Post je tekeningen!

  • 6 October 2023
  • 245 reacties
  • 3611 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Ik hou heel erg van tekenen en schilderen. En ik ben vast niet de enige!

Het idee is dat je een foto maakt van je favoriete tekeningen, of iets dat met tekenen te maken heeft.

Geef feedback, vraag om ideeën, ontdek nieuwe tekenstijlen. Ook kan je vragen naar goede merken en wat je maar wilt.

Ik ben benieuwd!

 

Liefs,

  1.  

245 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Natureflower misschien een gekke vraag maar ben jij een therian? Ik dacht dat ik een paar tekeningen van jou zag die daar heel erg mee verbonden waren dus ja ik ben zelf ook een therian.

Groetjes Tinker.fan

 

 

Reputatie 7
Badge +3
Dit is de snelste tekening die ik kon maken binnen 3 kwartier om hier te plaatsen
Echt alle tekeningen die hier zijn gemaakt zijn leuk!!!

 

Reputatie 7
Badge +3

hey allemaal! 

Dit is een iets betere tekening! je ziet alleen niet de twee verschillende beige's

 

Reputatie 7
Badge +4

Sorry foutje het was @LampenKap, ben jij een therian? ik dacht dat ik een tekening zag die daar heep goed bij paste snap je?

 

Ik ben zelf een therian.

 

Groetjes smokey 

Reputatie 7
Badge +12

De Hogwarts Express

(Dat blauwe is mijn nagellak)

Reputatie 7
Badge +12

Deze tekening heb ik een tijdje terug gemaakt

Reputatie 7
Badge +12

Heyy hallo!

Mijn tekeningen en foto’s wilden nooit posten, dus nu ga ik het nog maar eens proberen vanaf mijn computer. Ik ben nooit erg goed in tekenen geweest, maar omdat ik veel schrijf ben ik de laatste tijd op mijn computer bezig geweest om online covers en dingen te ontwerpen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Dit was een design voor een kort verhaal dat ging over doof zijn, en nou.. daar zit de boodschap in dat horen ook niet altijd alles is..

 

Dit is basically gewoon een jongetje die weg probeert te rennen van alles maar aan het einde toch niet alles kan ontlopen.. Ik heb nog veel meer toffe(re) dingen ontworpen, maar daar staat mijn naam bij, dus ik moet nog ff kijken of ik dat ga blurren of veranderen.. Ik heb zelfs een heel vet logo gemaakt voor mezelf!

 

ik hoop dat jullie het mooi vinden!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Wauw @OnlyMe dat is echt mooi! ;)

Groetjes @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 6

@OnlyMe Super mooi joh!!!! Zou willen dat ik zo goed kon tekenen als jij kunt!!!

Reputatie 7
Badge +8

Hi @smokey 

Ik ben geen therian. Ik heb niks hier geplaatst met het doel dat het een therian moest voorstellen of dergelijke. 

Ik weet wel dat er meer therians zijn op het forum, ik ben er gewoon niet eentje. :)

 

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb te lang niet gereageerd om alle kunstenaars te noemen... In elk geval heel knap allemaal!

Ik ben bezig met een grote draak voor pride month, want ja, ik moet mezelf uitdagen ;)

 

Liefs,

         M.

Reputatie 7
Badge +4

 @LampenKap O oké sorry

 

Smokey

Reputatie 7
Badge +12

Wow @Natureflower dat is echt awesome 🥰😘

 

Ontzettend veel liefs van @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Reputatie 7
Badge +12

Dit is een soort kat die vliegt op een wolk

Reputatie 7
Badge +12

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik teken niet vaak mensen 🤣

Reputatie 7
Badge +12

 

Reputatie 7
ik heb het kenteken doorgestreept ivm privacy, maar ja dit heb ik vandaag getekend!

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi, @een.meisje.dat.van.duits.houdt 

Heb je dat met zo'n app gemaakt?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S hij is heel mooi

Reputatie 7
Badge +12

 

(Hij is lelijk he) 🤣

Reputatie 7
Badge +3

Hey @Wees Jezelf Bij Noah 

Iedereen kan goed tekenen! elk niveau is mooi 

en ik vind je tekening gw mooi!

groetjes @Kingboy en een fijne dag🤠

Reputatie 7
Badge +12

Thx @Kingboy 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7

Hi, @een.meisje.dat.van.duits.houdt 

Heb je dat met zo'n app gemaakt?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S hij is heel mooi

Ja ik heb hem met krita gemaakt!

Thanks dat je m mooi vind <3

Reputatie 7
Badge +12

👍

Reputatie 7
Badge +12

 

Reageer