Doen jullie ook wel eens iets waarvan je denkt dat je er mee weg komt 😂 Een blooper of leuk verhaaltje?

  • 6 February 2023
  • 97 reacties
  • 2023 Bekeken


Toon eerste bericht

97 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tartan13 ,

 

….zo heb ik een oude landkaart ….beschadigd, toen ik in de pauze voor de gein met een soort dirigeerstokje op die kaart allemaal plaatsen begon aan te wijzen ….. Zovan: hier  "pats” ligt Zwolle, hier "pats”ligt Groningen…... En toen ik bij het IJsselmeer  was, “tikte” ik iets te hard en kwam er een flinke scheur in de kaart, oeps !  ….. het slimste wat in me op kwam was “ohjee, het IJsselmeer loopt leeg”

 

ik vond het wel slim bedacht van dat leeglopen en dat met dat stokje zie ik helemaal voor me 😂

 

…...😊 straf ! Ik moest het opruimen, de gang op,  de hele week apart zitten,  naam op bord en zo goed als het lukte die kaart lijmen XD….

wow, dan ben je wel flink gestraft en dat terwijl je iedereen een extra lesje topo gaf…...😉

kreeg je stank voor dank 🙃

 

 

En op de boerderij was ik op zolder op zoek naar  een oud onderdeel van een motor en die moest, dacht ik, ergens onder een stapel hout en kurkbollen liggen.

 

met zo'n inleiding kan dit gwn niet goed gaan, denk ik 😁

 

…...alles naar beneden , enorme zooi daar, alles 1 wolk stof. ….

 

het lijkt wel zo'n cartoon, zoals je het beschrijft

 

Mijn vader nam het gelukkig goed op, maar ik was wel elk uurtje druk met opruimen.

ach ja, wel cool dat je vader het zo sportief opnam, maar ja, eigenlijk had je ook de hele schuur opgeruimd, weliswaar niet dat je dat in eerste instantie van plan was, maar ok

 

En nog een ding was toen ik net wakker was , en als ik naar beneden ga glij ik vaak over de trap leuning naar beneden en dan kom ik langs de brievenbus.

 

oh jee, ik gok erop dat dit pijn gaat doen…

 

…. ik wou meteen ‘even’ de post meegraaien in mijn glijvlucht.

 

tuurlijk, klinkt als een goed plan, zou ook wel iets voor mij zijn

 

En die post zat iets te stevig vast in die brievenbus ( zo'n dubbele je kent het wel) , dus met zo'n prachtig scheurgeluid  trok ik alles in stukjes, waaronder een certificaat dat mijn moeder toegestuurd kreeg, omg !  Ze was boos ! 

 

...ik neem aan dat ze boos was op de postbode...wie doet zoiets nou helemaal dubbel in de brievenbus 🤣

 

Gelukkig kon ze een nieuwe krijgen en ik heb het goed gemaakt ;)

 

oh haha, goeie. Voordeel nu is dat  ze je nu nooit meer vragen om de post uit de brievenbus te halen

 

Nou misschien schiet me nog wel meer te binnen..

het zal vast niet het enige zijn wat er mis is gegaan, dus ik lees het wel

 

Vorige week had ik ook iets...ik kwam met de fiets aanrijden bij zo'n verkeerslicht….eentje waar je dan zelf op dat knopje moet drukken op zo'n ‘los staand’ paaltje….ik ben dat niet echt gewend, want waar ik woon hebben we dat helemaal niet, maar ergens verderop dus wel…

Ik had geen zin om af te stappen en dacht ik duw ff op dat knopje als ik zo quasi nonchalant aan kom fietsen. Ik had dat wel eens een andere jongen zien doen. Ik dacht dat ziet er vast cool uit...

 

Dus, ik duw op dat knopje en daarna is het dan de bedoeling dat je met je hand dat paaltje bovenop beet pakt en dan kun je lekker op je zadel blijven zitten, terwijl je wacht tot ie op groen springt…

Alleen mijn timing was niet helemaal goed en ik miste dat paaltje…

No big deal...nou, misschien niet als je niks in je fietstassen hebt, maar ik had net bij de winkel 10 flessen limonade in mijn linker fietstas gepropt en ik was dus een beetje 'topzwaar’ de verkeerde kant op….

Ik viel met fiets en al op mijn linkerzij, daarna ben ik onder mijn fiets weg gekropen, alsof er niks gebeurd was….

Wel jammer dat er net een hele klas van die kleine mannen van groep 4 of zo ook stonden te wachten voor hetzelfde verkeerslicht…. ze waren onderweg naar de gymzaal met hun juffen.

Ik ben toen zelf maar mee gaan lachen met hun...ik haat kleine kinderen die mij uitlachen…

Nee hoor, ik schoot spontaan in de lach over hoe dom ik zelf bezig was en ik heb het thuis uitgebreid vertelt en iedereen moest er om lachen

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @een.meisje.dat.van.duits.houdt ,

…. Als ich geben wollte, wäre ich fast über meine eigenen Füße gestolpert!

 

oeps over je eigen voeten vallen is ook wel een blooper

 

ps: ich weiss nicht gut warum ich das auf Deutsch schreibe, veillich weil du das auch bei mir macht :)

ik wilde idd gwn ook iets terugschrijven in het Duits 😉

 

Hoi @Jippiieeee ,

 

ps: ich weiss nicht gut warum ich das auf Deutsch schreibe

Volgens mij is het geneens toegestaan om duits te spreken op het forum😂 ​​​​​​

echt ni? ik denk gw da je alle tale mag spreke 

nou, dit dreigt ook een blooper te worden kijk maar wat de KT erover zegt

 

Helaas is het niet toegestaan om Duits te spreken op het forum, i.v.m. de leesbaarheid.

 

@benebird

Ik wist het😂

voor jou geen blooper deze keer!!

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @benebird,

 

ik loop een beetje (veel)  achter met reageren op dit topic…

 

je past zeker wel in het lijstje...een half ingegroeid verband uit je arm 'rukken’ lijkt me nog erger dan het vallen zelf….dat ga je vast niet nog een keer zo doen 😉

 

hoi @Anomiempjeje  ,

oeps, naast je stoel gaan zitten ziet er misschien wel grappig uit, maar ik hoop dat je je geen pijn hebt gedaan en dat je er nu zelf ook een beetje om kunt lachen 

 

hoi @OnlyMe 

…. Ik kan me altijd overal wel uitpraten, ik zit niet voor niks op toneel😜. Alles wordt ook altijd van me aangenomen omdat ik vaak de waarheid spreek, maar zo braaf ben ik niet. 

 

hahaha, dat toneelspelen komt wel van pas

 

... de krukken bleven haken, en ik viel op mijn snuffert, …... mijn duimen bij de knokkels helemaal open lagen, ik natuurlijk schreeuwen en huilen, want later bleek dat ik mijn linkerduim had gekneusd, …….ik heb er wel een litteken in de vorm van een hartje aan over gehouden op mijn linkerduim❤😂😂

-OnlyMe

oeps, nou ik hoop dat alles weer werkt en je er geen pijn meer aan hebt...en als je dan toch een litteken 'moet', dan maar eentje in de vorm van een hartje….mooi verhaal, ook voor later

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi

nou dat komt wel eens voor ja ;)  zo heb ik een oude landkaart in groep 8 beschadigd, toen ik in de pauze voor de gein met een soort dirigeerstokje op die kaart allemaal plaatsen begon aan te wijzen en tegelijk “pats” die plek aantikken op die kaart. Zovan: hier  "pats” ligt Zwolle, hier "pats”ligt Groningen…... En toen ik bij het IJsselmeer  was, “tikte” ik iets te hard en kwam er een flinke scheur in de kaart, oeps !  Net op dat moment ( het moet zo zijn) komt de juf binnen ! En  het slimste wat in me op kwam was “ohjee, het IJsselmeer loopt leeg”…….. dat was handig 😊 straf ! Ik moest het opruimen, de gang op,  de hele week apart zitten,  naam op bord en zo goed als het lukte die kaart lijmen XD ( vlgs mij hangt die er nog, zal eens een keer kijken haha)

En op de boerderij was ik op zolder op zoek naar  een oud onderdeel van een motor en die moest, dacht ik, ergens onder een stapel hout en kurkbollen liggen. Dus ik wou dat optillen om te kijken, en alles begon te schuiven,  door mijn druk brak een hekje en bommeldebom, viel alles naar beneden , enorme zooi daar, alles 1 wolk stof. Handig.  Duurde dagen om alles weer op te ruimen. Mijn vader nam het gelukkig goed op, maar ik was wel elk uurtje druk met opruimen.

En nog een ding was toen ik net wakker was , en als ik naar beneden ga glij ik vaak over de trap leuning naar beneden en dan kom ik langs de brievenbus. Dus die ene keer ook. En ik wou meteen ‘even’ de post meegraaien in mijn glijvlucht. En die post zat iets te stevig vast in die brievenbus ( zo'n dubbele je kent het wel) , dus met zo'n prachtig scheurgeluid  trok ik alles in stukjes, waaronder een certificaat dat mijn moeder toegestuurd kreeg, omg !  Ze was boos !  Gelukkig kon ze een nieuwe krijgen en ik heb het goed gemaakt ;)

Nou misschien schiet me nog wel meer te binnen..

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +9

Ik wist het😂

Hoi @een.meisje.dat.van.duits.houdt ,

 

Helaas is het niet toegestaan om Duits te spreken op het forum, i.v.m. de leesbaarheid.

Groetjes,

 

Noa, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +4

Ja, das ist es, ich habe den KT selbst gefragt

wa is da nou weer🤣

Reputatie 7
Badge +4

Volgens mij is het geneens toegestaan om duits te spreken op het forum😂 echt ni? ik denk gw da je alle tale mag spreke 

 

Reputatie 7

Ja, das ist es, ich habe den KT selbst gefragt

Reputatie 7
Badge +7

@een.meisje.dat.van.duits.houdt 

Wow je Duits is echt goed XD(Ik wou dat ik zo goed een ander taal kon spreken), maar ik snap er helemaal niets van😂

Liefs x Banaantje 

Reputatie 7
Badge +9

ich habe meine Deutsch Lehrer einen Brief geschrieben. Als ich geben wollte, wäre ich fast über meine eigenen Füße gestolpert! weil ich zu schnell von meinem Sitz aufgesprungen bin! 

ps: ich weiss nicht gut warum ich das auf Deutsch schreibe, veillich weil du das auch bei mir macht :)

liebe Grüße,

ein Mädchen wie Deutsch liebe !

Volgens mij is het geneens toegestaan om duits te spreken op het forum😂

Reputatie 7

ich habe meine Deutsch Lehrer einen Brief geschrieben. Als ich geben wollte, wäre ich fast über meine eigenen Füße gestolpert! weil ich zu schnell von meinem Sitz aufgesprungen bin! 

ps: ich weiss nicht gut warum ich das auf Deutsch schreibe, veillich weil du das auch bei mir macht :)

liebe Grüße,

ein Mädchen wie Deutsch liebe!

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb wel een keer iets doms gedaan, waar ik me net aan heb uit weten te praten. Ik kan me altijd overal wel uitpraten, ik zit niet voor niks op toneel😜. Alles wordt ook altijd van me aangenomen omdat ik vaak de waarheid spreek, maar zo braaf ben ik niet. Dit was een paar jaar geleden op de BSO gebeurd.

 

Ik kon niet skeeleren, dus ik ging natuurlijk skeeleren, de Bso had krukken gekregen, voor de kinderen op de BSO, dus ik dacht nou, dan kan ik daar wel mee skeeleren. Ik ging van een heuveltje af, en onderaan dat heuveltje, zat een klein geultje, waar ik de krukken in zette, maar de krukken bleven haken, en ik viel op mijn snuffert, ik heb me half op kunnen vangen met mijn handen, maar net niet helemaal, waardoor mijn duimen bij de knokkels helemaal open lagen, ik natuurlijk schreeuwen en huilen, want later bleek dat ik mijn linkerduim had gekneusd, ik had tegen de leiding gezegd dat ik met een wieltje van mijn skeeler was blijven haken, en dat die krukken daar al lagen, maar ik was eigenlijk gewoon super dom geweest, en ik heb er wel een litteken in de vorm van een hartje aan over gehouden op mijn linkerduim❤😂😂

-OnlyMe

Reputatie 6
Badge +2

Ik wou dus iets vragen aan de juf (zit nog op de basisschool) en liep naar haar bureau en toen ik het dus had gevraagd liepen we samen naar mijn tafeltje en toen wou ik gaan zitten alleen ik flikkerde naast mijn stoel en toen moest de hele klas lachen. En ik schaamde mij kapot

Reputatie 7
Badge +9

Ja ja ja. Ik had ook wel een "blooper" 

 

Ik was een keer gaan fietsen, ik zag zo'n paadje in het bos. Ik dacht. Ja leuk eff kijken.

Oppeens keeg ik wind mee. Fucking leuk natuurlijk, extra hard over een grind pad crossen. Uit eindelijk was er zeg maar zon heuveltje af. Ik kon niet zien dat er een 90 GRADEN BOCHT onder aan het heuveltje was.

 

naja, je kan je voorstellen dat wanneer je met 25 kilometer per uur. Ja ik heb zon tellertje. Oppeens op je bakkes gaat dat dat ni zo fijn is. Maar oké. Voet tussen de spaken op de een of andere manier en schuur lekker mn ellboog. Hele arm open gehaald en afgewerkt met kleine steentjes erin.

 

Ik heb het ni gehecht🤦‍♂️ ik had er verband om heen gedaan dat voor brand wonden was, oftewel dat verband was er in gaan groeien😭 (nu een litteken maar dat scheelt niet, is gwn cool. Zeg ik dan maar)

Ik heb het eruit gerukt onder de douche. Het zag er ni uit jonge, fucking klote streek die ik nooit meer ga uitvoeren.

Tja dat kan denk ik wel bij deze blooper lijst😂

Reputatie 5
Badge +4

@MickeyMouse mn broertje leek daar gelukkig nog niet op🤣

kende het al, mn moeder wou dat ooit voor mn vader bestellen

Reputatie 7
Badge +14

hoi,

 

@Mij_niet_gezien ,

c'était une belle introduction, 
tu ne l'oublieras pas de sitôt

dat was een mooie binnenkomer, die ga je niet snel vergeten

 

@anoniempjehoi123 .

ik vind het wel stoer dat je broertje dat deed

hij leek vast op Borat in zijn mankini (google er maar eens op)

 

@tim16 ,

die val met bloed die voelde ik hier bijna zelf ….dus ze hebben alles weer een beetje dichtgenaaid, auch

betrapt worden is op het moment zelf vaak heel awkward, ongemakkelijke stiltes en niet weten waar je moet kijken. Gelukkig dat jullie er nu om kunnen lachen

 

Gr. MickeyMouse

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben net zoals jij wel eens van m’n fiets gevallen. Was een beetje aan het stunten en zo en ging toen lekker met m’n knie over het asfalt (had een korte broek aan natuurlijk). Bloeden als een gek en het moest dus ook gehecht worden. Heb er wel een mooi litteken aan overgehouden. 😄

 

Het meest awkward wat ik heb meegemaakt was eigenlijk wel toen ik door m’n broer ‘betrapt’ werd terwijl ik zat te rukken.🙈  Ik was lekker bezig zeg maar, met oortjes dus ik hoorde hem niet binnenkomen. Hij direct een rode kop natuurlijk. Heb nog niet zo snel iemand zien wegrennen. Ik schaamde me echt kapot en heb iets van 2 dagen niks tegen hem gezegd. Nu kunnen we er wel om lachen gelukkig maar ik doe wel altijd m’n deur op slot.

Reputatie 5
Badge +4

@Mij_niet_gezien oeiiiiiii net als dat verhaal in brugklas van meike zeker,

WAAROM OOK IN HET ENGELS IK KAN GEEN ENGELS IK KAN NOG BETER FRANS

 

Reputatie 5
Badge +4

het eerste stuk is saai en het tweede grappig:]

ik en mijn broertje zitten op wedstrijdzwemmen,

ik moest een keer de tas van mijn broertje inpakken en (ik dacht dat) ik mn broertjes zwembroek in zijn tas had gestopt. bleek in de training dat ik mijn badpak erin had gestopt, en nee ik had niet mijn broertjes zwembroek ik had gewoon een ander badpak mee. toen heefft mijn broertje gewoon in een badpak zwemtraining gedaan🤣daarna was ie wel heel boos😎😝

Reputatie 7
Badge +15

haha ja, een van mijn eerste weken op de middelbare zat ik bij frans, we moesten een teksten van het nederlsnds naar het engels vertalen en ik moest als eerst…. heb ik de hele tekst (hardop in de klas) naar het Frans vertaald….. schaamde me kapot 😂

 

leuk topic btw

 

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 7
Badge +14

hoi iedereen,

 

wie heeft er een leuke blooper of grappig verhaal?

 

Ik ben benieuwd 😉

 

Gr. MickeyMouse

 

Reageer