Doelen 2019

  • 31 December 2018
  • 59 reacties
  • 716 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

okey, wacht een blijvend goed gevoel, ik vind het forum wel leuk. maar het is geen echte vreugde


Het is een begin, nu is het aan jou om het af te maken. Zoek er meer dingen bij die je leuk vind en je gaat je doel zeker halen. Het is je gegund!


dat is wel een goed doel! succes!



Thx!
Het zou mooi zijn als school gewoon zou lukken , ugh Latijn ugh.

wut, Latijn is vet moeilijk. dan moet je toch ook zo'n hoog niveau doen😂 heb al moeite met duits en dan kom jij aan met latijn. in ieder geval succes!

En eens succesvol zijn binnen de liefde (heh, de meeste topics dit jaar) zou zeker leuk zijn


dat gaat zeker lukken. liefde komt echt bij iedereen nog wel even langs

Nouja, ik merk nu hoe slecht ik hier in ben.,
Hmmm....


nouja, ik vind deze 3 dingen wel iets goeds.
liefde maakt blij, dus een leuk doel.
sportschool is gezond en goed voor je dus ook een goed doel.
en Latijn, lijkt me handig voor school?
Ik ben het helemaal met pin eens, Ronald de 3000 reacties moeten makkelijk lukken. Denk eens aan alle mensen die je al geholpen het en nog gaat helpen. Dat moet toch wel een goed gevoel geven? Dan heb je je andere doel ook al bijna gehaald.

okey, wacht een blijvend goed gevoel, ik vind het forum wel leuk. maar het is geen echte vreugde

Zelf zou ik graag een doel in m'n leven willen vinden en een reden om te leven.


dat is wel een goed doel! succes!
Foei Ronald, denk groter! 2000 reacties moet makkelijk kunnen. Wat zeg ik, ga voor die 3000!

ja hoe dan... dat is zoveeeeel

Wat is ''het congres''? Klinkt interessant 👀


elk jaar is er een congres van 3 dagen waarbij je de hele dag dan aanwezig bent met heel veel Getuigen (of niet getuigen maar geintresseerde) dat begint in de ochtend en eindigt ergens om 5 uur. dan leer je de hele dag over de Bijbel en Jehovah. dan is er nog 1 van die 3 dagen waarbij er mensen gedoopt kunnen worden en je gaat meestal een film kijken gebasseerd op een verhaal van de Bijbel(klinkt misschien saai voor jullie maar ik wil er echt heen)

Blijven ademen. Dat klinkt ook interessant. Daar ga ik je aan houden volgend jaar!


uhh is goed, maar denk dat je het wel vergeet later

Dus, mijn voornemens... Toevallig deze middag gemaakt en die van vorig jaar (nu nog dit jaar 🤔) teruggelezen. Het meeste is mislukt en was ik ook al vergeten 🤔 Zo belangrijk vond ik het dus, lol.


haha, maak dan belangrijke en goede doelen.

Eigenlijk is mijn levensdoel sterven, maar laten we er vooral een positief topic van maken...


Pin... ik zei goede doelen

Laten we dan maar opschrijven wat ik wil bereiken als ik dan toch per se moet leven. Een paar dingen die ik wil bereiken zijn te persoonlijk om hier te delen, dus dat ga ik ook niet doen. Deze dingen kan ik wel delen:

-5000 reacties op het forum (maar dat zit er dit jaar nog in, dus laten we daar gewoon 5500 van maken).
-Mijn gender ontdekken
-Meer redenen vinden om wel te blijven leven I guess.


okey wacht jij paste mijn aantal reacties aan, doe ik het even terug. 7000?
Ik ben niet echt zo'n persoon die dit doet, maarja.

2018 was zeker een..... interessant jaar.

Het zou mooi zijn als school gewoon zou lukken , ugh Latijn ugh.
En eens succesvol zijn binnen de liefde (heh, de meeste topics dit jaar) zou zeker leuk zijn.
Misschien wat meer motivatie behalen voor de sportschool.

Nouja, ik merk nu hoe slecht ik hier in ben.,
Hmmm....
Je moet natuurlijk doen wat jou het best lijkt.


Met vriendelijk groet.
Terwijl je zelf maar voor de 5500 gaat is dat voor jou niet een beetje laag begrepen omdat je in 2 jaar tijd er al 5000 heb gehaald.Ja nou, als ik ooit nog een leven wil, moet ik misschien wat minder op het forum zitten en als ik geen leven wil... Oké, vooruit dan maar, 6000.

Gr. Pin
Ik ben het helemaal met pin eens, Ronald de 3000 reacties moeten makkelijk lukken. Denk eens aan alle mensen die je al geholpen het en nog gaat helpen. Dat moet toch wel een goed gevoel geven? Dan heb je je andere doel ook al bijna gehaald.

Pin, je zegt dat Ronald moet gaan denken dus 3000 reacties. Terwijl je zelf maar voor de 5500 gaat is dat voor jou niet een beetje laag begrepen omdat je in 2 jaar tijd er al 5000 heb gehaald.

Zelf zou ik graag een doel in m'n leven willen vinden en een reden om te leven.

Ik Hoop dat 2019 voor iedereen een top jaar gaat worden met weinig tegenslagen want die hebben we al genoeg gehad.

Succes met het behalen van jullie doelen.


Met vriendelijke groet.
Foei Ronald, denk groter! 2000 reacties moet makkelijk kunnen. Wat zeg ik, ga voor die 3000!

Wat is ''het congres''? Klinkt interessant 👀

Blijven ademen. Dat klinkt ook interessant. Daar ga ik je aan houden volgend jaar!

Dus, mijn voornemens... Toevallig deze middag gemaakt en die van vorig jaar (nu nog dit jaar 🤔) teruggelezen. Het meeste is mislukt en was ik ook al vergeten 🤔 Zo belangrijk vond ik het dus, lol.

Eigenlijk is mijn levensdoel sterven, maar laten we er vooral een positief topic van maken...

Laten we dan maar opschrijven wat ik wil bereiken als ik dan toch per se moet leven. Een paar dingen die ik wil bereiken zijn te persoonlijk om hier te delen, dus dat ga ik ook niet doen. Deze dingen kan ik wel delen:

-5000 reacties op het forum (maar dat zit er dit jaar nog in, dus laten we daar gewoon 5500 van maken).
-Mijn gender ontdekken
-Meer redenen vinden om wel te blijven leven I guess.

Ja... Ik ben hier niet zo goed in.

Ik ben wel heel benieuwd wat anderen hier gaan antwoorden :)

Gr. Pin

Reageer