Kindertelefoon mensen

  • 29 November 2018
  • 97 reacties
  • 827 Bekeken


Toon eerste bericht

97 reacties

lol denk t niet dan,

nee me naam is niet in de buurt van Ronald maar had een naam nodig en dit kwam in me op lol
ja idk, kan niet echt tips geven lol...
ja eigenlijk niet en zoek ook een oplossing om dus wel met mensen in contact te kunnen komen maar niet dat iedereen weet wie het is enz, ik had een x iemand gezien en die had toen gedeeld en bewerkte toen t bericht waardoor je t niet meer kon terug lezne
nee idk, idk of ze t dan terug kunne lezen aangezien t bewerkt is.
en toen was je aan t nadenken om t te doen?,,, lol
lol

idk, ik denk dat morgen me account word verwijderd omdat we het erover hebben maar ik weet niet of dat al erg genoeg is...
wacht heb jij ook al 2 waarschuwingen?
idk, je account word verwijderd na 3 waarschuwingen
daar zou je dan mails van hebben gehad en dan had je dat wel gemerkt
hhahah heb je al eerder contactgegevens gedeeld?
ow, dan heb je geen waarschuwingen
ahha sweet
lol, word dit als chatten beschouwd eigk?
ugh, wanna meet people lol
denk dat t niet lukt?
lol door het te bewerken ofz?
lol i'll wait i guess idk
idk van mij mag t als je t meteen bewerkt zodat niemand anders t heb
lol
rip
laat anders maar want ik ga slapen😂
Oké lol. In 3 uur tijd, hebben jullie 77 berichten uitgewisseld in dit topic. Damn. Dikke chat. Maaarrrrr, SweetSixteen en ik voelen ons allebei nog welkom om te reageren, dus zo erg kan dat ook weer niet zijn, niet waar?

Iedereen is welkom lol

Ik denk niet dat de KT bewijs heeft, mochten jullie deze avond (/nacht?) contactgegevens uitgewisseld hebben... Dat betekent niet dat de vermoedens niet bestaan en waarschijnlijk zal er straks nog wel een moderator hierop reageren.


nouja, kijk ik snap dat het tegen de regels is en zat erg te twijfelen en vind t zo jammer dat er geen mogelijkheid is om alsnog uit te wisselen, maarja ik snap KT en snap ook de Moderators keuze.


Verder ben ik het wel met jullie eens. Ik snap de regel en daar ben ik het ook wel mee eens. We hebben in het verleden vaak genoeg de paspoort en IELTS topics gehad (die zijn btw weer terug, hoe dan lol)(of was dit nog voor jullie forumtijd?).


dat was "voor mijn tijd"

Anyway, ik zit niet echt te wachten op zulke personen die mijn privéchat zouden onderspammen. Ook zit ik niet per se te wachten op een pedofiel die mijn telefoonnummer en borsten wil zien... Dus ja, I get it. Het zou bv wel nice zijn geweest als je had kunnen chatten, maar dit alleen kan doen als je vrienden met elkaar bent ofzo. Maar dan nog steeds, wie weet zijn we allemaal wel 18+...


ja klopt, ik snap die regel ook wel daar niet van maar sommige mensen hier zou ik wel gewoon mee willen kunnen chatten

In principe vallen alle manieren van contactgegevens uitwisselen onder het overtreden van de regels. Ook het op zoek gaan is eigenlijk niet oké of het opzettelijk achterlaten van hints. (Ik heb wel eens bij gebruikers gehad dat ik aan de hand van hun berichten een klein gebied overhield waarin ze moesten wonen, maar dat maakt mij meer een stalker dan die personen overtreders van de regels.)


ja ik snap wat je bedoeld want had t laatst ook bij iemand, maar t probleem is dus wat ik in t begin zei, ik wil zo graag zulke aardige mensen ontmoeten(over chat)


Jezelf actief maken onder dezelfde naam als je op het forum draagt, is verboden volgens de regels:

20. Denk goed na over je gebruikersnaam en zorg er voor dat je gebruikersnaam anoniem is
Een gebruikersnaam bestaande uit voor- en achternaam, een gebruikersnaam dat hetzelfde is als je mailadres of een gebruikersnaam bestaande uit alleen nummers is niet toegestaan. Gebruik ook niet dezelfde gebruikersnaam waarmee je ook op andere sites geregistreerd bent.
Al is het natuurlijk wel lastig om alle mogelijke platformen daarop te controleren.


yup, maar dat wil ik ook niet, ik wil bijv maar een paar mensen en niet alle andere(niet dat die raar zijn maar soms heb je hier van die mensen en die hoeven mij echt niet te chatten)


Daarnaast is het soms ook pittig onmogelijk om dezelfde Instagramnaam te verkrijgen als die je hier op het forum hebt. (Voorbeeld: Je kan een Pin vinden op Insta: ben ik niet)


lol rip


Dan hebben we natuurlijk nog regel 6:

6. Plaats in je bericht geen persoonsgegevens
Jouw anonimiteit is jouw eigen verantwoordelijkheid. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je nickname of een fictieve naam op. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadressen, profielen en dergelijke waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen/identificeren.
Hints geven gaat 'm dus ook niet worden. (Of ze moeten écht goed zijn, zodat de KT het niet merkt 😉)(Nee ssssst, dat mag natuurlijk ook niet!)

Deze regels zijn best sluitend, dus er blijft niet veel speelruimte over.

Desondanks vind ik het ook soms jammer geen contactgegevens te hebben van sommige mensen. Zeker als ze een tijdje niks van zich laten horen... Ik zou ze dan graag een berichtje sturen, zodat ik ze kan steunen.


yup, ik heb een gevoel dat je een beetje aan 100divirgent en m&m's bedoeld?
maar ik snap de regels en begrijp waarom ze er zijn, maar zat echt te denken naar een manier die wel volgens de regels is en niet voor iedereen zichtbaar is, niet echt gelukt want ik heb nog geen manier gevonden, geef t wel op i guess😂

Maar ja, het is niet anders. Toen ik hier een account aanmaakte, heb ik ingestemd met de forumregels en me hier dus bij neergelegd. Als we echt graag contact willen, moeten we waarschijnlijk een ander platform zoeken.


true maar dan zie je niet dezelfde mensen weetje wel


Gr. Pin
Goedemorgen Ronald2001 en Mijnigezien, tja.... het lijkt op een privechat en ook een zoektocht naar elkaars gegevens. En zoals jullie al aangeven, dat mag niet. Het is het allerbelangrijkste dat jullie anonimiteit gewaarborgd is. Het is de absolute voorwaarde op dit forum. Geen waarschuwing dan vandaag, wel een reactie vanuit de KIndertelefoon.

ja, sorry ik snap de regel maar sommige mensen zijn iets te aardig hier...(nogsteeds geen echt goed excuus natuurlijk)

Ik zal deze vraag doorgeven.
ik vraag me af of t ooit mogelijk kan zijn, je kan namelijk niks controleren of je moet id bewijzen enz gaan invoeren maarja
haha oeps sorry, ik snap dat jullie het als een forum willen houden en niet als een Chat site, maar zoals gister avond waren we in het begin met 3 later met 2 en dan ga je al snel iets meer richting het chatten, maarja denk dat ik t niet meer moet doen(om 2 uur online zijn) aangezien ik nu nog maar 2 uur slaap had voordat me stage begon😂
ik reageer wel alleen op de ontopic dingen lol

I know, maar dat is meestal iets wat ze zeggen als je off-topic gaat of gaat chatten. Dat anderen zich ook welkom moeten voelen om nog te kunnen reageren.


ah op die manier

Daar had ik inderdaad graag contactgegevens van gehad. Bij 100Divergent11 heb ik nu minder moeite, want zij heeft het forum "afgesloten" door haar profiel te verwijderen\


toch vraag ik me soms af wrm

M&M's is gewoon verdwenen nadat hij vertelde in het ziekenhuis te liggen...


yup..

Conclusie van dit bericht:
Ik snap het ook, maar vind het ook erg kut :(


nou dan zijn we tenminste niet alleen

(Ik ga nu btw wel offline: ga met vrienden dingen doen. Succes met stage vandaag!)


have fun en dankje

Reageer