Geloof

  • 22 February 2017
  • 31 reacties
  • 855 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Ja, ik geloof wel in een God omdat ik geloof wat er in de Bijbel staat en ik een soort band voel met God. Ik geloof niet in de wetenschap omdat ik dit gek genoeg vaak een complottheorie vind. Ik vind een oerknal of whatever niet realistisch genoeg. Ik zeg niet dat alles in de Bijbel waar is, maar zo ervaar ik dit. Groetjes!
in principe alleen de oerknal. kijk, als ik een woordenboek op de grond gooi, wordt het ook geen roman 🙂 ik vind gewoon al die dingen zoals 65 miljard jaar geleden dit en dat gewoon echt maf. sommige dingen van de wetenschap geloof ik wel hoor! maar de oerknal en ontstaan aarde is toch wel hetgene dat ik met wetenschap niet geloof...
Technisch gezien is het een theorie ja
ik geloof wel dat er iets is. misschien een god, of iets/iemand anders. de verhalen uit de bijbel enzo geloof ik niet. als ze al waar zijn zijn ze behoorlijk aangedikt. ik heb wel respect voor mensen die geloven. het lijkt me mooi om uit je geloof hoop en liefde te halen
Mijn vader is orthodox mn ma is moslim( maar niet echt gelovig is zij) ik zeg dat ik moslim ben maar ik doe totaal niks ik geloof denk ik dat er een God is want ik geloof niet dat de wereld zomaar er is... Ik weet het niet het is ingewikkeld

Wetenschap en geloof staan los van elkaar het woord zegt het al je gelooft erin ik denk dat iedereen wel in iets gelooft 

Ik zelf geloof wel in God 🙏🙏🙏

Reageer