mijn thuissituatie

  • 16 August 2018
  • 36 reacties
  • 678 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Je kan bij de ouders van je beste vriendin terecht? Dat lijkt me goed nieuws. Vind je bij hen steun?

Ik vermoed dat ik begrijp wat je bedoelt met ‘door omstandigheden dat wel’. Ik hoop dat er snel betere tijden aankomen. Alvast fijn dat je bij haar ouders terecht kan.
Ik ben heel blij dat je een positieve plek hebt gevonden. Ik hoop dat je daar de nodige steun vindt.
Sorry, ik weet niet zo goed wat voor tip ik je nu mee moet geven...
Maar kun je niet praten met je Beste vriendin, je mentor, familie of de vertrouwingspersoon bij je op school of de doctor?
Sterkte
Ehm... Hoe oud ben je nu?
Doe je nu een opleiding?
Ik ben 17 jaar en doe een mbo niveau 4 opleiding over 2 weken start leerjaar 2

Als je een opleiding doet kun je mischien op kamer


Als je een opleiding doet kun je mischien op kamer


nee dat kan iik niet, niet genoeg geld en daarnaast is mijn opleiding in dezelfde stad...

@anoniempje, ik was bang dat mijn beste vriendin zelfmoord heeft gepleegd, mijn Girlfriend heeft het gedaan.....


Ehm.. Ik vind het lastig maar ik zou eens kijken op internett of ik nog een idee zie
Fijn dat je bij de ouders van je vriendin terecht kan. Kun je met ze praten? Heb je nu veel meer rust? Rust klinkt niet gek.. Het kan mischien onlogisch klinken maar je hebt ook rust nodig. Ook als je kijkt naar je omstandigheden. Ik hoop dat je omstandig heden snel goed worden of in ieder geval beter.
Gelukkig, kun je nu ook vaker naar de kerk?
Hoe gaat het nu bij je thuis en je ouders van je vriendin.
Hi Ronald! Ik heb een vraagje... Je hebt eerder een topic aangemaakt dat je vriendin niet reageerde en bang was dat ze zelfmoord had gepleegd. Was dat toen? Ik dacht dat het toen gelukkig mislukt was. Misschien heb je nog opa/oma/tante/oom/iets anders in die categorie waar je mee kan praten?
Oh 😞

Reageer