Doen jullie ook wel eens iets waarvan je denkt dat je er mee weg komt 😂 Een blooper of leuk verhaaltje?

  • 6 February 2023
  • 97 reacties
  • 2023 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

hoi iedereen,

 

ik doe soms dingen waarvan ik eigenlijk wel weet dat ze niet mogen of niet slim zijn. Ik denk dan dat ik me er wel ‘uit lul’ en mee wegkom, maar in de praktijk blijkt dat dan toch niet zo te zijn 😅

Ik noem ze mijn bloopers 😁

Ik zal er eentje vertellen en ik ben natuurlijk ook benieuw naar jullie bloopers.

 

Here we go….

Vandaag zat ik 'ziek’ thuis, nou ja, echt ziek was ik niet, ik had een verzwikte enkel. Gisteren was ik met mijn fiets gevallen. Eerst met mijn voet tussen de spaken van een vriend van mij en toen over de kop, dus dat.

Naar de Huisartsenpost geweest en het ziekenhuis voor foto's. Niks gebroken gelukkig, maar dus wel een verzwikte enkel, dus op de fiets naar school was een no go. 

Ik zat dus thuis en begon me voor de middag al te vervelen. Ik dacht, ik moet hier weg, maar hoe en wat ga ik dan doen?

Ik denk ik ga gwn toch naar school en ik leen ff de elektrische step van mijn pépe’ (dat is mijn ‘pleeg’papa). Dan hoef ik niet te trappen. Dus ik die ruim 15 km op die step en in no time was ik er, NOT, maar ik was er wel.

Beetje lol trappen in de pauze en nog wat lessen gevolgd en toen weer naar huis… Ik was lekker aan het rijden en je raadt het nooit (oh wel, jullie mogen noooit meer raden), ik viel stil en dan ook nog in de middle of nowhere. Dat kan in de buurt waar ik woon. Wat een 'kl*te’ step...en nu?

No problemo voor deze boy dacht ik, ik app pépe’(mijn ‘pleeg’papa) wel ff

 

Ik: hey, hoi, die step van jou is ermee gestopt

Pépé: das ook wat, lege accu of wat

Ik: ja, ik denk dat je vergeten bent om ‘m op te laden

Pépé: ach ja, wat vervelend, maar we vergeten allemaal wel eens wat

Ik: idk, wat bedoel je

Pépé: nou, jij bent volgens mij vergeten te vragen of je mijn step mocht gebruiken

Ik: uhmm, maar kom je me nu ophalen of niet

Pépé: wat denk je zelf

Ik: ik rij net een tunnel in en heb een slechte verbinding, ik app wel iemand anders

 

Dus ik denk ik app gwn een vriend van mijn broers. Hij heeft een auto, dus…

 

Ik: hey, hoi, ik sta hier met die kl*te step van pépé en die doet ’t niet meer

Vriend: oh balen, net nu je met die enkel zit

Ik: ja zeker, ik zei ook al tegen hem ‘je bent vast vergeten om ‘m op te laden’

Vriend: oh haha

Ik: ja, lachen, maar hoe laat kom je me ophalen

Vriend: had ik gezegd dat ik dat ging doen

Ik: nou, jij bent gwn zo, iedereen altijd helpen 😘, dus hoe lang nog?

Vriend: ok, ik kom wel ff, maar ik wil wel dat je iets voor me doet dan

Ik: ok, voor jou altijd

Vriend: m’n auto een keertje wassen

Ik: no problemo mattie, tot zo

 

Zo das geregeld, nu pépé nog ff appen

Ik: hey, hoi, je hoeft me niet meer op te komen halen hoor, (naam van die vriend) komt me al ophalen

Pépé: oh, wat aardig

Ik: ja, hij is gwn zo, je weet wel

Pépé: dat ie dat zomaar doet

Ik: nou ik ga wel zijn auto wassen, vond ie leuk

Pépé: zal ik mijn auto dan ook alvast buiten zetten?

Ik: doe geen moeite

Pépé: ik ga het toch doen en dan zie ik je zo. Dan staan we weer gelijk 😉

Ik: ok pépé, had ik al gezegd dat ik van je hou

Pépé: ja, maar ik kan het niet vaak genoeg horen lieve (mijn naam), ik hou ook van jou

Ik: tot zo pépé 💕

 

Ik dacht me er uit te lullen, maar nee en toch ben ik blij met de uitkomst.

 

Hebben jullie ook een blooper of een grappig verhaaltje te vertellen, doe dat dan hieronder.

 

 

Alvast bedankt

 

Gr. MickeyMouse

 


97 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

toen ik mijn vriendje Lev (niet zijn echte naam) nog niet zo lang kende kwam ik samen met hem in een verhaal dat heel leuk begon, maar dat steeds ingewikkelder werd.

Ik heb er kort iets over gezegd in het topic

maar ik ga in dit topic uitleggen wat er werkelijk allemaal is gebeurd die middag….

Even de situatie uitleggen: Lev en ik waren bij hem thuis en verder was er niemand. Zijn vader was een hele middag weg, zijn moeder ook en die zou nog langs oma gaan daarna en ook pas eind van de middag thuis zijn. Zijn broertje had een verjaardag en zou pas ’s avonds laat thuis komen.

Niemand wist nog dat Lev en ik samen iets hadden. Zijn ouders wisten ook niet dat Lev op jongens valt… Ik was wel al een paar keer bij Lev thuis geweest en we hadden toen verteld dat ik ook bij de appie werkte als vakkenvuller, net als Lev en dat ik pas begonnen was en dat Lev me een beetje aan het inwerken was. Dat was allemaal niet waar, maar ze geloofden het wel.

Het was op een zaterdag en ik had Lev van zijn werk opgehaald en we zouden gaan chillen….er was toch niemand bij hem thuis. Het was die dag lekker zonnig weer en we wisten nog niet precies wat we wilden gaan doen.

Op een gegeven moment waren we samen onder de douche gegaan en van elkaar aan het genieten. We kusten, tongden en hadden elkaar ook afgetrokken en dat was echt heel fijn. We stonden nog niks vermoedend samen onder de douche toen we de voordeur dicht hoorden gaan….wtf….wie kon dat zijn?

Al snel riep zijn moeder ‘ik ben er weer’ en toen begonnen onze problemen pas echt…..Zijn moeder mocht natuurlijk niet weten dat wij samen onder de douche stonden en al helemaal niet dat we samen iets hadden….maar ja, we stonden wel samen bloot onder de douche …. hoe konden we dat oplossen…

We konden niet eens met elkaar praten, want anders zou zijn moeder het misschien horen en dan hadden we zeker iets uit te leggen… Omdat de douche wel aan stond konden we zachtjes wel dingen in elkaars oor fluisteren, maar een echt plan hadden we nog niet.

Tot overmaat van ramp kwam Lev z’n moeder de trap op en riep naar Lev ‘ben je daar alleen’ en Lev zei ‘ja, tuurlijk hoezo’…. Zijn moeder ‘nou, die fiets achter is toch van Mickey of niet, is hij niet bij jou dan?....wij keken elkaar aan en schrokken en dachten ‘fuck, hoe gaan we dit oplossen en hier ooit levend weg komen’…

Lev riep terug ‘oh ja, Mickey zit op mijn kamer muziek te luisteren…maar ik denk dat je beter niet gaat kijken want anders schrikt ie misschien als ie je niet hoort aankomen…..het was even stil en toen zei zijn moeder ‘ok, ik ga hier nog even wat was opvouwen en dan zie ik jullie zo wel beneden, dan maak ik wat te drinken’

Dit gaat niet goed komen, dacht ik, zijn moeder die was op gaat vouwen vlak bij de deur van de badkamer… en ik gebaarde zo naar Lev van ‘en nu’, dus Lev krijgt een goed idee, maar ik weet nog niet wat, maar ik begrijp uit zijn gebaren dat hij snel naar zijn kamer probeert te gaan en dat ik dan in de douche moet blijven. Tenminste als ik hem goed begrijp….ik vind het echt spannend en hoop dat het allemaal goed gaat.

Lev roept naar zijn moeder ‘oh mam, wil je even in mijn fietstas kijken of ik alle boodschappen eruit heb gehaald en al in de koelkast heb gedaan’…..

Ik kreeg weer hoop en dacht ‘je bent fucking geniaal’…ik gaf hem een hug en kuste hem….nu moest alles heel snel gaan…..zodra zijn moeder buiten was, moest Lev snel de douche uit en naar zijn kamer en ik moest doen alsof ik net ging douchen….. echt een fucking goed plan van Lev, dacht ik. Ik was trots op hem, maar wist niet dat er nog meer trouble aan zou komen…

Ok, een minuut later was Lev snel, bloot met een handdoek, om zich af te drogen op zijn kamer, naar boven gelopen. Ik haalde opgelucht adem dat dit gelukt was.

Even later hoor ik zijn moeder roepen ‘alles was er al uit hoor’ en Lev roept terug ‘oké, ja ik twijfelde en met die warmte kun je beter zeker zijn, toch?’  Lev is echt een legend.

Kort daarna wordt er op de badkamer deur geklopt en ik schrik, want ik wist niet wie er klopte…ik was bang dat zijn moeder het was en wat moest ik dan zeggen… ik kreeg bijna een hartaanval….

Gelukkig hoorde ik Lev zijn stem en hij zegt ‘ik ga vast naar beneden en dan zie ik je zo wel als je klaar bent met douchen’.

Oké, ik wist wat het plan was, dus dat gaf wel enige rust…totdat ik er achter kom dat mijn kleren niet in de douche zijn…

Ik hoor Lev op de achtergrond met zijn moeder praten en ik weet niet waar het over gaat en dat is nooit fijn als je niet weet wat er gezegd wordt, zeker niet in deze situatie…

Ondertussen was ik aan het bedenken wat ik aan kon trekken en waar mijn kleren sws waren gebleven en ik wist het, die lagen in de keuken, want toen we thuis waren gekomen hadden we gekust in de keuken en elkaar daar uitgekleed voordat we onder de douche gingen…in gedachten zie ik mijn onderbroek, t-shirt en broek op het aanrecht liggen….

Dit is niet uit te leggen en ik wilde dat ik ergens anders was…hoe kon ik zijn moeder nog aankijken en wat moest ik zeggen…. Ze is wel aardig, maar het zou vast een beschamend gesprek worden. Ik dacht ik moet hier zo snel mogelijk weg en dan hoor ik later wel van Lev wat zijn moeder allemaal heeft gezegd…maar ja, hoe dan…ik ga echt niet uit het raam springen op de 1e verdieping of heel hard de trap aflopen, doei roepen en naar buiten rennen was ook niet echt een goed plan.

Ik hoor iemand de trap opkomen terwijl ik me af sta te drogen en na aan het denken was, wat te doen… het is Lev hoor ik en hij zegt ‘hé Mickey ik leg jouw kleren even voor de badkamerdeur, want die lagen nog op het aanrecht, omdat we gezwommen hadden’.

Ik denk, wtf, wat is dat nou weer voor verhaal en wat is er logisch aan dat mijn kleren op het aanrecht lagen, omdat we gezwommen hebben… Ik roep terug ‘bedankt’, maar ik snap niet precies wat Lev allemaal heeft verteld aan zijn moeder en wat ik dan moet zeggen als ik zo naar beneden ga….ik ga maar zo weinig mogelijk zeggen en doen of ik hoofpijn heb ofzo…hopelijk doet Lev het woord en snap ik eindelijk wat hij precies verteld heeft over wat er vanmiddag allemaal gebeurd is

Ik had iig mijn kleren en dat op zich was wel handig.

Ik dacht ik moet Lev spreken voordat ik naar beneden ga, dus ik roep zo van ‘hé Lev, heb je ff wat voor in mijn haar te doen’ en ik krijg geen antwoord dus ik denk ‘nou ja, dan maar naar beneden en dan zie ik het wel’ en op dat moment hoor ik zijn moeder op de overloop  mijn naam zeggen en ze klopt op de deur… 

Ik denk ‘ik ga dood’ en open de deur (ik was al aangekleed) en zij staat daar met een potje gel en zegt ‘alsjeblieft en ik hoor net dat jullie gezwommen hebben…leuk’….ik pak het potje aan en zeg ‘oh had Lev dat al verteld. Ja was leuk’

Ik hoor vanaf beneden roepen ‘ja, ik had net verteld over de kreek en dat het water echt heel koud was’……mijn hartslag kwam weer terug…dat was een narrow escape

Hopelijk was alles nu ‘opgelost’ en konden we rustig wat gaan drinken. Lev vertelde nog wat we die middag allemaal gedaan hadden, maar dan niet het echte verhaal natuurlijk, dus ik begon me weer een beetje op m’n gemak te voelen.

Dat zijn moeder zo vroeg thuis was, kwam omdat oma niet thuis was…het had wel leuk geweest als wij dat van te voren ook hadden geweten… maar oké, het ging misschien niet helemaal smooth, maar we waren er wel mooi mee weg gekomen…of toch niet…

Vraagt zijn moeder ineens ‘waar heb je jullie zwembroeken gelaten? Toch niet ergens opgerold in een hoekje ofzo…ik dacht ’houdt het dan nooit op’ en daarom heb ik hekel aan liegen, want als je gewoon eerlijk bent dan kom je ook niet elke keer in de problemen.

Lev staat op en zegt ‘ik zal ze wel even in de wasmand gooien’, maar zijn moeder zegt ‘doe dat maar niet, beter neem je ze even mee naar beneden, dan spoel ik ze eerst wel even uit, want dat water van de kreek is niet echt schoon’.

Lev vraagt nog aan mij waar ik mijn zwembroek heb gelaten…ik denk ‘gast, ten eerste hebben we niet gezwommen en een zwembroek heb ik èn niet bij me èn niet aangehad, dus los jij het ff op voor mij, alsjeblieft, dankjewel’

Ik was nu even alleen met zijn moeder en begon maar uit mezelf te praten over dat ik vaak met mijn broers ga fietsen op de mountainbike…. één of ander vaag verhaal, waar Lev niet in voorkomt en ik dus hopelijk niks verkeerds kan zeggen.

Tot mijn opluchting kwam Lev de keuken in lopen met 2 natte zwemshorts van hemzelf en hij zei ík heb ze net ook al even een beetje uitgespoeld’. Wel slim van Lev...

We waren weer safe, maar voor hoe lang.

Ik wilde het liefst nog bij Lev blijven, maar bedacht dat ik beter zo snel mogelijk weg kon gaan om ongemakkelijke vragen/gesprekken  te ontwijken.

Dus, ik zeg ‘dan ga ik zo maar weer naar huis’ en ik zag dat Lev dat jammer vond, maar dat hij ook begreep dat dat voor nu het beste was’

Zegt zijn moeder ‘oh, moet je echt weg, ik wilde gaan barbecueën en ik had het leuk gevonden als jij ook zou blijven… ook leuk voor Lev en gwn gezellig. Zal ik je moeder even bellen om het te vragen, dan mag het vast’…wat nu, eigenlijk had ik niks te doe en thuis had ik gezegd dat ik ergens anders zou blijven eten, maar ik had niks afgesproken…. ik wist alleen dat ik die middag met Lev zou zijn en dan konden we zelf ons plan trekken.

Lev zijn ouders wisten helemaal nog niet dat mijn ouders zijn overleden en ik in het gezin van de beste vriend van papa woon….moest ik dat dan gaan vertellen….misschien moest ik dat dan idd maar gaan doen….dat was (jammer genoeg)  wel echt gebeurd. Of moest ik weer een smoes verzinnen. Nee, beter eerlijk vertellen.

Lev zijn ouders zijn best aardig, dus ik wilde ook wel blijven eten, want hoe meer ik daar kon zijn, hoe langer ik bij Lev kon zijn, zonder dat het op zou vallen. Ik bedoel, als zij mij zelf uitnodigt… Lev keek mij aan met een gezicht van ‘wat ben je van plan en is dat verstandig’

Ik zei dus ‘oké, leuk, lijkt me lekker, maar ik moet wel nog even eerst iets anders doen, want ik wilde met Lev nog even naar de stad, nog even een paar nieuwe onderbroeken halen. Op het moment dat ik het zeg, denk ik ‘waarom moet je altijd gelijk zoveel details geven… en zeg dan gwn dat je kleren gaat halen ofzo…het is vast heel raar om te zegen dat je onderbroeken gaat kopen met een jongen die je alleen van de appie kent…dus ik zeg er nog achteraan en zo’n ding voor mijn scherm van de telefoon, wat jij zei’ en ik kijk Lev aan.

Waren we net in de safe zone, ga ik dat soort dingen zeggen. Maar zijn moeder had het òf niet goed gehoord òf ze vond het niet raar. Ze zei er niks over gelukkig. Waarschijnlijk was ze met haar hoofd al bij de barbecue en ze vroeg of Lev en ik dan gelijk nog satésaus mee wilde nemen.

Wat een middag. Lev en ik pakten onze fietsen en reden richting de stad. Wow, eindelijk tijd om te overleggen. We vertelden elkaar wat zijn moeder allemaal vroeg en wat we allebei apart nog verteld hadden, want we moesten wel een kloppend verhaal hebben.

Dat onze kleren op het aanrecht lagen kwam doordat we de boodschappen ook in ons handen hadden en die op moesten bergen en toen hadden we die kleren vergeten op het aanrecht. Als ze er niet naar zou vragen, zouden we er gwn helemaal niks over zeggen.

Verder zouden we het houden bij wat ze nu wist en dus niks vertellen over dat we samen hebben gedoucht en al helemaal niet over dat we elkaar toen afgetrokken hadden en ook nog niks over dat we samen iets hebben.

We moesten wel nadenken over hoe we iets zouden kunnen vertellen over dat we elkaar leuk vinden, maar dan moest Lev ook uit de kast komen en van mij weten ze ook nog niet dat ik op jongens val en verder ook nog niet zo heel veel. Dat waren zorgen voor later, dat kon nog wel even wachten…..tenzij iemand er vragen over zou gaan stellen….

Toen we weer thuis kwamen bij Lev hebben we lekker gegeten en leuk gepraat. Ik had verteld over mijn ouders en zo en daar schrokken ze wel van en ze durfden daarna ook niet echt veel meer te vragen. Iig geen moeilijke dingen.

Zijn moeder had nog wel aan Lev gevraagd toen we terug kwamen van het boodschappen doen of hij de badkamer nog even na wilde spoelen en droog maken…

Voordat zijn moeder thuis kwam hadden Lev en ik elkaar afgetrokken onder de douche en we dachten dat we alles (sperma) netjes hadden opgeruimd en we zijn er nog steeds van overtuigd dat dat ook zo is.

Daarna hadden we geklooid met mijn conditioner (die heb ik standaard in mijn fietstas, want als ik die niet gebruik na het haren wassen is mijn haar niet echt te kammen). We spoten elkaar onder met conditioner (idk why, misschien uit gekkigheid alsof het sperma was, het lijkt er op, maar is meer crème-achtig) dus er zaten nog wat klodders op de douchewand en rand…omdat zijn moeder plotseling thuis kwam hadden we er niet meer goed opgelet…..

Lev had het mij er kort over verteld voor het eten, maar zijn moeder heeft er tegen mij helemaal niks over gezegd, terwijl ze vast wel dacht dat ik me afgetrokken had en dat het mijn sperma was dat ze gezien had…

Eigenlijk had ze niet eens tegen Lev gezegd dat ze witte spetters ofzo had gezien, maar alleen gevraagd of hij de douche nog even wilde afspoelen en droog maken, want dat moet Lev eigenlijk altijd doen na het douchen. Gewoon standaard en iedereen in huis doet dat en ik had dat niet gedaan….dus of ze ‘sperma’ gezien heeft, idk, maar Lev had het erover dat er wel een paar dikke klodders op het glas, de muur en ook eentje op de vloer buiten de douche zaten. Dat moet ze gezien hebben...

Er is veel gebeurd die middag/avond en ik denk dat we ermee weg zijn gekomen, behalve dan dat zijn moeder waarschijnlijk denkt dat ik me afgetrokken heb in hun douche…..

Nou ja, daar kan ik nog mee leven, ook al voelt het wel een beetje ongemakkelijk, ik bedoel dat beeld dat zij van mij heeft, dat ik daar helemaal bloot sta en dan…..ja dat

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

dat douchepartijtje met Lev (hierboven) was toen we elkaar nog maar een paar weken kenden. Vandaar dat zijn moeder mij ook nog niet zo goed kende en niet zo veel van mij wist en ik niet van haar, maar alles is op z'n pootjes terecht gekomen, soort van 😀

Dat Lev en ik uit de kast zijn gekomen is ook wel een mooi verhaal, dus wie weet post ik dat ook nog wel een keertje.

Ik kan ook ontzettend lachen met Lev en soms ook niet, zoals met die zwembroeken enzo, maar ja, hij kon mij wel achter het behang plakken toen ik zei dat we samen onderbroeken gingen kopen…..

 

 

Nou ja,

                                   never a dull moment with Mickey,

                                                                                                                                    zou ik zeggen

 

 

 

Hoi @OnbekendeAnnoniem,

 

sorry voor de late reactie, ik lag dubbel om jouw verhaaltjes. Jij bent ook een beetje een ongeleid projectiel of niet 😂

ik zie het echt voor me: jullie op die bowlingbaan en rennend door die speeltuin. 

Nou ja, je had je computer iig mooi op tijd ingeleverd 😂

Arme kleuter, die was vast ook aan vakantie toe

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +4

@MickeyMouse bedankt voor je mooie verhaal heb ik zeker van genoten om het te lezen.

Soms is het zeker een beetje ongemakkelijk. maar zo te zien kan lev zich er goed uit lullen, meschien is hij diep van binnen wel een goede acteur.  

Overal witte plekken onder de douche en een beetje zenuwachtig tiener jongen maken het ook niet veel beter. Bijna iedereen zou denken dat dat sperma was. 

 

Hopelijk was de BBQ lekker. 

 

Ik zou het zeker niet erg vinden als je meer van dit soort verhalen post, keep it up.

Love to you❤️

Groetjes @Ann0

Slaaplekker/fijne dag

 

Reputatie 7
Badge +17

Wat een verhaal weer @MickeyMouse Ik had me daar nooit uit geluld denk ik 😂

Hey,

Ik, me broer en me broertje waren aan het belletje lellen; en we belde bij een van onze buren aan, alleen die hadden zo’n haag waardoor je de deur niet kan zien. Mijn broer was aan de beurt om aan te bellen, dus hij belt aan…. Er stond letterlijk iemand achter de deur, dus er werd gelijk open gedaan. Super k*t natuurlijk, dus die man, die nogal woedend was, kwam ons achterna. Wij renden natuurlijk weg en verstopte ons in een klein steegje. Mijn broer begon van de zenuwen ofzo, keihard te praten, helemaal gestoord, want die man was nog naar ons opzoek. Dus wij zijn toen maar naar huis gevlucht en ja hoor, 5 minuten later zaten we voor straf op onze kamer, de man wist waar we woonde, blijkbaar. Komt mijn moeder boven, krijgen wij een preek; en daarna zegt ze: Was het wel leuk, zijn wel ouwe zeuren hoor. Ze vond helemaal niet erg dat we dat gedaan hadden.

We waren een andere keer op een camping weer een spelletje aan het doen (Komt al niet goed, wij en spelletjes op een camping, geen top idee), dit keer deden onze ouders ook mee. We waren in het zwembad en daarboven zaten van die balken, best wel hoog, dus mijn vader had bedacht om het daarover heen te gooien, het was rond kerst, dus er stond daar ook een kerstboom. Mijn vader gooit, en ja… Tegen de kerstboom, dat ding begon te wankelen en viel echt bijna om. Wij kregen de slappen lach. We zagen het al helemaal voor ons, mijn moeder die bij de receptie moest gaan melden dat me vader de kerstboom had om gegooid. Zo van:  Ja mijn man was met een bal aan het spelen en raakte toen de kerstboom, een volwassen man, wat moeten die mensen dan wel niet van ons denken.  Boeit ook niet wat ze van ons denken, hadden die mensen ook weer wat leuks om thuis te vertellen, toch?

En ik zat een keer op school en had de voetbal al 6 keer op het dak geschopt (weet je gelijk hoe slecht ik kan voetballen), dus ik vraag voor de 7e keer of meester R de bal kan gaan halen, dat mocht dus niet. De meester zei tegen mij: ga hem zelf maar halen. Hij had verwacht dat ik het niet zou doen. Dus ik ga opzoek naar een regenpijp, maar die zijn beschermt zodat je het dak niet op kan, dat was dan de bedoeling. Ik ging het gewoon proberen, alleen in de schoolregels staat dat je het dak niet op mag. Na een hoop geklim ben ik er op gekomen, ik pakte dus die bal. Alleen hoe kwam ik naar beneden, want je kan wel omhoog via de regenpijp alleen niet omlaag, niet over nagedacht dus. Ik wilde het toch gaan proberen, aangezien ik niet de rest van me leven OP school wilde blijven, toen kwam de meester en die heeft een ladder gepakt. Heel huids beneden gekomen. En nooit tegen me ouders vertelt….

Aangezien wij de braafste niet waren… We waren een keer weer aan het belletje lellen. En mijn broertje verraden ons dus bij het wijf van de straat, zo stond ze bekend, ze kwam altijd naar buiten en zei: niet zo dicht langs me auto, dus wij mochten haar niet. Mijn broertje gaat ons dus verraden, en krijgt van die vrouw een snoepje, omdat hij zo eerlijk was (Nee, hij was een spelbreker), wij sturen ons broertje er op uit om voor ons ook een snoepje te vragen, geen idee waarom, achteraf gezien een heel dom idee, maar wel leuk. Ik en me broer gingen om het hoekje staan om te kijken of het me broertje lukte. Mijn broertje vraagde het dus en het antwoord van de wijf van de straat was, als je broer en zus achter mijn garage vandaan komen en de moed hebben om het zelf te komen halen krijgen ze het ook, en daarna wil ik jullie nooit meer zien. Mijn broer en ik gingen het ook echt halen, want tja, snoep hé. Wijf boos en wij een lekker snoepje en een loze belofte dat we daar niet meer gingen staan. Lekker bezig!

We moesten een keer in quarantaine (spel je dat zo?), ik had daar geen zin in, ik had geen klachten, dus waarom luisteren. Nee, ik moest mezelf weer in de problemen werken. Ik ga op de eerste dag dat ik niet naar buiten mag, lekker naar de skatebaan, gewoon effe lekker skaten. Kan niet veel fout gaan, dacht ik. Totdat ik me meester op de skatebaan tegen kwam. Dus ik dacht al, hoe ga ik me hier uit redden. De meester begint allerlei vragen te stellen, ik beantwoord ze (netjes). Met nogal wat bijdehante opmerking, was het wel aardig gelukt . Gelukkig kreeg dit muisje geen staartje!

Naja, zo braaf als iedereen denkt ben ik dus niet.

Ajuus!

Reputatie 7
Badge +17

Slim: Denken dat een alarmbelletje in het materiaalhok van het sportlokaal het al lang niet meer doet, want ziet er heel oud en versleten uit, dus er op drukken…...😊 --> 30 kids met de handen op de oren als een gek naar buiten en een concierge die nog flink moest zoeken hoe dat keiharde alarm ook weer uit moest.  Mijn straf-les is morgen 😶 ;)

Groetjes liefs Tartan X

@Tartan13  Ik zie het al helemaal voor me!🤣 Succes morgen met je straf!

@Tartan13  hahaha geweldig! Jij bent vlgs mij echt zo'n Pietje Bell soms 😉. Oh oh morgen straf?  Moet je weer in de hoek staan bij dat mens?  Of iets anders? Pechvogel 😘succes ook van mij! 

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +17

@Sjammetje  en @OnbekendeAnnoniem  ik vertel het nog wel ;) 

Ik vind alle verhalen super leuk trouwens!  Ohja @Banaantjeeee  jij hebt vast ook wel een belevenis haha lijk je mij echt de persoon voor ;)  ( lief bedoeld hoor!) 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +7

@Tartan13 Jazeker! Ik heb echt heel veel blunders(Ik ben niet zo handig hoor). Hier heb ik eentje van paar dagen geleden. Ik heb dus een crush. Hij is heel knap. Het liefs zou ik de hele dag naar hem kijken en trouwens dat doe ik ook haha. Ik zat een keertje zolang naar zijn whatsapp profielfoto te staren dat ik hem per ongeluk belde lol. Ik was zo rood als een tomaat. Hij reageerde gelukkig heel lief.

Paar weken geleden deed ik wat make up op in de ochtend (Net als altijd gewoon wat mascara+wimperkruller, lipgloss en blush) Toen was ik nog niet zo klaarwakker, dus pakte ik maar iets dat op lipgloss lijkt en smeerde ik op me lippen. En wat blijkt het te zijn? Mijn mascara! Mijn lippen en wangen waren bijna helemaal zwart (Enja ik was toen meteen klaarwakker:| )

Liefs x Banaantje <3 

Ps: Super grappige verhalen! Ik lig echt in een deuk wanneer ik het lees:) haha

 

Reputatie 5
Badge +1

Hay iedereen,

 

Wij hadden vroeger een orgel. Niet z'n groot orgel, een kleintje. Twee klavieren (dat heet toch zo) en pedalen. Ons oppasmeisje was er dol op. Zij is een buurmeisje en komt elke week langs als haar ouders moeten werken. Ik noem dr Amy. Amy was toen een jaar of 4/5. Zij zat vaak op dat orgel te pingelen. Ook een keer zat Amy daar dus met een playmopoppetje. Was niet er geweest als het geen babypoppetje was geweest. Ik weet niet meer hoe ze het voor elkaar kreeg maar dat poppetje schoot onder de toetsen. Dus wij (mn moeder en ik) nog proberen om dat poppetje eruit te vissen. Lukt niet natuurlijk. We moesten die toetsen gevaarlijk omhoog duwen om dr onder te komen. Dus wij dachten: Leuk nu zit er voor altijd een playmopoppetje in ons orgel. Best wel grappig. 

Een tijdje later kwam ik precies z'n poppetje tegen op marktplaats. Dus ik dacht: Bingo, die koop ik. Dus wij krijgen dat poppetje. Ik weer blij.

Toen kwam er dus een vriendin langs. Ik liet dat poppetje zien, en dat poppetje in het orgel. Dus wat doet zij. Ze steekt haar hand onder die toetsen en trekt zo dat poppetje eruit. Die toetsen schoten omhoog natuurlijk. Maar wonder boven wonder bleven ze zitten. Later nog uitgeprobeerd, ze deden het nog.

Alleen toen zat ik met 2 poppetjes. Had ik weer, ik heb er toen maar een aan Amy gegeven. Vond ze leuk!

 

-LittleMe

Paar weken geleden deed ik wat make up op in de ochtend (Net als altijd gewoon wat mascara+wimperkruller, lipgloss en blush) Toen was ik nog niet zo klaarwakker, dus pakte ik maar iets dat op lipgloss lijkt en smeerde ik op me lippen. En wat blijkt het te zijn? Mijn mascara! Mijn lippen en wangen waren bijna helemaal zwart (Enja ik was toen meteen klaarwakker:| ) 

Dat had ik willen zien 🤣 

Liefs x Banaantje <3 

Ps: Super grappige verhalen! Ik lig echt in een deuk wanneer ik het lees:) haha

Ik vind ze ook allemaal heel grappig!

 

 

 

Ik heb dit nooit tegen me ouders gezegd, want die zouden boos worden… 1 week van te voren kregen we te horen dat we een werkstuk moesten maken. Ik stelde het steeds uit, waardoor ik het vergat. Dus op de dag dat ik het werkstuk moest inleveren, bedacht ik pas weer, dat ik er een gemaakt moest hebben, maar ik had al geen tijd meer. Dus ik bedacht echt het stomste idee ooit; het stomst was niet dat ik het bedacht, maar dat ik het ook nog uitvoerde. De meester riep mij dus, om mijn werkstuk in te leveren. Het eerste wat in mij opkwam was het verscheuren van me rekenblad, want ja, werk-stuk gemaakt.  Dus de meester vroeg: wat heb je nu weer gedaan. Ik antwoordde zo droog mogelijk: Ik heb me werkstuk gemaakt. Hij kon er niet om lachen zei hij, maar het was te zien dat het hem moeite kostte om niet te lachen. Gelukkig heeft hij het nooit tegen me ouders vertelt, want dan had ik denk ik wel een probleempje gehad. Binnen de kortste keren wisten de andere juffen en meesters het ook, alleen me ouders gelukkig niet! 

Hey,

Ik heb nog iets leuks. Mijn opa en oma komen binnenkort weer en dat deed me aan iet grappigs denken.

Mijn opa en oma kwamen vorig jaar ook naar Spanje; en mijn oma had iets van 5 ventilators mee, vind ik al onzin, maar oké. Toen deden we een ontdekking, 1 van de ventilators doet het niet als het warm is. Uitvinding van de eeuw, een ventilator die het alleen doet als het koud is, want ja, dan heb je pas afkoeling nodig 🤣 Serieus? Wie heeft dat nou weer uitgevonden? Echt, sommige dingen zijn niet normaal!

En dan hebben wij een verwarming die het niet doet als het koud is, waar gaat het heen met deze wereld? Is  het niet veel logischer als je een ventilator hebt die het doet als het warm is en een verwarming die het doet als het koud is…. Ik heb nog nooit wat uitgevonden, dus ik snap dat het lastig is om iets te bedenken, maar dit!!!! 

Adios!

Hey,

Ik moest op de basisschool een opstel maken, en je kan het eigenlijk al raden, dat heb ik niet gedaan, want ja, vergeten…

Dus ik moest mijn opstel (die ik niet genaakt had) voor de klas gaan voorlezen. Dus ik had geen idee hoe ik me hier uit ging kletsen. Dus ik begin maar wat te kletsen en dit kwam eruit: Allereerst wil ik zeggen dat ik me opstel niet voorop heb gesteld, waar door mijn opstel niet is opgesteld. En ik weet dat jullie daar niet op gesteld zijn, maar ik had andere dingen voorop gesteld. Dus ik moet nu ter plekke me opstel opstellen en daar ben ik weer niet op gesteld. In het kort samengevat heb ik mijn opstel niet opgesteld, want ik had andere dingen voorop gesteld en ik weet dat jullie daar niet op gesteld zijn, dus hier bij stel ik dit aan als vervanging van mijn niet opgestelde opstel.  Lekker eruit gepraat…. Een voldoende voor bijdehandheid kreeg ik, helemaal top dus! Nooit aan me ouders vertelt wat die zouden dit niet kunnen waarderen, i guess…

Mijn broer was bezig met een verhaal over een schoenenwinkel, dus hij vraagt aan mij of ik een naam voor een schoenenwinkel weet, ik zeg halve zool… Komt mijn vader exact op die tijd binnen, dus ik kreeg ik lange preek over dat ik me broer geen halve zool mag noemen. Toen die eindelijk klaar was met zijn preek, legde ik het hem uit, toen was die i.i.g niet meer boos…

Verder zijn we ook goed in: ik kan het niet, dus doe ik het. Gaat 9 van de 10 keer fout (beetje overdreven). Mijn broer skeelert en mijn broertje en ik skateborden (naja, ik heb een cruiserboard). Mijn broer wilde daar ook mee van de dijk af, ik zei al dat het fout zou gaan, maar hij ging het toch doen. Dus hij ging naar beneden, maar hij was onervaren, dus wist niet hoe hij af moest remmen. had je ook nog beneden een scherpe bocht, die hij niet haalde, vol in de brandnetels, ik moest natuurlijk lachen, want het was een komisch gezicht. Verder wilde me broer ook nog een keer met me skatebord van de quarter af, toen kon hij er nauwelijks op staan, dus toen zei ik weer dat het fout zou gaan. En natuurlijk valt hij keihard op zijn rug. Ik ben geen haar beter hoor. Ik kan namelijk niet skeeleren, ik en skeeleren was echt een no go. Maar goed, ik had een klasgenoot die al jaren skeelerde en die moest ik natuurlijk in een paar dagen verslaan. Dus ik leer in een paar dagen om van de halfpipe af te gaan, gelukt! Toen waren we even goed, wilde ik beter worden, moest ik proberen in te springen. Dus natuurlijk geprobeerd, gaat helemaal fout. Ik keihard op me bakkes. Lekker veel pijn, opstaan en doorgaan. Uiteindelijk is het 1 keer goed gegaan. Dus in een paar dagen gewonnen. Dan heb je ook nog van die idioten bij de skatebaan die zeggen dat steppend van de halfpipe lastiger is dan met een skatebord, pennybord of skeelerd, naja aangezien ik dat alledrie al gedaan had., moest ik natuurlijk me grote bek weer opentrekken en laten zien dat dat niet zo is. Dus ik vraag of ik het mag proberen (wist het antwoord eigenlijk wel), maar mocht niet. Dus ik ga na een klasgenoot toen en vraag of ik die step van haar mocht lenen, dat mag, dus ik natuurlijk weer van die halfpipe af en ze zeiden allemaal dat ze hoopte dat ik zou vallen. Ging gewoon goed, wonder boven wonder. Je had hun gezichten moeten zien. 

 

Naja, dat was het weer. Lekker niet boeiend maar toch!

Adios!

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@OnbekendeAnnoniem jij kunt echt goed schrijven! Ik leef me helemaal in XD 

Ik kocht tussen de middag een pak Bastogne koeken voor thuis en die legde ik even op een stoel toen ik stond te praten met een meisje uit mn klas. En toen zij wegliep ging ik zitten.....…

Ik denk dat de 1000 kruimels nu gebruikt gaan worden voor een monchoutaart 🥴😊

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tartan13,

 

whoeaaaaah hahahahaha, ik lig echt dubbel en ik zie echt precies voor mij hoe dat allemaal gebeurde….

en jouw vrolijke koppie erbij…..

eerst zo van wtf wat gebeurt er hier….dus waarschijnlijk een beetje verbaasd, maar dan waarschijnlijk dat jij zelf je lachen niet kunt houden, dat meisje eerder een compliment als een verwijt maakt…..dus dat zij er geen naar gevoel aan over houdt….. want zo ben jij wel, denk ik…..en jij er tenslotte, als altijd, zoals jij volgens mij ook wel bent er toch het beste van probeert te maken, want het is wat het is….scouts denken oplossingsgericht en  niet in problemen, toch?…..van die kruimels kun je niet echt meer terug hele koekjes maken…

Trouwens het is wel een goeie tip voor iemand die een monchoutaart wil maken en het scheelt een hoop werk: laat iemand anders per ongeluk expres op die Bastognes zitten en je hebt kruimels in no time 😂

 

Ik wil wel komen helpen met die taart op te eten hoor 😁, maar ik gun hem jouw, jouw zusje en familie en dat meisje uit jouw klas ook heel erg 😘

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

PS jij bent echt grappig 😉🙃

 

Hey,

@Tartan13 thanks!

Ik vind het echt leuk om te lezen hoe iedereen zich in de problemen werkt en dan er ook weer uit redt. En hoe je op die koekjes bent gaan zitten, @Tartan13 🤣

 

Reputatie 7
Badge +4

Hahaha  @Tartan13  wat grappig inderdaad ! Nu snap ik je straf ook wel een beetje (niet gemeen bedoeld hoor) 😉en @LittleMe  dat is echt leuk,  wel goed dat je zelf zo voorzichtig was !  😂 @Banaantjeeee  haha dat heb ik ook wel es gehad ! Helemaal verkeerde lipgloss die eyeliner was omdat ik niet oplette en zulke dingen ! Haha .  @OnbekendeAnnoniem  ik ben het met Tartan eens jij schrijft mooi ! Trouwens Tartan wat ben jij een vet grappige jongen hoe je dat vertelt ! Dat maakte vast een mooi geluidje haha.  @MickeyMouse  jij kunt heel mooi dingen beschrijven. Mag ik ook mee komen eten van de taart? haha

Ik ben zelf bij mijn opa en oma geweest en toen ging ik met een neefje en nichtje in de tuin spelen en me verstoppen achter hun regenton. En ik voelde iets tegen mijn been opkruipen en ik leun iets achterover. En toen leunde ik te hard  tegen die regenton . En KRAK ! brak die helemaal los van de regenpijp.  Ik heb denk k wel 100 keer sorry opa gezegd !!Gelukkig konden ze hem zo weer vastklikken maar he voelt je zo dom 😔🙄

Groetjes Maiskolfje

Hey,

Deze is voor jou, @MickeyMouse.

Wij hadden brood gebakken, maar toen die lag af te koelen, is er vanaf gesnoept. Er zitten nu dus gaten in het brood. Mijn moeder vroeg net wie het gedaan had. Ik en mijn broers, kan ook niet anders eigenlijk. Mijn broers zeggen netjes sorry, maar ik wilde mezelf er weer uit redden. Aangezien ik net het gedicht van @Ann0 had gelezen, schoot me het te binnen om te zeggen Mickey Mouse is in the house. Me moeder kon er gelukkig om lachen. Dus @MickeyMouse ik was het niet maar jij 🤣😇.  Gelukkig is me moeder niet meer boos. Ze kan er wel om lachen.

Ajuus!

Reputatie 7
Badge +4

Nou ik ben blij dat ik mensen aan het lachen kan maken die ik niet eens een conversatie mee heb gehad. En als ik het hier op het forum daarna terug lees, lich ik zelf ook helemaal in een deuk zo als mickey mouse is in the house 😂. en dat mickey mouse op z'n vriendjes been heeft geschreven 💗Anno. Hoe is dat eigenlijk afgelopen @MickeyMouse

En wanneer komt je nieuwe topic uit ik ben daar zo nieuwsgierig naar. 😜

LTY

 

Het blijft leuk hier op het forum, daarom blijf ik ook terug komen, je maakt hier zelfs vrienden.

 

Als je dit leest wil ik je een fijne nacht of dag toewensen.

 

Groetjes, 

@Ann0 

Hallo  , 

 

Let op dat jullie niet  offtopic gaan, dit mag geen chat worden .

5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag.

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen

Willen jullie bij het onderwerp blijven? 

Veel plezier verder op het Forum!

 

Anne - De Kindertelefoon

Hallo  , 

 

Let op dat jullie niet  offtopic gaan!  Willen jullie bij het onderwerp blijven? 

Anne - De Kindertelefoon

Hè? Gaan we off-topic? Kunt u dat uitleggen, want ik zie het niet… Ligt wel weer aan mij, maar toch.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

ik loop een beetje achter met reageren op al jullie mooie en vaak grappige verhalen….sorry daarvoor

 

@OnbekendeAnnoniem,

jij maakt echt van alles mee, van verwarmingen die het niet doen als het koud is en ventilatoren die het niet doen als je ze nodig hebt met warm weer.

Dan kruipt er ook nog een muis door het brood, jaja, stiekem mij de schuld geven als jullie van het vers gebakken brood snoepen. Ik vind het wel goed gevonden en als je er dan mee weg komt heb ik er geen probleem mee…

Verder het belletje lellen, dat er kerstbomen omvallen, werkstukken niet gemaakt worden en opstellen ter plekke in de klas worden verzonnen en jouw stunts op de skatebaan die gelukkig goed uitpakken…...jij maakt van alles mee 😂

 

@Banaantjeeee ,

die een beetje pech had met make-up, ook een mooi verhaal

 

@LittleMe ,

die van alles deed om een playmo poppetje te pakken te krijgen omdat ie in het orgel was gevallen en toen ze eindelijk zo'n zelfde poppetje op marktplaats had kunnen kopen stak haar vriendin haar vingers tussen de toetsen en haalde het 'kwijt geraakte’ poppetje er uit….en toen had ze ineens van geen poppetje twee poppetjes hahaha

 

Eerst dit maar even posten, de rest komt later...dank jullie wel voor alle bloopers en leuke verhalen

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi lieve mensen! Ik ben weer super onhandig geweest haha en ik heb twee blauwe plekken overgehouden:/ 

Ik heb dus een best hoge bed en naast mijn bed staat een (hoge;)) ventilator. Vanochtend(Gisterennacht kan ook) rond 2 uur had ik het opeens heel warm, dus dacht ik: Laat ik maar de ventilator een standje hoger zetten:D Maar de probleem was... Ik kon net niet bij de ventilator:( Dus ik probeerde en probeerde, maar het lukte steeds niet. (Je kan het misschien raden... ) Ik viel van me bed af:*( Mijn elleboog stoot tegen mijn nachtkastje aan. En i know het was ook heel dom, maar ik had echt geen zin om op te staan:p

Liefs x Banaantje <3 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

nog even de rest langs gaan en bedanken voor hun mooie verhalen

 

@Tartan13 

‘onze eigen Pietje Bel’, zoals  @Sjammetje  hem noemt.

Volgens mij wil jij dingen gewoon begrijpen en ja, als je dan ergens een knopje ziet, dan duw je daar gewoon op….en er dan een belletje heel hard afgaat… .of dat verstandig is……. super grappig is het wel, als de hele klas met vingers in de oren weg rent...en dan krijg jij er ook nog straf voor, onterecht volgens mij…...als Newton op zijn 'donder’ had gekregen omdat ie aan een appelboom had geschud...nou ja, ik weet niet of ie er echt aan had geschud, maar voor het verhaal klinkt dat wel beter….dan hadden we misschien nooit zoveel geweten over de zwaartekracht

zie https://wikikids.nl/Zwaartekracht

dus, ik ben er voor dat jongens en meisjes en iedereen die onderzoekend is zoals @Tartan13 eerder beloond zouden moeten worden voor hun onderzoekende gedrag, dan er voor gestraft moeten worden…

 

Dat verhaal met die Bastognes vond ik ook goud….ik lees nu net, dat niet dat meisje, maar hij zelf met zijn 'kadetten’ op die koekjes is gaan zitten….hahahaha, dat is echt…..heel erg….ja, wat zal ik zeggen….super…....dom……...grappig 😂

 

@Maiskolfje 

met regenpijpen heb ik ook wel eens iets grappigs meegemaakt

ik klom er langs naar boven om een bal van het dak te halen en viel met regenpijp en al achterover naar beneden….

Gelukkig kon opa bij jou die regenton weer makkelijk vastmaken aan  de regenpijp, maar je zal wel geschrokken zijn, maar gelukkig eind goed al goed, mooi verhaal

 

@tim16 

ik heb vaak gedacht dat Lev en ik ons er niet uit konden lullen, maar bij elk ‘obstakel’ had òf ik òf Lev wel een soort oplossing…..en voor ons was het echt heel spannend, omdat we iets stiekems deden….maar uiteindelijk waren we gewoon verliefd en hadden we elkaar onder de douche verwend, dus eigenlijk was er niks om ons echt voor te schamen, maar ja.

Het is wel iets wat we nooit gaan vergeten, zeker niet vanwege alle 'problemen’ waar we tegen aan liepen...vooral ‘problemen’ die we zelf veroorzaakten….wie laat nou zijn onderbroek op het aanrecht liggen  en klodders in de douche, tsja, dan vraag je om moeilijkheden…

 

Zelf ben ik vandaag ergens niet echt mee weggekomen. Ik had in een ander topic geschreven dat ik mijn vriendje Lev (niet zijn echte naam) voor de gek had gehouden door iets met viltstift op zijn voet te schrijven...hij verdacht mij er van, maar ik ontkende het steeds….ik dacht dat ik er mee weg was gekomen, maar vanmorgen wilde ik mijn schoenen aantrekken, maar er zaten geen veters in en ik dacht 'huh’, hoe kan dat, maar ik dacht er verder niks bij (want nog niet helemaal goed wakker)en liep naar de bijkeuken waar ik nog andere schoenen heb staan…..ook geen veters, dus toen dacht ik ‘hier is meer aan de hand’ en overal waar ik keek en schoenen van mij zag…...nergens meer zaten er veters in……..even later videobelde Lev en hij vroeg waar ik bleef, omdat ie op mij stond te wachten…….ik begon aan het verhaal van die veters, maar toen zag ik aan zijn gezicht dat hij er vast iets mee te maken had...wel een goeie grap en toen heb ik ook maar toegegeven dat ik het was die met viltstift op zijn voet had geschreven…...we staan weer gelijk…

btw, één van mij n broers zat in het complot met Lev en die had Lev een appje gestuurd toen ik schoenen met veters aan het zoeken was…...hmmm, ik ben al aan het nadenken hoe ik die broer eens kan belonen 🤔

 

Fijne dag iedereen en bloopers zijn altijd welkom 🙂🙃

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer