Hi Handskop1,
iedereen heeft zo zijn eigen liefhebberijen of vragen en wensen, dus ja, waarom jij ook niet.
Ik zou er, als ik plannen had als de jouwe, er geloof ik voor kiezen om lekker met de kleding ,die jou fijn lijkt, in de douche te gaan staan en dan lekker ff in je broek plassen. Dan weet je hoe het voelt en valt het opruimen ook wel mee.
Ik zou wel ff je telefoon uit je zak halen en ook geen papieren zakdoekjes ofzo erin laten zitten. Verder zie ik niet echt problemen.
Na een tijdje kleedt je je lekker uit en gooi je je kleren ff in een emmer water en spoel ze een paar keer uit. Daarna alles in de wasmachine en alles is weer lekker schoon.
Zelf kan je dan nog een warme douche nemen en ruik je ook weer fris. Door het douchen zal de doucheruimte ook wel weer schoon spoelen, denk ik. Anders moet je nog ff aan de gang met wat sop.
Succes!!
Oh ja, ik heb zelf niet zo de behoefte om in mijn broek te plassen, maar als jij benieuwd bent, hoe het voelt, ga je gang.. Ik heb wel eens met kleren aan onder de douche gestaan en dat voelde ook wel apart. Vooral, als je je daarna onder de douche uit gaat kleden. Ik doe dat wel eens als twin en ik nat geregend thuis komen van school als er onderweg een stortbui is geweest.
Have fun!
Oh bijna vergeten: ik draag ook wel eens enkel sokken en ook wel eens enkelsokken, maar meestal niet onder de douche 
Groetjes,
M&M's