Skip to main content

ik ben kapot..

• 17 december 2024
  • 82 reacties
  • 1103 Bekeken

Toon eerste bericht

82 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 567 reacties
  • 12 februari 2025

Haii lieve ​@Silence ,

hoe gaat het nu?❤️

Veel liefs🤗💞

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 535 reacties
  • 26 februari 2025

Hii, 

Ik kom maar even zeggen dat ik oké ben, heb het druk nu. Schrijf binnenkort wel een uitgebreidere reactie. 

Liefs Silence 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Silence ,

Fijn dat je oké bent, doe vooral rustig aan 😘

Liefs ♥️♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 567 reacties
  • 14 maart 2025

Haii lieve ​@Silence ,

hoe gaat het nu met je?❤️

Liefs🤗❤️

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 535 reacties
  • 15 maart 2025

Hey lieve ​@Cantaloupe , 

Mwah, eten gaat terug iets beter maar pho is erg heftig. Blijkbaar zou er vroeger (voor ik geboren was) iets gebeurd zijn tussen mijn ouders maar weet nog niet wat.. Ik zocht vandaag op mama haar telefoon (bijna betrapt 🙈🙈) naar informatie maat vond niets buiten dat ze pho ook heftig vindt. 

Ik moet elke keer een feedback schrijven van die pho maar heb het vorige keer niet gedaan, was heel boos en erg diep in crisis toen dat ik zoiets had van fuck alle hulp. Toen heeft die mens een gigantisch filosofisch bericht geschreven naar mij met waarom het voor hem een meerwaarde is als ik dat invul en ook nog niet met een pad. Maarja nu zit ik er een beetje mee, er is een deel van mij heel erg aan het schreeuwen dat ik die feedback niet moet invullen. Wat moet ik doen?

Gisteren heb ik met 1813 gechat, ze hebben wel naar me geluisterd maar niet echt hulp of advies kunnen bieden helaas..  Zelfmoord gedachten zijn ook wel wat heftiger terug aanwezig. 

Ik heb zelf denk ik een verklaring gevonden waarom ik zo bang ben om beter te worden van mijn depressie, omdat ik al zoveel terugvallen heb meegemaakt en als ik gelukkiger ben en dan terugval is dat een diepere val dan wanneer ik me eigelijk al rot voel.

Ben nu wat sportief bezig, conditie en spieren, ben wel bang dat ik hier weer in ga doorslaan, zo is mijn es ook begonnen 3 jaar terug. Met conditie te willen opbouwen met hardlopen en dan daarin doorslaan. 

De sessie met mijn psycholoog was weer heel pittig, ik heb vaak het gevoel dat ze me op het matje roept met bepaalde gedragingen en lichaamstaal van me (binnen sessie maar ook daarbuiten)... Nu zei ze hier weer iets van en werd zo bang dat ze me ging slagen (terwijl ze dat nóóit zou doen maarja) en ik kreeg een paniekaanval. Het is me wel gelukt om mezelf (met beetje hulp van haar) weer te reguleren. 

Liefs Silence 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 567 reacties
  • 16 maart 2025

Haii lieve ​@Silence , 

fijn dat eten weer wat beter gaat😘❤ .. wat bedoel je met pho? 

Ahh jeetje wat heftig dat je zo in crisis was 😔☹ Wil je de feedback nu alsnog niet invullen omdat je nog steeds geen hulp wilt of ook vooral omdat je hem vervelend vind?..wat is een pad?..

Ah jeetje wat erg van je zm gedachten.. 😓 helpt 1813 op dat moment dan wel een klein beetje om wat rustiger te worden?..

Hmm ja dat is wel logisch en denk dat ik dat zelf ook wel heb, maar het hoort helaas ook bij herstel dat je af en toe weer terugvalt.. 😕 

Misschien kan je met je psych afspraken maken over hoeveel je per week beweegt?..  

Ah dat klinkt heel heftig, wat voor dingen gebeuren op het moment dat je in paniek raakt? Of is het meer een gevoel?...Misschien kan je psycholoog hier meer rekening mee houden?.. Heb je wel een klik met haar?.. 

Sorry als ik sommige dingen verkeerd begrijp... 😕🙈 

Veel liefs en knuffel 🫂 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 567 reacties
  • 31 maart 2025

Haii lieve ​@Silence ,

hoe gaat het nu met je?❤

Veel liefs en knuffel🤗❤

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen