Vraag

hoe is het om opgenomen te worden?

  • 7 January 2020
  • 29 reacties
  • 666 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Oja dat klopte dat vertelde je de vorige keer dat je pa weg is voor 2 weken. Dat is ook erg vervelend. Dus opname is geen optie. 

Je zou echt die 2 weken nog moeten wachten dan. En als het echt niet meer lukt en je staat 100% op het punt om onmiddelijk je leven te beëindigen,  stel je zelf dan alsjeblieft de vraag van wat ga ik doen?;

Doe ik dit en ga ik verder, dit is het gene wat ik het liefste wil, nooit meer ergens last van hebben, want na de dood is altijd alles beter. Alleen me moeder zal me levenloze lichaam morgen aanvinden, misschien wel met een zooitje er om heen. Pa is er niet dus ma moet het zelf en alleen verwerken, wil ik haar dat aan doen?

Of je zegt nee gvd, loopt naar je ouders slaapkamer maakt de deur open, maakt je ma wakker en vertel het hele verhaal. Vertel dat je zelfmoord wilt plegen en dat die stomme psycholoog je nergens mee wilt helpen. Resultaat hier is dat je moeder geschrokken zal zijn, maar wel blij is dat je deze keuze hebt gemaakt. Ze zal je willen helpen, en je pa kan misschien eerder naar huis komen. Samen kunnen jullie dan kijken wat het beste is.

Kies je er dan uiteindelijk alsnog voor de eerste keuze dan is het eind resultaat hetzelfde, maar weten je ouders ook hoe het met je zat, en ze zijn dan samen om het te verwerken.

 

Hey @Spookyzx 

Het ging de laatste paar dagen weer iets beter, ik heb kaartjes gekocht voor comic con in maart en was bezig met cosplay en dingen met een vriend, het was leuk om me weer op iets te kunnen gaan verheugen enzo

Maar is dat leuke gevoel er ook weer vanaf en blijft mn leven even crappy als ervoor

Ik heb besloten toch gwn niks meer te doen aan mn depressie, het maakt alles alleen maar moeilijker en ik zou alles toch verpesten

Ik ga nu gwn doen alsof het weer beter met me gaat zodat ik hopelijk snel van de psycholoog af ben en daarna ga ik gwn door mn crappy leven heen zoals iedereen dat moet doen

Dit hoorde de laatste maand te zijn waarin ik ging kijken of ik niet nog een keer wou proberen zelfmoord te plegen maar ik weet het nu ook allemaal niet meer, ik wil gwn dood alleen ik kan het nog steeds de mensen die me zullen missen niet aan doen

En ik moet nog steeds op z'n minst "mn best doen om beter te worden" maar ik zit nu gwn in de gedachte dat ik er maar mee moet dealen en dan zie ik wel of ik er toch mee wil doorgaan of niet

Ik probeer nog 2 maanden te leven om niet alles voor mn vrienden te verpesten, miss red ik het niet maar dat zie ik wel gwn

Ik heb me wel al een week ofzo niet meer gesneden maar ik denk niet dat ik het nog langer ga volhouden 

Ik doe mn best om te blijven leven, maar al die stomme psycholoog en pillen en dingen gaan gwn niet werken en ik moet er gwn mee stoppen want het maakt me meer gwn gestrest en ik moet hier gwn maar doorheen komen op een of andere manier

Heyo,

Sorry voor me late reactie ben wat minder actief hier momenteel. Wat leuk dat je kaartjes hebt gekocht voor de comic con. Als wie ga je als cosplayer? Ik heb zelf ook kaartjes voor de comic con, misschien zie ik je wel haha. 

Ondanks dat het misschien niet goed klinkt dat je via deze weg verder gaat, denk ik dat het ergens wel goed is. Ik denk dat het beter is om het even allemaal te laten gaan. Ons leven is nou eenmaal een grote ellende. Dan kun je er beter mee leren omgaan dan dat je allemaal oplossingen probeert te zoeken die uiteindelijk toch niet veel helpen en je leven hoogstwaarschijnlijk alleen maar kutter maakt (als het mislukt). 

Dat je jezelf al een week niet meer hebt gesneden is goed nieuws. Hopelijk houdt je het vast. Misschien ga je je weer iets beter voelen als je van al die nutteloze medicatie en psycholoog af bent. 

Ik hoop natuurlijk wel dat je het langer dan 2 maanden blijft volhouden. Dus als je een update wilt geven, of wilt praten, dan ben ik er altijd voor je!

Ik weet niet of ik je altijd beter kan laten voelen, maar wil zeker wel me best doen!

Sterkte K1R1TO!!

Spookyzx.

Heey @K1R1T0,

Hoe gaat het nu met jou? Er zijn nu iets langer dan 3 maanden geleden dat ik hier voor het laatst wat heb geschreven. 

Ik hoop dat je nu de hulp hebt gevonden die je toen nodig had, of dat je situatie verbeterd is.

See ya!

Spookyzx. 

Reageer