Skip to main content
Vraag

Hoe zijn jullie op je profielfoto gekomen?

• April 17, 2024
  • 90 reacties
  • 1301 Bekeken

Toon eerste bericht

90 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 4, 2025

Hey! Om te beginnen jouw pf is echt heel mooi ​@Nevadatjee .  

Mijn pf had ik al, maar is ook hoe ik een winter hike van Scouting heb gelopen. Het is zoals ik ben. Gewoon een jongen in zn lievelings kloffie haha. En trouwens die tocht was heel zwaar maar vet en was een uitdaging. En ik merkte dat ik meer aankon dan ik dacht. Heb veel geleerd over mezelf. En over anderen, ik kende ze niet,  waar ik mee samen moest werken. Hoe mensen elkaar kunnen helpen. Het was afzien, primitief en veel nadenken en improviseren. Zonder foon en luxe. Heel bijzonder als ervaring en ik wil dat graag delen. Je kunt zó veel, als je wilt of moet. Dus laat ik deze pf nog ff staan.

Liefs Tover xxx

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 4, 2025

Hey! Om te beginnen jouw pf is echt heel mooi ​@Nevadatjee .  

Mijn pf had ik al, maar is ook hoe ik een winter hike van Scouting heb gelopen. Het is zoals ik ben. Gewoon een jongen in zn lievelings kloffie haha. En trouwens die tocht was heel zwaar maar vet en was een uitdaging. En ik merkte dat ik meer aankon dan ik dacht. Heb veel geleerd over mezelf. En over anderen, ik kende ze niet,  waar ik mee samen moest werken. Hoe mensen elkaar kunnen helpen. Het was afzien, primitief en veel nadenken en improviseren. Zonder foon en luxe. Heel bijzonder als ervaring en ik wil dat graag delen. Je kunt zó veel, als je wilt of moet. Dus laat ik deze pf nog ff staan.

Liefs Tover xxx

thx Tover ik heb meestal achtergrond en met een grote betekenis achter jouwe is ook heel mooi en ook met een mooie betekenis 😊

xxx nevada

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 4, 2025

Hey ​@ItsJustMe , 

wat een leuk idee! Ik heb de mijne op Pinterest gevonden 🤭. Een reden heb ik niet perse hou wel van het strand en zomers ben ik er wel vaak te vinden dus vond deze wel toepasselijk 😀

liefs 🤗

• January 4, 2025

Haii,

die van mij zag ik in een reclame op youtube🤭 vond het wel een leuke foto dus heb maar een screenshot gemaakt hihi😉

liefs🤗

freakybob
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 4, 2025

Omdat ik een echte sigma male ben 

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 15, 2025

tja ik heet op het forum stitch en daar hoort natuurlijk een stitch profielfoto bij! ik wil hem wel ene keer veranderen maar het stitch tema blijft

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 15, 2025

meteen een minuut na het plaatsen van deze reactie een nieuwe aangemaakt😂 het is een meisje die heel erg op mij lijkt! natuurlijk gaat het stitch thema er  niet uit want ze heeft een stitch trui aan ik heb de hele afbeelding zelf gemaakt op canva. de ketting is iets wat ik niet zo vaak om heb. maar vind het altijd super mooi bij me staan😅. de rest zat gewoon in de afbeelding haha en ​@Tover01 je hebt een nieuwe profielfoto wat is dara het verhaal  achter😘

GewoneJongen77
Forum|alt.badge.img

Deze prachtige regenboog foto heb ik genomen terwijl ik stage liep bij mijn moeders werk

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 27, 2025

@stitch1234  das een cartoon van een outfit van mij , een getekende ik 😉😊 Liefs Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • January 27, 2025

Mijn naam is Lupus. Kort voor Canis Lupus, de Latijnse naam voor wolf. Dus was wel logisch;)

Groetjes Lupus 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 27, 2025

Hoofd van mijn paardje.

FurReality
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 27, 2025

Mijn profielfoto is mijn favoriete knuffel :)

• May 4, 2025

Heey,

Wat een leuke vraag, ik vind planeten en de ruimte erg interessant en bloemen vind ik mooi, dus heb dat een beetje samengevoegd. 😉

Groetjes Spaceflower 💖

• May 4, 2025

Hallo. 

Dat heet je word verliefd 

En op dat moment had ik een badeend broek aan dus dat vond ik zeer toepasselijk. 

En nu heet ik zo op het forum. 

Een maat van me heeft hem gemaakt op chatgpt 

Groetjes badeend

aangepast door De Kindertelefoon vanwege forumregel 3

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 7, 2025

Hoi iedereen,

Ik vind jullie profielfoto's echt tof!!

Ook leuk om het verhaal erachter te lezen.

@Diana: is dat jouw eigen paard dan? Heel leuk, ik heb vroeger ook even op paardrijden gezeten. Op het einde mocht je zonder zadel dan voelde je de botten van het paard enzo. Was wel leuk. :) Paarden zijn lief.

@Lupus: mag ik weten wat je precies hebt met wolven? Heel veel mensen (boeren) hebben er een hekel aan. Ik houd wel van de natuur :)

@Tover01: mag ik misschien ook een grotere versie/foto zien van jouw profielfoto? Jouw profielfoto vind ik leuk omdat het heel herkenbaar is. En kampvuur geeft een cozy feeling. 😎

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 7, 2025

Hey ​@Vera16xx  dankje! 😊 Ik zal ff kijken op mn laptop want ik heb 'm niet (meer) op de foon. Hij is niet veel uitgebreider dan zoals ik 'm als pf heb hoor. Je ziet dan iets meer scoutje ernaast met de korte broek en de sokken😉 het is ik als scout maar dan als "tekening" en onherkenbaar natuurlijk, dat had ik nog afgestemd met de Kindertelefoon. En ja ik ben ook een fan van kampvuur, super gezellig en je kunt er zen bij zijn en tot rust komen.

Liefs Tover xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 8, 2025
PFgroter

@Vera16xx  deze dus 😊

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 8, 2025

@Vera16xx ja, mijn eigen paardje.  Als je de botten van een paard voelt als je bareback rijdt, is het te mager.  Je moet de spieren voelen. Maar wel knap dat je zonder zadel reed, dat kunnen niet zo heel veel mensen.

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 8, 2025

Hee Tover superleuk dat je hem post!! 😍

Je lijkt me echt een leuke jongen mag ik dat zeggen? :)

Je bent nog jong maar een jongen als jij zou ik echt graag als vriendje willen. Of op zijn minst een hechte vriendschap. Je lijkt me echt superlief en leuk/apart! 💏

Ik krijg ook echt een scouting gevoel bij je! ***hugz*** 👫

AnneW
  • May 8, 2025

Hoi 

Letten jullie op dat je niet over de grens gaat van regel

5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag.

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen

Veel plezier verder op het Forum!

Anne - De Kindertelefoon

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 8, 2025

Hoi Anne,

Mijn excuses. Ik dacht het is leuk om ook te reageren op de profielfoto en wat dit zegt over het karakter of de achtergrond van iemand. Maar ik begrijp dus dat het echt alleen over het hoofdonderwerp mag gaan. Hier zal ik in het vervolg rekening mee houden!

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 8, 2025

Dankjewel hoor ​@Vera16xx  en ik vind jouw pf ook erg mooi! 😘 Wederzijds! 😉 Zo'n mooi hartje zegt veel over iemand! Liefs Tover xxx

Anonieme_uil123
Forum|alt.badge.img+1

Best spontaan, ik vond de standaard pf saai dus pakte een random plaatje uit mn bestanden😅

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 8, 2025

@Vera16xx , ik heb wolven altijd al leuk gevonden, en ben misschien een wolf therian, weet niet zeker 

@Tover01 , heb je dat zelf getekend? Heel mooi!

Groetjes Lupus 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 8, 2025

Best spontaan, ik vond de standaard pf saai dus pakte een random plaatje uit mn bestanden😅

@Anonieme_uil123 , zelf vind het ook veel leuker als mensen een eigen profiel foto hebben inplaats van de standaard, dat "scheid" je een beetje van alle sex topicstarter 

Groetjes Lupus