Vraag

boek



Toon eerste bericht

38 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Hoofdstuk 1 - De Belegering

 

Daar komt mijn vriend Pegaro aan, met slecht nieuws zo te zien. Ik zwaai naar hem, en hij zwaait terug, met een brief in zijn hand. Wanneer hij eindelijk hier is, geeft hij me de brief, en vertelt dat deze van een vriend van hem bij de helpers van de president is. Ik open de brief snel, en zie wat er staat. Als jullie je nu overgeven, en terugkomen, kunnen jullie niet de doodstraf krijgen. En jij, Jamez, kan zelfs helemaal geen straf krijgen! Als jullie dit niet doen, zal onze grote leider, de president jullie kasteel belegeren.

‘Zeg hem dat hij ons maar lekker kan komen halen!’, roep ik uit. Daar gaat Pegaro weer, onderweg om het antwoord over te brengen. 2 dagen later, zien we een grote groep ruiters optrekken vanuit het noorden, in de richting van Elendrië. Foute boel, weet ik meteen.

 

Wordt vervolgd…

Reputatie 7
Badge +14

Beste  @Renske H

De Topic Opener ( @TheShadowOfMortis) Wilt graag (voor zover ik weet) advies krijgen over zijn boek. Daarom plaatst hij een keer in de zoveel tijd een hoofdstuk van zijn boek, zodat wij hem advies kunnen geven. Hij wilt ons eigenlijk informeren met een nieuw hoofdstuk. Ook gaan de reacties over het oorspronkelijke topic, omdat  dat gaat over zijn boek. Ik snap dat hoofdstukken van een soort van dagboek niet toegestaan is en dat we bij dit soort topics heel erg moeten opletten of we niet teveel chatten. Maar toch begrijp ik niet dat jullie hoofdstukken van een boek, waarover hij graag advies wilt,  blijkbaar ook zien als een blog. Jullie hebben de regels al veel strenger en duidelijker gemaakt, wat ik helemaal prima vind, maar zouden jullie hier een heel klein beetje losser in willen zijn? Dit is geen klacht en hopelijk niet te kritisch dat dit bericht niet geplaatst wordt.. We zien het wel. :) 

xx Eenmeisje004 

Badge

@Renske H 

We begrijpen het. We zullen oppassen. Het is onze fout. Sorry. Ik hoop dat je ons geen waarschuwing gaat geven.

Reputatie 6
Badge +12

Laat het me maar weten als je het anders ziet dan ik, dit is mijn visie en als u daar niet van overtuigd wordt, helemaal goed, en we zullen dit topic allemaal vergeten, of ik stuur maar 1x in een langere tijd, zo wordt het geen blog, maar dan post ik gwn elke zoveel weken een langer stukje. Mij lijkt dat dat mag, want het is niet dagelijks of wekelijks, toch? 😅


Verder hoop ik dat u dit goed opvat en niet denkt dat ik boos ben hoor! Dat ben ik namelijk niet 😉

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @TheShadowOfMortis

Dit wordt vast een  goed boek! Dit hoofdstuk (en de inleiding denk ik?) zijn al heel goed en ik vind dat je heel mooi kan schrijven.  Vet spannende cliffhanger! Het lijkt me super als je om de paar dagen iets post. Dit beloofd veel goeds.:) 

xx Eenmeisje004 

Badge +1

Wat leuk! Je hebt talent en het is een leuk verhaal! Hele kleine tip, in je inleiding moet het "De nieuwe president wil" zijn in plaats van wilt en er moet meestal of een komma, of het woord "en" staan en niet beide zoals ", en". 

Reputatie 6
Badge +12

Wat leuk! Je hebt talent en het is een leuk verhaal! Hele kleine tip, in je inleiding moet het "De nieuwe president wil" zijn in plaats van wilt en er moet meestal of een komma, of het woord "en" staan en niet beide zoals ", en". 

 

Oh ja, sorry bedankt voor de tip!

Reputatie 6
Badge +12

@Renske H of iemand anders van de kindertelefoon^^?

Reputatie 7
Badge +3

Laat het me maar weten als je het anders ziet dan ik, dit is mijn visie en als u daar niet van overtuigd wordt, helemaal goed, en we zullen dit topic allemaal vergeten, of ik stuur maar 1x in een langere tijd, zo wordt het geen blog, maar dan post ik gwn elke zoveel weken een langer stukje. Mij lijkt dat dat mag, want het is niet dagelijks of wekelijks, toch? 😅


Verder hoop ik dat u dit goed opvat en niet denkt dat ik boos ben hoor! Dat ben ik namelijk niet 😉

Hallo @TheShadowOfMortis Zoals je het hier omschrijft is het akkoord. 1x in een langere tijd mag. Belangrijk is uiteraard dat het over het boek blijft gaan en geen blog gaat worden. Daarnaast staan we b.v. een autobiografie ook niet toe (want dan ben je herkenbaar). Als je naar aanleiding van het schrijven andere vragen krijgt dan stel je die in een nieuw topic. 

 

Hopelijk is het zo duidelijk? Als er vragen zijn hoor ik het graag. Succes met schrijven!

 

Groet,

Reputatie 6
Badge +12

-onnodige quotes verwijderd-

Maar ik mag dus niet meer elke paar dagen posten, zelfs al is het elke keer de vraag wat vind je er van?

Wil je er nog wel wat van lezen?

Jaaa!! Leukkkk!!!

Dacht dat het misschien leuk was als ik elke paar dagen weer een stukje postte?

Ja! Goed idee!! <33

Dit is dus echt heel goed, als je elke dag wat post zou dat inderdaad echt goed zijn. Je kan echt goed schrijven! Zat je er aan te denken om schrijver te worden? Je hebt talent! Daar moet je iets mee doen hoor!! 

Reageer