Vraag

Leiding geven

  • 5 February 2022
  • 75 reacties
  • 550 Bekeken


Toon eerste bericht

75 reacties

Reputatie 7
Badge +7

 

Ja hij gaat speciaal voor jou expres straf nemen

Zo schattig echt waar❤️, het is gwn te cute voor woorden. Jullie zijn echt cute. 😉

Cutie❤️

 

MCES 😉

Verslag komt vanavond of morgen ! Ik heb een druk weekend dus even kijken maar jullie komen het te weten !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

Hooii ik ben weer terug!!! Ze hebben de verbanning ingetrokken maar ik heb wel 2 waarschuwingen dus ik ben voorzichtig ben nog een beetje in shok maar gaat goed ik wil jullie enorm bedanken voor de petitie en ik wil zeggen dat jullie echt geweldig zijn echte vrienden!!!! Thanks het heeft geholpen ben echt zoooo blij met jullie

Update on topic Hoi jullie ! Nou morgen dus het gebeuren haha ik ben trouwens zenuwachtiger dan mn vriendje die zegt heel nuchter nou ik doe gewoon melig en jij zet me er uit. Haha hij weet alleen nog niet wat ik ga geven. Toch blijf ik er bij dat het goed is om te doen. We zorgen er zo voor, dat we niet kunnen worden aangezien voor " dat koppeltje" en als ik hem straf geef is meteen duidelijk dat dat soort verhalen niet hoeft. Ik voel me alleen wel een beetje schuldig want hij is altjjd zo lief en fijn om bij te zijn en dan ga ik hem straffen waar iedereen bij is. Ik zie er toch wel wat tegen op  maarja hij vind het goed en doet dat voor mij. Zo lief.

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

Reputatie 7
Badge +7

Maar @Zelle je geheim is veilig bij mij

So cute hihi💞

 

MCES 

Reputatie 7
Badge +19

Gewoon ik  observeer mensen vaak goed en ja dan kom je op dit soort dingen uit maar ik zal het niet verder vertellen hoor;)

Reputatie 7
Badge +7

Ik wist het al toen je zei dat het met s a begint

Reputatie 7
Badge +7

Het kon 2 mensen zijn

Sankonijn

Sano

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Ellen vraag van mij, ik wil zeker weten ook subgr leider worden en heb jij nog een training gehad van buiten je groep ?  Mijn Bootleidster (de assistente van 14 nu ook) van 15 die heeft bij een andere groep meegevaren en ze heeft ook een soort cursus gedaan. Is dat bij jou ook zo ? En was dat moeilijk?
En qua straf mijn BL heeft een vast lijstje van licht naar zwaar en dat is een waarschuwing, hardop antwoorden op 2 vragen van haar ( wie is de bootleidster en wat betekent dat? vraagt ze dan) ,  iets vies schoonmaken, buiten de subgroep gezet worden, en als laatste naar de leiding melden,  Ik ben alleen nog maar een x gewaarschuwd gelukkig haha. Kan wel goed met hun over weg. Maar jij doet het ongeveer net zo zo te lezen :relaxed:  je bent zeker weten een goeie leidster !

Grtz en liefs Julian X

Hallo allemaalwat een byzonder verhaal .  Hij heeft het voor jou over dat vat ik , zeker na je gedicht te hebben lezen.  Zou ik het ook gedaan hebben. Ik heb op de school ook eens ene keer een meisje haar schuld en straf over gepakt zodat zij naar haar repetities kon, dat doe je voor mekaar toch :slight_smile: maar jouw  lief heeft echt veel voor je over dan ben jij en is hij  echt speciale mensen !

hartelijke groet, Sankonijn

 

Dankjullie ! Ik hoop dat er stiekem nog meer mensjes een tip komen geven haha :)maar jullie helpen me al flink hoor !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +7

Oke ik heb net mijn 2e waarschuwing binnen en ik kan geen reacties meer plaatsen in de tpc hier zullen we alles delen, dat is jammer 

ik denk dat jullie echt bij elkaar passen

jullie zijn voor elkaar gemaakt

N en Ellen

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Ellen. Hoe gaat dit nu voor je? Ben wel benieuwd of je al een keer hebt moeten optreden bijv.  En hoe vind je vriend het na een tijd dat jij zijn leider bent ? Tis trouwens wel jammer dat niet zoveel mensen reageren want dit is best boeiend. Ik wil ook bootleider worden en ik heb nog steeds 2 meisjes als baas en dat gaat heel goed. Maar dat had ik al gezegd in de andere reactie 😊 hou je ons op de hoogte ? 

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

hoi ik vind dat je vriend niet te ver zou gaan omdat het je vriend is😉 maar als hij vervelend is en niet meedoet dan moet je de knopen straf doen😊 maak hem gwn duidelijk dat hij moet luisteren. Maar je kan hem eerst een lichte waarschuwing geven en een kleine straf voordat je de knopen straf gaat geven☺️. Ik weet dat jij een hele goede leider bent en dat alles goed gaat komen❤️ Ellen je bent een hele goede leider of leidster😘 hartstikke cute😉

 

X MCES ❤️❤️

Hoi Hoi @Julian12  en @MCES  nou, ik heb het er ook met Nico over gehad en hij zei we gaan het gewoon een keer doen, hij bedoelt dan gaat hij een keer met opzet vervelend doen en dan geef ik een straf. Zodat iedereen meteen ziet dat ik hem niet voortrek want dat denken sommigen natuurlijk. Dus dat gaan we volgende keer deon. aahw ik vind het nu al zielig voor 'm :disappointed_relieved: maarja dan weet iedereen wel dat ik neutraal ben ;)  ik vind het wel superlief dat ie dat over heeft voor mij het is zn eigen idee. dus Nico mag volgende week even etteren en dan moet ie een boel touwen oprollen en flosjes er af knippen :smiling_imp:  ( hij weet nog niet dat dat zn straf word) echt een rot klusje ,arme knul haha  ;)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

hoi ik vind dat je vriend niet te ver zou gaan omdat het je vriend is😉 maar als hij vervelend is en niet meedoet dan moet je de knopen straf doen😊 maak hem gwn duidelijk dat hij moet luisteren. Maar je kan hem eerst een lichte waarschuwing geven en een kleine straf voordat je de knopen straf gaat geven☺️. Ik weet dat jij een hele goede leider bent en dat alles goed gaat komen❤️ Ellen je bent een hele goede leider of leidster😘 hartstikke cute😉

 

X MCES ❤️❤️

Thank you sir :blush:  X Ellen

Reputatie 7
Badge +7

Oh oh @Zelle vind je @Sano07 leuk 

Reputatie 7
Badge +17

@Ellen   je kan hem ook bladeren laten vegen  ook zo nutteloos want die vliegen zo weer alle kanten op, of kuil graven en weer dicht laten gooien  😉 

Grtz liefs Julian

@Julian12@MCES  ik zal er eens over nadenken ;)  het moet niet meteen de zwaarste zijn  daarom doe ik de knopen nog niet. Thanks jullie !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Trouwens ik hoor naast Julian en MCES  zeker ook  nog heel graag wat anderen vinden !!  Feel free :):)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +7

@Julian12@MCES  ik zal er eens over nadenken ;)  het moet niet meteen de zwaarste zijn  daarom doe ik de knopen nog niet. Thanks jullie !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

 

Natuurlijk☺️

Reputatie 7
Badge +7

❤️ Voor jou

Oke ik heb net mijn 2e waarschuwing binnen en ik kan geen reacties meer plaatsen in de tpc hier zullen we alles delen, dat is jammer 

wat !!!!!!!!

waarom opeens ?????

ik wil die mail zien !!!!

dit is echt zoo oneerlijk

Hoi,

Wij vinden het belangrijk dat topics toegankelijk blijven voor alle gebruikers.
Denken jullie daarom aan de forumregels? 
7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.
Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.
Bij de volgende keer dat het forum opnieuw gebruikt wordt als chat krijgen jullie een waarschuwing.

Groetjes, Esther van De Kindertelefoon

Ik zou me schamen als ik jou was om te dreigen, te bannen, te verwijderen, etc zonder goede redenen. Deze totalitaire moderatie. Verdiep je is in beter modereren is mijn suggestie. Dit hele forum is een chat want je reageert op elkaar. 

Reageer