Moeder ondergoed

  • 3 February 2021
  • 41 reacties
  • 679 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, 

Bij mijn moeder zie je heel vaak haar onderbroek boven haar broek uitkomen. Dit vind ik erg vervelend en schaam me er ook vaak voor. Wat kan ik hier aan doen? Heb het er al meerdere malen met haar over gehad.

 

Groeten Wesley 


41 reacties

Reputatie 2
Badge +3

hallo,

wat vervelend voor je, misschien zou je het er nog een keer met haar over kunnen hebben en vragen of ze het misschien niet door heeft. Ook zou je bijvoorbeeld als je samen met haar loopt een meter afstand kunnen houden dat laat je zien aan je moeder dat je het echt niet fijn vind, maar eerst zou ik nog een keer met haar erover in gesprek gaan.

liefs secretgirl2003 <3

Hey, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb het al eens gezegd tegen haar, meerdere keren zelfs. Maar ze zegt dat ze het niet erg vind als het gebeurt en het haar niet zoveel uit maakt. Ook geeft ze aan dat ze het niet expres doet. Wat moet ik hiermee? 

Reputatie 2
Badge +3

wat naar dat ze je niet begrijpt. je zou het met iemand kunnen bespreken die je vertrouwd en dat julie het dan samen nog een keer zeggen.  mag ik weten hou oud je bent? mischien zou ik dan betere oplossingen kunnen bedenken, want iemand van 10 maakt natuurlijk  andere sitauties mee iemand van 16.

Ik ben 16. Het is gewoon heel vervelend, want de ene keer zie je meer dan de andere keer. Ik woon alleen met m'n moeder. M'n ouders zijn gescheiden. 

Reputatie 5
Badge +5

Hoii, als ik jou was zou ik het gwn echt tegen haar zeggen... Ze moet het acsepteren... Jij doet toch ook niet expres dingen die zij niet leuk vind ?

Nee klopt. Maar heb het al meerdere malen gezegd en ze doet er niks mee 

Reputatie 2
Badge +3

Ik ben 16. Het is gewoon heel vervelend, want de ene keer zie je meer dan de andere keer. Ik woon alleen met m'n moeder. M'n ouders zijn gescheiden. 

nicce, ik ben 17 en mijn ouders zijn ook gescheiden maar ik zit op een woongroep.  En snap ik probeer het haar echt duidelijk te maken dat je het echt niet oke vind door bijvoorbeeld afstand te houden op straat.

Jaa heb ik al gedaan. Het duidelijk maken. Afstand houden gaat beetje lastig. Want het gebeurt in huis ook heel erg vaak. 

Reputatie 5
Badge +5

nja, ik zou gwn vervelend gaan doen. Stel jij doet altijd de afwas doe je nu niet de afwas... Soms moey je vuur bestrijden met vuur...

Reputatie 2
Badge +3

ja kan ook maar dan zou je alleen maar gedoe kunnen krijgen of je zou iets moeten doen waar zei zich aan irriteert

Jaa maar heb liever geen gedoe of gezeik. 

Reputatie 2
Badge +3

snap ik heel goed. probeer het dan vooral te negeren en te doen alsof ze er niet is.

Als ze een normale slip zou dragen zou ik het niet eens zo erg vinden. 

Reputatie 2
Badge +3

ja snap ik mischien zou je dat tegen haar kunnen zeggen.

 

Hoe moet ik dat tegen haar zeggen dan? 

Reputatie 2
Badge +3

Mischien zou je nog 1 keer tegen je moede runnen zeggen dat je je er echt aan ergert en of ze er op wil letten en anders mischien gewoon een slipjes aan wilt doen.

Ze draagt wel slipjes maar geen gewone als je snapt wat ik bedoel. 

Reputatie 2
Badge +3

Ze draagt wel slipjes maar geen gewone als je snapt wat ik bedoel. 

ja maar ik zou het gewoon nog 1 keer vanavond proberen en kijken of het dan wel werkt.

Denk het niet. Heb het al 5 keer geprobeerd 

Reputatie 2
Badge +3

Denk het niet. Heb het al 5 keer geprobeerd 

nooit geschoten is altijd mis

Hoe kan ik dat het beste zeggen over die normale slipjes dan? Want die draagt ze niet. 

Reputatie 2
Badge +3

mischien of ze andere wil dragen die bijvoorbeeld niet doorschijnend zijn. van hey mam zou ik misschien even met je kunnen praten en dan vraag je het

Maar ze draagt al geen doorschijnende slipjes. Maar ze draagt geen normale slipjes als je snapt wat ik bedoel. 

Reputatie 2
Badge +3

Maar ze draagt al geen doorschijnende slipjes. Maar ze draagt geen normale slipjes als je snapt wat ik bedoel. 

jup ik zou het gewoon nog een keer met haar bespreken en vragen of ze erop wil letten

Ze zegt dat ze het niet expres doet. Wat moet ik nu? 

Reageer