Doen jullie ook wel eens iets waarvan je denkt dat je er mee weg komt šŸ˜‚ Een blooper of leuk verhaaltje?

  • 6 February 2023
  • 97 reacties
  • 2023 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

hoi iedereen,

Ā 

ik doe soms dingen waarvan ikĀ eigenlijk wel weet dat ze niet mogen of niet slim zijn. Ik denk dan dat ik me er welĀ ā€˜uit lulā€™ en mee wegkom, maar in de praktijk blijkt datĀ dan toch niet zoĀ te zijnĀ šŸ˜…

Ik noem ze mijn bloopers šŸ˜

Ik zal er eentje vertellen en ik ben natuurlijk ook benieuw naar jullie bloopers.

Ā 

Here we goā€¦.

Vandaag zat ik 'ziekā€™ thuis, nou ja, echt ziek was ik niet, ik had een verzwikte enkel. Gisteren was ik met mijn fiets gevallen. Eerst met mijn voet tussen de spaken van een vriend van mij en toen over de kop, dus dat.

Naar de Huisartsenpost geweest en het ziekenhuis voor foto's. Niks gebroken gelukkig, maar dus wel een verzwikte enkel, dus op de fiets naar school was een no go.Ā 

Ik zat dus thuis en begon me voor de middagĀ al te vervelen. Ik dacht, ik moet hier weg, maar hoe en wat ga ik dan doen?

Ik denk ik ga gwn toch naar school en ik leen ff de elektrische step van mijn pĆ©peā€™ (dat is mijn ā€˜pleegā€™papa). Dan hoef ik niet te trappen. Dus ik die ruim 15 km op die step en in no time was ik er, NOT, maar ik was er wel.

Beetje lol trappen in de pauze en nog wat lessen gevolgd en toen weer naar huisā€¦Ā Ik was lekkerĀ aan het rijden en je raadt het nooit (oh wel, jullie mogen noooit meer raden), ik viel stil en dan ook nog in de middle of nowhere. Dat kan in de buurt waar ik woon. Wat een 'kl*teā€™ step...en nu?

No problemo voor deze boy dacht ik, ik app pĆ©peā€™(mijn ā€˜pleegā€™papa) wel ff

Ā 

Ik: hey, hoi, die step van jou is ermee gestopt

PƩpƩ: das ook wat, lege accu of wat

Ik: ja, ik denk dat je vergeten bent om ā€˜m op te laden

PƩpƩ: ach ja, wat vervelend, maar we vergeten allemaal wel eens wat

Ik: idk, wat bedoel je

PƩpƩ: nou, jij bent volgens mij vergeten te vragen of je mijn step mocht gebruiken

Ik: uhmm, maar kom je me nu ophalen of niet

PƩpƩ: wat denk je zelf

Ik: ik rij net een tunnel in en heb een slechte verbinding, ik app wel iemand anders

Ā 

Dus ik denk ik app gwn een vriend van mijn broers. Hij heeft een auto, dusā€¦

Ā 

Ik: hey, hoi, ik sta hier met die kl*te step van pĆ©pĆ© en die doet ā€™t niet meer

Vriend: oh balen, net nu je met die enkel zit

Ik: ja zeker, ik zei ook al tegen hem ā€˜je bent vast vergeten om ā€˜m op te ladenā€™

Vriend: oh haha

Ik: ja, lachen, maar hoe laat kom je me ophalen

Vriend: had ik gezegd dat ik dat ging doen

Ik: nou, jij bent gwn zo, iedereen altijd helpen šŸ˜˜, dus hoe lang nog?

Vriend: ok, ik kom wel ff, maar ik wil wel dat je iets voor me doet dan

Ik: ok, voor jou altijd

Vriend: mā€™n auto een keertje wassen

Ik: no problemo mattie, tot zo

Ā 

Zo das geregeld, nu pƩpƩ nog ff appen

Ik: hey, hoi, je hoeft me niet meer op te komen halen hoor, (naam van die vriend) komt me al ophalen

PƩpƩ: oh, wat aardig

Ik: ja, hij is gwn zo, je weet wel

PƩpƩ: dat ie dat zomaar doet

Ik: nou ik ga wel zijn auto wassen, vond ie leuk

PƩpƩ: zal ik mijn auto dan ook alvast buiten zetten?

Ik: doe geen moeite

PĆ©pĆ©: ik ga het toch doen en dan zie ik je zo. Dan staan we weer gelijkĀ šŸ˜‰

Ik: ok pƩpƩ, had ik al gezegd dat ik van je hou

PƩpƩ: ja, maar ik kan het niet vaak genoeg horen lieve (mijn naam), ik hou ook van jou

Ik: tot zo pĆ©pĆ© šŸ’•

Ā 

Ik dacht me er uit te lullen, maar nee en toch ben ik blij met de uitkomst.

Ā 

Hebben jullie ook een blooper of een grappig verhaaltje te vertellen, doe datĀ dan hieronder.

Ā 

Ā 

Alvast bedankt

Ā 

Gr. MickeyMouse

Ā 


97 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik krijg een dikke skip van @MickeyMousešŸ˜‚

Maar was dat je op z'n voet had geschreven het zelfde als hier (wat trouwens ook de skip is)Ā 

Nou ik ben blij dat ik mensen aan het lachen kan maken die ik niet eens een conversatie mee heb gehad. En als ik het hier op het forum daarna terug lees, lich ik zelf ook helemaal in een deuk zo als mickey mouse is in the house šŸ˜‚. en dat mickey mouse op z'n vriendjes been heeft geschreven šŸ’—Anno. Hoe is dat eigenlijk afgelopenĀ @MickeyMouse?Ā 

En wanneer komt je nieuwe topic uit ik ben daar zo nieuwsgierig naar. šŸ˜œ

LTY

Ā 

Het blijft leuk hier op het forum, daarom blijf ik ook terug komen, je maakt hier zelfs vrienden.

Ā 

Als je dit leest wil ik je een fijne nacht of dag toewensen.

Ā 

Groetjes,Ā 

@Ann0

Ā 

Nou fijne nacht/dag

Ā 

Groetjes,Ā 

@Ann0Ā 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ann0,

Ā 

klopt, daar ging het over

ik had het op deze manierĀ gedaan vanwege wat de KT zei in een postā€¦..over off topic en chat/blogā€¦.dus om jou te ā€˜beschermenā€™, maar ik snap dat het lullig overkomt en zo was het niet bedoeld. Het was met een reden...Daarom nu deze extra uitleg. Ik ging er vanuit dat je het zou begrijpen, maar het isĀ my bad...ik denk soms voor anderen en dat werkt niet altijd. Ik had het graag anders gedaan, maarĀ dacht het zo op te kunnen lossen en dus postte ik het vervolg over die veters...allemaal in de hoop dat je het zou begrijpen en verder ook om ons aan de forumregels te houden. Sorry daarvoor.Ā šŸ˜‰

Ik vond het wel een goeie grap van Lev. Boontje komt om zijn loontje en nu was ik de klos. Mijn broer komt nog wel aan de beurtā€¦.

Ā 

@Banaantjeeee,

pas je wel op, dat je niet nog een keer uit bed valt...als je zulke gevaarlijke dingen doet heb ik strakjes ook een ventilator nodig, want het zweet brak me al uit bij het lezenĀ  van de eerste paar regels van jouw berichtje...gelukkig is het toch nog redelijk goed afgelopenĀ šŸ™‚

Ā Ā 

ā€¦ā€¦.Ik viel van me bed af:*( Mijn elleboogĀ stoot tegen mijn nachtkastje aan.

Ā 

klinkt pijnlijk

Ā 

En i know het was ook heel dom, maar ik had echt geen zin om op te staan:p

oei, ben je daar dan blijven liggen of toch weer in bed gekropenšŸ™ƒ

Ā 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouseĀ 

Ā 

Hoi lieve mensen! Ik ben weer super onhandig geweest hahaĀ en ik heb twee blauwe plekken overgehouden:/Ā 

Ik heb dus een best hoge bed en naast mijn bed staat een (hoge;)) ventilator. Vanochtend(Gisterennacht kan ook) rond 2 uur had ik het opeens heel warm, dus dacht ik: Laat ik maar de ventilator een standje hoger zetten:DĀ Maar de probleem was... Ik kon net niet bij de ventilator:( Dus ik probeerde en probeerde, maar het lukte steeds niet. (Je kan het misschien raden...Ā ) Ik viel van me bed af:*( Mijn elleboogĀ stoot tegen mijn nachtkastje aan. En i know het was ook heel dom, maar ik had echt geen zin om op te staan:p

Liefs x Banaantje <3Ā 

Herkenbaar, heb ik ook weleens gehad in de camper, ben er toen uit gesukkeld en kwam met me hoofd tegen de punt van het aanrecht aan. Sliep in de alkoof, super slim. Sowieso ik en de alkoof, geen goeie combi. Ik had er ook een keer me t-shirt vanaf naar beneden gegooid, toen me ma koffie aan het zetten was. Naja, kan alleen maar fout gaan. T-shirt in het vuur.šŸ˜« Echt lekker bezig was ik toen.

Hey,

effe nog iets leuks! Naja, voor mij leuk, voor me broertjeĀ minder.

Wij hebben een buis waaraan we ons omhoogĀ trekken. Ik was me daar dus omhoog aan het trekken en werd in me hand gestoken door een bij/wesp, maar ik was toch al bezig en gestoken, dus ging maar gewoon door met optrekken. Mijn broertje gaat het 5 minuten later ook doen, alleen ik had hem niet vertelt dat er een stuk of 15 wespen/bijen inzaten. Dus hij gilt opeens, vraagt me moeder wat er is, zegt hij dat er 15 bijen inzaten. Mijn moeder vroeg toen hoe het kon dat ik het net wel had gedaan. Ik zei dat ik gestoken was, dus het al wist. Zegt ma: Dan had je dat op zijn minst effe kunnen zeggen. Ik vroeg of dat meerwaarde hadā€¦Ā Blijkbaar dus wel. Ik kon er wel om lachen hoe me broertje gilde.šŸ˜‚ Het was echt een domme keukenmeid gil.

Ā 

Nog iets beschamends. Ik was in de supermarkt met me moeder. In de supermarkt bij ons in de buurt heb je van die plastic handschoentjes voor groente, fruit en brood. Ik had dus zoā€™n handschoentje en was klaar met het fruit. Die dingen gaan bij mij altijd gelijk kapot, dus blaas ik ze op, werkt namelijk toch niet. Dit keer was die blijkbaar nog heel, wat ik niet wist. Dus ik pang dat ding zoals altijdā€¦.. Komt er een knal vanaf. Het was echt in de supermarkt zo: Pangā€¦ā€¦ā€¦ā€¦Ā šŸ˜²Iedereen bleef daarna stil staan kijken. Ik kreeg natuurlijk een knalrode kop, staat heel veel mensen naar mij te kijken, was het gelijk doodstil. Super k*t! Dus ik ga me maar verschuilen, zodat ze i.i.g niet zien dat ik een knal rode kop heb. Mijn moeder schaamde zich echt kapot; en ik ook! En dat soort fratsen heb ik (te) vaak. Heb je van die hondenspeeltje met die piepgeluiden. Moet natuurlijk allemaal uitgeprobeerd. Dus ik ga ze altijd Ć©Ć©n voor Ć©Ć©n af. Staan meestal dan best veel mensen naar je te kijken. Ouders kunnen het ook niet waarderen; ik des te meer! Verder heb ik ook weleens gehad dat ik precies het onderste van een stapeltje wilde hebben, eigenlijk valt het al te radenā€¦. Stapeltje viel om, staan natuurlijk weer heel veel mensen te kijken, want ja, anders gebeurt er ook nooit wat. Ik moest dat natuurlijk weer opruimen.

Ā 

Verder heb ik als kleuter een nieuw woord geleerd. Ik was 4/5 jaar en iemand zei een woord tegen mij, ik wist absoluut niet wat het betekende, dus heb ik het tegen de meester gezegd. Het woord was lul. Ik had me meester een lul genoemd šŸ˜¬. Dus ik kreeg straf, maar had geen idee waarom. Uiteindelijk is me uitgelegd wat het betekende, maar ik schaamde me kapot. Logisch als je tegen je meester zegt dat hij een lul is.Ā šŸ¤£

Reputatie 5
Badge +1

Heyy,

Ā 

Ben er nog niet echt uit of dit een blooper is. Het is in ieder geval domme ik in actie. Of moet ik zeggen StupidMe šŸ¤£!Ā 

Ik wilde knotjes! Niet omdat ik dacht dat het leuk zou staan. Omdat ik het geprobeerd wilde hebben, zodat ik als ik het nog een keer wil doen kan zeggen. 'Nee LiMe, knopjes staan jouw NIET leuk!'

Dus ik zo tegen m'n moeder: Mam, ik wil knotjes.

M'n moeder kijkt zo van: Oo-kee

En ze zegt: Haal maar een kam en elastieken dan maak ik wel knotjes.Ā 

Dus ik die kam halen. En zij maakt knotjes. Nu moet je weten dat ik kort haar heb. Tot op mijn schouders. No wat dat dat werkt. Maar als ik iets in m'n hoofd heb šŸ™ƒ

Dus mijn moeder maakt eerst staartjes. EnĀ ik moet natuurlijk in de spiegel kijken. Ik zag eruit als een kinderachtige-8jarige. Dus ik zo van: Maak maar gauw knotjes voordat iemand me in deze toestand zietā€¦

Knotjes zagen er natuurlijk al net zo kinderachtig uit. Dus ik ze d'r uit trekken. Tenminste dat was de bedoeling. Maar dat elastiek schoot zo dat ik een soort lange staart-knot had die... 3 x raden... naar de zijkant stond. Dus ik riep keihard: Pippi Langkous.

En m'n moeder lachen natuurlijk. Ik heb maar gauw dat elastiek uit m'n haar getrokken en een paardenstaart in gedaan. Daarvan weet ik tenminste zeker dat het staat. Ik had me wel genoeg belachelijk gemaakt voor vandaag..

Ā 

LittleMe/StupidMe šŸ¤£Ā 

Reputatie 7
Badge +17

De was?

Mijn moeder had het dekbed van hun bed gehaald en opgefrommeld neergelegd op de hoek van het bed. En aangezien ik best wil helpen en het altijd goed bedoel, zei ik ā€œmam ik doe die was er wel ff in, doe ik meteen mijn spul erbij!ā€.Ā  ā€œoh fijn is goed !ā€

Dus ik pak die opgerolde stapel dekbedovertrek en kussen enzo en prop dat zo in de wasmachine. Mijn eigen overtrek en sloop er ook bij en deurtje dicht, zeep en wasverzachter en aanzetten en gaan. Jaja ik weet hoe het hoort!

Na een tijdje komt mijn moeder weer boven, ā€œ Waar is toch mijn telefoon?ā€ ā€œGeen idee mamā€

ā€œHmm, kan ā€˜m niet vindenā€ ā€œwaar heb je ā€˜m voor het laatst neergelegd mam? ā€œ

ā€œNou meestal als ik boven ben en het is maar voor even leg ik hem daar neerā€ (wijst naar die hoek van hun bed waar dus dat opgefrommelde dekbed enzo net lag) ā€¦ā€¦

Ā 

ā€œeeuhmm, mamā€¦..ā€

Ā 

ā€œja ? ā€œ ā€œdaar lag net jullie dekbedā€. Het duurde even voordat tot haar (en mij) doordrong wat dat waarschijnlijk betekende. Ik zag een bepaalde blik in haar ogen, haar ademhaling ging een tikje sneller, en ze vroeg: ā€œHeb je iets gevoeld? Zat mijn telefoon daar dus in? ā€œ . En ik merkte ook een ongemakkelijk gevoel naar boven komen. Zat die foon dus nu in de machine die al een dik kwartier op weg was in het fijne wasprogramma van 1,5 uur? En mijn moeder begon nu echt boos cq verdrietig te worden. ā€œNee toch, heb ā€˜m net, dikke 400 euro blablaā€¦ā€ En ik kon het niet laten en zei: ā€œweer eens een andere manier van foon opschonenā€. ā€œAch vent! ā€œ .šŸ¤—

Ondertussen had ik wel de geest om de wasmachine uit te zetten. Mijn moeder: ā€œHij zit er vast in, omgā€ , ā€œmam laten we eerst even kijken! ā€œ ā€œhĆ© jij ook altijd met je nuchterheid! Die telefoon is vast helemaal kapot, moet ik weer een nieuweā€¦ā€ Nu begon mijn schuldgevoel wel mee te spelen, gemixt met toch ook wel lol xd

Nouja, in elk geval wou die machine natuurlijk niet direct open want er zit zoā€™n tijdslot op, dus ik dacht, intussen pak ik vast een handdoek of theedoek om die foon in te wikkelen, en een tooltje om de sim er uit te halen.

Kom ik beneden, intussen een bijna huilende moeder boven achterlatend, en wat zie ik als eerste doodgewoon op tafel liggen naast haar sleutelbos ? Juist!šŸ“±

Maarja ik ben dan ook wel weer zo, dat ik het verhaal wel even uit wil spelen hihišŸ˜‡. Dus ik neem haar foon mee naar boven in een theedoek gewikkeld, en leg die in een prop op de wasmachine, die mijn moeder intussen (10 keer sneller dan normaal) aan het uitpakken, euh..uit grissen is. Terwijl ze dat aan het doen is, bel ik stiekem haar nummerā€¦. En het mooie was, terwijl haar foon ging zat ze nog gewoon die overtrek uit te vouwen, (niet gecentrifugeerd) mijn moeder inmiddels net zo kletsnat als de was zelf ;p

ā€œHuh, dat is mijn telefoon!ā€ En ik sta zo met mijn foon in de hand tegenover haar, en met mijn andere hand wijs ik naar de theedoek-prop. ā€œzou je denken mam?ā€ Zij:Ā  ā€œHoe dan?ā€ En ik maar gauw uitleggen dat ie gewoon beneden lag XD want ze begon al te denken dat ik het helemaal in scĆØne had gezet. Niet dus, zou ik nĆ²Ć²Ć²it doen, natuurlijk!Ā  Snel uitgelegd enzo.Ā  Ze was natuurlijk helemaal opgelucht, ik kreeg een knuf en een zogenaamd standje ā€œwat ben je toch ook een vlegel!ā€ (mooi woord, lang niet gehoord). Maar ik geef toe, ik dacht zelf ook dat ik gewoon blindelings die telefoon met overtrek en sloop en al zo de wasmachine in had gepropt, zou echt mijn blunder kunnen zijn !šŸ˜Š

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +4

@Tartan13Ā  hahahaha!Ā  šŸ¤£šŸ¤£šŸ˜‚šŸ˜‚ geweldig!Ā 

@Tartan13Ā Ik ga echt helemaal stukĀ šŸ¤£Je bent echt geniaal!Ā šŸ¤£ Klinkt me wel bekend in de oren, hoe zou dat toch komen. Oja, heb weleens een zaklamp in de wasmachine gestopt. Maar bij mij zat ie er helaas echt in.

Hey,

Leuk dat je weer wat in dit topic hebt gezetĀ @Tartan13.Ā Bedenk ik ook weer wat ik vroeger uit heb gehaald (heb ik ooit wat uitgehaald? Dacht dat ik ā€˜braafā€™was).

Effe terug naar de basisschooltijdā€¦Ā Weeklijkse rondje rennen om de school en een paar straten in de buurt. Niemand in de klas vond het leuk, dus ging het altijd traag. Maar toen had ik de oplossing bedacht! We hadden pauze en na de pauze moesten we rennen. Ik bedacht toen opeens iets en riep de klas bij elkaar (uitgezonderd de klikspanen). Ik gingĀ mijn plan uitleggen. Dus wij gingenĀ dat rondje rennen. De regels is niet belletje lellen.Ā  Dus ik had met de klas afgesproken om 1 straat met 15 huizen te pakken, en ieder kind ging bij een ander adres aan bellen en wegrennen. Dus 1 hele straat in 1 keer. De uitvoering ging prima. We hadden tegelijkertijd aan gebeld en waren tegelijkertijd weer verdwenen. Volgende dag staat de directrice bij ons in de klas. Ze zei: Ik ben in alle klassen geweest, maar het kan er maar 1tje zijn. En maar 1tje kan dit idee bedacht hebben. SHIT! Dus ze keekĀ mij ook echt heel doordringend aan, ik probeer zo onschuldig mogelijk te kijken, maar dat lukt niet. De halve klas had al de slappe lach, dus ik moest op een gegeven moment ook lachen. ZeiĀ de directrice dat ik voor de klas mag gaan zeggen wie het heeft gedaan, wie het bedacht had, en wat we hadden gedaan (wat ze trouwens ook wist). Dus ik moest me er weer uit praten. Sta daar voor die klas, was gewoon echt bang, want voor de klas staan is niet echt mijn ding. Ik zei: Ja, we hebben schoolwerk gedaan. Want dat hadden we ook. De klas moest lachen, directrice ook.Ā  ZeiĀ ze: En het geen wat ik bedoel. Sta daar weer, geen idee wat ik nu weer moet zeggen. ā€œO, dat bedoeltĀ u, ik wist al niet meer waar we het over hadden.ā€ Hele klas weer lachen;Ā ik niet, want ik moest serieus blijven. Ik zei: O bedoelt u belletje lellen? Zei zij weer: Wat ben je toch slim! Was lekker sarcastisch bedoeld natuurlijkā€¦Ā Ik zei: vink ook, anders had ik dit geniale idee zekers niet bedacht. De directrice is toen maar vertrokken, ze moest echt lachen. En de meeste kinderen hadden weer wat leuks te vertellen thuis. Mijn ouders kwamen gister pas achter dat ik dit had gedaan, was bang voor straf.

Ā 

Verder nog geskateboard. Ik moest effe iets in de Coop halen, de Coop is niet mijn favoriete winkel, had daar wel eerder probleempjes gehad. Had toen niks fout gedaan b.t.wā€¦Ā Dus ik ging op me skateboard naar de Coop. Ik kom bij de Coop aan, maar was te lui om me skateboard weg te zetten, sowieso om er vanaf te stappen. Dus ik skate gewoonĀ  die winkel in. Mensen keken me al lachend aan . Zie je ook niet vaak, iemand die door de winkel skate. (me broer weleens op skeelers, maar dat vonden ze anders). Dus ik had al heel gauw het winkel personeel achter me aan. Kan ook niet anders. Ze zeiden op een beleefde manier dat ik moest oprotten. Maar ik moest de dingen nog halen die ik nodig had. Dan maar doorgaan. Kom ik eindelijk bij het goeie schap aan, na 20 extra rondje door de hele Coop. Willen ze het me niet verkopen wegens raar gedrag. Was dat echt zo raar? Was gewoon effe aan het skaten. Zeggen ze dat ik maar naar de Lidl moet. Ik kon het niet laten op dit te zeggen: Ik was bij de Lidl, maar daar hebben ze van die stickers op de winkelruit met verboden te skateboarden. The same bij de ah en jumbo. Maar de Lidl had ik toch geprobeerd, maar daar werd ik eruit gezet, me opmerking dat ik geen skateboard, maar een cruiserboard had, werd niet gewaardeerd. Was volgens hen hetzelfde. Nee, is niet hetzelfde. Maar boeien, vandaar de de Coop, daar is geen stikker op de ruit. Serieus... een paar dagen later ben ik weer in de Coop. Lopend dit keer. Staat er op de ruit een sticker met verboden te skateboarden, cruiserboarden, longboarden, skeeleren, steppen, en andere dingen met wieltjes. Stond er serieus zo. Dus ik gingĀ naar deĀ klantenservice en zeg: En de winkelkarretjes dan, die hebben ook wieletjes. Die mensen begonnen hartstikkeĀ te lachen. Zowel de medewerkers als de andere klanten.Ā  Stond er later bij: Op verzoek van iemand, uitgezonderd winkelkarretjes! Lag echt dubbel van het lachen. Was ook wel geniaal van die mensen. Ik heb later me welgemeende excuses aangeboden, ze konden het waarderen en zeiden dat ik voor afwisseling had gezorgd.

Ā 

Braaf ben ik hĆØ?

Ā 

Ajuus! En laten andere ook nog effe weten wat ze hebben uitgehaald, ik heb echt zin om weer grappige dingen te lezen!

Reputatie 7
Badge +17

@OnbekendeAnnoniemĀ šŸ¤£šŸ˜‚ echt te koeltjes! Hahaha!Ā  Zou ik ook hebben gekund xd.Ā  In de winkel is ook lol ja haha! Ik was een keer een korte broek kopen bij 'een winkel' ( kan naam niet noemen) en ik had gepast en er 1 gekozen. Terwijl ik een andere nog aanhad die ook uit de zaak kwam. En ik had dus mijn eigen short die ik aanhad vanuit huis keurig op zo'n hangertje geklemd en tussen de nieuwe broekjes 'terug' gehangen, oeps! Liep dus met die andere van de winkel nog aan, en de uitgekozen korte broek in de hand naar de kassa .... omdat ik mn pinpas uit mn achterzak wou pakken bedacht ik me ineens dat er iets niet klopte. Zo dom ook šŸ¤­ had echt niet opgelet. Gelukkig merkte ik het op tijd xd

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

Ā 

sorry, ik loop hopeloos achter met beantwoordenā€¦..

Ik heb jullie posts vaak wel al gelezen, tenminste dat dacht ik, want ik zie er ook nog tussen staan die ik 'gemistā€™ hebā€¦.shame on me

Ik had het druk en mijn laptop crasht af en toe en dan ben ik het overzicht even kwijt en elke dag komen er weer nieuwe dingen waar ik op wil reageren, maar ik zou jullie tekort doen als ik al jullie posts zou afdoen met alleen een klavertjeā€¦...dus ik ga iedereen ff apart bedanken als ik bijgekomen ben van het lachen, want jullie zijn me wel een stelletje bij elkaar. Ik begin medelijden te krijgen met winkelpersoneel, ouders en familie van jullieĀ šŸ˜‚, maar blijf posten want een dag niet gelachen is een dag niet geleefdĀ šŸ˜‰

Ā 

Ff kijkenā€¦

oh ja @OnbekendeAnnoniemĀ 

Ć©Ć©n van de topscorers hierā€¦

je beschrijft alles zo mooi, ik krijg het idee alsof ik er zelf bij wasā€¦. er gebeurt altijd wel wat met jou en de mensen om jou heen en dan post je waarschijnlijk nog maar een fractie van wat je allemaal mee maaktā€¦:

uit bed vallen en dan ook nog eens landen op de punt van de tafel,Ā  t-shirt in de fik, niks zeggen over dat er wespen zitten in de buurt en je broertje er zelf achter laten komen,Ā  en dan zeggen dat je het al wist, winkelklanten laten schrikken door handschoentjes op te blazen, alle hondenspeeltjes te testen, Jenga te spelen met torens etenswaren in de supermarkt en ja, dan valt er wel eens wat omā€¦, de meester een 'lulā€™ te noemen en maar denken dat dat aardig is, maar ja je leerde toen wel de betekenis van dat woord te kennen, testen of een zaklamp in de wasmachine kan, belletje lellen en dan niet alleen, maar gelijk de hele klas opstoken en een hele straat te pakken nemen, skateboarden in de winkel en zelfs er voor zorgen dat er een op jou aangepast waarschuwingsbordjeĀ op het winkelraam worden geplaatstā€¦ā€¦

Het is nogal wat, zo bij elkaar, maar ik kan er wel 'dubbelā€™ om liggen en tegelijkertijd krijg ik medelijden met mensen die soms in jouw omgeving zijnā€¦.niet dat jij slechte bedoelingen hebt en uiteindelijk is er geen blijvende schade, maar toch hahahahaā€¦..ik volg nu een programma over Au Pairs op NPO, daarin zie je wat 4 Nederlandse au pairs mee maken terwijl ze in Amerika op de kinderen van eenĀ  gezin passen en eentje is al weggegaan bij dat gezin en en andere (Bram, de enige jongen die au pair is en die de reden is dat ik naar dat programma kijk. Vorig seizoen keek ik omdat Mark erin zatā€¦.šŸ˜‹, leuke serie en de meisjes zij ook nice hoor, dat ik daar geen haat over krijg) ziet het ook niet echt meer zitten en toen vroeg ik me af of jij vroeger ook wel eens een au pair of babysitter hebt gehad en hoe dat allemaal afgelopen isā€¦ā€¦

Ā 

Ik heb je eerder al eens een ongeleid projectiel genoemd en die naam verdien je ook in alle goede betekenissen van het woord. Jij brengt wat 'kleurā€™ aan de dag, ga vooral zo dooršŸ˜„

De rest ga ik in (een) volgende reactie(s) bedanken, dus ff geduldā€¦.jullie verdienen het om apart genoemd te worden, dus KT niet stiekem strakjes reacties samenvoegen hĆØĀ šŸ˜‰

Ā 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouseĀ 

Ā 

Hoi iedereen,

Ā 

sorry, ik loop hopeloos achter met beantwoordenā€¦..

Ik heb jullie posts vaak wel al gelezen, tenminste dat dacht ik, want ik zie er ook nog tussen staan die ik 'gemistā€™ hebā€¦.shame on me

Ach joh, maakt niet uit!

Ik had het druk en mijn laptop crasht af en toe en dan ben ik het overzicht even kwijt en elke dag komen er weer nieuwe dingen waar ik op wil reageren, maar ik zou jullie tekort doen als ik al jullie posts zou afdoen met alleen een klavertjeā€¦...dus ik ga iedereen ff apart bedanken als ik bijgekomen ben van het lachen, want jullie zijn me wel een stelletje bij elkaar. Ik begin medelijden te krijgen met winkelpersoneel, ouders en familie van jullieĀ šŸ˜‚,

Maar als we niks uithalen, krijg ik medelijden met jou. Heb jij geen bloopers meer om te lezen.Ā šŸ¤£

maar blijf posten want een dag niet gelachen is een dag niet geleefdĀ šŸ˜‰

Helemaal mee eens!

Maar goed was van plan om effe op een ander stuk te reageren.

Ā 

Ff kijkenā€¦

oh jaĀ @OnbekendeAnnoniemĀ 

Ć©Ć©n van de topscorers hierā€¦

je beschrijft alles zo mooi, ik krijg het idee alsof ik er zelf bij wasā€¦. er gebeurt altijd wel wat met jou en de mensen om jou heen en dan post je waarschijnlijk nog maar een fractie van wat je allemaal mee maaktā€¦:

uit bed vallen en dan ook nog eens landen op de punt van de tafel,Ā  t-shirt in de fik, niks zeggen over dat er wespen zitten in de buurt en je broertje er zelf achter laten komen,Ā  en dan zeggen dat je het al wist, winkelklanten laten schrikken door handschoentjes op te blazen, alle hondenspeeltjes te testen, Jenga te spelen met torens etenswaren in de supermarkt en ja, dan valt er wel eens wat omā€¦, de meester een 'lulā€™ te noemen en maar denken dat dat aardig is, maar ja je leerde toen wel de betekenis van dat woord te kennen, testen of een zaklamp in de wasmachine kan, belletje lellen en dan niet alleen, maar gelijk de hele klas opstoken en een hele straat te pakken nemen, skateboarden in de winkel en zelfs er voor zorgen dat er een op jou aangepast waarschuwingsbordjeĀ op het winkelraam worden geplaatstā€¦ā€¦

Het is nogal wat, zo bij elkaar, maar ik kan er wel 'dubbelā€™ om liggen en tegelijkertijd krijg ik medelijden met mensen die soms in jouw omgeving zijnā€¦.

Medelijden, ik heb met niemand medelijden als het daarom gaatā€¦Ā Soms heb je gewoon wat afwisseling nodig, en aangezien veel mensen daar zelf niet voor zorgen, moet ik het soms doen! OkĆ©, heb wel een beetje medelijden gekregen. Ik heb nog iets leuks gedaan, waarvoor ik medelijden kreeg, ga later wel een keer vertellen, denk ik.

niet dat jij slechte bedoelingen hebt en uiteindelijk is er geen blijvende schade, maar toch hahahaha

Ik heb zekers geen slechte bedoelingen, verre van dat! Misschien heb ik met dat handschoentje laten ontploffen, mensen een halve hartaanval bezorgt, maar dat is dan ook het enige. (nee, geintje.Ā ik doe mensen dat niet aan.)

ā€¦..ik volg nu een programma over Au Pairs op NPO, daarin zie je wat 4 Nederlandse au pairs mee maken terwijl ze in Amerika op de kinderen van eenĀ  gezin passen en eentje is al weggegaan bij dat gezin en en andere (Bram, de enige jongen die au pair is en die de reden is dat ik naar dat programma kijk. Vorig seizoen keek ik omdat Mark erin zatā€¦.šŸ˜‹, leuke serie en de meisjes zij ook nice hoor, dat ik daar geen haat over krijg) ziet het ook niet echt meer zitten en toen vroeg ik me af of jij vroeger ook wel eens een au pair of babysitter hebt gehad en hoe dat allemaal afgelopen isā€¦ā€¦

Ik heb weleens gehad dat er iemand op mij paste, aangezien me ouders toen weg waren. Dat zal ik (waarschijnlijk) nog wel een keer vertellen. Kan je wel vertellen dat ik toen ook een hoop streken heb uitgehaald.

Ā 

Ik heb je eerder al eens een ongeleid projectiel genoemd en die naam verdien je ook in alle goede betekenissen van het woord. Jij brengt wat 'kleurā€™ aan de dag, ga vooral zo dooršŸ˜„

In alle goeie betekenissen? Ik heb effe de definitieĀ opgezocht, wist wel al wat het betekende, dus eigenlijk geen idee waarom ik het opzocht. Het eerste wat ik tegen kwam was dit: labiel persoon; iemand die zich onvoorspelbaar gedraagt; iemand waarop men niet kan vertrouwen en die daardoor leiding nodig heeft.Ā 

Meer stond er ook niet. Maar effe verder gezocht en vond wel veel positieve dingen, die ik zekers herken. Bedankt voor het complimentĀ šŸ˜Š!

De rest ga ik in (een) volgende reactie(s) bedanken, dus ff geduldā€¦.jullie verdienen het om apart genoemd te worden, dus KT niet stiekem strakjes reacties samenvoegen hĆØĀ šŸ˜‰

Ā 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

Ā 

Ā 

Hi.Ā  Mijn vriendje wou gisteravond laat vanuit zijn slaapkamer via het schuurdak naar beneden klimmen om mij even te verrassen door met eenĀ  bezemsteel tegen mijn raam te tikken, mij laten schrikken šŸ‘» en kus halen. So sweet!Ā  Dat appte die althans want dat is hem niet gelukt šŸ¤Ŗ omdat hij met zijn gymschoen een lamp van de muur trapte en zijn moeder niet erg vast slaapt dus van een boel gerinkel wel wakker werd šŸ˜ handuuug!Ā  Nu heeft hij straf šŸ«¢weekĀ  huisarrest en geen zakgeld ofzo. Goed begin van de vakantie šŸ¤” gelukkigĀ  mag ik wel bij hem komen. Ik sta er wel goed op bij zijn mams hihi.Ā 

Wat een geweldige verhalen trouwens weer van @Tartan13Ā  en @OnbekendeAnnoniemĀ  šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚

Sjammetje xxxxxĀ 

PSĀ @Tartan13Ā  je schreef in de straf topic dat je 3 keer in de hoek hebt gestaan. Die ene in de brugklas van het half uur met die onfortuinlijke bal in het gezicht vd lerares weet ik nog. ;) Wat waren de andere 2 keer? Als het grappig is en je wilt het vertellen hier please do!Ā  šŸ„°

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @LittleMe,

Ā 

Ben er nog niet echt uit of dit een blooper is.

Ā 

nou, ik vind het wel een grappig verhaal dus dan hoortĀ ie hier welĀ bij

Ā 

Het is in ieder geval domme ik in actie. Of moet ik zeggen StupidMe šŸ¤£! ā€˜

hahaha, nee, is niet dom, als je je iets afvraagt moet je het gwn ā€˜onderzoeken

Ā 

Ik wilde knotjes! Niet omdat ik dacht dat het leuk zou staan. Omdat ik het geprobeerd wilde hebben, zodat ik als ik het nog een keer wil doen kan zeggen. 'Nee LiMe, knopjes staan jouw NIET leuk!'

niks mis mee

Ā 

Dus ik zo tegen m'n moeder: Mam, ik wil knotjes.

M'n moeder kijkt zo van: Oo-kee

hahaha, ik merk al dat je moeder op de manier waarop ze ā€˜Oo-keeā€™ zei, er niet heel veel vertrouwen in had, maar wel lief dat ze samen met jou het ging proberen. Ik ben nieuwsgierig, maar ik heb al een vermoeden hoe dit af gaat lopen...

Ā 

En ze zegt: Haal maar een kam en elastieken dan maak ik wel knotjes.Ā 

Dus ik die kam halen. En zij maakt knotjes. Nu moet je weten dat ik kort haar heb. Tot op mijn schouders. No wat dat dat werkt. Maar als ik iets in m'n hoofd heb šŸ™ƒ

dit gaat niet goed komenĀ šŸ˜…, maar toch proberen. Ik heb dat ook hoor, ik moet het eerst zelf zien, dus ik begrijp jou wel

Ā 

Dus mijn moeder maakt eerst staartjes. EnĀ ik moet natuurlijk in de spiegel kijken. Ik zag eruit als een kinderachtige-8jarige.

Ā 

okƩ dat was poging 1...dus niet gwn als een 8-jarige maar een kinderachtige 8-jarige, ja zo wil je niet de straat op

Ā 

Dus ik zo van: Maak maar gauw knotjes voordat iemand me in deze toestand zietā€¦

Knotjes zagen er natuurlijk al net zo kinderachtig uit.

Ā 

hahaha, dat was poging 2, je hebt het iig geprobeerd

Ā 

Dus ik ze d'r uit trekken. Tenminste dat was de bedoeling. Maar dat elastiek schoot zo dat ik een soort lange staart-knot had die... 3 x raden... naar de zijkant stond. Dus ik riep keihard: Pippi Langkous.

Ā 

hahahahaha, IĀ šŸ’— Pippi, want die zegt toch ook altijd: ā€˜ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kanā€™

Gewoon alles altijd proberen

Ā 

En m'n moeder lachen natuurlijk. Ik heb maar gauw dat elastiek uit m'n haar getrokken en een paardenstaart in gedaan. Daarvan weet ik tenminste zeker dat het staat. Ik had me wel genoeg belachelijk gemaakt voor vandaag..

Ā 

maar jullie hebben samen wel een leuke tijd gehad, zo moeder en dochter en dat is heel veel waard. Lieve moeder heb je en jij bent ook liefā€¦..en soms een beetje eigenwijs hahaā€¦..en daar houd ik wel van

Ā 

LittleMe/StupidMe šŸ¤£Ā 

nee, joh, je bent niet ā€˜stupidā€™. Jij vraagt je gewoon dingen af en volgt je hart en ik vind dat best welĀ mooi en van jouw moeder ook, want die had er in het begin al niet zo'n vertrouwen in, maar toch heeft ze met liefde er tijd in gestoken om met jou toch een leuke middag te hebben.

Ik vind dat mooiĀ šŸ™‚

Ā 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouseĀ 

Ā 

Reputatie 7
Badge +12

Ik was vanmiddag op een springkussen op het terrein geweest, maar ik sprong eraf, ging door mijn enkel viel op de grond en schaafde mijn voet op de stenen, ik zeggen: ā€œja,ja het gaat wel.ā€

en terug gaan naar autisme cafƩ (iets op het terrein om contact te maken met andere mensen die autisme hebben)

nou, paar spelletjes gedaan en we gaan weer naar buiten, ik merk dat ik nauwelijks kan lopen en ga zitten, ik trek mijn schoen uit en hield mijn gezicht in de plooi ondanks de pijn, ik zag een hele bloedvlek in mijn sok en trok hem uit

K een gozer van 21 die was erbij en hij is heel slim en hij vond het er niet zo goed uitzien, en hij wilde niet dat het ging infecteren, dus hij ging een plijster halen en een begeleider,

ik nog zeggen van: ā€œnee,nee het gaat wel, ik kan wel tegen een stootje.ā€ nou, hij ging toch die pleisters halen, en toen pleister erop, sok met bloedvlek erin aan en schoen aan, naar de schommels, heel langzaam, want het doet echt veel pijn, hebben we daar nog een leuk gesprek over het leven,

het was heel interessant, want hij is ook klein (wel langer dan ik) en ik vertelde zo over dat ik daar mijn hele leven lang al tegen moet opboxen, en dat ik daarom ook altijd dubbel zoveel inzet geef bij een sport dan anderen, omdat ik wil bewijzen dat ik iemand ben, hij zei dat hij dat ook zag, en dat ik niet bang ben om te keepen of aan te vallen, ook zei hij dat ik mezelf soms onderschat en dat ik zoveel meer kan dan dat ik denk, dat vond ik wel heel lief van hem.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tartan13Ā ,

je bent weer lekker bezig geweestĀ šŸ˜‚

ik heb nog pijn in mijn kaken van het lachenā€¦.goeie opbouw ook in dat verhaalā€¦. en het mooiste vind ik dat je ook gebruik maakt van onverwachte dingen die gebeuren en het daardoor ā€˜nog veel erger maaktā€™ voor je moeder. Ik geef je groot gelijk, als je zo'n kans krijgt moet je ook voor 'the killā€™ gaanĀ šŸ˜‚

Dat kan ook alleen omdatĀ jullie een goede band hebben, anders laat je zulke fratsen wel uit je hoofd. Dan hadĀ  die grap over het ā€˜opschonenā€™ van de telefoon vast ook niet gemaakt. Een grapje kan de spanning breken, maar ook nog verhogen en allebei is top, zolang niet zelf het slachtoffer bent. Mooi om te zien. Sportief van jouw moeder, maar ik snap ook wel dat ze jou eventjes achter behang wilde plakken...

Mooi om te zien dat je eerst gewoon wil helpen, dan de paniek die toch ook wel een beetje bij jou toesloeg en dan die onverwachte kans ā€˜for the killā€™. Ik denk dat de meesten zo opgelucht zouden zijn geweest dat ze telefoon hadden gevonden dat ze dat gelijk hadden geroepen, maar de pro's weten hoe ze moeten dealen met zo'n cadeautje hahaha. Ik blijf er elke keer opnieuw om lachen, echt top. Ik zie het helemaal voor me.

Dit was een twee-traps-raket die grap en ik heb nog wel een ideetje voor hoe je het een volgende keer nog erger kan maken, maar ik geef jou nou even de shine van deze geweldige grap.

Die heb je wel verdiend.

Ā 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouseĀ 

Ā 

Reputatie 7
Badge +4

Haha geweldige verhalen! XDĀ  @Tartan13Ā  jij bent echt de champ hoor met zulke streken šŸ˜„Ā 

Ik heb net een zak kraaltjes open geprobeerd te maken en toen knapte die aan de onderkant! Op de verpakking staat 500 mixed color kraaltjes. Gelukkig hielp een lieve jongen me met oprapen . Zaten we allebei op de knieĆ«n op de grond te zoeken haha omg.Ā 

@SjammetjeĀ dat vind ik zielig voor je vriendje! Hij wou iets liefs doen en maakt een fout. En dan zo'n lange straf! Ga maar vaak bij hem op bezoek dan <3 zo cute van hem!Ā Ā 

Maiskolfje XĀ 

@MaiskolfjeĀ  ik mag niet chatten maar zijn straf is vanaf morgen voorbij! Hij was heel netjes thuis vandaar :) lief van je !Ā 

Sjammetje xxxx

Reputatie 3
Badge

Hey hoi,Ā 

Ā 

Ik had in groep 6 een keer echt geen zin om naar school te gaan, want er was een speldag waar ik toen echt een hekel aan had. Ik zei in de ochtend tegen mijn moeder dat ik me niet lekker voelde(wat op dat moment geen leugen was omdat ik er gewoon zo erg tegenop zag) mama had toen gezegd dat ik thuis mocht blijven als ik me echt niet lekker voelde. Dus dat deed ik en ik voelde me eigenlijk vrijwel direct beter wetende dat ik niet naar school hoefde. In het begin van de middag moest mijn moeder nog ergens heen en moest ik naar mijn oma en daar dook ik vrijwel direct inĀ de snoeppot wat niet handig was want mama was er nog en ik was nog steeds ziek voor zover mijn moeder wist. Mijn moeder was toen even heel boos maar moest ook wel lachen omdat ik de enige ben die tijdens een speldag niet naar school wilde. Toen moest ik van mama naar school gaan om mijn excuses aan te bieden aan mijn juf. Dus ik daar dat lokaal binnenlopen even later en wil gaan spreken en moest alleen maar huilen. Dus mama uitleggen way er aan de hand was en mijn juf maar lachen en zeggen dat dat niet handig was XD. achteraf kan ik er echt om lachen maar toen der tijd voelde ik me echt schuldig XD.

Ā 

groetjes xxx

@veel love van RavenĀ  haha wat lief! Leuk verhaal xd

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +12

Vandaag was jij het niet @MickeyMouse maar was het Spiderman. Ik zat dus rustig te douchen, en toen ik de douch uit zette ging ik even op de grond zitten, want ik was moe omdat ik gister bijna niet kon slapen (kijk bij topic ik ga kapot voor meer info) en toen voelde ik een kriebel op mijn knie, en zat er opeens een mega spin op mijn knie! Ik heb het beest gelijk een mep gegeven en gilde het uit, ik zette snel mijn bril op, maar die was helemaal beslagen, dus pakte ik snel mijn handdoek en deed de deur van de douche van het slot. Mijn moeder kwam naar me toe en heeft de spin verdronken en mijn spullen gegeven, ik stond zelfs nog helemaal na te trillen van de schrik, maar gelukkig hoef ik nog maar eventjes te blijven, want ik ga een paar dagen logeren bij mijn opa en oma. Iedereeen in het huisje (vakantiehuisje) had mijn gil gehoord, misschien jij ook welšŸ˜‰

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +8

Ik kan me voor wat voor reden niks herrinderen dat recent is. Daarom vertel ik dit mega oude verhaal.Ā 

Ik was net verhuist en had nog nooit een fiets gehad. Ik zat in groep 2 en meeste kinderen konden wel fietsen. Mijn zusje zat in groep 1. M'n moeder had voor ons beide te groote fietsen gehaald (ze wist niet welke fietsmaat we nodig hadden omdat dit onze eerste was). Mijn zusjes fiets paste me perfect. Mijn fiets liet mij continue falen. Dat was ook het geval voor mijnn zusje. Voor ons huis hadden we deze prikkel bosjes. Ik was daar zo vaak in gevallen dat ik er zat mee was. Ik besloot stiekem Mijn zusjes fiets te gebruiken om te oefenen. Ik fietsen daar perfect op en viel er nooit mee in de bosjes.Ā 

Ik kon eindelijk fietsen op haar fiets. Niemand wist dat Ik die van haar had gejat. Zelfs al mijn vrienden dachten dat ik kon fietsen. Mijn zusje had haar fiets op de grond neergelegd precies waar al mijn vriendjes het niet konden zien. Ik leg de meine op haar plek en fiets er een rondje mee. Iedereen is helemaal trots op me. Ik voelde me geweldig en iedereen vertelde het aan mijn moeder. Zij is ook helemaal blij.

M'n moeder kwam er na een tijdje achter en was niet meer zo blij. Ik kon steeds minder op mijn zusjes haar fiets en Ik moest helemaal weer opnieuw leren fietsen. Ik heb er 3-4 keer zo lang over gedaan dan mijn zusje. Ik ben nu nogsteeds slecht in fietsen.. dat heb ik gewoon verdient šŸ¤·ā€ā™€ļø

Hey,

@MickeyMouseĀ R.i.p. Je bent opgevreten door onze hond. Onze hond was al dagen bij een struikje aan het kijken en ruiken, dus wij vroegen ons al af wat er precies zat. Tot ik daar gewoon een keer steentjes in ging gooien om te kijken wat het precies was. De hond zat naast me, geĆÆnteresseerdĀ te kijken. En ja hoor, daar kwam een muis uit de struiken gerend. En toen ging onze hond er achter aan. Hap, slik en einde van de muis! Of was het Minnie Mouse? Tis te hopen voor je!!!!

En verder heb ik weer eens gedweild. Jazeker, ik kan echt goed dweilen (Ik kan totaal niet dweilen. voel me dan net Mrs. Doubtfire die voor het eerst kookt. Iets minder erg!) Het ging weer fantastisch! Het begon al met zeep, welke zeep? Wat voor zeep gooi je in zoā€™n emmer? Dus ik kijk effe in het kastje en zie daar zoveel bussen met zeep staan dat me hoofd leek te knappen. Dus ik gooi maar van alles wat er in, want ik had er toch geen verstand van. Dus achteraf gezien heb ik er iets tegen ongedierte, douchegel, zeep om je handen te wassen, dubro, iets om in de wc te gooien en iets om ramen en spiegels schoon te maken erin gegooid. Echt weer een stomme actie van mij. De vloer zal nu wel schoon zijn, denken jullie niet?Ā  De rest van mijn dweilervaring bespaar ik jullie!

Adios!

Reputatie 7
Badge +17

@MaiskolfjeĀ Ā  antwoord op je vraagĀ  šŸ˜ŠĀ  :Ā  Haha@Tartan13Ā  goed hoor en stoer!Ā  Wel streng zo'n straf training. Moest je dat met de anderen erbij?Maiskolfje XĀ 

Ā Ik had dus mijn karate training (2 x p.w.) en ik was 's morgens al sloom ;PĀ  ik was op de boerderij al niet vooruit te branden , ik was gewoon lui, niet ziek hoor maar gewoon luie bui haha, en ik moet af en toe ook wat spullen sjouwen en soms boodschappen ophalen en dat duurde ook 2 keer langer dan normaal xd geen idee, ik denk dat ik gewoon zoals iedereen wel eens heeft een lazy day had.Ā  En thuis kom ik daar voor 1 keer wel mee weg, mijn ouders en pleegzusje laten dat maar gebeuren haha.Ā  En zij hebben dat ook wel dus niks bijzonders eig. Maarja dan moet ik dus wel naar die training, en die sensei (lerares) is wel flink zeg maar, ik bedoel daarmee, ze verwacht dat als jelid bent en meedoet, dat je dat ook wel volop doet en niet half half, en terecht hoor ! Het gaat bij zo'n sport ook om beheersing en discilpline dus logisch wel. Alleen deze keer vond ik even van nietĀ Ā  šŸ˜“ xd. Dus ik was al op een opa tempootje naar de sportschool gefietst en toen ze mij zagen binnen komen maakte ik nog steeds niet echt haast terwijl iedereen al bezig was met warming up. Eerlijk gezegd voelde ik me wel een beetje dom om zo binnen te komen maarja ik wist me even geen houding te geven dus bleef ik maar gewoon sloom doen (pubertje?šŸ¤”) . En dat was dus niet zo handig want waar de anderen het wel een keer prima vonden dat ik zo'n slome dag had, vond de karate lerares dat dus niet !šŸ˜®

ā€œNou, J is ook binnen hoor mensen! Had je nog even tijd voor ons?ā€Ā Ā  Ik: ā€œja sorry mijn fiets wou vandaag niet snellerā€ (slim? nee).Ā Ā  ā€œAh we zijn lollig vandaag! Waar is je pak ? ā€œĀ  ā€œOh dat ben ik blijkbaar ook vergetenā€ Zij:Ā  ā€œohh zo,Ā  nou dan weet ik wel wat jij mag gaan doen ā€. En toen ging het los.Ā  Ze was echt boos, of ik dacht dat ze op bestelling werkte , en of ik hier wel thuis hoorde als ik zo doe, en gaf mij de keus, sport maar inmā€™n boxer, en beginnen met een solo straf of ik kon vertrekken.Ā  Ai, dat was dus dom van mij ! šŸ˜„Ā  Dus ik geschrokken en vanĀ  ā€œ nee sensei, ja sensei !Ā  Ik zal het doen sensei!ā€Ā  En het antwoord op Maiskolfje: ja ik moest dat alleen terwijl de anderen al aan het trainen en kicks leren waren.Ā  Ik moest op een aparte mat squats, push ups, squats met handen hoog, push ups,Ā  squatsĀ  met handen achter en zo 10 minuten door met een teller-tikker er bij en dat tempo houd je natuurlijk nooit vol ;P dus die lerares ā€œkom op bijhouden ! Je wilt toch weer meedoen? ā€œĀ  Ik deed toen dus wĆ©l mijn best kan ik jullie verzekeren haha. Nouja, ikĀ  moet bekennen dat ik best wel helemaal stuk was daarna, maar toen dat er op zat mocht ik weer meedoen en was het weer helemaal okĆ© XD, ik had m'n lesje wel weer geleerd, blijkbaar heb ik af en toe een flinke straf nodig ofzo šŸ˜Š en het ging daarna dus zo goed zoals ik in de gelukkige momenten al beschreef. Ik zit nog te denken of ik misschien nog even excuses moet aanbieden of dat het zo wel goed is na dit alles. Maar ja, dit was dus het blooper verhaal van mij en antwoord op jou vraag Maiskolfje ! Overigens was ik daarna de rest van de dag/avond een stuk sneller en vlotter te pas haha šŸ˜‰

Groetjes liefs Tartan X
Ā 

Reageer