Alle toppers in mijn interesses

  • 11 August 2019
  • 56 reacties
  • 898 Bekeken


Toon eerste bericht

56 reacties

Woah, ik ben mezelf helemaal vergeten haha ;)

Ik heb op deze site al redelijk veel gezien en gedaan.
Daardoor kan ik nu:
-Beter inschatten hoe iemand zich voelt.
-Beter reageren op iemand
-Ik ben zelf netter gaan schrijven.

En natuurlijk nog veel andere dingen :)

Heyyy ,

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat! Toen ik hier de laatste keer was, was jij hier nog niet. Ik heb gezien dat jij goede reacties achterlaat op problemen van anderen!

 

-ik kijk zo'n beetje elke dag op dit forum
-ik probeer zoveel mogelijk te reageren
-en te helpen
-ik geef graag m'n mening

Nee, dit is niet wat ik bedoelde. Maar ik zie wel dat je veel Ik goede dingen doet voor de chat! Daarom sta je nu tussen mij interesses! Ik vind het heel tof dat je hier actief bent.

Ik bedoelde eigenlijk wat je hier had geleerd enzo, maar dit vind ik ook heel leuk om te horen. Ik hoop dat je nog een tijdje blijft. Je lijkt me erg aardig!

Gr. N_V

 


Aww, dankjewel N_V!
Had ik net ff nodig🙂 zit de laatste tijd een beetje met mezelf in de knoop.. En ik blijf hier zeker nog een tijdje! Ik vind dit een heel fijn forum😀 nogmaals dankjewel voor de complimenten ❤️

Xx 

 

Haha ik ben blij dat je er nog bent Pin

Jij probeert altijd het beste uit jezelf en anderen te halen! Daar moet je trots op zijn! Ik hoop dat jij nog een tijdje hier blijft. Het is hartstikke gezellig met jou.

Ik heb geleerd dat niks gek is. Waar je ook mee zit, er is eigenlijk altijd wel iemand die dat ook voelt. Er is ook altijd iemand hier om je te helpen. Je ziet zelden een topic onbeantwoord.

Quote van de dag 🙂
Hey,

Ik zie dat ik er al bij sta, maar toch een reactie.

Ik heb geleerd dat niks gek is. Waar je ook mee zit, er is eigenlijk altijd wel iemand die dat ook voelt. Er is ook altijd iemand hier om je te helpen. Je ziet zelden een topic onbeantwoord.

Er zitten hier een hoop goedzakken. We hebben allemaal maar geluk met dit platform en haar bezoekers.

Gr. Pin

Heyyy,

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat! Toen ik hier de laatste keer was, was jij hier nog niet. Ik heb gezien dat jij goede reacties achterlaat op problemen van anderen!
 

-ik kijk zo'n beetje elke dag op dit forum
-ik probeer zoveel mogelijk te reageren
-en te helpen
-ik geef graag m'n mening


Nee, dit is niet wat ik bedoelde. Maar ik zie wel dat je veel Ik goede dingen doet voor de chat! Daarom sta je nu tussen mij interesses! Ik vind het heel tof dat je hier actief bent.

Ik bedoelde eigenlijk wat je hier had geleerd enzo, maar dit vind ik ook heel leuk om te horen. Ik hoop dat je nog een tijdje blijft. Je lijkt me erg aardig!

Gr. N_V

Hey N_V,
Ik weet niet precies wat je bedoelde met vooruitgang. Bedoel je dat iemand vooruitgang boekt door adviezen van mensen op dit forum?

Maarre, het lijkt me wel leuk om bij je interesses te staan😅, dus ik vertel wel ff wat over mezelf:
-ik kijk zo'n beetje elke dag op dit forum
-ik probeer zoveel mogelijk te reageren
-en te helpen
-ik geef graag m'n mening

Was dit wat je bedoelde? Laat het ff weten als dat niet zo is.

Xx

Reageer