Moeder ondergoed

  • 3 February 2021
  • 41 reacties
  • 684 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, 

Bij mijn moeder zie je heel vaak haar onderbroek boven haar broek uitkomen. Dit vind ik erg vervelend en schaam me er ook vaak voor. Wat kan ik hier aan doen? Heb het er al meerdere malen met haar over gehad.

 

Groeten Wesley 


41 reacties

Reputatie 2
Badge +3

eeehm mischien zou je kunnen zeggen van zou je er dan op willen letten en dan zeggen dat je het echt heel vervelend vind.

Heb ik al meerdere keren gedaan

Reputatie 2
Badge +3

Heb ik al meerdere keren gedaan

eeehm vraag anders of ze ander ondergoed zou wille dragen

Wat voor ondergoed? 

Reputatie 2
Badge +3

Wat voor ondergoed? 

eeehm mischien iets waar je geen last van hebt boxers ofzo of een string

Wat is het beste volgens jou? 

Reputatie 2
Badge +3

Wat is het beste volgens jou? 

ik draag altijd een string en ookal heb ik een doorschijnende broek aan je ziet het haast niet

Welk soort strings dan als ik vragen mag? 

Reputatie 2
Badge +3

Welk soort strings dan als ik vragen mag? 

ik draag met alleen een bandje aan de zijkant dus om me middel. dus echt strings

 

Kun je er misschien een linkje van sturen? 

Reputatie 2
Badge +3

Kun je er misschien een linkje van sturen? 

ja sure  https://.nl/mini-tanga-string-groen-171408.htmlwww.hunkemoller

De link werkt niet 

Reputatie 2
Badge +3

De link werkt niet 

raar kopieer het is en plak het dan in je ziek balk

 

Dan krijg ik melding geen resultaten 

Hee Wesley,

Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind als de onderbroek van je moeder zichtbaar is.

Je geeft aan dit al meerder keren met haar besproken te hebben, maar dit heeft geen resultaat opgeleverd.

Waarschijnlijk is je moeder er zelf niet zo bewust van en ziet zij er geen probleem in.

Wat jij zou kunnen doen is op het moment dat je dit ziet bij je moeder, het dan op dat moment aan te geven. Dan kan ze op dat moment haar broek ophijsen of er in ieder geval voor zorgen dat haar onderbroek niet meer zichtbaar is. Dan heb je voor dat moment even het probleem verholpen.

Uiteindelijk gaat het om je moeder en kun jij er misschien niet veel meer aan doen, dan in ieder geval blijven aangeven dat je het vervelend vind en op de momenten dat het gebeurt het aangeven.

Groetjes,
Simply  Me

Heb het al zo vaak aangegeven als het zichtbaar is. Ze doet er dan niks mee. Erg lastig vind ik dat, vooral omdat je de ene keer meer ziet als de andere keer. 

Reageer