Vraag

boek


Reputatie 6
Badge +12

Hoi, ik wil een boek schrijven. Dit is het begin:

 

Ik ben Jamez, ik ben 14 jaar oud.

Ik kom uit het land Elandrië, waarvan mijn grootvader de laatste koning was. Na het schandaal, zijn we veranderd in een republiek.

 

De nieuwe president wilt alle leden van de oude koninklijke familie vermoorden, dus we wonen nu in een kasteel in het buurland Extera. De president van Elandrië is van plan om Extera binnen te vallen en zo ons te pakken te krijgen én zijn eeuwige vijand Krasler, de keizer van Extera te verslaan.

 

wat vinden jullie ervan? Alvast bedankt!

 

Shadow


38 reacties

Badge

Hahaha @Luna_ dit wordt later geen boek denk ik 😂 ik begrijp echt niet hoe mensen 300 pagina’s kunnen schrijven… toch heel erg bedankt voor je lieve compliment! Ik weet zelf ook nog niet precies waar het heen gaat. 

Jammer :( Ik zou graag zo'n boek willen lezen. Talent heb je zeker ! 

Hahaha @Luna_ dit wordt later geen boek denk ik 😂 ik begrijp echt niet hoe mensen 300 pagina’s kunnen schrijven… toch heel erg bedankt voor je lieve compliment! Ik weet zelf ook nog niet precies waar het heen gaat. 

Jammer :( Ik zou graag zo'n boek willen lezen. Talent heb je zeker ! 

Ja precies! Je hebt inderdaad talent! Zonde om er niets mee te doen zeg! 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi allemaal,

Letten jullie op forumregel 8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.? Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag (bijvoorbeeld een hoofdstuk van een boek). 

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen. 

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 7
Badge +14

Beste  @Renske H

De Topic Opener ( @TheShadowOfMortis) Wilt graag (voor zover ik weet) advies krijgen over zijn boek. Daarom plaatst hij een keer in de zoveel tijd een hoofdstuk van zijn boek, zodat wij hem advies kunnen geven. Hij wilt ons eigenlijk informeren met een nieuw hoofdstuk. Ook gaan de reacties over het oorspronkelijke topic, omdat  dat gaat over zijn boek. Ik snap dat hoofdstukken van een soort van dagboek niet toegestaan is en dat we bij dit soort topics heel erg moeten opletten of we niet teveel chatten. Maar toch begrijp ik niet dat jullie hoofdstukken van een boek, waarover hij graag advies wilt,  blijkbaar ook zien als een blog. Jullie hebben de regels al veel strenger en duidelijker gemaakt, wat ik helemaal prima vind, maar zouden jullie hier een heel klein beetje losser in willen zijn? Dit is geen klacht en hopelijk niet te kritisch dat dit bericht niet geplaatst wordt.. We zien het wel. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 6
Badge +12

Hoi allemaal,

Letten jullie op forumregel 8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.? Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag (bijvoorbeeld een hoofdstuk van een boek). 

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen. 

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon) 

Goeiemorgen Renske van de kindertelefoon!

 

In mijn ogen heeft ieder hoofdstuk wel een vraag, namelijk wat ze er van vinden en of ze tips hebben, het is toch altijd fijn om te weten dat mensen het leuk vinden? Ook vraag ik mij af of mijn topic over de ziekte van mijn moeder ook een blog is, want ik bracht gewoon even de mededeling dat ze beter is, maar dat zal wel niet toch 😀?

 

Ook vinden de andere kinderen als @JooJootje, @DaVinci en @Luna_  dit toch heel leuk? En stoort het iemand eigenlijk?

 

in alle zekerheid, dit is geen kritiek hoor! Gewoon wat oprechte vragen enzo!

 

Shadow

Badge

@Renske H 

We begrijpen het. We zullen oppassen. Het is onze fout. Sorry. Ik hoop dat je ons geen waarschuwing gaat geven.

Reputatie 6
Badge +12

Laat het me maar weten als je het anders ziet dan ik, dit is mijn visie en als u daar niet van overtuigd wordt, helemaal goed, en we zullen dit topic allemaal vergeten, of ik stuur maar 1x in een langere tijd, zo wordt het geen blog, maar dan post ik gwn elke zoveel weken een langer stukje. Mij lijkt dat dat mag, want het is niet dagelijks of wekelijks, toch? 😅


Verder hoop ik dat u dit goed opvat en niet denkt dat ik boos ben hoor! Dat ben ik namelijk niet 😉

Reputatie 6
Badge +12

@Renske H of iemand anders van de kindertelefoon^^?

Reputatie 7
Badge +3

Laat het me maar weten als je het anders ziet dan ik, dit is mijn visie en als u daar niet van overtuigd wordt, helemaal goed, en we zullen dit topic allemaal vergeten, of ik stuur maar 1x in een langere tijd, zo wordt het geen blog, maar dan post ik gwn elke zoveel weken een langer stukje. Mij lijkt dat dat mag, want het is niet dagelijks of wekelijks, toch? 😅


Verder hoop ik dat u dit goed opvat en niet denkt dat ik boos ben hoor! Dat ben ik namelijk niet 😉

Hallo @TheShadowOfMortis Zoals je het hier omschrijft is het akkoord. 1x in een langere tijd mag. Belangrijk is uiteraard dat het over het boek blijft gaan en geen blog gaat worden. Daarnaast staan we b.v. een autobiografie ook niet toe (want dan ben je herkenbaar). Als je naar aanleiding van het schrijven andere vragen krijgt dan stel je die in een nieuw topic. 

 

Hopelijk is het zo duidelijk? Als er vragen zijn hoor ik het graag. Succes met schrijven!

 

Groet,

Reputatie 6
Badge +12

-onnodige quotes verwijderd-

Maar ik mag dus niet meer elke paar dagen posten, zelfs al is het elke keer de vraag wat vind je er van?

Reputatie 7
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

Excuus, ik had je vraag over het hoofd gezien. 

Elke paar dagen is te vaak, dan wordt het een soort blog (regel 8). Wat zie jij zelf als 1x in een langere tijd? 

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 6
Badge +12

Oh god oh god… wat ben ik toch een oen.

 

heb ik m’n notities app verwijderd! Doei doei boek!!

Reputatie 6
Badge +12

Hoi meneer @Luuk , sorry dat ik niet antwoordde ben heel lang niet op het forum geweest. Nu ik ‘mijn boek heb verwijderd’ maakt het toch niet zo heel veel meer uit, vind u niet? 

Reageer