Skip to main content

Gespreksgroep lotsgenoten

• 16 september 2024
  • 77 reacties
  • 662 Bekeken

Toon eerste bericht

77 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 9 december 2024

Haii,

is het gelukt om te delen? <3

Liefs🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2399 reacties
  • 9 december 2024

Hey lieve ​@Wolkje  ik ben ook benieuwd! Zou mooi zijn voor je 💪 je vertelt alles hier ook altijd heel helder! 

Liefs Tover xxx

( ​@Cantaloupe  ahw wat ben jij toch ook een ontzettend lieve betrokken schat van een meid! ♥️) 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 9 december 2024

Awh dankjewel ​@Tover01 !!!🥰☺️ jij bent ook echt super lief!!🫂🥰

Wolkje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 138 reacties
  • 10 december 2024

Hoihoi,

Er is weer veel gebeurd gisteren.

Ik heb het aan mijn vertrouwenspersoon verteld dat ik mezelf te dik vind. Ze zegt dat ik nogal slank ben maar dat dat niet erg is , want ik eet genoeg.

Ik heb het gisteravond ook aan mijn moeder en vader vertelt. Ze hebben me uitgelegd dat ik 2 maanden te vroeg ven geboren en daarom altijd al aan de lichte kant ben geweest. Ze zeggen net als mijn ex-mentor (vertrouwenspersoon) dat ik uit mijn hoofd moet zetten dat ik te dik ben. Dat ben ik namelijk niet.

Er is nog iets anders gebeurt bij toneel. Een meisje daar, laten we haar Tulp noemen, Tulp heeft mij de laatste tijd nogal vaak gebeld. Ik vroeg me af waarom. Gisteren gingen we een groepsfoto maken. Toen zat ze met d'r lippen aan mijn oor! Ik vroeg me af wat het was. Ik vroeg het aan haar wat het was, zegt ze dat ze me leuk vindt! Ik vond het wel moeilijk om te delen dat ik niet hetzelfde voor haar voel. Ik ben heel trots op mezelf en ook deels gevleid! Ik heb haar een knuffel gegeven en gezegd dat we vrienden blijven. Mijn moeder zegt dat ik het goed en netjes heb opgepakt.

@Wolkje.

Wolkje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 138 reacties
  • 12 december 2024

Ik heb gisteren met Tulp gebeld over maandag. Het was heel gezellig. Ze was wel een beetje giechelig. Ik vind het wel ingewikkeld dat ik niet hetzelfde voel voor haar. Dan was alles vast veel gemakkelijker geweest.

@Wolkje.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2399 reacties
  • 12 december 2024

Hey lieve ​@Wolkje  ik vind ook dat je dit super goed doet! Je hebt al gezegd dat je vrienden blijft, dus meer zit er niet in voor haar. En dat weet ze ook. Maar samen als beste vrienden het gezellig hebben en soms wat knuffelen is niet verkeerd 😉. Zolang het maar nooit verder gaat dan jij of de ander wil. Doe je goed hoor!! 

Liefs Tover xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 12 december 2024

Haii lieve ​@Wolkje ,

lukt het om het gevoel dat je te dik bent nu los te laten?

en ben het met ​@Tover01 eens😊 

liefs🤗

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1673 reacties
  • 12 december 2024

Heyy ​@Wolkje,

Dat zijn idd lastige gevoelens die liefde, maar je hebt het goed aangepakt hoor en sowieso ben je echt goed bezig! Je maakt zulke goede en positieve stappen en daar mag je echt trots op zijn!

Ik hoop dat je de gevoelens over je gewicht een beetje kan los laten en ben het verder ook eens met ​@Tover01! Je doet het echt goed hoor!💗

Liefs, ItsJustMe <3

Wolkje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 138 reacties
  • 12 december 2024

Hoi lieverds,

@Tover01 

Best vrienden is misschien een beetje groot woord. Ik ga eerst even bekijken wat me fijn lijkt tussen ons.

@Cantaloupe en ​@ItsJustMe 

Ik weet dat io niet te dik ben. Ik denk gewoon aan de positieve dingen die mensen hebben gezegd over mijn ondergewicht en mijn buik.

Liefs van mij,

@Wolkje.

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 193 reacties
  • 12 december 2024

lieve ​@Wolkje echt topper ben zo trots op je dat je het zo goed oppakt allemaal. ook met die vriendin die je leuk vind en met je authisme succes lieverd😘

Wolkje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 138 reacties
  • 14 december 2024

@stitch1234 

Dat vind ik lief!

@Wolkje.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 18 december 2024

Hai,

goed en knap dat je dat gaat doen😘

liefs 🤗

Wolkje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 138 reacties
  • 19 december 2024

Hoii ​@Cantaloupe 

Ik ben ook trots ip mezelf. 

Ik heb jammer genoeg iedere dag last van paniekaanvallen. Dat is best moeilijk. Ik maak me te veel druk.

@Wolkje.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 19 december 2024

Haii,

wat naar zeg😕 heb je er hulp bij?

liefs van mij🤗

Wolkje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 138 reacties
  • 20 december 2024

Hoi lieve ​@Cantaloupe 

Ik heb er zeker hulp bij. Mijn moeder steunt me.

Liefs.

@Wolkje.

Silence
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 491 reacties
  • 20 december 2024

Fijn dat je moeder je steunt!! 

Liefs 

Anoniem789 

Wolkje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 138 reacties
  • 22 december 2024

Hoi ​@Anoniem789 

Dat is zeker fijn!

@Wolkje.

Silence
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 491 reacties
  • 22 december 2024

Wat doet ze dan als je een paniekaanval hebt?

Liefs 

Anoniem789 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 22 december 2024

Hai,

fijn dat je moeder je steunt, maar is dat voldoende? elke dag is wel vaak🫤

liefs🤗

Wolkje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 138 reacties
  • 16 januari 2025

Hoi lieverds,

Er is de laatste tijd heel wat gebeurt. Ik heb soms dat er even heel veel gebeurd en dat het even te veel is om te vertellen hier. Dat is alleen iets waar ik vandaag wel zin in heb. Om te beginnen wens ik iedereen nog een gelukkig nieuwjaar! Ik heb persoonlijk heel wat goede voornemens ieder jaar. Mij is dat van vorig jaar gelukt. Namelijk dat ik wat rustiger zou worden. Die van dit jaar is dat ik wat meer wil leren van mezelf te houden. 

De paniekaanvallen zijn wat minder geworden. Ik heb er eigenlijk maar 1 gehad afgelopen week. Dat was door een nachtmerrie dat mijn vader dood ging. Dat was best wel schrikken.

Met mijn theatergroep gaat het goed. De lessen zijn herl leuk. We hebben binnenkort zelfs onze eerste voorstelling! Het us echt fijn dat ik een groep heb gevonden waarmee ik me verbonden voel.

Deze vakantie waren ik en Tulp wezen bellen. Ik vond het wel leuk om te weten hoe het tussen ons zat. Dus hebben wij afgesproken. Het was geen leuke afspraak. Ze zat aan mijn spullen en ze wou perse in mijn badkamer zijn en toen zette ze de kraan van het bad aan. Ze is nogal grenzeloos. Ik werd letterlijk gek. Ik heb het niet laten merken. Ik wou haar niet kwetsen. Ik weet iig nu wel dat dit niet gaat 1 op 1. Op de vloer (theater) is het leuk, maar anders niet.

Ik spreek nog steeds vaak met Roos af. We zijn in de vakantie zelfs wezen shoppen!  We zijn ook afgelopen weekend met wat anderen baar een expositie geweest. Het gevoel dat ik met haar over private stuff kan praten heb ik nog niet, maar dat komt nog wel.

Dat ik mijzelf te dik vind heb ik aan mijn fysiotherapeut verteld. (Die heb ik voor mijn hartafwijking) Ik heb mezelf voorgenomen dat het gewoon mijn bouw is.

De hulp thuis helpt heel goed. Straks komt de mevrouw van de organisatie weer. Ik heb de vorige keer (vorige week) haar advies gevraagd voor dat ik wat minder op een scherm wil zitten. Daar heb ik namelijk last van. Ik heb het samen met haar aan mijn ouders verteld. Ze vonden het knap dat ik het heb verteld. 

Als je dit hele verhaal hebt gelezen, Bedankt!

Liefs.

@Wolkje. ❤️

P.S.

@Silence 

Dan houd ze me vast en moet ik haar ademhaling volgen. Het is heel fijn.

@Cantaloupe 

Het is voldoende. Ik heb een echte top moeder! Elke dag is inderdaad veel. Gelukkig is het al wat minder.

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 81 reacties
  • 16 januari 2025

Hey ​@Wolkje ,

hoe gaat het?

knuffel🫂

Wolkje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 138 reacties
  • 20 januari 2025

@Blub Het gaat best wel goed. Bedankt dat je het vraagt.

@Wolkje.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 6 februari 2025

Haii lieve ​@Wolkje ,

hoe gaat het nu met je?❤️

Liefs🤗

Wolkje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 138 reacties
  • 20 februari 2025

Hoi ​@Cantaloupe 

Het gaat best goed. Ik heb niet zo'n last van paniekaanvallen de laatste tijd. Dat is wel prettig. Ik ben mentaal dus wel wat rustig. Met mijn thuissituatie is er niet zoveel veranderd. Het is uit te houden.

Veel liefs.

@Wolkje 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Wolkje ,

Fijn dat je minder last hebt van de paniekaanvallen! En ook wel fijn dat je thuissituatie tenminste wel vol te houden is, hoop dat het zo blijft. 💜

Liefs 🤗

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen