Vraag

Ik blokkeer als mensen me willen helpen


  • Anonymous
  • 0 reacties

 

Hoi allemaal

ten eerste ik wil jullie bedanken als je dit helemaal gaat lezen…. dit is dus vorige week vrijdag allemaal gebeurd…. ik had dus een gesprek met me leerlingbegeleider opzich ging het wel goed…. maar sloot me soms af en blokkeerde maar ja dat maakte nii heel veel wat uit…. maar ze maakte zich zorgen ofz… dus ze zei ik wil even een test met je doen…. nou kreeg dus allemaal vragen…. ze zat eerst naast me…. maar toen had ik al iets zovan ja ik ga niet eerlijk doen…. en al helemaal als zij bij me ging zitten… maar toen zei ze gelukkig weet je ik ga wel ff iets anders doen…. toen deed ik wel een beetje serieus en vulde het dus in…. er kwam best een hoge score uit…. dus ik blokkeerde me gelijk en wat ze allemaal zei deed ik niet meer en ja…. toen zei ik zovan mag ik gaan? Toen zei ze nee… ik wil nog 1 vraag stellen en dan mag je misschien gaan… nou ze vroeg dus hoe somber ben je van 1 tot 10 ik zei daar ga ik geen antwoord op geven… toen zei ze Sophie dat moet wel anders laat ik je niet zo naar huis gaan ik zei hz? Toen zei ze ik ga je oude mentor er bij halen… want zo gaat het niet werken…. want je maakt me bang en ik maak me zorgen om je ik zei nee hoeft niet…. toen zei ze ik haal je oude mentor op en jij blijft hier zitten ik zei dus is goed joh….. dus toen zei mijn oude mentor ging ophalen…. was ik eigenwijs en ben ik weg gaan lopen…. omdat ik er echt geen zin in had…. dus ik was weg…. maar blijkbaar zochten hun mij en ze hadden me gevonden…. dus ik liep nog steeds weg en liepen ze me achter na….  toen dacht ik heeft toch geen nut als ik weg loop!! Dus ja toen ben ik maar mee gegaan met hun…. toen zeiden ze meteen ja Sophie vertel is en ik heb me mond steeds gehouden en liep af en toe weer weg!! Maar toen me oude mentor zei…. we maken ons zorgen en als je nog 1 x weg loopt ga ik je ouders bellen wat er allemaal aan de hand is…  nou dat dus…. ze hadden door dat praten nii werkte dus moest ik gaan typen…. maar omdat ik zo in m’n frustratie was heb ik dingen gezegd waar ik spijt van had enz…. en ik moest dus typen wat me dwars zat…. dus pas de 3e x toen ik het liet zien was het goed…. de 2e x toen het fout was werd ik boos en sloeg ik tegen de muur en me telefoon liet ik keihard flikkeren…. waardoor er nu een barst is….  het was een korte tekst… maar dut keer hadden ze er wel wat aan…. toen zei m’n oude mentor ik wil dat je nadenkt over een stapje zetten naar de positieve kant op dus dat moet ik nog steeds bedenken en mijn leerlingbegeleider zei iets met een school deskundige ofz idk heb niet heel goed geluisterd….  en ja toen later mocht ik gelukkig wel weg…. maar ik wil denk ik stoppen met de gesprekken!! Want wil mensen niet pijn doen en dat hun moeite voor mij gaan doen terwijl ik niet terug moeite doe om te praten over mijn gevoelens…. maar weet dus nii of dat handig is…. ik weet het dus gewoon even niet meer.…

het slapen lukt gwn ook niet!!! 

 

Dankjewel alvast voor de tips en adviezen en srry voor het slechte of onduidelijke uitleg!! 

 

Groet Sophie!!!


365 reacties

Badge

Naar wat voor antwoord zoek je precies gewoon dat je weer kan slapen of her gesprek uit je hoofd 

 

voor het slapen: gebruik meestal asmr video’s die vin dik best chill

en met gesprek uit t hoofd: zou ik ook asmr kijken maar dan positive asmr waar ze zeggen dat alles goed komt etc etc klinkt cringe maar werkt wel werkte ook bij mij

Bedankt, …. over dat gesprek ofz…. ik moet dus een stapje gaan zetten tenminste dat wilt m’n oude mentor graag…. maar ik weet niet wat en m’n leerlingbegeleider… zei iets over schooldeskundige of idk wat…. maar weet niet eens wat dat betekent 

Hey Sophie

 

Op school lijken ze zich zorgen te maken om je. Dat ze zich zorgen maken, kan ik me voorstellen. Je sluit je namelijk erg af, loopt weg tijdens een gesprek, het ligt je moeilijk om je gevoelens te uiten, enzovoort. Ten slotte lijk je ook moeite te hebben met het toelaten van hulp. 

 

Vermoedelijk weet je diep vanbinnen dat je hulp nodig hebt. Je hebt het moeilijk, zit hier al een tijd mee, en lijkt op je eentje steeds weer te belanden in het negatieve. Echter wil je niemand lastig vallen. 

 

Dat ‘niemand lastig willen vallen’ herken ik. Zelf heb ik een hele tijd met deze ingesteldheid geleefd. Mijn omgeving werd daar moe van, aangezien ze zagen dat er wat was, ze me wilden helpen, maar ik het simpelweg niet toeliet. 

 

Vanaf het moment dat ik hulp aanvaard heb, ging het allemaal vlotter. Wanneer je omgeving weet dat je hulp hebt en wanneer je omgeving weet dat je er niet alleen voor staat, worden ze deels gerustgesteld. Het wordt voor iedereen eenvoudiger, aangezien ze de angst van het niet weten wat er in je omgaat, grotendeels kwijt zijn. 

 

Ik stel voor dat je een manier zoekt waarop je jezelf kan uiten. Dat kan bijvoorbeeld door middel van een gesprek, e-mail, berichtje of brief. Persoonlijk vind ik dat je jezelf vlot lijkt uit te drukken via berichten. Denk je dat je het in jezelf gekeerd zitten aan de kant durft zetten, om je open te stellen naar hulp toe?

 

Het minder goed slapen is vermoedelijk een gevolg van de dingen waar je mee zit. Als je deze dingen regelmatiger uit, zal je vermoedelijk beter slapen. 

 

Gr. Kenshin

Hey Kenshin, 

klopt ik vind dat gewoon lastig en daarom loop ik ook meestal wel van me problemen of situatie…. ik weet gewoon dus niet echt meer wat ik moet doen…. ik ben dus ook met iets nieuws begonnen… alleen ja ik denk dat dat niet snijden is… want ik ben begonnen met als je een puntenslijper uit elkaar haalt en daarna die scherpe punt pakt… je zelf daarmee pijn doet, sneeën in je pols/arm maakt dat is toch geen snijden? ja klopt ik weet idd diep van binnen… dat ik hulp nodig heb en dan heb ik wel even zovan ja ik ga het accepteren, maar dan is het nee toch niet of verpest ik het zelf… klopt ik probeer wel positief te denken, maar het lukt gewoon niet en dan hebben we ook nog vakantie gekregen… het hoort leuk te zijn en rustgevend… maar dat is het niet… want altijd met vakanties wordt het verpest…. bijv door thuis enz… of gaat het juist slechter met me…. en ik wil idd niemand lastig vallen…. ook al zeggen me leerlingbegeleider en oude mentor zovan…. wrm ik geen hulp mag vragen en mensen lastig val…. jij helpt wel mensen dus je moet goed voor jezelf gaan zorgen…. dat heb ik dus ook ik laat het niet toe en als hun eenmaal een beetje weten en ik laat ze binnen in me gevoel… lukt het de rest nii te vertellen en is het gewoon moeilijk en probeer ik ze er weer eruit te krijgen en gooi ik de deur weer dicht en dan ben ik doodstil….  ja dat snap ik idd.. maar ja die stap lukt gewoon nog niet…. we gaan kijken wanneer ik bijna 16 wordt, dat is al over 3 weken ofz…. boeit me ook niet echt…. ik heb al via briefjes gewerkt…. maar het irritante is dat ik er dan achter aan zeg ofz… ik wil dat jullie beloven dat jullie er niks mee gaan doen en dat we er niet over gaan hebben en dat jullie het alleen lezen ofz…. en dan pas als ze ja zeggen… dan geef ik het aan hun… en zeggen ze er niks over… omdat ze weten wat ik dan kan zeggen…. me leerlingbegeleider vind dat ik te impulsief reageer en wat ook waar is… want soms weet ik dus niet wat ik zeg of doe en dan kom ik later met een excuus… maar ja… ik had dus vandaag een gesprek met me leerlingbegeleider ik dacht okeyy gwn een beetje voor open gaan… dus ze vroeg wat is je doel ik zei ja een beetje open zijn en niet net als vorige week dus we zaten een beetje te praten en toen zei ik dus zovan ja ik vind mezelf het niet waard… maar dat was moeilijk om te zeggen want ik stotterde en ik blokkeerde mezelf eerst ik dacht gwn zeggen… want je hebt toch 1 week vakantie dus je ziet ze niet meer… toen zei ze wel later sophie je weet dat je ons altijd kan appen enz… ik zei ja komt goed! maar altijd de struggle is ik val hun lastig ofz… dat denk ik ook wel dat slapen daardoor een probleem is… vandaag sliep ik blijkbaar in de les… wat niet echt de bedoeling was… je mocht iets voor jezelf doen  en ik lag alleen maar gwn op me tafel zonder dat het de bedoeling was om te slapen en blijkbaar ben ik toen in…. slaap gedonderd…. en werd ik ook niet wakker door de geluiden om me heen… want mensen zaten blijkbaar te klappen en met een etui te slaan wel gwn zachtjes… maar ik had helemaal niets door…. mensen wouden ook met water doen, maar dat mocht niet van de docent… de docent ging me mentor ophalen….. en me mentor maakte me wakker door keihard op tafel te slaan…. maar ze maakte wel eerst een foto voor me examen wnnr ik me diploma haal…. maar ik lag wel lekker te slapen…. beter dan vannacht in ieder geval…. 

 

sorry voor het dikke verhaal, bedankt voor het reageren en hoop dat het duidelijk enz is…

 

groet sophie!!

Elke vorm van zelfbeschadiging komt grotendeels op hetzelfde neer. Vermoedelijk probeer je door middel van het pijn doen een uitweg te vinden. Dat je jezelf pijn doet, vind ik symbool staan voor een nog grotere alarmbel die aangeeft dat je hulp nodig hebt. 

 

Om goed voor anderen te zorgen, hoor je er allereerst voor te zorgen dat je zelf sterk in je schoenen staat. Zorgen voor een ander wanneer je het zelf moeilijk hebt, houd je vaak niet lang vol. Zowel voor de ander als voor jezelf is het nuttig om goed voor jezelf te zorgen. 

 

Je bent in de les in slaap gevallen. Misschien is dat iets waar je van opkrikt: power-napjes. Je zou doorheen de dag af en toe een rustig plekje op kunnen zoeken, zodat je zo’n twintig minuten even kan slapen. Vermoeidheid kan namelijk voor emotionele uitputting en impulsiviteit zorgen. 

 

Gr. Kenshin

life is tough but so are you

Het leven is zwaar maar jij ook

hoi, 

niemand weet dat van zelfbeschadiging en ja idk of ik het aan me leerlingbegeleider moet zeggen…. want ja als ik over bepaalde dingen blokkeer dan kan ik dit al helemaal niet zeggen of….. ze gaan juist denken dat als jk het zal zeggen…. dat ik aandacht vraag dus ja…. jaa klopt heb ik ook al duizend x van me leerlingbegeleider en oude mentor gehoord maar ja….. het lukt gewoon. Niet…. jaa idd een goed idee…. mijn oude mentor had dit gestuurd via een afbeelding…. life is tough but so are you dat betekent…. het leven is zwaar maar jij ook…. ik snap hem niet echt…. snap jij hem wel…. 

 

groet Sophie

‘life is tough but so are you’

‘Tough’ betekent intens, krachtig. Het leven kan intens zijn, kan krachtige uitdagingen op je afsturen, maar aangezien jijzelf ook intens en krachtig bent, kan je die aan. 

 

Misschien dat je je oude mentor een quote terug kan sturen. Wat dacht je van: ‘You know my name, not my story. You’ve heard what I’ve done, not what I’ve been through.’ 

Vind je dat een mooie quote?

 

Gr. Kenshin

Hoi kenshin,

is dat niet een beetje te hard…. ik weet niet echt ik had gewoon getypt… klopt en u ook een hele fijne vakantie want ze had er onder getypt hele fijne vakantie….. maar ja... 

Je hebt volgens mij prima geantwoord. Denk je dat je in de vakantie tot rust zal kunnen komen? Hoe gaat het thuis?

 

Gr. Kenshin

 

Hoi,

nou ik heb totaal eigenlijk geen zin in de vakantie!! Wil liever gwn naar school ofz…. Maar ik weet als ik naar school zou gaan… dat dat ook alleen maar gezeik oplevert…. maar ja ik denk nu gwn over school enz en ja thuis…. gaat gewoon slecht… maar ja…. gewoon ruzie’s tussen me ouders of tegen me broers of juist negativiteit tegen mij of over m’n vriendinnen of hoe ik ben enz…. dus dik of dat ik gwn niks kan enz….. 

groet Sophie!!! 

Ik vind wel dat ze niet zo moeten pushen het heeft geen zin om heel de tijd te zeggen wat is er wat is er aan de hand als je op dat moment ook geen behoefte aan heb en ik snap wel dat ze bezorgt zijn maar het moet ook met jou tempo zijn en niet zo gepusht want zo voelt het wel voor mij alsk het zo las ik vind dat ze je gwn de tijd moeten geven en gunnen. En als je er echt niet over wilt praten dan met iemand anders die je beter vertrouwt of beter bij voelt want praten helpt echt wel dat is echt waar maar niet op deze manier vind ik…

grtjs, anoniempje

Hoi, 

ik snap wat je bedoeld…. alleen ze bedoelen alles goed dat hadden ze ook nog gezegd… dat ze alles goed bedoelen…. en idd ik zal het ook Fijn vinden als ze me gewoon een beetje laten…. maar omdat ze weten dat het totaal geen nut heeft…. omdat ik dus al 2 maanden ofz was gestopt met de gesprekken van M’n leerlingbegeleider en heeft geen ene moer geholpen…. nou het probleem is ik vertrouw niemand om me heen en anders is het gwn zo moeilijk met mij om een vertouwingsband op te bouwen…. want mijn oude mentor heeft best lang geduurd…. om iets te zeggen tegen haar…. toen had zei de leerlingbegeleider erbij gehaald…. en vond het heel lastig om dingen te vertellen…. maar na 1 maand ofz ging het goed….. maar ja ik blokkeer nog steeds bij me leerlingbegeleider enz….. en ja m’n eigen mentor die ik nu heb…. die kan me niet echt aan…. daardoor heeft hij dus geregeld dat me oude mentor me kan helpen enz…. maar sws dat zou ze ook doen als me eigen mentor niks had gezegd…. want alleen mijn oude mentor kan mij aan en ja voor de rest kan niemand dat echt…. dus ik vertrouw hun opzich wel maar ja…. en ja ik wil hulp wel accepteren ofz….. dus miss die  schooldeskundige  of idk wat het was en wat het betekent…. maar ja dan moet ik eerst een vertrouwingsband op bouwen want ik ga nii tegen vreemden me verhaal vertellen ofz….. 

Groet Sophie!!

 

hey 

 

ik snap je struggel wel! 

 

ik wilt eigenlijk wel hulp. je wilt ook wel praten. maar zodra het dicht bij je gevoel komt zit in eens die muur in de weg. 

bij mij heeft het 2 jaar geduurt tot er 1 persoon door die muur heen kon. ja dat is lang. 

 

iemand heeft ooit dit voorbeeld voor mij gebruikt. ik vond het eerst grappig maar het klopte stiekem wel. 

bedenk is een kasteel met een gracht en waar een ophaal brug voor is. je hebt een stenen muur en soldaten er boven op die mensen neer schieten. en ook nog de poort om in het kasteel te komen.

jij zegt tegen de soldaten  dat ze je leerling begeleider niet neer hoeven te schieten. maar je laat de brug voor de gracht dicht. maar zodra jij iets zegt dan moeten de soldaten weer klaar staan voor het vuren (het weg lopen)

je leerling begeleider zoekt naar hoe ze de brug open kan doen maar dat lukt niet. ze gaat duwen en trekken tot dat die brug open kan gaan. maar als ze eerst een stapje terug zou doen gaat die brug van zelf naar beneden.

ik hoop dat je het een beetje begrijpt. wat ik hier mee bedoelt. 

ik denk dat jou mentor voor bij de soldaten en de burg is en een kiertje in de muur zoekt en je leerling begeleider zit te zeuren om de burg naar beneden te gooien. 

 

misschien kan je hier niks mee en misschien ook wel. hou je een beetje van tekenen? misschien kan je dit uit tekenen en het zo aan je oude mentor en je leerling begeleider laten zien.

 

groetjes blue 

Hoi blue

dit is wel een goed idee en ik snap wel wat je bedoeld…. ja ik hou wel van tekenen… dankjewel voor het goede idee enz…. maar mijn oude mentor die staat wel wat hoger dan me leerlingbegeleider….. tenminste sws die brug staat op een kleine beetje kiertje…. maar ja…. maar zal ik stoppen met de gesprekken van m’n leerlingbegeleider? En ja een stapje de positiviteit idk…. ik denk dat hun gaan kijken Wnnr ik 16 ben en na de vakantie heb ik nog 10 dagen ofz tot dat ik 16 wordt…. Ik word wel gwn steeds banger van mezelf…. omdat ik dus nooit echt bij mezelf iets deed…. ja ik sloeg tegen muren als ik boos was en woede had….. maar voor de rest deed ik niks…. maar nu doe ik dat wel.…

groet Sophie!!

hey 

 

mag je met je oude mentor praten in de plaats van met de leerling begeleider? want als je die gesprekjes mag vervangen zou ik ze stoppen maar anders zou ik ze door laten gaan. dat is voor jou een oefening op je open te stellen (ja dat is lastig). en je hebt dat een terug val punt als je het echt niet meer trekt. 

ik zou eerst wachten hoe die leerling begeleider gaat reageren op die tekening als ze dan minder van je vraag om te vertellen. dan voelt het misschien fijner. 

 

bespreek alsjebelieft met een volwassenen dat je je zelf pijn doet want dat is echt niet goed. 

ik sla zelf ook altijd muren als ik boos ben. en ja ik heb ook wel een daardoor me hand gekneust dus pas plz op. voor dat het fout gaat. misschien kan je en boxhandschoenen en een boxbal aanschaffen? 

 

groetjes blue

hoi,

nou me oude mentor zegt dus wel altijd je kan me appen en…. dat ik altijd bij haar terecht kan…. maar ja ik wil haar er nii mee lastig vallen…. en ja ze heeft zelf miss ook wel dingen aan haar hoofd en ze heeft zelf ook een mentor klas….. dus ja… jaa klopt… ja dan ga ik dat wel ff doen… nou ik hoop dan gwn dat ze begrip toont… soms toont ze ook wel begrip hoor… maar toen ik dus stopte met die gesprekken toen zei ze je bent er nog nii open genoeg voor en nu heb ik soms het gevoel dat ik open MOET zijn snap je? En daarom ben ik bang dat ik ga falen en als ik juist 1 klein ding wel zeg…. wat me soms dwars zit…. dan voelt het soms wel als opluchting maar later in de dag…. ga ik me rotter voelen omdat ik het tegen iemand heb gezegd…. het is gwn bij mij heel raar… hoe moet ik het met een volwassene bespreken dat ik mezelf pijn doe…. mijn oude mentor weet wel dat ik tegen de muur sla…. tenminste ze heeft me knokkels wel gezien…. en ja soms sloeg ik ook automatisch bij haar in de buurt tegen kluizen of wat dan ook…. maar ja…. alleen niemand weet dat ik dus nu mezelf blijkbaar beschadig met een puntenslijper… en klopt je kan daardoor of dikke knokkels krijgen of gekneusde vingers… want ja dat heb ik best wel vaak gekregen … maar ja ik ging nooit naar huisarts ofz…. ik ging gwn of tape of niks…. gebruiken…. ja maar me ouders gaan dan denken hz heb je dat of wat dan ook... 

Groet Sophie 

hey 

 

 

ga ik me rotter voelen omdat ik het tegen iemand heb gezegd…. het is gwn bij mij heel raar

het is helemaal niet raar want je voelt je dan schuldig dat jij iets hebt gedeeld. maar ja zij heeft voor deze baan gekozen dus ze is er voor je om naar je te luisteren mee te denken hoe je iets kan aan pakken. 

 

 

alleen niemand weet dat ik dus nu mezelf blijkbaar beschadig met een puntenslijper… 

kan je het zien wat je doet als je bvb je mau om hoog doet dan doe je expres als je met je mentor aan het praten bent je mouw om hoog zodat ze het ziet en dan hopen dat ze iets er over zegt. dan zeg je het niet… 

 

 

maar ja ik ging nooit naar huisarts ofz…

ik ben er nog nooit voor naar de huisarts geweest haha. maar moest wel eens langs de verpleeg kundige omdat ik dan weer iets te hard had geslagen waar mensen bij waren. terwijl het bij mij geen pijn doet haha. ik heb ook wel eens de ruit van een deur geslagen en zat een hele grote barst in haha :joy:

het duurde 2 maanden tot dat ruitje vervangen was. 

 

groetjes blue

hoi, 

Klopt ik voel me dan idd schuldig en ja idd Ze heeft er voor gekozen om dat werk te doen…. Weet jij miss wat een schooldeskundige inhoud of ik weet niet meer heel goed wat ze zei…. je kan het opzich wel zien…. maar ja ik wil geen aandachtstrekker zijn ofz… ik weet het nii Echt…. Ohh… hoop dat het nu wel wat minder is geworden dat je tegen muren slaat? Gelukkig heb ik zelf nii echt dat gehad ofz…. maar wat je zegt klopt…. het doet niet echt pijn ofz…. maar het is ook gwn door dat ik sla ofz m’n pijn wel weggaat ofz idk hoe ik het kan uitleggen… nou dan duurde het dus lang om dat te vervangen😂 

groet Sophie!!

 

bedankt trouwens voor het lezen en je adviezen enz!!

hey 

 

 

 Weet jij miss wat een schooldeskundige inhoud

ik kan het je niet vertellen. dat kan je misschien aan je oude mentor vragen?

via google woord ik ook niet wijzer :joy:

of ik weet niet meer heel goed wat ze zei…

misschien een maatschappelijk werkster? want dat kan ik je misschien wel uit leggen haha. 

ik ben zwz niet zo goed in de school termen haha. want ik zit op speciaal onderwijs en daar heb je allemaal andere namen voor personen haha. 

 

 

hoop dat het nu wel wat minder is geworden dat je tegen muren slaat?

eh nee maar ik kan er mee om gaan en mijn school woord volgend jaar gesloopt haha dus zo erg is het niet als ik iets sloop. 

 

 

 

maar het is ook gwn door dat ik sla ofz m’n pijn wel weggaat ofz idk hoe ik het kan uitleggen… 

je boosheid woord er zo uit gegooid. het is niet de juiste manier om dat te doen haha. maar het is een manier die kan werken. en bij werkt ie niet haha. maar bij mij doet niks pijn behalve als ik iet kneus of breek haha. 

 

 

bedankt trouwens voor het lezen en je adviezen enz!!

geen probleem. om heel eerlijk te zijn heb ik niks beters te doen haha. 

ik zit al de hele dag achter me pc te wachten tot het tijd is om een pizza op te halen. ik zit al 5 uur op me bed haha. 

 

groetjes blue

Hoi, 

klopt ik kan het aan me mentor vragen maar ja... via Google wordt je ook niet wijzer van want… er staat niks…. jaa vgm kan het wel kloppen dat het school-maatschappelijke werker is ofz…. ohh…. Hahaha…. hoop dat het wel goed gaat met je enz? Klopt het is miss niet op een juiste manier maar ja…. me oude mentor zei ook zovan Sophie je moet jezelf niet bezeren blabla en ja voor de rest ben ik vergeten… wat ze allemaal zei…. mag ik vragen waarom jij eigenlijk slaat tegen muren…. voor opluchting of? Als je het natuurlijk wilt vertellen….  Ik hoop niet dat het erger gaat worden ofz… hahahah nou lekker toch…. hoop dat je je pizza hebt hahahah😜 en eetsmakelijk natuurlijk 

Groet Sophie. 

Hoewel het slaan van een muur misschien niet de gezondste uiting van gevoelens is, lucht het vast op. Zoals Blue voorstelde, zou een boksbal en een paar bokshandschoenen je verder kunnen helpen. 

 

Zelf ga ik op moeilijke momenten naar harde rockmuziek luisteren. Volgens mijn psycholoog doe ik dat om de prikkels qua emotie te onderdrukken door middel van muziek. Helpt het beluisteren van muziek je?

 

Vraag op school maar na wat die term betekent. Ze zullen het je vast goed uit kunnen leggen. 

 

Gr. Kenshin

hey 

 

hoop dat het wel goed gaat met je enz?

voor mijn doen gaat het goed. daar hou ik het lekker bij haha. 

 

mag ik vragen waarom jij eigenlijk slaat tegen muren…. voor opluchting of?

 

bij overprikkeling krijg ik de neiging om me eigen hoofd kijhard te slaan. maar ja dat is niet heel handig. 

en bij boosheid wil ik het liefs iemand kijhard in z'n gezicht meppen. 

dus dan ga ik bij allebei maar over op een muur. want die voelt niks (behalve als de muur dun is haha) ik heb als ik boos ben of overprikkeld ben de kracht van minstens 3 volwassen mannen dus. dan kan ik beter keihard een muur slaan. als ik me zelf nog in de hand heb.

 

groetjes blue

 

Hoi Kenshin 

Hoe kan je dat halen…. zodat je ouders er nii achter komen… want ze gaan 100% raar denken…. muziek helpt niet echt…. ik luister naar raps maar werkt niet altijd...en meestal rap ik zelf ook maar….. het lukt gwn niet als ik boos ben ofz en dan wordt ik nog bozer…. op mezelf dat ik niks kan enz blablabla…. allemaal domme dingen.…komt goed!!!

groet Sophie 

in de action is er een mini boxbal voor 7 euro te koop en die is super klein. die pas gewoon op je bureau en je hoeft er geen boxhandschoenen voor te hebben

Hey blue

Nou…. je moet jezelf niet pijn gaan doen en ja ik kan het wel zeggen…. maar ik doe het zelf ook…. maar ja is dus niet een goede manier….. miss voor jouw ook handig bokshandschoenen?  Nee idd is nii handig als je je hoofd keihard wilt slaan…. . Nou hoop dat je jezelf nii meer pijn gaat doen want ja dat is nii de juiste manier…. ook al ben je boos…. Hahah ja als de muur dun is…. dan kan die kapot gaan 

 

ik zal bij de action gaan kijken!!! 

 

groet Sophie!!

Reageer