Post je tekeningen!

  • 6 October 2023
  • 245 reacties
  • 3534 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Ik hou heel erg van tekenen en schilderen. En ik ben vast niet de enige!

Het idee is dat je een foto maakt van je favoriete tekeningen, of iets dat met tekenen te maken heeft.

Geef feedback, vraag om ideeën, ontdek nieuwe tekenstijlen. Ook kan je vragen naar goede merken en wat je maar wilt.

Ik ben benieuwd!

 

Liefs,

  1.  

245 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hey iedereen!

Ik heb 2 tekeningen, dat was een opdracht van school. Ik hoop dat jullie het mooi vinden! Sorry voor dat zonlicht op de foto’s!

Dit moeten citroenen voorstellen.
Dit moeten avocado’s voorstellen.

Ik ga misschien ook nog een halloween tekening maken maar dat weet ik nog niet, aangezien ik slecht ben in ideeën bedenken!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb er weer een af:

Ik hou gewoon heel erg van Terschelling;)

 

Liefs,

          M.

Ik hou van online tekenen. Hier heb ik mezelf getekend als my littel pony: me the little pony! 

 

Reputatie 7
Badge +11

Had ik hem net gepost, heb ik de volgende af 😅

En die van jou zijn ook erg mooi @Monkeyboy08!

Ik ga nu bezig met de Halloween.

 

Liefs,

          M.

Ik wil ook wel wat proberen (verveel me nu enorm), iemand een suggestie?🙃

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Jesse_6567, Als ik het goed heb, dan zijn we nu bezig in het thema Halloween, misschien iets dat jij kan doen? Leuk dat je ook wat wilt doen!

Liefs,

        M.

Reputatie 7
Badge +9

Ik had een hele mooie tekening gemaakt toen we met school iets over van gogh moesten doen. Toen moesten we een schilderij namaken en die van mij is heel goed gelukt. Het nadel is dat we het moesten inleveren anders had ik hem hier gepost.

Reputatie 7
Badge +11

Ik werd geïnspireerd door de tekening van @gayniksmismee, dus dit is mezelf als my little pony:

Liefs,

         M.

Hey @Jesse_6567, Als ik het goed heb, dan zijn we nu bezig in het thema Halloween, misschien iets dat jij kan doen? Leuk dat je ook wat wilt doen!

Liefs,

        M.

Sorry dat ik zo laat reageer!

Is misschien een idee, ik probeer wel wat😄

 

Reputatie 4
Badge +2

heb vorig week getekent( Digitaal tekenen)

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb de halloweentekening af!

Ik ben benieuwd wie er nog meer 1 maakt!

 

Liefs,

         M.

Super mooi @Natureflower !

Deze heb ik net gemaakt:

Niet echt mooi, maar so be it😜

Reputatie 7
Badge +17

Prachtig !  Echt super mooi !  😍

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +11

Hoi iedereen, 

Super mooie tekeningen,  misschien ga ik ook ooit nog een keer wat plaatsen. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +14

Wat zijn jullie tekeningen mooi! Echt super knap dat jullie zo goed kunnen tekenen. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +11

Dit ziet er waarschijnlijk raar uit, maar dit was vroeger één van mijn denkbeeldige vrienden.

 

Liefs,

         M.

Reputatie 7
Badge +8

Ik vind die tekening echt leuk gedaan. In het begin dacht ik (gek genoeg) aan among us. Maar nu dat ik weet dat het een denkbeeldige vriend is vind ik hem een stuk schatiger (ik weet niet of dat het goede woord is) 

Ik heb door omstandigheden niet zo heel veel getekent maar ik plaats zo nog wel een foto van wat school doodles. En ik heb gisteren met mijn buddy getekent over onze toekomsten dus dat plak ik er ook wel bij 

Reputatie 7
Badge +8

Ik had dit 1 of 2 dagen geleden geplaatst maar het topic is naar vergetel-land gedwaald dus hier zijn wat tekeningetjes

Deze zijn van opmerkelijk slechtere kwaliteit dan mijn eerdere foto's omdat deze niet op mijn insta geplaats zijn dus dan zijn ze slecht. 

 

Tekening die ik heb gemaakt met mijn buddy over mijn toekomst

Tekening van Roxie Richer (van de show: Scott Pilgrim Takes Off)

School doodle van mijzelf die blij is omdat ik niemand kan horen met muziek op

Tekening die ik heb gemaakt nadat ik iets te veel afleveringen van "the nanny" had gekeken. 

Tekening van een dino en zeemeermin. Ik heb dit idee al sinds begin 2023 maar heb het pas een maandje of 2 geleden getekent. 

Ik wil niet dit hele bericht opnieuw typen zodat mijn lelijke handschrift weg gaat dus ik laat het. En Tekening die ik maakte toen ik ERG overprikkeld was door de absolute chaos die mijn klas veroorzaakte. 

 

Hoop dat dit bericht niet verdwijnt en dat jullie de tekeningen een beetje leuk vinden. 

Reputatie 7
Badge +11

Ik ben bezig om zoveel mogelijk lgbtq+ vlaggen als mensen te tekenen, deze is voor lesbisch:

Liefs,

         M.

Reputatie 3
Badge

Wow 🤩 iedereens kunst hier is zo mooi en getalenteerd!!!

ikhou zelf ook heel veel van tekenen en ik zou heel graag iets van wat ik heb gemaakt aan jullie laten zien!

alleen: omdat ik veel privé achtingen dingen op het forum zeg enzo en ik niet wil dat iemand weet dat ik dat ben kan ik geen kunst met jullie delen,

sorry, maar ik ben gewoon veeel te bang dat iemand me herkent ofzo dus ja…

ga door met tekenen, schilderen, creatief zijn of wat jij ook wil doen om gelukkig(er) te zijn. Je bent een geweldig persoon🥰🥰😍😘😗😄😄😃😋

Reputatie 5
Badge +1

Ik denk dat ik wel heb te tekenen…

 

Ik heb een obsessie met katten, dus ik ben de laatste 2 jaren vooral katten gaan tekenen, maar volgens mij

mijn pf voor iets

 

was voor een art contest, maar dit is crappp

 

dit lijkt meer op iets, toch?

 

Reputatie 7
Badge +11

Wow! Echt heel goed @Scarred_Owl! Ik ben niet zo goed in katten, dus ik doodle ze altijd.

En @Unknown2023, wat jammer dat je ze niet kan posten, maar ik begrijp het wel

Weer een reeks mooie tekeningen @Lamp.ie!

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +11

Heyyy, ik heb een beetje hulp nodig! Ik probeer de bisexual-vlag als mens te tekenen, en ik wilde een jongen tekenen aangezien ik al een meisje had, maar ik loop vast.

Hebben jullie tips?

Dit is hem nu.

 

Liefs,

        M.

Reputatie 5
Badge +1

@Natureflower Die is echt prachtig! Als je niet weet hoe je moet inkleuren (noem het even zo) kan je nog altijd inspiratie op internet vinden. Meestal al ik iets teken, dan teken ik meerdere keren dezelfde positie, en kijk ik welke de beste is, misschien is dat een tip?

 

Groetjes,

@Scarred_Owl 

Reputatie 4
Badge +3
Tekening van spiderman met de wk beker voor als we ooit een keer het wk zouden winnen

Ik heb zelf deze op mijn kamer hangen, ik kan niet echt goed tekenen maar deze is echt goed gelukt 

Reageer