Vraag

Een stap verder, in rokje naar school ?

  • 3 April 2024
  • 74 reacties
  • 1102 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Lieve allemaal.  Ik heb in mijn leventje best een verandering meegemaakt,  zoals in mijn andere topic te lezen is. Ik ontdek sinds toen hoe ik me echt voel en wie ik ben. Een stukje daarvan is dat ik vrij wil zijn om te dragen wat ik wil. Nouja daar heb ik al best veel over geschreven hier haha. Maar ik wou nu verder gaan, omdat ik die vrijheid wil voelen en hebben wil ik om te beginnen zaterdag een hele dag eens in rokje gaan. Tot nu toe durf ik dat alleen thuis en bij vrienden. Nu wil ik gewoon overal naartoe kunnen als mezelf. En volgende week ook naar school als ik durf. Ik ben gewoon zo. Soms heb ik een stoere broek aan en dan weer een keer een rokje. Zo wil ik leven en zaterdag wil ik dus beginnen met dit te kunnen. En normaal te vinden voor mijzelf. Toch ben ik wel zenuwachtig. Ik kan heel goed met spanning omgaan maar dit is next level. Hebben jullie tips voor mij of one liners of liedjes die ik in mijn hoofd kan nemen om door spannende momenten te komen? En gewoon, hoe ik dit moet doen? Ik wil het gewoon graag en ik wil de stap nu zetten. Nouja misschien hebben jullie leuke adviezen.  En wat vinden jullie eig? Moet ik dit doen? 

Liefs voor jullie<3 , Tover xxx


74 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wat was die link dan?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +2

Haiii Tover! Hahaha werd ze opgewonden van je? 😄🤩 Zal best, ik vond je beschrijving en de tekeningen al exiting! Dat meisje dat zei dat ze je zou doen, ik begrijp dat wel whihihi. Sorry ik ben nooit zo'n flapuit maar voor deze keer 🫣🫣🫣 wat droeg je eigenlijk onder je rokje? Hoop niet dat ik nu te ver ga. If so, sorry! 

Lieve groetjes Sjardy xoxox 

Reputatie 5
Badge +3

hoiii @Tover01 

je hebt veel op mijn topics gereageerd dus ik d8 misschien kan ik jou ook helpen. 

zo te horen was het een hele positieve reactie van je crush. ik hoop voor je dat ze jou ook leuk vind! misschien kan je nog iets extra’s doen om te laten merken dat je haar ook leuk vind, dat zou mooi uitpakken. als je nog tips wilt moet je het vragen, ik kan jou iig helpen met een gedicht als je dat zou willen :)

heel veel liefs<3
Anoniemeboy14

Reputatie 7
Badge +7

Oh haha @Tover01 😅

Reputatie 7
Badge +14

Hey @anoniemeboy14  dat is lief!  Zou mooi zijn XD. Ik zal nog eens nadenken hoe ik dat wil aanpakken :)  dankjewel voor je aanbod !!

Haha @Sjardy  bedankt 😊 ,  ja zou kunnen ik heb er verder niet naar gevraagd maar ze deed wel heel grappig, als een stuiterbal haha.  En ik had er een gewone zwarte jacsimple short onder ;)

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Tover01 

Super leuke profielfoto haha!!
Daarnaast gefeliciteerd met de 700 reacties,

Je bent fantastisch bezig, ga zo door! <3

Liefs,
ItzJustin

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tover01  en allemaal !  Het spijt me, ik was er lang niet, maar dat leg ik in een topic uit. Ik vind dit geweldig om te lezen Tover! En ook om te zien ! Wat een leuke kleding heb je gekozen! Logisch dat de meisjes je super mooi vinden haha.En veel jongens ook wel denk ik.  Ik vind het, net als de anderen, ontzettend knap dat je dit doet en durft! Fantastisch. Mooi dat er steeds meer jongens zijn die openlijk hun eigen keuze durven te laten zien.  Ga zo door !

@Jesse08  dankjewel voor het taggen ! Door jouw tag en de titel van het topic werd ik even super nieuwsgierig! En terecht!

Knuf en groet, X Maiskolfje

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Haha bedankt @Maiskolfje  (nogmaals welkom terug!) en @ItzJustin !  Ik zal deze pf even zo laten. 

Dit weekend kamp gehad, echt geweldig! Veel mensen ontmoet van andere groepen en (on topic) er was nog een jongen in rok, in kilt! Dat gaf een klik en we hebben veel met elkaar opgetrokken. Hij is 13 en ook lekker zichzelf. En ook veel andere heel leuke kids ontmoet. Ook wel leuke opmerkingen gekregen, ook tips van meisjes over soorten rokjes enzo haha. Al met al een super ervaring. Ik had trouwens niet constant de rok aan hoor. Gewoon lekker afgewisseld als ik zin had en als het kon. 

Liefs, Tover xxx

 

Reputatie 7
Badge +7

Wat super fijn @Tover01 !

Sorry een btje een korte reactie, ik moet nu gaan:)

 

Reputatie 7
Badge +6

Hii @Tover01!

Wat fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad op kamp! En wat gaaf dat je ook jongen hebt ontmoet die ook een rok en kilt droeg en echt super leuk dat jullie zo met elkaar klikte!

Ben echt super blij voor je dat je zo'n leuk weekend hebt gehad met elkaar en ben echt heel blij dat je lekker jezelf bent en durft te zijn! Ga zo door!💪❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +6

Heyy lieve @Tover01!

Ik vroeg me af hoe het nu met je gaat? Heb je afgelopen tijd al vaker een hele dag een rok gedragen en beviel dat? Het weer zat de afgelopen tijd niet echt mee natuurlijk, maar nu wordt het weer wat warmer dus denk je dat je ook weer wat vaker een rok gaat dragen?

Sorry dat ik dit vraag, maar ben gewoon heel benieuwd en leef best wel met je mee😅

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @ItsJustMe ! Wat lief gezegd ! Ja zeker heb ik de laatste tijd vaker een rokje gedragen! Thuis, naar de scouts,  winkel, buiten met vrienden.  Het was idd soms niet zo heel warm maar dan is er altijd nog de legging 😉 of de kniekousen. Dus dat ging perfect! Vandaag zat ik in korte broek en kniekousen als het wat frisser werd maar het was best lekker vandaag, en ik denk morgen wel weer eens het spijkerrokje. Gaat fijn hoor! Lief dat je eraan dacht! Ik hoop dat jij ook leuke dagen hebt en heb jij ook bepaalde kleding die je draagt of zou willen? Ik zou zeggen lekker doen! 😘😘 

Dankjewel voor je berichtje! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +6

Hii!

Fijn dat het zo goed gaat! Wordt ik echt heel blij van!😊

heb jij ook bepaalde kleding die je draagt of zou willen? Ik zou zeggen lekker doen! 😘😘 

Thuis kan ik gelukkig wel lekker mezelf zijn en daar kan ik dragen wat ik wil en fijn vindt, maar buitenhuis zijn er wel bepaalde dingen die ik nog niet durf te dragen. Maar ik neem jouw topic en de reacties met tips hier wel mee voor later als ik wat meer zelfvertrouwen heb!😄

Groetjess en liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +7

Hoi lieve @ItsJustMe ,

Wat voor kleding vind jij dan leuk om te dragen? Ik ben wel benieuwd:)

Reputatie 7
Badge +6

Hii @Jesse08!

Ik draag het liefst wat soepele maar wel nette joggingbroeken omdat ik niet tegen de stof van spijkerbroeken kan. Je hebt van die joggingbroeken die er als spijkerbroek uitzien die draag ik meestal en in de zomer korte broekjes en kleurrijke shirtjes. Thuis draag ik soms wel eens een rok vooral in de zomer als het warm is want dat vind ik fijn en comfortabel zitten, maar buitenhuis durf ik dat nu nog niet en dat hou ik voorlopig ook nog even zo.

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +6

 

 Hoi @Tover01,

 

thnx voor de update en strakjes lekker bruine beentjes in je rokje of korte broek.

Btw, heb je wel eens dat je per ongeluk ‘inkijk' hebt als je een rokje draagt of ben je het al zo gewend om een rokje te dragen dat je je benen niet zo wijd hebt of per ongeluk net een beetje te ver omhoog, als je snapt wat ik bedoel.

Ik zit zelf vaak met één been over de leuning op de bank of wijdbeens, dus als ik ooit een rokje zou dragen, zou ik daar wel even wat meer op moeten letten. Tot een paar jaar terug had ik nog van die wijde boxers en ik loop thuis soms een hele dag in mijn onderbroek als ik niet de deur uit moet en ja, dat ging ook niet altijd helemaal goed, snappie,

Dan zei één van mijn broers of mama wel eens ‘ik zie, ik zie wat jij niet ziet. Rara wat is het ‘ 🍆, nou ja , wel een beetje kleiner dan 

Ik draag soms of eigenlijk best vaak strakke joggingbroeken en krijg daar soms al opmerkingen over, Meisjes maken dan nog wel aardige opmerkingen, zo van lekker kontje ofzo, maar van jongens hoor ik dan eerder minder leuke opmerkingen en 'doe normaal’ is dan nog de meest vriendelijke.

 

@ItsJustMe

ik houd ook wel van kleurrijke kleding en jogggings zitten sws lekker

Cool dat je thuis al draagt wat je lekker vindt zitten en kies zelf je moment om het ook op andere plekken te dragen. Gewoon lekker jezelf zijn. Ik vind jou wel cool 😘

 

@Jesse08 

hoe is je vakantie? Leuk dat je toch even langs komt 😉

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  Dankje!!  Haha ja die bruine beentjes dat lukt al ;)  Ja ik begrijp wat je bedoeld 😄, daar let ik wel een beetje op ja,  ik ben met rokje al gewend om de knieën een beetje bij elkaar te houden en niet spreaded te gaan zitten, ;P dat deed ik al nooit zo want ook met een korte broek met wijde pijp is dat geen gelukkig plan 😉 dus dat gaat vanzelf.  En als het dan toch een keer “mis”gaat , ik heb een jacsimple aan, zo'n strak onderbroekje met heel korte pijpjes. Dus de schade valt dan nog mee 😊😁

Leuke keuze hoor !

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Prima hoor @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer :)

Ik mag mijn moeders telefoon af en toe even lenen dus ben toch een beetje actief nog😉

Reputatie 7
Badge +12

Ik weet persoonlijk niet zo goed of ik een rok zou durven dragen. Ook thuis niet. Ik durf het ook niet omdat ik bang ben dat m'n broertje me weer uit gaat schelden voor 'gay' terwijl het helemaal geen scheldwoord is.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 6
Badge +1

Wow wat een cute jongens zijn hier!  Heej Tover, eerlijk van mij ?  Ik zou echt helemaal in een deuk liggen en je daarna mega super duper lekker vinden ! Ik ben niet gewend aan jongens in rokje en ik zou moeten wennen en lachen sorry. Maar zoals jij doet en het beschrijft vind ik je dan ook wel weer een braveheart dus okeej cool voor jou.  Ik heb wel een juke voor lekkere jongens benen . Jij lijkt me een coole cutie en ik heb in je andere post ook wat gezet, ik ben wel eerlijk dat is maybe niet altijd leuk. Maar ik voel je wel! Vind je wel power zeg maar.Maar wel wennen.

Doby

Reputatie 7
Badge +14

Hey !  welkom @Dobymeis13  ! haha grappig hoe je dat zegt!  Je went maar hoor ! Daar heb ik wel ervaring mee want er waren er veel meer zo ;) geen probleem, lachen mag ook ! XD Top dat je mij dan toch een braveheart vind ! haha hoeft niet hoor.  Ik had gewoon op een gegeven moment iets van “ik ga gewoon en trek me er niks van aan” en dat lukte!   Haha over mijn beentjes kreeg ik vantevoren al te horen dat ze wel rokjes-proof waren vonden de meisjes in mijn klas 😉 dat was wel leuk om te horen hihi.

Dank voor je reactie ! Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Hoi lieve Tover,

Hoe ging het eigenlijk de afgelopen paar weken?:)

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  @Jesse08  Met rokje dragen? Eig heel goed!  Heel gewoon al!  Vandaag bv ook ! En het was natuurlijk vakantie maar ik draag ook vaak een korte broek/sportbroekje naar school dus ze zijn  wel gewend aan mijn beentjes en mijn kledingstijl haha 😉de sukkeltjes die er wat van willen vinden (negatief) negeer ik gewoon en ik heb het gevoel dat 1 of 2 van hun me wat meer beginnen te waarderen en een ander stel die kijken alleen maar dom en hebben opmerkingen.  Maakt me niet meer uit. Ik ben sinds mijn verandering helemaal "gewend” geraakt aan het door rare blikkken en commentaren heen kijken. Ik zorg vooral dat de leuke opmerkingen me raken en de flauwe en gemene opmerkingen laat ik afglijden.  Gelukkig zit ik op een kleine school (alleen de 1e twee jaar) dat scheelt wel. Het is en blijft jammer dat het zo'n gedoe is maar ik voel me vrij XD.  Dus eig gaat het goed hiermee! En wat me eerlijk gezegd wel vleit is dat veel meiden en jongens het wel vinden staan en mn benen wel “rokjesproof “vinden haha. Oei dat klinkt heel ijdel van me maar zo bedoel ik het niet hoor ! Meer als een opluchting! 🤗😁 Lief dat je er naar vraagt!!
Veel liefs Tover xxx

Reputatie 6
Badge +1

Jij bent echt held en strong! Ik meen het. Stoere jongen met rokje 😍 haha wat cute dat ze dat zeggen ook de meisjes. Dan zal dat zeker waar zijn want voor rokje goede benen hebben zijn wij girls best critical of ourselves!  Oh i would love to see you in it! 🤭🤭🥰

Doby X 

Reageer