilijke momenten die je in het verleden doorstaan hebt.

Gr. Kenshin

Hey,

 

Ik had je bericht al gelezen - en om dat te laten merken een klavertje vier achtergelaten - maar nu dan ook even een reactie.

 

Wat SUPER KNAP dat je de stap hebt gezet om je ouders in te lichten! Ik ben echt heel erg trots op je!! 

Ik kan wel janken, maar dat komt wss omdat ik in een hele emotionele/kut mood ben, maar ok. Laat dat de pret vooral niet bederven.

 

Je hoeft natuurlijk geen sorry tegen ons te zeggen. Ik ben alleen maar blij dat je deze stap nu wel hebt gezet :) Daar gaat het om. Wat je nu doet. Niet wat je vroeger wel/niet hebt gedaan.

 

Je hebt meteen al stickertjes gekregen uit een test. Persoonlijk zou ik me niet te veel zorgen gaan maken om die testjes en stickertjes. Probeer het te zien als een houvast voor de mensen die je helpen. Dat zij goed weten wat ze moeten doen. Voor jou hoeft het verder niet relevant te zijn. Als je je beter voelt door er geen aandacht aan te besteden, aan je stickers, dan moet je daarvoor gaan.

 

Gr. Pin

Shit.
Ik had een heke update getypt en die is nu helemaal weg...

Gezellig samen naar canada? Ik heb ook nog een reisje "gepland" met mijn andere vriendinnen, die autistisch en depressief zijn.

OjaIk. Ik dacht dat ik sexuality wel had afgesloten en hou het nu ook op Pan. Maar ik vraag me soms af of ik niet lesbisch of Ace ben. En qua gender: ik denk vaak dat ik agender ben maar soms ook weer meisje of intersex. Kennen jullie Genderfluid? Ik denk dat ik dat ben. Dus je wisselt om de zoveel tijd van gender.. ik heb met mn vrienden ook een whatsapp code. Zodat we elkaar niet misgenderen. Bijv roze is meisje en geel is Non-Binary.

En over mijn mentor: we plannen nog steeds samen en we praten ook nog steeds. Ze had me ook tips over stress gegeven. Maar ik was zo gestressd dat ik ze vergeten ben..
En vandaag heb ik de halve wiskunde les in het kantoortje van de afdelingsleider gezeten. Ik heb er zelf voor gekozen omdat de klas gewoon te druk is. Ik mag eigenlijk altijd als mijn afdelingsleider er is haar kantoortje binnen stappen om daar te gaan werken.

En ineens begint mijn survival kant te winnen. Hoe kut ik me ook voel. Er heeft iemand een hekje om de afgrond gezet dus ik kan er niet meer ineens inspringen. Of er moet ineens weer iets gebeuren.

Ook heeft een vriendin van me bijna zm gepleegd. Maar ik en mijn vrienden zijn toen bijna de hele nacht opgebleven om haar te helpen. En hoera het gaat beter. Vgm voelt ze zich nu wel beter.
Maar zij en een andere vriendin zijn best afhankelijk van elkaar. Als de een doodgaat stort de ander ook in.

EIk weerdan een andere vriendin heeft mij eindelijk haar verhaal verteld. Zij was vorigjaar suicidal.

Oh wat is mijn leven toch weer gezellig...
En toen was mn reactie weet weg...

Pin,
Je zou wss best goed bij mn vriendinnen. Correctie. Vrienden passen.

YESS JE KENT GENDERFLUID.
Dat js de label die ik en mn beste vriendin hebben geadopteerd. Mijn andere beste vrienden gebruikt agender. Omdat ik en 1 van mn beste vriendinnen genderfluid zijn gebruiken we de hartjes best veel.

Dit was de eerste keer dat ik naar mn afdelingsleider ben gegaan. Eerst was ik het vergeten. Daarna heb ik haar compleet genegeerd vanwege dat gesprek. En daarna was ik bang dat ze overnieuw met mn ouders zou praten...
Maar ik had het echt nodig dus ja..

Ik denk dat ik meer vrienden heb en dat vriendschappen ook sterker worden. Gewoon omdat we elkaar "Alles" vertellen. En omdat we elkaar steunen en elkaar kunnen vertrouwen.

Ronald,

Religie. Ja... ehm. Het is vrij lastig. Voor mij is er geen grens aan god. Ik geloof in "hem" en dat hij altijd een reden heeft. En dat alles goed komt.
En dat is zo ongeveer alles wat mijn mentoren me de afgelopen 2 jaar hebben verteld. Ze zijn bijde Karholiek dus dat is wat ik heb geleerd. Dat ik wat ik ken. Voor de rest weet ik praktisch niks. Gewoon echt niks. En het is nu even uitvinden wat ik wil. En ik denk dat ik me er later in ga verdiepen.

Kenshin, jij komt in de volgende reactie ☺

Reageer