Wat is jullie favoriete activiteit?

  • 24 December 2019
  • 33 reacties
  • 426 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Ik ben eventjes benieuwd naar jullie favoriete activiteiten aangezien mijn leven vrij saai is volgens mij, het bestaat uit school, gamen, youtube, insta en het forum.

-Dr8gon99


33 reacties

hey 

 

ik heb 5 dingen naast het forum wat ik leuk vind om te doen

• Pokémon Go

• Netflix

• Instagram

• boxen 

• opruimen (ja klinkt vreemd he? maar het geeft mij rust) 

 

Groetjes blue 

Wacht, school is niet mijn favoriete activiteit maar het hoort wel tot mijn leven… jammer genoeg.

-Dr8gon99

Mijn favoriete activiteit?

Telt slapen?

hey 

 

pin ik vind dat slapen ook telt hoor 🙃

als je dat graag doet telt het 😂

 

groetjes blue

Slapen telt natuurlijk ook Pin :)

-Dr8gon99

Yes! Slapen is natuurlijk fantastisch :)

Ik vindt het bijna altijd heel moeilijk om op schooldagen uit mijn bed te komen, het is gewoon zo warm in mijn bed :)

-Dr8gon99

Er gebeurt in mijn leven ook niet veel interessants, het bestaat voornamelijk uit, gamen, school natuurlijk YouTube, en een beetje drama lezen en discussies starten op Twitter.

• School

• Instagram 

• Facebook 

• snapchat 

• You Tube 

En leren 😔

Naast het sporten vlieg ik graag met m’n drone en rij ik graag met m’n bestuurbare 

Oh @Jaap06 ,

houdt me niet langer in spanning, please

Je rijdt met je bestuurbare wat?

Fiets? Autoped? Ferrari? Driewieler? Grasmachine? Dinky Toy? Skateboard? 

Ik word gek van de spanning, dus please Jaap06, say it to me :joy:

 

Groetjes,

M&M's

  • tekenen (niet dat ik het zo fantastisch kan maarja)
  • lezen
  • schrijven (geld hetzelfde als bij tekenen :)
  • atletiek
  • paardrijden
  • bezig houden met dieren in het algemeen :)
  • netflix
  • slapen :)
  • youtube
  • en helaas ook school.

Dus ja

Oh ja en natuurlijk muziek, ik heb in 2019 meer dan 48 350 minuten geluisterd. Wat gelijk staat aan meer dan 33 dagen aan één stuk daar luisteren.

Hi Dr8gon99,

Mijn favoriete activiteit is ……. ademen.

Het maakt het leven zo veel leuker en je kunt het combineren met een heleboel andere leuke dingen :wink:

 

@Pin ,

je kunt het zelfs tijdens je slaap doen, is dat niet tof :rolling_eyes::joy:

 

Verder hoef je er niet bij na te denken, iedereen kan het. Je wordt er niet moe van, het verveelt ook nooit. Je kunt het alleen doen of met anderen. Je kunt elkaars adem ademen. Mond op mond ademen, als het nodig is. Bijv. als die andere net ff wat tekort komt.

Volgens mij vindt iedereen ademen ook wel leuk om te doen.

Jammer genoeg zijn er wel mensen die er moeite mee hebben, maar die willen ook graag, maar ja, als je ziek bent en er iets met je longen is, is dat niet tof natuurlijk. Dus, iedereen die er moeite mee heeft, sterkte.

Omdat ik ademen superleuk vindt en het te combineren is met andere dingen, doe ik graag sporten, zoals fietsen, hardlopen, zwemmen en dansen en nog wat andere dingen. Bij het sporten moet ik wel ff wat sneller ademen, maar dat gaat meestal vanzelf wel.

Oh ja, ik heb nog een hobby die eigenlijk wel met al die dingen, die hierboven staan, te combineren is en dat is ‘jongens kijken’. Dat gaat ook niet snel vervelen. Mij niet iig. Misschien vinden anderen 'meisjes kijken’ leuker. Dat mag, maar het is niet mijn hobby :thinking:

 

Nou ja dat was ‘m voor nu.

 

FF kijken of Jaap06 al een update gegeven heeft.

 

Groetjes,

M&M’s

M&M's 

Ik ga op dit moment stuk om en jouw bericht en het eerste gedeelte van je Handtekening. Love it.

Xx me.

Hi Need-Help-Please,

 

haha, ja een beetje humor kan nooit kwaad toch en alles is ook nog eens waar wat ik geschreven heb.

Twin en ik hebben onszelf als opdracht gegeven om elke dag tenminste bij één iemand een smile op zijn/haar gezicht te ‘toveren’.

We zijn blij dat jij er om kunt (glim)lachen. Dan is onze dag ook weer goed. Dankjewel daarvoor.

Jouw handtekening is een beetje sad en ook wel mooi tegelijk. Is dat traantje daarom in je pf? Btw, heb je die zelf getekend? Das wel mooi en goed gelukt. Je hebt talent.

Ik las net jouw favo activiteiten en toen kwam ik er achter dat ik er eentje vergeten was te noemen in mijn reactie.

Namelijk muziek, want “music is my life” zo ongeveer, dus hoe kon ik die nou vergeten. Dus, hierbij, als aanvulling.

 

Groetjes,

M&M's

@M en Ms 

Je kan idd ademen en slapen combineren, maar ik vind ademen niet echt leuk ofzo. Ademen betekent leven en leven is niet zo mijn ding.

Om dit dan niet extreem negatief te maken, zal ik dit even toevoegen:

Daarom houd ik van slapen.

Hi Need-Help-Please,

 

haha, ja een beetje humor kan nooit kwaad toch en alles is ook nog eens waar wat ik geschreven heb.

Twin en ik hebben onszelf als opdracht gegeven om elke dag tenminste bij één iemand een smile op zijn/haar gezicht te ‘toveren’.

We zijn blij dat jij er om kunt (glim)lachen. Dan is onze dag ook weer goed. Dankjewel daarvoor.

Jouw handtekening is een beetje sad en ook wel mooi tegelijk. Is dat traantje daarom in je pf? Btw, heb je die zelf getekend? Das wel mooi en goed gelukt. Je hebt talent.

Ik las net jouw favo activiteiten en toen kwam ik er achter dat ik er eentje vergeten was te noemen in mijn reactie.

Namelijk muziek, want “music is my life” zo ongeveer, dus hoe kon ik die nou vergeten. Dus, hierbij, als aanvulling.

 

Groetjes,

M&M's

Nee helaas heb ik die niet zelf getekend en nu je me er aan herinnerd hebt, wordt het dan toch eens tijd om mijn eigen werk als profiel foto te gebruiken. Geen traan, maar wel een verloren meisje. 
 

Xx me. 

@Pin ,

sorry, dat was niet zo’n handige combinatie om te noemen voor jou. Ik wist natuurlijk wel dat je een bepaalde struggle had, maar ik dacht en hoopte vooral ,dat het nu iets beter was dan toen ik hier voor het laatst was, maar kennelijk niet. Dus, sorry voor die opmerking en dat ik niet up to date was met hoe het nu gaat.

 

‘Daarom houd ik van slapen.’

Ik snap ‘m.

 

Liefs van twin en mij :kiss_mm:

 

Groetjes,

M&M’s

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, 

Als ik zo kijk zijn bijna alle reacties over op je telefoon. Als ik jou was zou ik is naar buiten gaan. Ik vind het altijd wel heel leuk om een wandeling door het bos te maken, dieren te fotograveren, kraaien tam maken, hoogspringen doe ik ook veel of gewoon even creatief bezig te zijn. Het is echt leuk.

 

Xx anonieme meid 

Heyo,

Mijn favoriete bezigheden zijn:

• Twitch, streamen, filmpjes bewerken, en uploaden.

• Reviews maken over games en game nieuws.

• Ik ben moderator bij 2 andere Twitch kanalen dat vind ik altijd fantastisch om te doen.

• beetje Netflix.

• Social Media: Facebook, Twitter, Insta, Snapchat, Discord, Reddit. 

• Ik heb een merchandising webshop voor Twitch. Ideeën bedenken, en maken is top

• Game evenementen bezoeken (als VIP lol).

Hoe me dag er normaal gesproken uit ziet;

Opstaan, leren voor school😴, eten, Youtube video's bewerken en uploaden, werken(BBL), middag eten, leren voor school, livestream voorbereiden, netflix, en Discord, 19.00 avond eten voorbereidden met me opa en oma, dan 20.00 eten,  afruimen en afwassen, en dan om 21.00 begint de live stream tot 01:00/1:30, dan nog even mensen bedanken in Discord, en dan meestal slapen, wekker staat weer klaar voor 5.00, en zo begint alles weer opnieuw.

In het weekend stream ik altijd van 22.00 tot 8.00. En 2x per maand is er een speciale stream voor mensen die geabonneerd zijn op mij. Gebruikelijke stream als hierboven is vrijdag tot zaterdag ochtend. En die abonnee stream is zaterdag 19.00 tot ergens zondags in de middag.  Rond 2/3uur 's nachts is het erg rustig met gemiddeld 4 kijkers. 5/6 uur komen er weer tientallen mensen bij.

Weekend streams zijn meestal erg relaxed, beetje gamen, dan praten met de chat, vragen beantwoorden en de toppers van die week noemen, en de planning van de week erop bespreken. Mensen vinden het erg leuk altijd, en dat is voor mij ook het belangrijkste.

 

See ya!

Spookyzx. 

@M en Ms

Geen probleem hoor. Het kwam totaal niet als iets slechts op mij over. Ademen klinkt erg cool voor jou, gewoon niet voor mij 😝 Als je een hobby hebt waar je gepassioneerd over bent, is het alleen maar logisch dat je die passie met anderen wil delen 😉

@Spookyzx 

Wanneer slaap je dan? (Sorry, slaap is gewoon erg belangrijk voor mij, zoals je in m'n eerste reactie hier kon lezen 😉)(Nee maar ik ben echt benieuwd, want dat lijkt me vet vermoeiend, al die nachten doorhalen.)

Heey,

@Pin ,

Ik slaap inderdaad niet veel. Maar ik heb dat ook niet persé nodig. Meestal voel ik me na 3 uurtjes slapen weer helemaal topfit.

Doordeweeks slaap ik ongeveer 4 uur per dag. Soms meer, dan sla ik het 1,5 uurtje leren over. In het weekend heb ik dus 2x per maand/ 2 weken een abonnee stream de andere 2 weken niet, dus dan heb ik hooguit die vrijdag tot zaterdag ochtend stream en de rest van het weekend is uitslapen, en rustig aan doen.

En zoals nu het vakantie is. Heb ik meer slaap omdat ik niet hoef te leren(huiswerk hoef te maken) en ook niet 24uur hoef te werken. Dus dat is altijd wel fijn.

 

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 7
Badge +4

Telt dichten? Dan is het voor mij: dichten, school, huiswerkbegeleiding, gamen, lezen en lekker buiten zijn.

Hallo iedereen :)

Ik ben eventjes benieuwd naar jullie favoriete activiteiten aangezien mijn leven vrij saai is volgens mij, het bestaat uit school, gamen, youtube, insta en het forum.

-Dr8gon99

Haha, daaruit bestaat mn leven op dit moment ook zo ongeveer uit die dingen😂

Mijn hobbys:

Schrijven (verhalen)

Lezen (ik verslind gemiddeld 10 boeken per week😅😂)

Gamen (sims 4, mirror's edge catalyst verslaafde, roblox :p)

NOG MEER LEZEN

Afspreken net vrienden doe ik ook graag, ik vraag elke dag wel of dr iemand wil afspreken.

Wat natuurlijk niet betekent dat ik een dagje alleen thuis zitten af sla.

Ik heb helaas ook veel huiswerk dat een groot deel van mn leven beheerst. Yay🙄

Slapen is ook fijn, maar beweging is soms ook wel welkom😂

Owja, en theater en dans vind ik leuk. Helaas kan ik nie zingen :/

 

 

Oh wauw, @Spookyzx, je moet het maar kunnen met zo weinig slaap. Ik doe het je niet na!

Reageer