Wat geloven jullie?

  • 19 August 2018
  • 35 reacties
  • 512 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyo,
ik was eigenlijk nieuwsgierig of jullie ergens in geloven zoals een bepaald geloof, of wat er gebeurd na de dood
Ik zelf geloof in jehovah en dat wanneer je dood ben je eigenlijk diep slaapt

Ronald

35 reacties

ja het zat er misschien aan te komen maar het stond evengoed al heel lang beschreven dat het zou gebeuren, maar alsnog bedankt voor het verbeteren
ja het zat er misschien aan te komen maar het stond evengoed al heel lang beschreven dat het zou gebeuren, maar alsnog bedankt voor het verbeteren

Eigen opinie ¯\_(ツ)_/¯


Eigen opinie ¯\_(ツ)_/¯


ik weet het en ik probeer ook niemand hier te overtuigen of te zeggen dat zij verkeerd denken, dit is gewoon hoe ik denk en jij denkt er weer anders over, So be it
Badge +2
Het topic is " Wat geloven jullie.?" Blijf bij het topic ajb gebruikers. Vr Gr Sandra De Kindertelefoon
Ik geloof niet in god en je ziel en al dat soort dingen. Ik zie het meer als iets wat mensen vroeger bedachten om bijv. Bliksem te verklaren.
Ik ben christelijk en geloof dat je na de dood in de hemel komt.
Ik ben christen en geloof dat je in de hemel zou komen na je dood
Reputatie 2
Badge +2

Ik ben paranormaal begaafd en ik kan geesten zien, ik geloof dus wel in de ziel maar ben niet zeker van wat er gebeurt na de dood. Ik vind het zelf een logisch idee dat we na de dood herboren worden als een nieuw wezen, ik denk dat geesten die ik zie bang zijn of juist nog een laatste missie hebben op deze aarde. 

Reputatie 7
Badge +2

Ik geloof in niks . 

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben vrijzinnig opgevoed en daar zit wel wat christelijks in met nieuw testament enzo en dat vind ik wel mooi en spreekt aan maar een Levende  God die dingen stuurt en alles voorbestemd en bedoeld heeft, nee dat geloof ik dus niet. Ik denk dat alles gewoon gebeurt omdat wij het doen of omdat het gewoon gebeurt. En de natuur is via evolutie aan het ontwikkelen denk ik.   Maar dingen zoals niet slaan enzo en elkaar respecteren vind ik wel goed, maar dat heb je ook bij humanisme en heel veel andere manieren van denken en leven.  1 geloof die de waarheid spreekt bestaat niet.

Groetjes liefs Julian X

Reageer