Beantwoord

expres in broekplassen

  • 12 March 2020
  • 14 reacties
  • 4908 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik heb een vraag,

 

ik wil dolgraag eens een keer in mijn broekplassen terwijl ik witte enkelsokken draag (want die schijnen lekkerr door) 

 

alleen hoe moet ik dit doen,

hebben jullie tips over hoe en wat, en miss wat voor enkelsokken ik moet aantrekken. en hebben jullie miss ervaring hierin?

 

laat het me weten

icon

Beste antwoord door Anonymous 12 March 2020, 20:25

Bekijk origineel

14 reacties

Badge

 

doen wat je leuk vind is het best

wacht tot je moet pissen en ga dan niet naar de WC, dat is hoe je in je broek plast.

Haha, dat is waar

Hey ik heb een vraag,

 

ik wil dolgraag eens een keer in mijn broekplassen terwijl ik witte enkelsokken draag (want die schijnen lekkerr door) 

 

alleen hoe moet ik dit doen,

hebben jullie tips over hoe en wat, en miss wat voor enkelsokken ik moet aantrekken. en hebben jullie miss ervaring hierin?

 

laat het me weten

Ik snap niet wat je hiet fijn aan vind en ik weet niet hoe je in je broek moet plassen. Mijn vraag is, waarom wil je dit?

Badge

Het is vooral leuk als je met tweeën bent en jullie samen super veel drinken en naar de bosjes gaan, dan houd je alle kleding aan en laat je het lopen, zorg wel dat je extra kleding mee hebt

Hi Handskop1,

 

je wilt toch witte aandoen, omdat die doorschijnen?

Doe dat dan.

 

Btw als gelijk met spijkerbroek enzo een beetje te ingewikkeld is, doe dan eerst alleen in je onderbroek ofzo en dan daar in plassen of nog een sportbroekje erover. 

Die kleren kun je makkelijker wegmoffelen of ergens te drogen hangen en daarna in de was gooien dan spijkerbroek en alles erbij.

 

Groetjes,

M&M's

is het dan miss ook een idee om een grijze legging aan te trekken, zodat je de vlekken zit?

Hi Handskop1,

 

je wilt toch witte aandoen, omdat die doorschijnen?

Doe dat dan.

 

Btw als gelijk met spijkerbroek enzo een beetje te ingewikkeld is, doe dan eerst alleen in je onderbroek ofzo en dan daar in plassen of nog een sportbroekje erover. 

Die kleren kun je makkelijker wegmoffelen of ergens te drogen hangen en daarna in de was gooien dan spijkerbroek en alles erbij.

 

Groetjes,

M&M's

dat is indd een goeie om eerst met mijn onderbroek, en de enkel sokken

Hi Handskop1,

 

je wilt toch witte aandoen, omdat die doorschijnen?

Doe dat dan.

 

Btw als gelijk met spijkerbroek enzo een beetje te ingewikkeld is, doe dan eerst alleen in je onderbroek ofzo en dan daar in plassen of nog een sportbroekje erover. 

Die kleren kun je makkelijker wegmoffelen of ergens te drogen hangen en daarna in de was gooien dan spijkerbroek en alles erbij.

 

Groetjes,

M&M's

ja met wat voor enkel sokken zou ik aantrekken, witte zwarte gekleurde?

@Handskop1,

tsja, verborgen houden voor je ouders…

Nou, je kunt het doen als je alleen thuis bent, dan heb je tijd je broek en andere natte kleding te wassen en te drogen. Moet je wel ff weten hoe de wasmachine werkt, maar das geen rocket science. Er zitten minder functies op een wasmachine dan op je telefoon, denk ik. Mama doet er soms best ingewikkeld over, terwijl het eigenlijk niks voorstelt. Ik was meestal de kleren van mij en mijn twin en ons jongere broertje, so….

Of als je nooit alleen thuis bent, laat je je eerst een beetje natregenen en ga dan met die kleren onder de douche en zeg dat je ze alvast een beetje uitgespoeld hebt, omdat er ook wat modder op zat ofzo. Dus, doe die kleren in een emmer lauw warm water met wat wasmiddel.

Of je gaat lekker op je fiets door de  modder crossen in het bos ofzo en ja, dan moet ie wel in de was en doe je als hierboven in een emmer water. Dan kan je moeder alles daarna in de wasmachine wassen.

Of doe het vlak voor het slapen gaan en was je kleren in een emmer een beetje uit en hang ze de hele nacht te drogen en hopelijk zijn ze dan de volgende morgen droog. Dan kun je ze alsnog in de wasmand gooien en dan komt het ook wel weer goed.

Of je zegt tegen je moeder dat je een ongelukje hebt gehad. Dat je net zo hard moest lachen dat je in je broek hebt geplast.

Of je plast in je broek, spoelt 'm uit in de douche in een emmer en stopt de natte kleren in een plastic zak en dan ga je naar de Texaco benzinepomp want bij ons hebben sommige grote wasmachines en drogers , maar dat kost wel een paar euro en tijd tot die klaar is.

Of je zegt dat je je voeten af wilde spoelen onder de douche, maar dat het water uit de douchekop kwam ipv uit die onderste kraan en dat je toen helemaal nat bent geworden, omdat je niet zo snel wist wat je moest doen.

Hmmm, de smoezen worden steeds slechter, hoe meer ik er opschrijf.

 

Maar ja, misschien heb je er toch nog iets aan.

 

Oh ja, dat andere vraagje: 'meestal?’

Nou, meestal heb ik dus geen enkelsokken aan onder de douche. Alleen wel eens een keertje na een regenbui, zoals ik al vertelde. Soms ook wel als twin en ik zijn wezen mountainbiken en ons wielrenpak onder de modder zit en we sokken aan hebben. Daar stappen we ook wel eens mee onder de douche. Maar ja, das maar af en toe hè.

We dragen wel enkelsokken, maar ook footies en soms soort van kniekousen die niet tot je knieën komen haha. Die heten dan ook vast geen kniekousen, maar zou ook niet weten hoe wel. In de winter vaak zwarte en in de zomer soms witte, die dan vaak zwart worden als we alleen op onze sokken buiten lopen..

In de zomer hebben we soms ook helemaal geen sokken aan in onze schoenen.

 

Als je nog iets wilt weten lees ik het wel.

 

Groetjes,

M&M's

Hi Handskop1,

 

iedereen heeft zo zijn eigen liefhebberijen of vragen en wensen, dus ja, waarom jij ook niet.

Ik zou er, als ik plannen had als de jouwe, er geloof ik voor kiezen om lekker met de kleding ,die jou fijn lijkt, in de douche te gaan staan en dan lekker ff in je broek plassen. Dan weet je hoe het voelt en valt het opruimen ook wel mee.

Ik zou wel ff je telefoon uit je zak halen en ook geen papieren zakdoekjes ofzo erin laten zitten. Verder zie ik niet echt problemen.

Na een tijdje kleedt je je lekker uit en gooi je je kleren ff in een emmer water en spoel ze een paar keer uit. Daarna alles in de wasmachine en alles is weer lekker schoon.

Zelf kan je dan nog een warme douche nemen en ruik je ook weer fris. Door het douchen zal de doucheruimte ook wel weer schoon spoelen, denk ik. Anders moet je nog ff aan de gang met wat sop.

 

Succes!!

 

Oh ja, ik heb zelf niet zo de behoefte om in mijn broek te plassen, maar als jij benieuwd bent, hoe het voelt, ga je gang.. Ik heb wel eens met kleren aan onder de douche gestaan en dat voelde ook wel apart. Vooral, als je je daarna onder de douche uit gaat kleden. Ik doe dat wel eens als twin en ik nat geregend thuis komen van school als er onderweg een stortbui is geweest.

 

Have fun!

 

Oh bijna vergeten: ik draag ook wel eens enkel sokken en ook wel eens enkelsokken, maar meestal niet onder de douche :joy:

 

Groetjes,

M&M's

meestal?

alleen hoe moet ik het dan verborgen houden voor mijn ouders?

Reputatie 5
Badge +5

Kwestie van in het bad staan of onder de douche …… en laat maar lopen

Hi Handskop1,

 

iedereen heeft zo zijn eigen liefhebberijen of vragen en wensen, dus ja, waarom jij ook niet.

Ik zou er, als ik plannen had als de jouwe, er geloof ik voor kiezen om lekker met de kleding ,die jou fijn lijkt, in de douche te gaan staan en dan lekker ff in je broek plassen. Dan weet je hoe het voelt en valt het opruimen ook wel mee.

Ik zou wel ff je telefoon uit je zak halen en ook geen papieren zakdoekjes ofzo erin laten zitten. Verder zie ik niet echt problemen.

Na een tijdje kleedt je je lekker uit en gooi je je kleren ff in een emmer water en spoel ze een paar keer uit. Daarna alles in de wasmachine en alles is weer lekker schoon.

Zelf kan je dan nog een warme douche nemen en ruik je ook weer fris. Door het douchen zal de doucheruimte ook wel weer schoon spoelen, denk ik. Anders moet je nog ff aan de gang met wat sop.

 

Succes!!

 

Oh ja, ik heb zelf niet zo de behoefte om in mijn broek te plassen, maar als jij benieuwd bent, hoe het voelt, ga je gang.. Ik heb wel eens met kleren aan onder de douche gestaan en dat voelde ook wel apart. Vooral, als je je daarna onder de douche uit gaat kleden. Ik doe dat wel eens als twin en ik nat geregend thuis komen van school als er onderweg een stortbui is geweest.

 

Have fun!

 

Oh bijna vergeten: ik draag ook wel eens enkel sokken en ook wel eens enkelsokken, maar meestal niet onder de douche :joy:

 

Groetjes,

M&M's

wacht tot je moet pissen en ga dan niet naar de WC, dat is hoe je in je broek plast.

Reageer