Skip to main content
Vraag

Hoe zijn jullie op je profielfoto gekomen?

Toon eerste bericht

62 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2399 reacties
  • 4 januari 2025

Hey! Om te beginnen jouw pf is echt heel mooi ​@Nevadatjee .  

Mijn pf had ik al, maar is ook hoe ik een winter hike van Scouting heb gelopen. Het is zoals ik ben. Gewoon een jongen in zn lievelings kloffie haha. En trouwens die tocht was heel zwaar maar vet en was een uitdaging. En ik merkte dat ik meer aankon dan ik dacht. Heb veel geleerd over mezelf. En over anderen, ik kende ze niet,  waar ik mee samen moest werken. Hoe mensen elkaar kunnen helpen. Het was afzien, primitief en veel nadenken en improviseren. Zonder foon en luxe. Heel bijzonder als ervaring en ik wil dat graag delen. Je kunt zó veel, als je wilt of moet. Dus laat ik deze pf nog ff staan.

Liefs Tover xxx

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 113 reacties
  • 4 januari 2025
Tover01 schreef:

Hey! Om te beginnen jouw pf is echt heel mooi ​@Nevadatjee .  

Mijn pf had ik al, maar is ook hoe ik een winter hike van Scouting heb gelopen. Het is zoals ik ben. Gewoon een jongen in zn lievelings kloffie haha. En trouwens die tocht was heel zwaar maar vet en was een uitdaging. En ik merkte dat ik meer aankon dan ik dacht. Heb veel geleerd over mezelf. En over anderen, ik kende ze niet,  waar ik mee samen moest werken. Hoe mensen elkaar kunnen helpen. Het was afzien, primitief en veel nadenken en improviseren. Zonder foon en luxe. Heel bijzonder als ervaring en ik wil dat graag delen. Je kunt zó veel, als je wilt of moet. Dus laat ik deze pf nog ff staan.

Liefs Tover xxx

thx Tover ik heb meestal achtergrond en met een grote betekenis achter jouwe is ook heel mooi en ook met een mooie betekenis 😊

xxx nevada

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 81 reacties
  • 4 januari 2025

Hey ​@ItsJustMe , 

wat een leuk idee! Ik heb de mijne op Pinterest gevonden 🤭. Een reden heb ik niet perse hou wel van het strand en zomers ben ik er wel vaak te vinden dus vond deze wel toepasselijk 😀

liefs 🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 4 januari 2025

Haii,

die van mij zag ik in een reclame op youtube🤭 vond het wel een leuke foto dus heb maar een screenshot gemaakt hihi😉

liefs🤗

freakybob
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 4 januari 2025

Omdat ik een echte sigma male ben 

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 193 reacties
  • 15 januari 2025

tja ik heet op het forum stitch en daar hoort natuurlijk een stitch profielfoto bij! ik wil hem wel ene keer veranderen maar het stitch tema blijft

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 193 reacties
  • 15 januari 2025

meteen een minuut na het plaatsen van deze reactie een nieuwe aangemaakt😂 het is een meisje die heel erg op mij lijkt! natuurlijk gaat het stitch thema er  niet uit want ze heeft een stitch trui aan ik heb de hele afbeelding zelf gemaakt op canva. de ketting is iets wat ik niet zo vaak om heb. maar vind het altijd super mooi bij me staan😅. de rest zat gewoon in de afbeelding haha en ​@Tover01 je hebt een nieuwe profielfoto wat is dara het verhaal  achter😘

GewoneJongen77
Forum|alt.badge.img

Deze prachtige regenboog foto heb ik genomen terwijl ik stage liep bij mijn moeders werk

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2399 reacties
  • 27 januari 2025

@stitch1234  das een cartoon van een outfit van mij , een getekende ik 😉😊 Liefs Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1716 reacties
  • 27 januari 2025

Mijn naam is Lupus. Kort voor Canis Lupus, de Latijnse naam voor wolf. Dus was wel logisch;)

Groetjes Lupus 

Diana
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 298 reacties
  • 27 januari 2025

Hoofd van mijn paardje.

FurReality
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 24 reacties
  • 27 januari 2025

Mijn profielfoto is mijn favoriete knuffel :)

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen