Hey ! Ik denk dat het in dit geval al helemaal goed is om gewoon jezelf te zijn! Zeker omdat die toneelgroep al gericht is op jongeren met die uitdagingen. Dan zullen de begeleiders daar absoluut rekening houden met spanning en nervositeit. Je bent vast niet de enige die daar gespannen voor is en het is ook helemaal niet erg! Ik denk dat jij dit helemaal goed gaat doen!
Liefs, Tover xxx
Heyy,
Sluit me helemaal aan bij @Tover01 en zou idd vooral lekker jezelf zijn! Dat je het spannend vind is heel normaal en daar zullen de leraren en begeleiders vast en zeker rekening mee houden!
Het gaat helemaal goedkomen daar vertrouw ik op! Laat je het nog weten hoe het ging? :)
Liefs, ItsJustMe <3
Hoi lieverds,
Wat dus het probleem is, is dat als ik mezelf probeer te zijn dat het dan vaak mis gaat. Ik ben dus bang dat dat dan ook gebeurt.
Bedankt voor de adviezen, @Tover01 en @ItsJustMe!
Liefs van mij,
@Wolkje
Hoi lieverds,
Het gesprek van maandag liep wel goed. Ze hebben me gevraagd wat mijn hobby's zijn enzo. Ik heb bijvoorbeeld verteld dat ik op toneel wilde omdat ik van jongs af aan al geobsedeerd ben met acteren. Ik heb in groep 2 bijvoorbeeld een hele mooie imitatie van een haan gemaakt. Daar praat mijn kleuterjuf nog steeds over.
Toen wij klaar waren met het gesprek schroom ik een beetje. Ze vertelden me dat de eerste toneelles een kwartiertje daarna al begon! Wat bleek, is dat mijn moeder de mail verkeerd heeft gelezen. Ik dus snel naar de winkel voor een croissantje en water. (Het was 16:45) Toen de les begon gingen we voorstellen. Het zijn 2 groepen met twee docenten, maar we begonnen gezamenlijk. We deden een spel. Na het spel gingen we in de aparte groepen beginnen. We gingen onze toneeltallenten laten zien. Aan het einde gingen we emoties uitbeelden. Het was heel leuk.
De mensen waarmee ik in de groep zit zijn wel allemaal iets ouder dan ik ben.
Liefs.
@Wolkje
@Wolkje Fijn dat het gesprek goed is gegaan! Hopelijk ga je het naar je zin hebben op toneel en hoop dat je veel plezier gaat hebben! :)
Liefs, ItsJustMe <3
Ehh,
hoi @ItsJustMe,
Misschien heb je het verkeerd gelezen?
Ik heb al les gehad.
Liefs.
@Wolkje
@Wolkje Had ik wel gelezen hoor, maar heb het misschien niet helemaal lekker verwoord in mijn vorige reactie
Vind het echt fijn dat de eerste les goed is gegaan en ik hoop dat je het leuk blijft vinden! Vind je het wel leuk dat je mensen in je groep wat ouder zijn en vind je wat aansluiting?
Liefs van mij <3
Hey lieve @Wolkje . Dat klinkt goed! Fijn zo! Leuk om zo te beginnen, je gaat dit zeker heel goed volhouden!!
Liefs, Tover xxx
@Wolkje ,
Fijn dat je het zo leuk vind! Ik hoop dat je het leuk blijft houden
Groetjes mij @anoniemxv
Hoi @ItsJustMe!
Ahh! Nu snap ik het.
Leeftijd maakt bij drama niet uit. Ik hoop dat ik het leuk ga hebben!
Hoi @Tover01
Dat denk ik ook! Het was ook zeker een goede ervaring.
Hoi @Anoniemxv
Ik hoop ook dat het leuk blijft.
Liefs.
@Wolkje
Hoi allemaal,
Toneel was best leuk afgelopen maandag. De mensen zijn ook heel aardig!
We deden een variatie van 'bankje in het park'. Ik kende bankje in het park al van mijn basisschool. ik deed alleen in plaats van typetjes dat we een tick hadden die we steeds moesten herhalen. Die van mij was mijn hand bewegen.
Liefs.
@Wolkje
Hoi hoi lieve @Wolkje dat klinkt goed! Fijn dat het zo goed bevalt en dat je het leuk vind vooral! Die oefening is inderdaad leuk . Houden zo!
Groetjes liefs Tartan X
Hoi lieverds,
Het gesprek van maandag liep wel goed. Ze hebben me gevraagd wat mijn hobby's zijn enzo. Ik heb bijvoorbeeld verteld dat ik op toneel wilde omdat ik van jongs af aan al geobsedeerd ben met acteren. Ik heb in groep 2 bijvoorbeeld een hele mooie imitatie van een haan gemaakt. Daar praat mijn kleuterjuf nog steeds over.
Toen wij klaar waren met het gesprek schroom ik een beetje. Ze vertelden me dat de eerste toneelles een kwartiertje daarna al begon! Wat bleek, is dat mijn moeder de mail verkeerd heeft gelezen. Ik dus snel naar de winkel voor een croissantje en water. (Het was 16:45) Toen de les begon gingen we voorstellen. Het zijn 2 groepen met twee docenten, maar we begonnen gezamenlijk. We deden een spel. Na het spel gingen we in de aparte groepen beginnen. We gingen onze toneeltallenten laten zien. Aan het einde gingen we emoties uitbeelden. Het was heel leuk.
De mensen waarmee ik in de groep zit zijn wel allemaal iets ouder dan ik ben.
Liefs.
@Wolkje
Schroom moet schrok zijn.
Liefs.
@Wolkje
Hoi lieve @Tartan15
Het is zeker leuk! Ik heb er weer zin in morgen!
Liefs.
@Wolkje