Alle toppers in mijn interesses

  • 11 August 2019
  • 56 reacties
  • 898 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ben een tijdje weggeweest, maar ben nu weer terug! Niet als iets slechts zien haha. Zoals je al hebt gezien wil ik alle actieve mensen hier in mijn interesses zetten! Ik vind het namelijk goed dat er mensen zijn die echt aandacht schenken aan berichten van anderen.

Stuur hier een berichtje met alle vooruitgangen die je hier hebt geboekt! (Leuke dingen)


Ik hou het kort voor overzichtelijkheid, DOEG! 😛

56 reacties

Hallo Pin :)

Ik hoop dat iedereen nog lang op het forum blijft. Ik kan nog 5.5 jaar doorbrengen op het forum dus genoeg tijd nog :) Ik heb best wel veel reacties geplaatst de laatste dagen inderdaad, ik heb verder niet zoveel te doen deze kerstvakantie dus dan ga ik maar posten om anderen te helpen met hun problemen. Ik heb inderdaad ook gewoon school dus daarvoor moet ik ook leren en huiswerk maken na de kerstvakantie.

-Dr8gon99

Jeetje @Dr8gon99 dat gaat lekker! 

Ieder bericht op zichzelf is natuurlijk waardevol. Jij hebt er al een hoop geplaatst zo te zien.

Onthoud dat de hoeveelheid reacties die je plaatst je niet beter of slechter maken. Dus als je straks wat minder wil posten, ben je nog steeds een held en vind ik het alleen maar knap dat je naar jezelf luistert om even rust te pakken o.i.d. 

Ik hoop dat we jou nog lang gaan zien op het forum!

Gr. Pin

Oh ja, ondanks dat ik nog maar 15 dagen lid ben wordt dit mijn 641ste bericht en daarin wil ik het gaan hebben over mijn vooruitgang op dit forum, hoe fijn ik het vindt dat dit forum bestaat en nog andere dingen die met dit forum te maken hebben. 

Ik heb vooruitgang geboekt in de afgelopen weken dat ik op dit forum ben met onder andere reageren want in het begin dacht ik van: Over 3 dagen vindt ik dit forum sowieso weer saai worden en dan ga ik weer naar een ander forum, in tegenstelling tot mijn gedachtes bleef ik op het forum en het werd zelfs mijn meest favoriete activiteit om te doen online. Ik heb ook geleerd dat er geen limiet is aan hoeveel mensen je kunt helpen en dat iedereen's problemen even veel aandacht verdienen, klein of groot. Ik ben door dit forum ook minder gaan gamen en mijn tijd beter besteed in mensen helpen op dit forum. 

Hoe fijn ik vindt dat dit forum bestaat? Heel fijn, door dit forum heb ik weer een activiteit erbij en kan ik ook aan mezelf werken door (ook tips op andere topics door verschillende mensen). Ik voel mijzelf thuis op dit forum en ik vindt het bijvoorbeeld fijner om op het forum te zitten dan op school aangezien ik daar amper vrienden heb. Ik voel me ook beter door eigenlijk iedereen die hier een steentje bijdraagt bij dit forum door mensen te helpen en daarom ben ik ook trots op iedereen die helpt! Ik doe ook andere dingen dan op het forum zitten maar ik zit vooral hier op het forum gewoon puur om mensen te helpen met hun vragen/problemen maar ook om te reageren op topics zoals dit topic. Mijn actuele activiteit op het forum is nog best aardig wat berichten per dag maar na de kerstvakantie plaats ik ook wat minder berichten per dag aangezien ik dan weer met school moet dealen (Als voorbeeld, 5 dagen geleden had ik nog maar 350 berichten). Ik ben daarom ook blij dat De Kindertelefoon een forum heeft :)

-Dr8gon99

 

 

@Blue Wij geven nog meer van jou! Ik zou ook een manier willen hebben om contact met jou en anderen op te kunnen nemen.

@MensPersoon Ik ben dol op jouw reacties, soms laat je mensen echt zien dat ze gewoon stom bezig zijn. Bij forums waarbij ze ook gewoon niet serieus bezig zijn. Ook hou ik van jouw roasts bij seks berichtjes, soms kan je ze gewoon letterlijk voelen. Oei oei oei, haha. Zonder jou zouden het forum helemaal vol lopen met die “domme mensen” waar jij het over hebt. 

Ik vind het trouwens heel leuk dat je hier reageert, je zegt veel dingen in je bericht die anderen niet in hun bericht vermelden. En die kunnen echt handig zijn! ;)

Ik moet hier maar ook eens wat schrijven, denk je niet?
Niet dat al deze positieve berichtjes echt zo goed bij mijn cynische passen, maar daar gaat dit niet over.


Ik heb zeker het een en het ander geleerd.
Allereerst merk ik nu pas hoe fijn mensen, en daarbij ik natuurlijk ook, het vinden om gewoon een luisterend oor te hebben.
Een deel van de topics is al vrij snel opgelost, maar je kun vaak lezen hoe fijn iemand het vindt dat iemand anders meedenkt met hen en hun problemen wil bespreken.
 

Het forum heeft mij ook laten zien hoe koppig of hoe onwetend mensen zijn.
Natuurlijk is dat een tikje hypocriet, maar het is een tikje vervelend dat iedereen vrijwel hetzelfde liedje binnen een of meerdere topics zit te herhalen, omdat de gebruikers geen zin hebben om de zoekfunctie te gebruiken, of omdat ze het niet eens zijn met de oplossingen die worden aangeboden.
Zelf zou ik natuurlijk hopen dat men op een gegeven moment doorheeft wat voor aanstootgevend of storend gedrag  zij vertonen, maarja.
Het was niet de bedoeling dat ik slechts ging klagen.

 

Het vormgeven van je reacties is wel nogal belangrijk.
Je wilt natuurlijk niet dat het te kort is, maar het moet wel duidelijk blijven.
En in de naam van alles dat heilig is; deel eens bronnen als je controversiële statements gaat maken.
Niets is namelijk zo geloofwaardig als een of andere wilde claim met slechts bronnen die het tegendeel bewijzen.
Dat is meer een tip dan iets anders, maar ik vrees dat ik de hele format al getorpedeerd heb.

Desondanks is dit op zich een leuk idee.
Misschien niet zo heel handig dat ik er dan eens langskom, maar goed.

hey 

 

mijn idee lijkt me eerlijk gezegt heel onverstandig na dat ik er later overnieuw over nadacht.

het zou gewoon zo fijn zijn als er toch een mogelijk hijd zou zijn dat we later ook contact kunnen houden. want ik geeft te veel om jullie 🙈

 

groetjes blue 

Ja, het is mijn meest favoriete forum. Op dit forum heb ik tevens mijn  persoonlijk record van meeste berichten verbroken, vorig record stond op 115 berichten op een ander forum :)

-Dr8gon99

Ja, bijna 600 reacties in 2 weken, ik geloof nu echt dat ik forumverslaafd ben :joy:

-Dr8gon99

Haha, ja dat snap ik, tis gwn een heel leuk en fijn forum😂👍

Ja, bijna 600 reacties in 2 weken, ik geloof nu echt dat ik forumverslaafd ben :joy:

-Dr8gon99

@Dr8gon99 ,

Haha ik zie het! Ik zit hier al paar jaartjes en heb nog niet eens de 300 reacties! Je bent goed bezig! I’m loving it!

Vandaag ben ik precies 2 weken lid van het forum maar aan mijn statistieken ziet het eruit alsof ik 6 maanden lid ben, lol :)

-Dr8gon99

Wat een leuk idee @Blue !

Ik vind het super dat je lekker meedenkt over hoe we het forum een leukere en veiligere plek kunnen maken. Ik weet zelf eigenlijk niet of het een goed idee is. Maar het is in ieder geval heel goed bedacht van jou! We zouden de ideeën van jou en de anderen gemixt wel kunnen gebruiken. Dat het manual gebeurd.

@Kenshin Je hebt helemaal gelijk! Ik denk dat hij vroeger heel veel heeft bijgedragen aan dit forum. Ik zet hem dan ook natuurlijk op het lijstje. Ik ben trouwens trots op je dat je het hier erg lang hebt volgehouden. De meesten mensen die hier komen zijn eendagsvliegen… (Ik begin er steeds meer op te lijken 😂)

 

Kenshin, ja hij was zeer actief op het forum, nu is hij er even 10 maandjes niet maar iedereen heeft een rustpauze nodig dus ik vindt het een goed idee om hem toe te voegen tot die lijst.

-Dr8gon99

Beste @fiedel en @Dr8gon99 ,

Wat leuk dat jullie op mijn bericht hebben gereageerd. Het spijt me dat ik een beetje laat reageer, ik ben hier namelijk niet meer dagelijks. Ik denk dat het heel goed is dat jullie hier zijn er zijn voor elkaar. Ik zet jullie er allebei 🐝. (Sorry die moest er gewoon in haha)

 

 

@ronald2001

 

 

Oep, op t verkeerde knopje gedrukt🙈 dankjewel dat ik er tussen mag staan!😊

@Kenshin ik ben het met je eens, hij verdiend ook iets

Hey N_V

 

Het kwam in me op om een bescheiden suggestie te doen rond een forummer die in mijn ogen een plekje in dit topic verdient. Deze gebruiker, M en Ms, is al een tijd niet meer online geweest, maar heeft altijd vriendelijke, attente en nuttige reacties en levensverhalen achtergelaten. Zelf heb ik me daar, en naar mijn vermoeden ben ik hier niet alleen in, vaak geholpen en gesteund door gevoeld. Daarom vernoemde ik hem graag in dit topic. 

 

Groet

Kenshin

Ja, ik dacht dat je bedoelde dat je dan automatisch die optie kreeg zonder controle van: Wat voor reacties plaatst diegene en zijn die bedoelt voor een rang of om te helpen?  Dan hebben ze in ieder geval een methode om te voorkomen dat mensen 3-woord reacties gaan plaatsen daarvoor.

-Dr8gon99

wat nou als de kt mensen dat open zet voor de mensen die zij vinden van zij doen het alleen om te helpen en niet om in contact te komen. dus bvb dat iemand zo als jij, jij doet het niet om in contact te komen om rare dingen uit te spoken. het zou fijn zijn dat de kt mensen bepalen dat de mensen die het echt doen om mensen tehelpen.

je ziet namelijk het verschil aan de reacties om te helpen of om die rang te krijgen. 

snap je een beetje wat ik bedoel? 

Blue, goed idee alleen dan is er wel 1 probleem. Er kunnen dan mensen zijn die proberen om 500 3-woord reacties gaan plaatsen om maar buiten het forum contact te kunnen hebben met anderen, dat probleem moet het niet tegenhouden maar het is wel een mogelijkheid waar ze wel rekening mee moeten houden want het zou zomaar kunnen gebeuren. Ik vindt het persoonlijk wel een goed idee!

-Dr8gon99

hey

 

Jij bent toch wel een van mijn schatjes op deze site.

iedereen van jou lijst + jij en anoniem06 zijn het afgelopen jaar heel belangrijk geworden voor mij. ik zou niet meer zonder jullie kunnen ben ik bang 🙈

ik zou willen dat de rangen topper en hoger een knopje bij elk lid zou hebben van ik wil dat die mijn email ontvangt zodat je dan buiten het forum contact kan hebben.  en ja dit heb ik vanacht rond een uur of 3 bedacht toen ik jou reactie zag.

misschien moet ik het maar voorstellen aan kt 🤔 wat vind jij N_V 

niet iedereen zou het mogen doen maar van af topper laat je eigenlijk zien dat je betrouwbaar bent, vind ik. 

 

Zelf wil ik dan natuurlijk niet dat je je niet meer goed voelt, omdat ik eisen ga stellen.

jij stelt geen enkele ijs aan mij! ik doe dat zelf, ik wil(de) niemand teleur stellen waar ik om geef. en ik ben best snel bang als ik niet reageer op c mensen dat ik jullie teleur stel. terwijl ik jullie nooit zou kunnen teleur stellen. 

 

Ik hoop dat we er een goed jaar van maken!

doen we! mijn metale shit begind al minder heftig te worden sinds dat de stress van het wanneer verhuizen weg is. nu heb ik minder stress dus nu is het makkelijker om op mensen te reageren.

 

groetjes blue

Ik voel me vereerd dat ik in jou interesses mag :)

-Dr8gon99

Beste @fiedel en @Dr8gon99 ,

Wat leuk dat jullie op mijn bericht hebben gereageerd. Het spijt me dat ik een beetje laat reageer, ik ben hier namelijk niet meer dagelijks. Ik denk dat het heel goed is dat jullie hier zijn er zijn voor elkaar. Ik zet jullie er allebei 🐝. (Sorry die moest er gewoon in haha)

 

Beste @Blue ,

Jij bent toch wel een van mijn schatjes op deze site. Ik vind het soms echt geweldig om samen met jou te reageren op anderen. Zelf wil ik dan natuurlijk niet dat je je niet meer goed voelt, omdat ik eisen ga stellen. Dat ga ik dan natuurlijk ook nooit doen. Ik hoop dat we er een goed jaar van maken!

Fijne feestdagen gewenst!🎉


@ronald2001 ,

Ik vergeet jou nooit meer… Je reageert altijd zo goed op forumberichten.❤️

 

Hallo fiedel :)

Ronald2001 staat erook tussen terwijl zijn oude account weg is dus je maakt denk ik wel kans bij hem als jou vorige account actief genoeg was. 

-Dr8gon99

Heyhoi N_v!

Ik vind t super tof dat je op een leuke manier de toppers (zoals jij ze noemt😂) een beetje in de schijnwerpers zet. Hebben ze wel verdiend vind ik😊 degene die in jou interesses staan plaatsen vaak goede, helpende reacties, terwijl sommige van hen zelf ook in de put zitten. Dat vind ik het meest mooie aan mensen, andere helpen terwijl ze het zelf niet zo goed hebben 💪🏻

 

T lijkt me wel een eer om in jou interesses te mogen staan, maar weet niet of ik aan de eisen voldoet (???). Ik heb voor dit account ook een ander account gehad, maar heb die moeten verwijderen door privé redenen☹️. Daarom heb ik op dit account nog maar weinig reacties staan. Daarom weer ik niet zeker of ik eraan voldoe of ik ertussen mag staan?

Ik heb gemerkt op dit forum dat mensen soms met de apartste problemen komen maar dat er toch altijd mensen zijn die er goede reacties op zetten. Heel tof van ze❤️

 

Xxjes van mij 💕

@Dr8gon99, ik sta er ook tussen alleen had me account verwijderd en ben momenteel ook veel minder actief… was hier ooit dagelijks haha

Reageer