Kindertelefoon mensen

  • 29 November 2018
  • 97 reacties
  • 827 Bekeken


Toon eerste bericht

97 reacties

hey,

Ik zie dat jullie goed op de hoogte zijn van de forumregels. De volgende keer krijgen jullie voor een topic als deze wel een waarschuwing.

Ik wil wel duidelijk maken dat de bedoeling van dit topic niet contactgegevens uitwisselen was maar meer tips/advies/verhalen of iemand hetzelfde had als ik(behoefte om andere mensen hier te spreken terwijl t niet kan), is dat ook tegen de regels?

Jullie boodschap is wel duidelijk overgekomen. We weten dat er bij veel kinderen behoefte is aan live contact, of bijvoorbeeld een chatgroep.
Op dit moment kunnen we hierin niets betekenen. Maar deze signalen nemen we wel mee, en we denken er zeker over na wat mogelijk is.


O dat is al super fijn dat er over word nagedacht, ook al zou ik niet kunnen bedenken hoe jullie dit kunnen gaan doen aangezien je niet weet wie er achter die computer zit
Manieren bedenken om de forumregels te omzeilen is ook wel tegen de regels ja ;)

oke ja sorry daar heeft u totaal gelijk in


Maar de behoefte uitspreken, en kijken of meer mensen hetzelfde gevoel hebben natuurlijk niet.


okey top! bedankt voor de uitleg
Badge +2
Goedemorgen Ronald2001 en Mijnigezien, tja.... het lijkt op een privechat en ook een zoektocht naar elkaars gegevens. En zoals jullie al aangeven, dat mag niet. Het is het allerbelangrijkste dat jullie anonimiteit gewaarborgd is. Het is de absolute voorwaarde op dit forum. Geen waarschuwing dan vandaag, wel een reactie vanuit de KIndertelefoon.
Ik snap de behoefte dat wanneer je goed praat met elkaar, je elkaar wilt ontmoeten. Ik zal deze vraag doorgeven.
Fijne dag. Gr Sandra De Kindertelefoon
Badge +2
Exuses aanvaard Ronald. Er was iig genoeg te doen deze ochtend voor mij, qua leeswerk 🙂 gr Sandra De Kindertelefoon
Wauw... Je zecht mijn gedachten😱

Ik heb zo vaak dat ik aan mesne denk van dit forum hopend dat ze snel iets plaatsen om te weeten of het goed gaat.

Ik zou met somige op dit forum ook zo graag willen praaten. Al is het privechat op dit forum (als dat bestond)

Ik hou mij aan de regels maar lastig is het idd.

Het is gewoon zo moeilijk om mensen zoals hier te ontmoeten.

Wauw ik wist niet dat mensen dat ook zo voelden 😅💖
Eigelijk wel kan 't bijna ni laaten😅
Precies

Wauw echte zelfde hier😱 ik dacht dat ik de enigste was😂
Ja idreen om mij heen is naar... (er zijn heus uitzonderingen) na 6 schoolen ben ik er van overtuigd dat online iedereen chiller is haha😂

Net zoals nu ik kan niet slaapen maar niemand. Uit mijn omgeving is nog waker om te praaten (van de 2 vrienden die ik heb) en hier jahoor😂👍🏻 echt jammer...
Ja precies Dat.

Ik ben altijd laat op en iedereen ligt al te pitten van af 9...😂

Privechat zou echt een uitkomst zijn👍🏻
Wauw YouTube als je eigelijk moet slaapen... ik ben schuldig haha😅
Joeycraseffa :so many cute cats (one life)

Jij?
Best ene goee tip👍🏻

Okal dnek ik dat dat onder de regel valt....
(en heb maximaalem account +5 inactieve 😅)
Wauw waarom doen en denken wij leterlijk het zelfde😂😂😂

(een eigen een privé en dan een van een game om privé contact te houden daar en een paarden acc en mijn cat haar acc en mijn en mijn twin bts fan acc😂😂😂 en dan nog oude tekening acc enzo)
Haha ik heb ook nog op amino 3 accs😂 ik houd ze ni echt bij aleen mijn persoonlijke mijn privé bts en Amino bts acc😂 (ik heb te veel vrijetijd ik leer ook nogeens koreaans😂😂)
Hmm geen iedee

(this best lastig ja de tekens lijke alemaal op elkaar ㅏ=a ㅓ=e..... Ja veel te verwarend😂en dan de vertaling nog😂)
Ja idd.

(je kan het wel hoor als ik het kan😅)
Mja... Of insta naam gw je echte naam+achternaam en die zeggen I guess wand dan lijkt het alsof je gewoon je naam zegt (mis is dat ook wel verboden idk😂)
Ik heb op mijn eige acc wel 700 + volgers dus das nog een redelijke kans haha😂

Wel jammer...
Hahaha Tessa of een k😂 wat dacht je van mijn profiel foto (voor zover dat een foto is) zelfde leter als profiel naam😂

(wil regels overtreden.....)
Wauw (aangepast door de Kindertelefoon)
Ja das waar...

Mm initialen tho maar achternaam raad je toch ni haha (is nogal rare)

En jij gw Ronald of? 😂
Haha (er komt leterlijk niks in mij op)
Haha😂 is ni erg

Maar ik snap niet dat je niet oftopic mag gaan maar ook niet Privechat.... Hoe moeten we dan praaten😂👍🏻
Hmm dat kan ook ja maar waarschijnlijk mag dat alsnog niet😂
Das waar...

Reageer