Doen jullie ook wel eens iets waarvan je denkt dat je er mee weg komt 😂 Een blooper of leuk verhaaltje?

  • 6 February 2023
  • 97 reacties
  • 2019 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

hoi iedereen,

 

ik doe soms dingen waarvan ik eigenlijk wel weet dat ze niet mogen of niet slim zijn. Ik denk dan dat ik me er wel ‘uit lul’ en mee wegkom, maar in de praktijk blijkt dat dan toch niet zo te zijn 😅

Ik noem ze mijn bloopers 😁

Ik zal er eentje vertellen en ik ben natuurlijk ook benieuw naar jullie bloopers.

 

Here we go….

Vandaag zat ik 'ziek’ thuis, nou ja, echt ziek was ik niet, ik had een verzwikte enkel. Gisteren was ik met mijn fiets gevallen. Eerst met mijn voet tussen de spaken van een vriend van mij en toen over de kop, dus dat.

Naar de Huisartsenpost geweest en het ziekenhuis voor foto's. Niks gebroken gelukkig, maar dus wel een verzwikte enkel, dus op de fiets naar school was een no go. 

Ik zat dus thuis en begon me voor de middag al te vervelen. Ik dacht, ik moet hier weg, maar hoe en wat ga ik dan doen?

Ik denk ik ga gwn toch naar school en ik leen ff de elektrische step van mijn pépe’ (dat is mijn ‘pleeg’papa). Dan hoef ik niet te trappen. Dus ik die ruim 15 km op die step en in no time was ik er, NOT, maar ik was er wel.

Beetje lol trappen in de pauze en nog wat lessen gevolgd en toen weer naar huis… Ik was lekker aan het rijden en je raadt het nooit (oh wel, jullie mogen noooit meer raden), ik viel stil en dan ook nog in de middle of nowhere. Dat kan in de buurt waar ik woon. Wat een 'kl*te’ step...en nu?

No problemo voor deze boy dacht ik, ik app pépe’(mijn ‘pleeg’papa) wel ff

 

Ik: hey, hoi, die step van jou is ermee gestopt

Pépé: das ook wat, lege accu of wat

Ik: ja, ik denk dat je vergeten bent om ‘m op te laden

Pépé: ach ja, wat vervelend, maar we vergeten allemaal wel eens wat

Ik: idk, wat bedoel je

Pépé: nou, jij bent volgens mij vergeten te vragen of je mijn step mocht gebruiken

Ik: uhmm, maar kom je me nu ophalen of niet

Pépé: wat denk je zelf

Ik: ik rij net een tunnel in en heb een slechte verbinding, ik app wel iemand anders

 

Dus ik denk ik app gwn een vriend van mijn broers. Hij heeft een auto, dus…

 

Ik: hey, hoi, ik sta hier met die kl*te step van pépé en die doet ’t niet meer

Vriend: oh balen, net nu je met die enkel zit

Ik: ja zeker, ik zei ook al tegen hem ‘je bent vast vergeten om ‘m op te laden’

Vriend: oh haha

Ik: ja, lachen, maar hoe laat kom je me ophalen

Vriend: had ik gezegd dat ik dat ging doen

Ik: nou, jij bent gwn zo, iedereen altijd helpen 😘, dus hoe lang nog?

Vriend: ok, ik kom wel ff, maar ik wil wel dat je iets voor me doet dan

Ik: ok, voor jou altijd

Vriend: m’n auto een keertje wassen

Ik: no problemo mattie, tot zo

 

Zo das geregeld, nu pépé nog ff appen

Ik: hey, hoi, je hoeft me niet meer op te komen halen hoor, (naam van die vriend) komt me al ophalen

Pépé: oh, wat aardig

Ik: ja, hij is gwn zo, je weet wel

Pépé: dat ie dat zomaar doet

Ik: nou ik ga wel zijn auto wassen, vond ie leuk

Pépé: zal ik mijn auto dan ook alvast buiten zetten?

Ik: doe geen moeite

Pépé: ik ga het toch doen en dan zie ik je zo. Dan staan we weer gelijk 😉

Ik: ok pépé, had ik al gezegd dat ik van je hou

Pépé: ja, maar ik kan het niet vaak genoeg horen lieve (mijn naam), ik hou ook van jou

Ik: tot zo pépé 💕

 

Ik dacht me er uit te lullen, maar nee en toch ben ik blij met de uitkomst.

 

Hebben jullie ook een blooper of een grappig verhaaltje te vertellen, doe dat dan hieronder.

 

 

Alvast bedankt

 

Gr. MickeyMouse

 


97 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tartan13 ,

je bent weer lekker bezig geweest 😂

ik heb nog pijn in mijn kaken van het lachen….goeie opbouw ook in dat verhaal…. en het mooiste vind ik dat je ook gebruik maakt van onverwachte dingen die gebeuren en het daardoor ‘nog veel erger maakt’ voor je moeder. Ik geef je groot gelijk, als je zo'n kans krijgt moet je ook voor 'the kill’ gaan 😂

Dat kan ook alleen omdat jullie een goede band hebben, anders laat je zulke fratsen wel uit je hoofd. Dan had  die grap over het ‘opschonen’ van de telefoon vast ook niet gemaakt. Een grapje kan de spanning breken, maar ook nog verhogen en allebei is top, zolang niet zelf het slachtoffer bent. Mooi om te zien. Sportief van jouw moeder, maar ik snap ook wel dat ze jou eventjes achter behang wilde plakken...

Mooi om te zien dat je eerst gewoon wil helpen, dan de paniek die toch ook wel een beetje bij jou toesloeg en dan die onverwachte kans ‘for the kill’. Ik denk dat de meesten zo opgelucht zouden zijn geweest dat ze telefoon hadden gevonden dat ze dat gelijk hadden geroepen, maar de pro's weten hoe ze moeten dealen met zo'n cadeautje hahaha. Ik blijf er elke keer opnieuw om lachen, echt top. Ik zie het helemaal voor me.

Dit was een twee-traps-raket die grap en ik heb nog wel een ideetje voor hoe je het een volgende keer nog erger kan maken, maar ik geef jou nou even de shine van deze geweldige grap.

Die heb je wel verdiend.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

toen ik mijn vriendje Lev (niet zijn echte naam) nog niet zo lang kende kwam ik samen met hem in een verhaal dat heel leuk begon, maar dat steeds ingewikkelder werd.

Ik heb er kort iets over gezegd in het topic

maar ik ga in dit topic uitleggen wat er werkelijk allemaal is gebeurd die middag….

Even de situatie uitleggen: Lev en ik waren bij hem thuis en verder was er niemand. Zijn vader was een hele middag weg, zijn moeder ook en die zou nog langs oma gaan daarna en ook pas eind van de middag thuis zijn. Zijn broertje had een verjaardag en zou pas ’s avonds laat thuis komen.

Niemand wist nog dat Lev en ik samen iets hadden. Zijn ouders wisten ook niet dat Lev op jongens valt… Ik was wel al een paar keer bij Lev thuis geweest en we hadden toen verteld dat ik ook bij de appie werkte als vakkenvuller, net als Lev en dat ik pas begonnen was en dat Lev me een beetje aan het inwerken was. Dat was allemaal niet waar, maar ze geloofden het wel.

Het was op een zaterdag en ik had Lev van zijn werk opgehaald en we zouden gaan chillen….er was toch niemand bij hem thuis. Het was die dag lekker zonnig weer en we wisten nog niet precies wat we wilden gaan doen.

Op een gegeven moment waren we samen onder de douche gegaan en van elkaar aan het genieten. We kusten, tongden en hadden elkaar ook afgetrokken en dat was echt heel fijn. We stonden nog niks vermoedend samen onder de douche toen we de voordeur dicht hoorden gaan….wtf….wie kon dat zijn?

Al snel riep zijn moeder ‘ik ben er weer’ en toen begonnen onze problemen pas echt…..Zijn moeder mocht natuurlijk niet weten dat wij samen onder de douche stonden en al helemaal niet dat we samen iets hadden….maar ja, we stonden wel samen bloot onder de douche …. hoe konden we dat oplossen…

We konden niet eens met elkaar praten, want anders zou zijn moeder het misschien horen en dan hadden we zeker iets uit te leggen… Omdat de douche wel aan stond konden we zachtjes wel dingen in elkaars oor fluisteren, maar een echt plan hadden we nog niet.

Tot overmaat van ramp kwam Lev z’n moeder de trap op en riep naar Lev ‘ben je daar alleen’ en Lev zei ‘ja, tuurlijk hoezo’…. Zijn moeder ‘nou, die fiets achter is toch van Mickey of niet, is hij niet bij jou dan?....wij keken elkaar aan en schrokken en dachten ‘fuck, hoe gaan we dit oplossen en hier ooit levend weg komen’…

Lev riep terug ‘oh ja, Mickey zit op mijn kamer muziek te luisteren…maar ik denk dat je beter niet gaat kijken want anders schrikt ie misschien als ie je niet hoort aankomen…..het was even stil en toen zei zijn moeder ‘ok, ik ga hier nog even wat was opvouwen en dan zie ik jullie zo wel beneden, dan maak ik wat te drinken’

Dit gaat niet goed komen, dacht ik, zijn moeder die was op gaat vouwen vlak bij de deur van de badkamer… en ik gebaarde zo naar Lev van ‘en nu’, dus Lev krijgt een goed idee, maar ik weet nog niet wat, maar ik begrijp uit zijn gebaren dat hij snel naar zijn kamer probeert te gaan en dat ik dan in de douche moet blijven. Tenminste als ik hem goed begrijp….ik vind het echt spannend en hoop dat het allemaal goed gaat.

Lev roept naar zijn moeder ‘oh mam, wil je even in mijn fietstas kijken of ik alle boodschappen eruit heb gehaald en al in de koelkast heb gedaan’…..

Ik kreeg weer hoop en dacht ‘je bent fucking geniaal’…ik gaf hem een hug en kuste hem….nu moest alles heel snel gaan…..zodra zijn moeder buiten was, moest Lev snel de douche uit en naar zijn kamer en ik moest doen alsof ik net ging douchen….. echt een fucking goed plan van Lev, dacht ik. Ik was trots op hem, maar wist niet dat er nog meer trouble aan zou komen…

Ok, een minuut later was Lev snel, bloot met een handdoek, om zich af te drogen op zijn kamer, naar boven gelopen. Ik haalde opgelucht adem dat dit gelukt was.

Even later hoor ik zijn moeder roepen ‘alles was er al uit hoor’ en Lev roept terug ‘oké, ja ik twijfelde en met die warmte kun je beter zeker zijn, toch?’  Lev is echt een legend.

Kort daarna wordt er op de badkamer deur geklopt en ik schrik, want ik wist niet wie er klopte…ik was bang dat zijn moeder het was en wat moest ik dan zeggen… ik kreeg bijna een hartaanval….

Gelukkig hoorde ik Lev zijn stem en hij zegt ‘ik ga vast naar beneden en dan zie ik je zo wel als je klaar bent met douchen’.

Oké, ik wist wat het plan was, dus dat gaf wel enige rust…totdat ik er achter kom dat mijn kleren niet in de douche zijn…

Ik hoor Lev op de achtergrond met zijn moeder praten en ik weet niet waar het over gaat en dat is nooit fijn als je niet weet wat er gezegd wordt, zeker niet in deze situatie…

Ondertussen was ik aan het bedenken wat ik aan kon trekken en waar mijn kleren sws waren gebleven en ik wist het, die lagen in de keuken, want toen we thuis waren gekomen hadden we gekust in de keuken en elkaar daar uitgekleed voordat we onder de douche gingen…in gedachten zie ik mijn onderbroek, t-shirt en broek op het aanrecht liggen….

Dit is niet uit te leggen en ik wilde dat ik ergens anders was…hoe kon ik zijn moeder nog aankijken en wat moest ik zeggen…. Ze is wel aardig, maar het zou vast een beschamend gesprek worden. Ik dacht ik moet hier zo snel mogelijk weg en dan hoor ik later wel van Lev wat zijn moeder allemaal heeft gezegd…maar ja, hoe dan…ik ga echt niet uit het raam springen op de 1e verdieping of heel hard de trap aflopen, doei roepen en naar buiten rennen was ook niet echt een goed plan.

Ik hoor iemand de trap opkomen terwijl ik me af sta te drogen en na aan het denken was, wat te doen… het is Lev hoor ik en hij zegt ‘hé Mickey ik leg jouw kleren even voor de badkamerdeur, want die lagen nog op het aanrecht, omdat we gezwommen hadden’.

Ik denk, wtf, wat is dat nou weer voor verhaal en wat is er logisch aan dat mijn kleren op het aanrecht lagen, omdat we gezwommen hebben… Ik roep terug ‘bedankt’, maar ik snap niet precies wat Lev allemaal heeft verteld aan zijn moeder en wat ik dan moet zeggen als ik zo naar beneden ga….ik ga maar zo weinig mogelijk zeggen en doen of ik hoofpijn heb ofzo…hopelijk doet Lev het woord en snap ik eindelijk wat hij precies verteld heeft over wat er vanmiddag allemaal gebeurd is

Ik had iig mijn kleren en dat op zich was wel handig.

Ik dacht ik moet Lev spreken voordat ik naar beneden ga, dus ik roep zo van ‘hé Lev, heb je ff wat voor in mijn haar te doen’ en ik krijg geen antwoord dus ik denk ‘nou ja, dan maar naar beneden en dan zie ik het wel’ en op dat moment hoor ik zijn moeder op de overloop  mijn naam zeggen en ze klopt op de deur… 

Ik denk ‘ik ga dood’ en open de deur (ik was al aangekleed) en zij staat daar met een potje gel en zegt ‘alsjeblieft en ik hoor net dat jullie gezwommen hebben…leuk’….ik pak het potje aan en zeg ‘oh had Lev dat al verteld. Ja was leuk’

Ik hoor vanaf beneden roepen ‘ja, ik had net verteld over de kreek en dat het water echt heel koud was’……mijn hartslag kwam weer terug…dat was een narrow escape

Hopelijk was alles nu ‘opgelost’ en konden we rustig wat gaan drinken. Lev vertelde nog wat we die middag allemaal gedaan hadden, maar dan niet het echte verhaal natuurlijk, dus ik begon me weer een beetje op m’n gemak te voelen.

Dat zijn moeder zo vroeg thuis was, kwam omdat oma niet thuis was…het had wel leuk geweest als wij dat van te voren ook hadden geweten… maar oké, het ging misschien niet helemaal smooth, maar we waren er wel mooi mee weg gekomen…of toch niet…

Vraagt zijn moeder ineens ‘waar heb je jullie zwembroeken gelaten? Toch niet ergens opgerold in een hoekje ofzo…ik dacht ’houdt het dan nooit op’ en daarom heb ik hekel aan liegen, want als je gewoon eerlijk bent dan kom je ook niet elke keer in de problemen.

Lev staat op en zegt ‘ik zal ze wel even in de wasmand gooien’, maar zijn moeder zegt ‘doe dat maar niet, beter neem je ze even mee naar beneden, dan spoel ik ze eerst wel even uit, want dat water van de kreek is niet echt schoon’.

Lev vraagt nog aan mij waar ik mijn zwembroek heb gelaten…ik denk ‘gast, ten eerste hebben we niet gezwommen en een zwembroek heb ik èn niet bij me èn niet aangehad, dus los jij het ff op voor mij, alsjeblieft, dankjewel’

Ik was nu even alleen met zijn moeder en begon maar uit mezelf te praten over dat ik vaak met mijn broers ga fietsen op de mountainbike…. één of ander vaag verhaal, waar Lev niet in voorkomt en ik dus hopelijk niks verkeerds kan zeggen.

Tot mijn opluchting kwam Lev de keuken in lopen met 2 natte zwemshorts van hemzelf en hij zei ík heb ze net ook al even een beetje uitgespoeld’. Wel slim van Lev...

We waren weer safe, maar voor hoe lang.

Ik wilde het liefst nog bij Lev blijven, maar bedacht dat ik beter zo snel mogelijk weg kon gaan om ongemakkelijke vragen/gesprekken  te ontwijken.

Dus, ik zeg ‘dan ga ik zo maar weer naar huis’ en ik zag dat Lev dat jammer vond, maar dat hij ook begreep dat dat voor nu het beste was’

Zegt zijn moeder ‘oh, moet je echt weg, ik wilde gaan barbecueën en ik had het leuk gevonden als jij ook zou blijven… ook leuk voor Lev en gwn gezellig. Zal ik je moeder even bellen om het te vragen, dan mag het vast’…wat nu, eigenlijk had ik niks te doe en thuis had ik gezegd dat ik ergens anders zou blijven eten, maar ik had niks afgesproken…. ik wist alleen dat ik die middag met Lev zou zijn en dan konden we zelf ons plan trekken.

Lev zijn ouders wisten helemaal nog niet dat mijn ouders zijn overleden en ik in het gezin van de beste vriend van papa woon….moest ik dat dan gaan vertellen….misschien moest ik dat dan idd maar gaan doen….dat was (jammer genoeg)  wel echt gebeurd. Of moest ik weer een smoes verzinnen. Nee, beter eerlijk vertellen.

Lev zijn ouders zijn best aardig, dus ik wilde ook wel blijven eten, want hoe meer ik daar kon zijn, hoe langer ik bij Lev kon zijn, zonder dat het op zou vallen. Ik bedoel, als zij mij zelf uitnodigt… Lev keek mij aan met een gezicht van ‘wat ben je van plan en is dat verstandig’

Ik zei dus ‘oké, leuk, lijkt me lekker, maar ik moet wel nog even eerst iets anders doen, want ik wilde met Lev nog even naar de stad, nog even een paar nieuwe onderbroeken halen. Op het moment dat ik het zeg, denk ik ‘waarom moet je altijd gelijk zoveel details geven… en zeg dan gwn dat je kleren gaat halen ofzo…het is vast heel raar om te zegen dat je onderbroeken gaat kopen met een jongen die je alleen van de appie kent…dus ik zeg er nog achteraan en zo’n ding voor mijn scherm van de telefoon, wat jij zei’ en ik kijk Lev aan.

Waren we net in de safe zone, ga ik dat soort dingen zeggen. Maar zijn moeder had het òf niet goed gehoord òf ze vond het niet raar. Ze zei er niks over gelukkig. Waarschijnlijk was ze met haar hoofd al bij de barbecue en ze vroeg of Lev en ik dan gelijk nog satésaus mee wilde nemen.

Wat een middag. Lev en ik pakten onze fietsen en reden richting de stad. Wow, eindelijk tijd om te overleggen. We vertelden elkaar wat zijn moeder allemaal vroeg en wat we allebei apart nog verteld hadden, want we moesten wel een kloppend verhaal hebben.

Dat onze kleren op het aanrecht lagen kwam doordat we de boodschappen ook in ons handen hadden en die op moesten bergen en toen hadden we die kleren vergeten op het aanrecht. Als ze er niet naar zou vragen, zouden we er gwn helemaal niks over zeggen.

Verder zouden we het houden bij wat ze nu wist en dus niks vertellen over dat we samen hebben gedoucht en al helemaal niet over dat we elkaar toen afgetrokken hadden en ook nog niks over dat we samen iets hebben.

We moesten wel nadenken over hoe we iets zouden kunnen vertellen over dat we elkaar leuk vinden, maar dan moest Lev ook uit de kast komen en van mij weten ze ook nog niet dat ik op jongens val en verder ook nog niet zo heel veel. Dat waren zorgen voor later, dat kon nog wel even wachten…..tenzij iemand er vragen over zou gaan stellen….

Toen we weer thuis kwamen bij Lev hebben we lekker gegeten en leuk gepraat. Ik had verteld over mijn ouders en zo en daar schrokken ze wel van en ze durfden daarna ook niet echt veel meer te vragen. Iig geen moeilijke dingen.

Zijn moeder had nog wel aan Lev gevraagd toen we terug kwamen van het boodschappen doen of hij de badkamer nog even na wilde spoelen en droog maken…

Voordat zijn moeder thuis kwam hadden Lev en ik elkaar afgetrokken onder de douche en we dachten dat we alles (sperma) netjes hadden opgeruimd en we zijn er nog steeds van overtuigd dat dat ook zo is.

Daarna hadden we geklooid met mijn conditioner (die heb ik standaard in mijn fietstas, want als ik die niet gebruik na het haren wassen is mijn haar niet echt te kammen). We spoten elkaar onder met conditioner (idk why, misschien uit gekkigheid alsof het sperma was, het lijkt er op, maar is meer crème-achtig) dus er zaten nog wat klodders op de douchewand en rand…omdat zijn moeder plotseling thuis kwam hadden we er niet meer goed opgelet…..

Lev had het mij er kort over verteld voor het eten, maar zijn moeder heeft er tegen mij helemaal niks over gezegd, terwijl ze vast wel dacht dat ik me afgetrokken had en dat het mijn sperma was dat ze gezien had…

Eigenlijk had ze niet eens tegen Lev gezegd dat ze witte spetters ofzo had gezien, maar alleen gevraagd of hij de douche nog even wilde afspoelen en droog maken, want dat moet Lev eigenlijk altijd doen na het douchen. Gewoon standaard en iedereen in huis doet dat en ik had dat niet gedaan….dus of ze ‘sperma’ gezien heeft, idk, maar Lev had het erover dat er wel een paar dikke klodders op het glas, de muur en ook eentje op de vloer buiten de douche zaten. Dat moet ze gezien hebben...

Er is veel gebeurd die middag/avond en ik denk dat we ermee weg zijn gekomen, behalve dan dat zijn moeder waarschijnlijk denkt dat ik me afgetrokken heb in hun douche…..

Nou ja, daar kan ik nog mee leven, ook al voelt het wel een beetje ongemakkelijk, ik bedoel dat beeld dat zij van mij heeft, dat ik daar helemaal bloot sta en dan…..ja dat

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 5
Badge +4

het eerste stuk is saai en het tweede grappig:]

ik en mijn broertje zitten op wedstrijdzwemmen,

ik moest een keer de tas van mijn broertje inpakken en (ik dacht dat) ik mn broertjes zwembroek in zijn tas had gestopt. bleek in de training dat ik mijn badpak erin had gestopt, en nee ik had niet mijn broertjes zwembroek ik had gewoon een ander badpak mee. toen heefft mijn broertje gewoon in een badpak zwemtraining gedaan🤣daarna was ie wel heel boos😎😝

Reputatie 7
Badge +14

hoi,

 

@Mij_niet_gezien ,

c'était une belle introduction, 
tu ne l'oublieras pas de sitôt

dat was een mooie binnenkomer, die ga je niet snel vergeten

 

@anoniempjehoi123 .

ik vind het wel stoer dat je broertje dat deed

hij leek vast op Borat in zijn mankini (google er maar eens op)

 

@tim16 ,

die val met bloed die voelde ik hier bijna zelf ….dus ze hebben alles weer een beetje dichtgenaaid, auch

betrapt worden is op het moment zelf vaak heel awkward, ongemakkelijke stiltes en niet weten waar je moet kijken. Gelukkig dat jullie er nu om kunnen lachen

 

Gr. MickeyMouse

 

 

Paar weken geleden deed ik wat make up op in de ochtend (Net als altijd gewoon wat mascara+wimperkruller, lipgloss en blush) Toen was ik nog niet zo klaarwakker, dus pakte ik maar iets dat op lipgloss lijkt en smeerde ik op me lippen. En wat blijkt het te zijn? Mijn mascara! Mijn lippen en wangen waren bijna helemaal zwart (Enja ik was toen meteen klaarwakker:| ) 

Dat had ik willen zien 🤣 

Liefs x Banaantje <3 

Ps: Super grappige verhalen! Ik lig echt in een deuk wanneer ik het lees:) haha

Ik vind ze ook allemaal heel grappig!

 

 

 

Ik heb dit nooit tegen me ouders gezegd, want die zouden boos worden… 1 week van te voren kregen we te horen dat we een werkstuk moesten maken. Ik stelde het steeds uit, waardoor ik het vergat. Dus op de dag dat ik het werkstuk moest inleveren, bedacht ik pas weer, dat ik er een gemaakt moest hebben, maar ik had al geen tijd meer. Dus ik bedacht echt het stomste idee ooit; het stomst was niet dat ik het bedacht, maar dat ik het ook nog uitvoerde. De meester riep mij dus, om mijn werkstuk in te leveren. Het eerste wat in mij opkwam was het verscheuren van me rekenblad, want ja, werk-stuk gemaakt.  Dus de meester vroeg: wat heb je nu weer gedaan. Ik antwoordde zo droog mogelijk: Ik heb me werkstuk gemaakt. Hij kon er niet om lachen zei hij, maar het was te zien dat het hem moeite kostte om niet te lachen. Gelukkig heeft hij het nooit tegen me ouders vertelt, want dan had ik denk ik wel een probleempje gehad. Binnen de kortste keren wisten de andere juffen en meesters het ook, alleen me ouders gelukkig niet! 

Reputatie 6
Badge +3

heyyy @MickeyMouse 

vandaag gebeurde er zo iets grappigs! ik was met mijn moeder in het winkelcentrum, en er zijn daar van die paaltjes die eigenlijk nét te hoog zijn om overheen te springen (zo over je handen heen zeg maar) maar ik ging dat toch doen. en toen raakte ik dus toch met het laatste stukje van mn kont die paal aan waardoor ik zo voor over van die paal flikkerde! ik zweer het, ik heb mijn moeder nog nooit zo hard zien lachen! en ik heb vandaag ook nieuwe schoenen gekocht! ik heb vans gekocht. ;)

Hi.  Mijn vriendje wou gisteravond laat vanuit zijn slaapkamer via het schuurdak naar beneden klimmen om mij even te verrassen door met een  bezemsteel tegen mijn raam te tikken, mij laten schrikken 👻 en kus halen. So sweet!  Dat appte die althans want dat is hem niet gelukt 🤪 omdat hij met zijn gymschoen een lamp van de muur trapte en zijn moeder niet erg vast slaapt dus van een boel gerinkel wel wakker werd 😁 handuuug!  Nu heeft hij straf 🫢week  huisarrest en geen zakgeld ofzo. Goed begin van de vakantie 🤔 gelukkig  mag ik wel bij hem komen. Ik sta er wel goed op bij zijn mams hihi. 

Wat een geweldige verhalen trouwens weer van @Tartan13  en @OnbekendeAnnoniem  😂😂😂

Sjammetje xxxxx 

Reputatie 7
Badge +17

Haha @tim16  sorry late reactie, maar ik wist het zo te praten dat het er om ging dat iemand iets moest oprapen in dat nummer. Volgens mij gelooft mn opa het min of meer xd. 

Nog een leuke: iedereen waarschuwen om niet tegen de glazen tafelrand aan te lopen want dat voel je aan je kuiten, en er dan zelf......auw! 

Tijd geleden na een lachbui een tijdje op de gang en staande met mijn rug en 1 voet tegen de muur leunen, en ik had een liedje in mn hoofd. Dat tapte ik zeg maar mee met die schoenzool en mijn handen tegen die muur dus de hele klas kon het ritme mee genieten 🤭 

  Bij de buren oppassen en de buurman had gezegd " goed hard aan het koord trekken en de deur gaat van het slot". Dus ik kom daar en geef een flinke ruk aan het koord, sta ik met een los stuk koord in handen en de deur is nog net zo dicht als daarvoor 🫣

Groetjes liefs Tartan X

Ps. @Banaantjeeee  je ziet, er gebeurt nog steeds genoeg XD 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik was vanmiddag op een springkussen op het terrein geweest, maar ik sprong eraf, ging door mijn enkel viel op de grond en schaafde mijn voet op de stenen, ik zeggen: “ja,ja het gaat wel.”

en terug gaan naar autisme café (iets op het terrein om contact te maken met andere mensen die autisme hebben)

nou, paar spelletjes gedaan en we gaan weer naar buiten, ik merk dat ik nauwelijks kan lopen en ga zitten, ik trek mijn schoen uit en hield mijn gezicht in de plooi ondanks de pijn, ik zag een hele bloedvlek in mijn sok en trok hem uit

K een gozer van 21 die was erbij en hij is heel slim en hij vond het er niet zo goed uitzien, en hij wilde niet dat het ging infecteren, dus hij ging een plijster halen en een begeleider,

ik nog zeggen van: “nee,nee het gaat wel, ik kan wel tegen een stootje.” nou, hij ging toch die pleisters halen, en toen pleister erop, sok met bloedvlek erin aan en schoen aan, naar de schommels, heel langzaam, want het doet echt veel pijn, hebben we daar nog een leuk gesprek over het leven,

het was heel interessant, want hij is ook klein (wel langer dan ik) en ik vertelde zo over dat ik daar mijn hele leven lang al tegen moet opboxen, en dat ik daarom ook altijd dubbel zoveel inzet geef bij een sport dan anderen, omdat ik wil bewijzen dat ik iemand ben, hij zei dat hij dat ook zag, en dat ik niet bang ben om te keepen of aan te vallen, ook zei hij dat ik mezelf soms onderschat en dat ik zoveel meer kan dan dat ik denk, dat vond ik wel heel lief van hem.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

@Tartan14 Beter laat dan nooit. Dus opa was niet ‘Total enttäuscht’? haha

Hoe vaak heb je al niet in de hoek of op de gang gestaan? Ik ben er in mn hele tijd op de middelbare 2 keer uitgestuurd.

Had ook wel wat doms laatst. Onder m’n bureau ligt een stekkerdoos met zo’n schakelaar. Computer, verlichting alles zit daar in. Ik zat dus rustig achter de computer en in 1 keer valt alles uit. Ik dus eerst in paniek denken dat de computer stuk is. Maar ja, toen zag ik dat de verlichting ook uit was dus naar beneden om te checken of daar de stroom ook was uitgevallen. Nee dus. Ik vertel dat aan m’n vader waarop hij zegt, “heb je al onder je bureau gecheckt?”. Je raad het waarschijnlijk al. Ik had dus met m’n voet die stekkerdoos uitgeschakeld. Duurde alleen een kwartier voordat ik daar achter kwam. 😄

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, allereerst: we missen je enorm @MickeyMouse  !! 

Paar bloopers deze week:

  • in een winkel achteruit lopen tegen ‘iemand’ aan en snel ‘oh sorry’ zeggen, blijkt het een pop te zijn;
  • in de supermarkt netjes aan een meisje vragen waar de instant choco ligt, heeft ze geen idee want ze werkt er niet, haar kleding leek alleen op die van de winkel;
  • pet op hebben en me rot zoeken naar……….de pet;
  • bij gym 2 verschillende kleuren sportkousen aan hebben;
  • mijn opa voor willen doen hoe YouTube music werkt en bovenaan de Ontdek-lijst  staat Bück Dich van Rammstein (hij kan Duits) ;

 

Zo dat was wel even weer genoeg voor deze week xd 😚

Groetjes liefs Tartan X

 

 

 

 

Hoi,

Geen blooper, wel iets grappigs en heel veel toeval;

-Gisteren stond ik op het punt om tegen iemand welterusten te zeggen, en die persoon zei dat op het moment dat ik net wou gaan typen😅

-Ik vandaag ging ik tijdens koken even kijken of iemand nog een bericht had gestuurd, en precies op dat moment belt mijn moeder...🙃

 

Reputatie 5
Badge +1

Heyy,

 

Ben er nog niet echt uit of dit een blooper is. Het is in ieder geval domme ik in actie. Of moet ik zeggen StupidMe 🤣! 

Ik wilde knotjes! Niet omdat ik dacht dat het leuk zou staan. Omdat ik het geprobeerd wilde hebben, zodat ik als ik het nog een keer wil doen kan zeggen. 'Nee LiMe, knopjes staan jouw NIET leuk!'

Dus ik zo tegen m'n moeder: Mam, ik wil knotjes.

M'n moeder kijkt zo van: Oo-kee

En ze zegt: Haal maar een kam en elastieken dan maak ik wel knotjes. 

Dus ik die kam halen. En zij maakt knotjes. Nu moet je weten dat ik kort haar heb. Tot op mijn schouders. No wat dat dat werkt. Maar als ik iets in m'n hoofd heb 🙃

Dus mijn moeder maakt eerst staartjes. En ik moet natuurlijk in de spiegel kijken. Ik zag eruit als een kinderachtige-8jarige. Dus ik zo van: Maak maar gauw knotjes voordat iemand me in deze toestand ziet…

Knotjes zagen er natuurlijk al net zo kinderachtig uit. Dus ik ze d'r uit trekken. Tenminste dat was de bedoeling. Maar dat elastiek schoot zo dat ik een soort lange staart-knot had die... 3 x raden... naar de zijkant stond. Dus ik riep keihard: Pippi Langkous.

En m'n moeder lachen natuurlijk. Ik heb maar gauw dat elastiek uit m'n haar getrokken en een paardenstaart in gedaan. Daarvan weet ik tenminste zeker dat het staat. Ik had me wel genoeg belachelijk gemaakt voor vandaag..

 

LittleMe/StupidMe 🤣 

Reputatie 7
Badge +4

@MickeyMouse bedankt voor je mooie verhaal heb ik zeker van genoten om het te lezen.

Soms is het zeker een beetje ongemakkelijk. maar zo te zien kan lev zich er goed uit lullen, meschien is hij diep van binnen wel een goede acteur.  

Overal witte plekken onder de douche en een beetje zenuwachtig tiener jongen maken het ook niet veel beter. Bijna iedereen zou denken dat dat sperma was. 

 

Hopelijk was de BBQ lekker. 

 

Ik zou het zeker niet erg vinden als je meer van dit soort verhalen post, keep it up.

Love to you❤️

Groetjes @Ann0

Slaaplekker/fijne dag

 

Reputatie 7
Badge +17

Wat een verhaal weer @MickeyMouse Ik had me daar nooit uit geluld denk ik 😂

Reputatie 7
Badge +15

haha ja, een van mijn eerste weken op de middelbare zat ik bij frans, we moesten een teksten van het nederlsnds naar het engels vertalen en ik moest als eerst…. heb ik de hele tekst (hardop in de klas) naar het Frans vertaald….. schaamde me kapot 😂

 

leuk topic btw

 

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben net zoals jij wel eens van m’n fiets gevallen. Was een beetje aan het stunten en zo en ging toen lekker met m’n knie over het asfalt (had een korte broek aan natuurlijk). Bloeden als een gek en het moest dus ook gehecht worden. Heb er wel een mooi litteken aan overgehouden. 😄

 

Het meest awkward wat ik heb meegemaakt was eigenlijk wel toen ik door m’n broer ‘betrapt’ werd terwijl ik zat te rukken.🙈  Ik was lekker bezig zeg maar, met oortjes dus ik hoorde hem niet binnenkomen. Hij direct een rode kop natuurlijk. Heb nog niet zo snel iemand zien wegrennen. Ik schaamde me echt kapot en heb iets van 2 dagen niks tegen hem gezegd. Nu kunnen we er wel om lachen gelukkig maar ik doe wel altijd m’n deur op slot.

Hey,

Bij ons in de familie zijn we goed in dingen ‘per ongeluk ‘ vernielen. 

We waren een keer aan het bowlen en mijn broertje had dus van die rekjes waardoor je bowlingbal niet in de goot beland. Je zou denken dat die dingen zijn voor mensen die niet goed kunnen bowlen, dus mijn broertje gooit natuurlijk. En toen was dat precies op dat rekje, rekje stuk. Wij lagen allemaal in een deuk, maar die eigenaar was dus heel boos. Mijn moeder probeert hem zo serieus mogelijk uit te leggen dat dat rekje niet stevig genoeg was, maar ze moest de hele tijd lachen. Die eigenaar werd steeds bozer en wij zijn er maar vandoor gegaan. Daarna zijn we alleen nog maar bij andere bowlingcentrums geweest, volgens mij. Wij hebben er thuis nog lang om kunnen lachen.

 

Mijn broer en ik waren op een camping tikkertje aan het doen en we renden door een kleuterspeeltuin. Dat kan al niet goed gaan. 2 grotere kinderen in een kleuterspeeltuin. Ik loop eerst bijna een kleuter omver, maar we gingen alsnog door met ons spelletje. Mijn broer struikelt dus over een plastic glijbaan en valt precies met zijn knie op die glijbaan, toen zat er dus echt een groot gat in die glijbaan. Wij zijn weggelopen alsof we niks hadden gedaan. Mensen keken ons nogal raar en boos aan. Later toch nog gemeld bij de receptie dat er een glijbaan kapot was, dat stukje dat wij dat gedaan hadden lieten we maar effe achterwegen.

 

Ik was vroeger op school een keer met iemand op de gang aan het werken en die pakt mijn computer af. Dus ik probeer hem weer terug te pakken, laat diegene hem vallen. Ik moest dat dus bij mijn meester gaan melden. Ik kreeg de rest van het jaar geen computer meer zei de meester. De rest van het jaar was letterlijk 3 dagen, Wat boeit het mij dan. Hij was best wel boos aangezien het al de 3e computer was die ik gesloopt had. Ik heb hem geprobeerd uit te leggen dat ik het niet gesloopt had, maar het was mijn computer en ik was volgens hem verantwoordelijk. 3 dagen geen computer was geen straf. Want het was 3 dagen voor de zomervakantie en we hadden toch onze computer diezelfde dag nog moeten inleveren.

 

Ik zat volgens mij in groep 6 en we moesten met de kleuters naar de gymzaal lopen, dat is 8 minuutjes lopen volgens mij. De combinatie ik en kleuters is echt niet goed. Ik loop me zo’n kleuter die volgens mij heel vaak is blijven zitten, die was nogal groot i.i.g. Dus die kleuter blijft maar tegen me kletsen. Ik werd er echt helemaal gek van. Dus ik zeg tegen die kleuter: Houd je mond a.u.b dicht. Ik word gestoord van je geklets. Begint die kleuter te huilen. Dus maar bij de juf afgeleverd. Ik zei tegen de juf: Hier heb ik een pakketje, maar misschien moet je die even na laten kijken bij de politie, want volgens mij zit er een luchtalarm in verwerkt. Juf boos en kleuter begon nog harder te huilen. Uiteindelijk wel goed gemaakt. Ik hoefde gelukkig niet meer met een kleuter terug te lopen.

 

Dit schiet me effe te binnen, waarschijnlijk heb ik veel meer uitgehaald en gesloopt.

Ajuus!

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@OnbekendeAnnoniem jij kunt echt goed schrijven! Ik leef me helemaal in XD 

Ik kocht tussen de middag een pak Bastogne koeken voor thuis en die legde ik even op een stoel toen ik stond te praten met een meisje uit mn klas. En toen zij wegliep ging ik zitten.....…

Ik denk dat de 1000 kruimels nu gebruikt gaan worden voor een monchoutaart 🥴😊

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

Ik ben vreselijk slecht met Frans. Ik had dikke stress en zei de hele tijd dat ik het niet zou halen. Ik heb met mijn moeder geoefend.

Raad eens? Een 8,1 en een....

9,8😅 

Mijn ouders blijven me plagen :)

 

Liefs,

         M.

@Tartan13  hahaha ik reageerde al bij de gelukkige momenten, maar kort:  straf was terecht inderdaad, maybe wel goed zoals je zegt excuses, dan weet zij dat jij goed erover deed nadenken en verantwoordelijkheid neemt. Zou ik wel doen 😊 verder goed van je hoe je het vertelt en jezelf kritisch bekijkt dat is knap hoor! 

Asky XxX 

P.s.  ik hoop dat je goed vind mijn eerlijke mening 🤭

Reputatie 7
Badge +17

@Askygirl  tuurlijk is dat goed! Mag altijd ik leer er ook weer van 👍😘 en het was idd terecht en ik ga nog excuses maken.  

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +4

Haha ik ben het helemaal eens met @Askygirl  hoor @Tartan13 . Wat zei je meisje er eiglk van?  Of mogen we er hier niet op doorvragen ivm off topic?  In dat geval sorry, niks gezegd. 

Maiskolfje X

Reputatie 7
Badge +4

Ik krijg een dikke skip van @MickeyMouse😂

Maar was dat je op z'n voet had geschreven het zelfde als hier (wat trouwens ook de skip is) 

Nou ik ben blij dat ik mensen aan het lachen kan maken die ik niet eens een conversatie mee heb gehad. En als ik het hier op het forum daarna terug lees, lich ik zelf ook helemaal in een deuk zo als mickey mouse is in the house 😂. en dat mickey mouse op z'n vriendjes been heeft geschreven 💗Anno. Hoe is dat eigenlijk afgelopen @MickeyMouse

En wanneer komt je nieuwe topic uit ik ben daar zo nieuwsgierig naar. 😜

LTY

 

Het blijft leuk hier op het forum, daarom blijf ik ook terug komen, je maakt hier zelfs vrienden.

 

Als je dit leest wil ik je een fijne nacht of dag toewensen.

 

Groetjes, 

@Ann0

 

Nou fijne nacht/dag

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ann0,

 

klopt, daar ging het over

ik had het op deze manier gedaan vanwege wat de KT zei in een post…..over off topic en chat/blog….dus om jou te ‘beschermen’, maar ik snap dat het lullig overkomt en zo was het niet bedoeld. Het was met een reden...Daarom nu deze extra uitleg. Ik ging er vanuit dat je het zou begrijpen, maar het is my bad...ik denk soms voor anderen en dat werkt niet altijd. Ik had het graag anders gedaan, maar dacht het zo op te kunnen lossen en dus postte ik het vervolg over die veters...allemaal in de hoop dat je het zou begrijpen en verder ook om ons aan de forumregels te houden. Sorry daarvoor. 😉

Ik vond het wel een goeie grap van Lev. Boontje komt om zijn loontje en nu was ik de klos. Mijn broer komt nog wel aan de beurt….

 

@Banaantjeeee,

pas je wel op, dat je niet nog een keer uit bed valt...als je zulke gevaarlijke dingen doet heb ik strakjes ook een ventilator nodig, want het zweet brak me al uit bij het lezen  van de eerste paar regels van jouw berichtje...gelukkig is het toch nog redelijk goed afgelopen 🙂

  

…….Ik viel van me bed af:*( Mijn elleboog stoot tegen mijn nachtkastje aan.

 

klinkt pijnlijk

 

En i know het was ook heel dom, maar ik had echt geen zin om op te staan:p

oei, ben je daar dan blijven liggen of toch weer in bed gekropen🙃

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer