Wat is jullie favoriete activiteit?

  • 24 December 2019
  • 37 reacties
  • 451 Bekeken


Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heyhoi!

Ik weet nog dat jij en wat anderen op mijn ‘saai leven’ topic reageerden. Er worden hierboven vooral wat standaard dingen genoemd (Die natuurlijk ook leuk zijn hoor), maar wat ik in deze krappe 2 weken geleerd heb is dat je wel wat bereikt als je eens wat geks doet. Verder zou ik bij youtube eens willen zeggen: Ga eens buiten je genre, er zijn zoveel toffe dingen die youtube je niet laat zijn zonder er moeite voor te doen ;)

Ik dacht al heel snel bij iets: Neh, dat is echt voor nerds, dat is saai, dat is echt raar om te doen. Maar de enige manier om buiten je saaie bubbel te komen is om echt iets geks te doen, want alles normaal zal normaal voor je blijven, en soms saai worden.

 

  • Voor mij werkt opruimen wel goed, ik werd er best rustig van.
  • Dit klinkt dus misschien raar, maar ik heb eens geprobeerd alle landen van de wereld te noemen/ te leren. Er zijn websites waar je het in kan vullen, en dan kleurt de map langzaam groen.
  • Met GeoGuessr kan je locaties raden, een ander soort gamen? Idk.
  • Je kan nieuwe muziek zoeken
  • Je kan geld tellen.
  • Maak ruimte vrij op je telefoon/ bekijk je foto's

Verder kom ik nu even niet. Als je later veel wilt reizen of gekke dingen wilt gaan doen, is een bucket list maken wel vet :)

Verder denk/weet ik dat het als puber gwn best saai is, niets aan te doen helaas :(

Hopelijk heb je hier iets aan!

hey 

 

ik heb 5 dingen naast het forum wat ik leuk vind om te doen

• Pokémon Go

• Netflix

• Instagram

• boxen 

• opruimen (ja klinkt vreemd he? maar het geeft mij rust) 

 

Groetjes blue 

Wacht, school is niet mijn favoriete activiteit maar het hoort wel tot mijn leven… jammer genoeg.

-Dr8gon99

Er gebeurt in mijn leven ook niet veel interessants, het bestaat voornamelijk uit, gamen, school natuurlijk YouTube, en een beetje drama lezen en discussies starten op Twitter.

• School

• Instagram 

• Facebook 

• snapchat 

• You Tube 

En leren 😔

Naast het sporten vlieg ik graag met m’n drone en rij ik graag met m’n bestuurbare 

Oh @Jaap06 ,

houdt me niet langer in spanning, please

Je rijdt met je bestuurbare wat?

Fiets? Autoped? Ferrari? Driewieler? Grasmachine? Dinky Toy? Skateboard? 

Ik word gek van de spanning, dus please Jaap06, say it to me :joy:

 

Groetjes,

M&M's

M&M's 

Ik ga op dit moment stuk om en jouw bericht en het eerste gedeelte van je Handtekening. Love it.

Xx me.

@M en Ms 

Je kan idd ademen en slapen combineren, maar ik vind ademen niet echt leuk ofzo. Ademen betekent leven en leven is niet zo mijn ding.

Om dit dan niet extreem negatief te maken, zal ik dit even toevoegen:

Daarom houd ik van slapen.

@Pin ,

sorry, dat was niet zo’n handige combinatie om te noemen voor jou. Ik wist natuurlijk wel dat je een bepaalde struggle had, maar ik dacht en hoopte vooral ,dat het nu iets beter was dan toen ik hier voor het laatst was, maar kennelijk niet. Dus, sorry voor die opmerking en dat ik niet up to date was met hoe het nu gaat.

 

‘Daarom houd ik van slapen.’

Ik snap ‘m.

 

Liefs van twin en mij :kiss_mm:

 

Groetjes,

M&M’s

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, 

Als ik zo kijk zijn bijna alle reacties over op je telefoon. Als ik jou was zou ik is naar buiten gaan. Ik vind het altijd wel heel leuk om een wandeling door het bos te maken, dieren te fotograveren, kraaien tam maken, hoogspringen doe ik ook veel of gewoon even creatief bezig te zijn. Het is echt leuk.

 

Xx anonieme meid 

Heyo,

Mijn favoriete bezigheden zijn:

• Twitch, streamen, filmpjes bewerken, en uploaden.

• Reviews maken over games en game nieuws.

• Ik ben moderator bij 2 andere Twitch kanalen dat vind ik altijd fantastisch om te doen.

• beetje Netflix.

• Social Media: Facebook, Twitter, Insta, Snapchat, Discord, Reddit. 

• Ik heb een merchandising webshop voor Twitch. Ideeën bedenken, en maken is top

• Game evenementen bezoeken (als VIP lol).

Hoe me dag er normaal gesproken uit ziet;

Opstaan, leren voor school😴, eten, Youtube video's bewerken en uploaden, werken(BBL), middag eten, leren voor school, livestream voorbereiden, netflix, en Discord, 19.00 avond eten voorbereidden met me opa en oma, dan 20.00 eten,  afruimen en afwassen, en dan om 21.00 begint de live stream tot 01:00/1:30, dan nog even mensen bedanken in Discord, en dan meestal slapen, wekker staat weer klaar voor 5.00, en zo begint alles weer opnieuw.

In het weekend stream ik altijd van 22.00 tot 8.00. En 2x per maand is er een speciale stream voor mensen die geabonneerd zijn op mij. Gebruikelijke stream als hierboven is vrijdag tot zaterdag ochtend. En die abonnee stream is zaterdag 19.00 tot ergens zondags in de middag.  Rond 2/3uur 's nachts is het erg rustig met gemiddeld 4 kijkers. 5/6 uur komen er weer tientallen mensen bij.

Weekend streams zijn meestal erg relaxed, beetje gamen, dan praten met de chat, vragen beantwoorden en de toppers van die week noemen, en de planning van de week erop bespreken. Mensen vinden het erg leuk altijd, en dat is voor mij ook het belangrijkste.

 

See ya!

Spookyzx. 

Reageer