Het gaat slechter en slechter


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik weet het niet meer....
Als je me andere topics gelezen heb weet je ongeveer hoe ik me voel.
Ik weet niet wat er aan de hand is, ik probeer iedereen in dit forum in te laten zien dat zelfmoord niet de juiste oplossing is maar zelf wil ik het ook zo graag. Ik zie geen opties meer, ik heb ruzie met iedereen en ik miss me vriendin zo erg... het doet me zoveel pijn. ik heb al 2 pogingen gedaan en ik denk dat een derde eraan kan komen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben bang bij al mijn keuzes

Help me.....

Ronald

694 reacties

nee, ze zit niet op mijn school, ik leerde haar kennen via vrienden van vrienden....
Zouden die vrienden met haar kunnen praten, en zeggen dat het niet ok van haar zou zijn als ze dit doorvertelde?
]
nou ten eerste, mijn beste vriendin is gewoon speciaal voor mij aangezien ze me heb geholpen op het ergste moment van me leven enz, dus al ga je daarmee ruzie zoeken dan heb je t bijna direct tegen mij.

Dat vind ik goed van je, want je date al serieus met haar, en ik ben blij dat je alsnog voor je vriendin bent opgekomen enzo. Jou vriendin moet echt blij zijn met iemand als jij!!

zij zei dat mijn depressie door haar kwam, hier raakte mijn beste vriendin echt heel overstuur van dus ik was best boos geworden, toen bleek uiteindelijk dat het meisje ook al met een andere jongen dingen aan het doen hem heb het contact verbroken

Wat bezield haar om dat te zeggen. Ik snap dat je beste vriendin daar erg oferstuur van raaktte en jij daart boos om werd. Ik... Dit is echt gemeen. Goed van je dat je het contact met haar hebt verbroken. Eerst gaat ze serieus met jou daten dan gaat ze opeens tegen je vriendin zegen dat jou depressie door haar kwam en ten slote doet ze ook al andere dingen met een andere jongen. Dit is te gek
voor woorden. Wat bezielde haar.
toen kreeg ik dus een sms dat ze me geheimen dus alles wat hierstaat aan iedereen zou zeggen als ik haar niet unblockte(ik heb haar nogsteeds geblocked).

Ik zal als ze wel doorzet wat je vertelde haar aangeven bij de politie.

hierdoor was ik de afgelopen 2 dagen heel erg met me beste vriendin bezig te vertellen dat het niet haar schuld was.

Goed van je dat je dat verteld. Geloofd ze je ook??

Sterkte
Hier zijn we er voor je en ik weet dat je beste vriendin er ook voor je is...
Ook nog meer mensen? Waar je terecht kan,...
Geloofd ze je ook??
ja en nee, soms denkt ze nogsteeds dat het haar schuld is.

Hier zijn we er voor je en ik weet dat je beste vriendin er ook voor je is...
Ook nog meer mensen? Waar je terecht kan,...

dankje! en nee er zijn niet meer mensen....

Zouden die vrienden met haar kunnen praten, en zeggen dat het niet ok van haar zou zijn als ze dit doorvertelde?

nope, aangezien die vrienden mijn beste vriendin haten staan zij aan de kant van haar
ja en nee, soms denkt ze nogsteeds dat het haar schuld is.
Ik vermoed dat je beste vriendin degene is die heel veel voor je betekent, en een van de grootste factoren waardoor jij je door deze moeilijke tijden kan redden. Misschien helpt het als je dat tegen haar zegt.

nope, aangezien die vrienden mijn beste vriendin haten staan zij aan de kant van haar
Ah, vervelend. Ik denk dat het goed is om de mening van je psycholoog af te wachten. Die weet hier vast raad mee.
Geloofd ze je ook??
ja en nee, soms denkt ze nogsteeds dat het haar schuld is.


Probeer haar het wel echt duidelijk te maken!!

nee er zijn niet meer mensen....

Jammer
heyo,
ik kan volgende week pas weer naar mijn psycholoog..

@lise123, ik probeer het haar duidelijk te maken maar ze komt aldoor opnieuw met redenen waarom zij het fout doet,....

ja tis jammer, soms zou ik gewoon willen dat je echt met god kan praten, dat zou zo fijn zijn
Kan je je psycholoog in de tussentijd contacteren, bijvoorbeeld door te mailen?

God kan vast naar je luisteren. Misschien voel je je al geholpen met de gedachte dat je alles bij God kwijt kunt.
ik heb haar gemaild, ze werkt pas op dinsdag dus zal toch moeten wachten,

ja i know God luistert wel naar me maar ik zou zo graag met Hem willen praten
Hey allemaal,

Ik weet het niet meer....
Als je me andere topics gelezen heb weet je ongeveer hoe ik me voel.
Ik weet niet wat er aan de hand is, ik probeer iedereen in dit forum in te laten zien dat zelfmoord niet de juiste oplossing is maar zelf wil ik het ook zo graag. Ik zie geen opties meer, ik heb ruzie met iedereen en ik miss me vriendin zo erg... het doet me zoveel pijn. ik heb al 2 pogingen gedaan en ik denk dat een derde eraan kan komen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben bang bij al mijn keuzes

Help me.....

Ronald


Denk aan je eigen quote. Kijk die Got Talent opnieuw. Die jongen had hoop, toch? Ook al dacht hij dat niemand hem aardig vond? Dat is bij jou ook. En weet je, dit klinkt misschien hard, maar sta op. Stap op al die mensen die boos op je zijn af, vraag ze niet waarom ze boos op je zijn. Vraag ze niet wat je verkeerd gedaan hebt. Vraag ze niet om vergiffenis. De enige die je moet vergeven is jezelf. Vraag ze niet waarom ze je pijn doen, maar vertel hen wat het bij jou doet. Niet op een aanvallende manier, maar zeg gewoon: ‘Jo, je doet me pijn. Stop daarmee. Ik heb al genoeg pijn, en ik heb jou juist nodig om die pijn te verzachten.’

Ik hoop dat je hoop vindt, I really do. I’ll pray for you.
Goed dat je je psycholoog gemaild hebt. Het lijkt me positief dat je psycholoog alvast op de hoogte is van jouw situatie, zodat ze er al eens over na kan denken.

Ik kan me voorstellen dat het fijn zou zijn als God iets kon terugzeggen. Je kan alles bij hem kwijt, maar een woord of wat advies terug zou vast goed aanvoelen. Ik hoop dat je steun vindt bij de andere Jehovagetuigen.
ja ik hoop dat mijn psycholoog iets weet maar zelf ben ik er best klaar mee,maarja doodgaan kan ook niet dus probeer alles positief te bekijken maar dat lukt dus amper
Ik kan me voorstellen dat je klaar bent met deze situatie. Het is helemaal niet fijn wat er allemaal speelt. Ondanks dat, ben ik blij dat je de dood niet als een optie ziet. Heel sterk van jou dat je alles positief probeert te bekijken. Natuurlijk is dat lastig, zeker als er het een en ander aan de hand is, maar het feit dat je probeert positief te zijn, maakt van jou een sterk persoon.

Ik hoop dat je psycholoog nuttig advies voor je heeft.
Je moet sws geen zelfmoord plegen. Je kunt het sws niet doen voor je vriendin want ik denk en weet bijna zeker dat ze dan hellemaal inzakt en miss ook wel zelfmoord pleegt. Ik ben blij dat je de dood ook niet meer als een optie ziet.

Ik hoop dat je psycholoog goed atvies voor je hebt en je goed met haar/hem kan praten.
@kenshin, dankje wel!

@lise123 ja dan zal ze broken zijn.... i cant do that to her...
Heb jij ook soms dat je denkt dat god niet bestaat? Ik wil geloven maar tis soms zo moeilijk
Het lijkt me lastig te geloven in iemand die je niet kan zien of horen. Ik vermoed dat je Gods aanwezigheid meer voelt bij een zaalbijeenkomst met de andere Yehovagetuigen.
ja dat is waar, maar ik kan daar niet zo makkelijk heen....
Is het niet gelukt om iemand te overtuigen om jou te brengen, en dat jij in ruil de auto wast?
nee, aangezien het 20 minuten rijden is en de meeste mensen 5 uur klaar zijn met werk, zaal begint om 7 uur en ze nog moeten eten kunne ze dat gewoon niet... jammer, ze wilde het wel al hadden ze tijd
Ok, jammer. Wel fijn dat ze je hadden willen helpen, als ze tijd hadden gehad. Was het Skypen echt geen optie? Zou je het kunnen vragen aan de verantwoordelijke, desnoods per mail?
nee, aangezien het 20 minuten rijden is en de meeste mensen 5 uur klaar zijn met werk, zaal begint om 7 uur en ze nog moeten eten kunne ze dat gewoon niet... jammer, ze wilde het wel al hadden ze tijd

Kun je anders niet iemand anders vragen of anders met de bus gaan?
Skype was geen optie,

Niemand anders kan rijden en mijn bus die heen gaat haal ik niet ivm stage en als ik die erna pak heb ik 1 minuut om van de halte er naartoe te lopen, dat word m niet. Daarnaast gaan ze ook niet meer terug al is het af
Ok, jammer. Zou je de verantwoordelijke kunnen mailen, met de vraag hoe je dit op kan lossen?
nou soort van, er is niet 1 verantwoordelijke, het zijn er meerdere. ik heb dus een algemene mail gedaan naar de "commisie" daar. nu is t eigenlijk wachten

Reageer