Zelfbeschadiging verbergen

  • 22 August 2018
  • 29 reacties
  • 745 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Nee ik bedoel je zei eerder in het topic dat je haar ook wilde laten weten dat hij jezeld sniijd hoe ga he dat dan doen
@Dayy daar ben ik dan niet geheel zeker van.....
als ik een jongen zie lopen met schrammen of snijwonden in zijn been ga ik toch wel even vragen wat er aan de hand is....
Hoi Yellowcrocodile,
je zou het er misschien ook wel met je gymdocent over kunnen hebben, als je hem/haar genoeg vertrouwd. Dan kan je ook overleggen of je een iets langer shirt aan mag en als je dat zelf liever niet wilt weet hij/zij er in ieder geval vanaf. Dan hoeft je docent er dus niet meer van te schrikken als die iets ziet (als ze het al zien want als je jezelf beschadigt heb je meestal het idee dat iedereen het ziet en dat het heel erg op valt terwijl dat meestal heel erg mee valt!) en kan hij/zij voor je opkomen als klasgenoten lullig doen of er opmerkingen over maken etc. Dit hielp voor mij heel erg en gaf me wat meer vertrouwen. Ook heb ik zelf een lang sportshirt aan gedaan omdat het bij mij ook op mijn onderarmen en polsen te zien is. Het is in ieder geval heel knap dat je gestopt bent! Wees daar super trost op, want dat is echt niet niks!!

Liefs Janna
Ik heb hier geen ervaring mee eerlijk gezegd... ik zag een keer bij mn zus die bij ons logeert (moeilijk verhaal) dat ze allemaal krasjes op haar arm had die leken op kleine littekens. Ik schrok hier erg van en hoopte dat ze daar overheen was.

Reageer