Doelen 2019

  • 31 December 2018
  • 59 reacties
  • 716 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi allen,

2019 is er bijna en ik dacht iedereen maakt altijd voornemens om te doen.
daarom was ik benieuwd naar jullie voornemens of doelen in 2019

die van mij zijn;
blijer worden.
meer naar bijeenkomsten gaan
naar het congres kunnen gaan
blijven ademen
en de 1700 reacties op KT😂

59 reacties

Hai,

Nou update ik   ook maar

 

Congress geweest❤

Bijeenkomsten ook

Blijer ook

 

1700 reacties, tja... account verwijderen en helemaal niet meer actief zijn maakte het moeilijk maar denk dat ik nu op zo'n 1600 zou zitten en als ik gwn actief doorgegaan zoi zijn dan erover was gegaa maarja 

En het is ondertussen bijna 2020! Heeft iedereen zijn of haar doelen voor dit jaar gehaald? :)

-Dr8gon99

hey 

 

bij mij zijn er 2 niet gelukt 

•me zelf niet wegcijferen (daar ben ik hard mee aan de slag) 

• uit huis gaan (ik woon niet meer in dat huis maar ik woon nu niet vepaald op me zelf) 

 

ben ook bij de andere wel benieuwd 👀

 

groetjes blue

Lol, al mijn doelen hebben echt gefaald, behalve het reactie aantal op het forum. Wat grappig. 

Jullie hebben het zo te zien wat beter gedaan dan ik. Toppers!

hey 

 

pin ik heb ff jou doelen opgezocht. en die zijn ook heel lastig om te halen. 

je kan ze gwn naar 2020 mee nemen en er verder aan werken! 

 

groetjes blue

Ja, dat kan ook wel. Het zijn nog steeds lopende doelen. 

Het was meer dat ik nu zeg maar nog verder van huis ben met die doelen. Ik had vorig jaar rond deze tijd meer het gevoel dat ik dichter bij een keerpunt was ofzo. Maar ja.

ik snap precies weet je bedoeld. 

ik had ook eind vorig jaar veel meer zekerheid voor mijn gevoel over mijn gender.  

maar misschien krijgen we die onzekerheid juist door dat we er mee bezig zijn en er aan werken🤔

 

groetjes blue

Begrijpelijk, ik heb gelukkig niet zon moeilijke doelen voor 2020 zoals '’minder onzeker worden'’ als voorbeeld en nog meer moeilijke doelen waarvan het eigenlijk heel moeilijk is om ze te halen.

-Dr8gon99

Ik ben niet echt zo'n persoon die dit doet, maarja.

2018 was zeker een..... interessant jaar.

Het zou mooi zijn als school gewoon zou lukken , ugh Latijn ugh.
En eens succesvol zijn binnen de liefde (heh, de meeste topics dit jaar) zou zeker leuk zijn.
Misschien wat meer motivatie behalen voor de sportschool.

Nouja, ik merk nu hoe slecht ik hier in ben.,
Hmmm....
"okey wacht jij paste mijn aantal reacties aan, doe ik het even terug. 7000?"
Hold your horses, mister.
Het mag dan wel Pin zijn, maar dat lijkt mij wel een tikje enthousiast.


"wut, Latijn is vet moeilijk. dan moet je toch ook zo'n hoog niveau doen😂 heb al moeite met duits en dan kom jij aan met latijn. in ieder geval succes!"
Zelf vind ik het niet zo heel lastig. Het helpt dat het zeer gestructueerd is.
Dus het is niet alsof je per se een hoog niveau ervoor zou hoeven moeten doen.
En ik vind het net wat leuker dan Duits, wat mij keuze verklaart.

"dat gaat zeker lukken. liefde komt echt bij iedereen nog wel even langs"
Dat is zeker een mooie gedachte.
Hopelijk kun je daar nog veel mensen van overtuigen.
Dat zou interessant zijn.

"nouja, ik vind deze 3 dingen wel iets goeds.
liefde maakt blij, dus een leuk doel.
sportschool is gezond en goed voor je dus ook een goed doel.
en Latijn, lijkt me handig voor school?"

Daar heb je misschien een punt.
Helaas is Latijn niet bepaald nuttig, maar op zich wel leuk, dus dat is voldoende voor mij.
@Pin @Future @Asy silivana @AnOnIeMer2019 @MensPersoon hoe staat het ondertussen met de doelen??

School gaat op zich prima, dus dat is een ding.
Daarnaast ben ik wel eens naar de sportschool gegaan, dus dat is iets.

Maar qua liefde is het niet per se veel beter geworden.
Hopelijk heb ik later wat meer geluk.
Foei Ronald, denk groter! 2000 reacties moet makkelijk kunnen. Wat zeg ik, ga voor die 3000!

Wat is ''het congres''? Klinkt interessant 👀

Blijven ademen. Dat klinkt ook interessant. Daar ga ik je aan houden volgend jaar!

Dus, mijn voornemens... Toevallig deze middag gemaakt en die van vorig jaar (nu nog dit jaar 🤔) teruggelezen. Het meeste is mislukt en was ik ook al vergeten 🤔 Zo belangrijk vond ik het dus, lol.

Eigenlijk is mijn levensdoel sterven, maar laten we er vooral een positief topic van maken...

Laten we dan maar opschrijven wat ik wil bereiken als ik dan toch per se moet leven. Een paar dingen die ik wil bereiken zijn te persoonlijk om hier te delen, dus dat ga ik ook niet doen. Deze dingen kan ik wel delen:

-5000 reacties op het forum (maar dat zit er dit jaar nog in, dus laten we daar gewoon 5500 van maken).
-Mijn gender ontdekken
-Meer redenen vinden om wel te blijven leven I guess.

Ja... Ik ben hier niet zo goed in.

Ik ben wel heel benieuwd wat anderen hier gaan antwoorden :)

Gr. Pin
Terwijl je zelf maar voor de 5500 gaat is dat voor jou niet een beetje laag begrepen omdat je in 2 jaar tijd er al 5000 heb gehaald.Ja nou, als ik ooit nog een leven wil, moet ik misschien wat minder op het forum zitten en als ik geen leven wil... Oké, vooruit dan maar, 6000.

Gr. Pin
ja hoe dan... dat is zoveeeeel
Dude, jij bent hier sinds 17 april 2018. DAT IS NOG NIET EENS EEN JAAR EN JE HEBT AL 1000+ REACTIES. Natuurlijk red je dat!
EDIT:
Jij bent al 260 dagen op het forum. Je hebt een rendement van ongeveer 5 reacties per dag!!!

Dat congres klinkt echt als iets fijns voor jou!

uhh is goed, maar denk dat je het wel vergeet later
Ik ben goed in dingen onthouden.

Tsss al die kritiek. Sterven is een heel mooi doel... Of wil jij soms voor eeuwig leven? Mij niet gezien. En de doelen die ik had gemaakt, het waren dingen die ik toen wel leuk had gevonden om te doen... Maar gwn niet écht hoefde. Dat is altijd zo...

7000 reacties... Euhh...
Het is je gemiddelde hè. Je plaats gemiddeld 5 reacties per dag :)

Maar laat ik er niet al te diep op in gaan, want anders gaan we zo off-topic en ik ben veel te benieuwd naar de doelen van anderen :8

Gr. Pin
Eigenlijk best slecht, Ronald.

Ik heb wel de 5000 reacties behaald, maar ja, die reactie waarin ik dat zei, was volgens mij echt 4999 ofzo, dus dat was ook wel te verwachten.

Ik leef nog, maar wil dat niet, dus 2 doelen zijn daarmee nog niet echt lekker bezig...

En m'n gender... Chaos.

Hoe gaat het met jouw doelen? Zo te zien adem je nog, dus daar ben je in ieder geval al lekker mee bezig!!

Damn @Future, jij bent echt lekker bezig!!

Gr. Pin
Ja oké, ik ben wel bezig met m'n gender doel en op zich zit er wel wat vooruitgang in. Ik zie het mezelf gewoon niet echt halen ofzo... Het is gewoon een grote chaos en struggle.

@Future
Ik moet nog 841 reacties voor ik de 6000 haal. Mijn gemiddelde was de laatste keer dat ik het berekende vgm 5,3 reacties per dag, dus ik heb nog zo'n 159 dagen nodig 😉

Ronald moet nog aanzienlijk minder reacties dan ik om er 2000 te halen. Met zijn huidige gemiddelde van 5 reacties per dag heeft hij zo'n 111 dagen nodig om zijn doel te berekenen :)

Gr. Pin
Future,
Mij inhalen? Dan mag hij wel z'n best gaan doen, mijn gemiddelde ligt hoger 😝 En ik heb een aardige voorsprong. Maar wat als ik nu zou stoppen met het forum?

1448 reacties (huidig) van Ronald. Ik heb er 5160. Ons verschil is dus 3712 reacties. Dat kan Ronald in 742 dagen bereiken. Hmmmm. dan moet z'n gemiddelde wel omhoog denk ik.
Oh op vakantie ga ik ook vrolijk door met het forum hoor 😂 Overal 4G in Europa! 🙂
Ik heb nu zeg maar ook nog even een VWO te halen, dus ik zou nu ook eigenlijk moeten gaan leren 🤔 Ik zou zeggen, grijp nu je kans nu ik even offline ga Ronald 😂
Oké, foei Pin, je bent nog online. Nu komt er straks niks meer van leren terecht, maar ok.

Ik kan in je profiel zien wanneer je je account hebt aangemaakt. Dan kan ik berekenen hoe oud je account is (hoeveel dagen oud). Vervolgens kan ik ook je totaal aantal reacties zien. Dan deel ik je aantal reacties door het aantal dagen. Dan heb ik het aantal reacties per dag (ongeveer, want er komt vrijwel altijd kommagetal uit).

Dat gemiddelde kan natuurlijk snel veranderen. De gemiddeldes die ik steeds gebruik zijn nog van rond de jaarwisseling.

In het geval van Future wordt het lastig om z'n echte gemiddelde te berekenen, want hij heeft meerdere accounts gehad. Voor dit account heeft hij een gemiddelde van 1,8 reacties per dag.
Hmmm. Ik was al gestopt met nadenken over dit omdat ik dit soort dingen vaak niet red.

Oke dus. Mijn doelen:

1. Beter mijn best doen op school.
2. Uitvinden wat mijn sexualiteit en gender zijn.
3. Blijven ademen.
4. Beter leren zingen en dansen.

Ik had nog iets bedacht. Maar dat ben ik vergeten...

Gelukkig nieuwjaar!
Foei Ronald, denk groter! 2000 reacties moet makkelijk kunnen. Wat zeg ik, ga voor die 3000!

ja hoe dan... dat is zoveeeeel

Wat is ''het congres''? Klinkt interessant 👀


elk jaar is er een congres van 3 dagen waarbij je de hele dag dan aanwezig bent met heel veel Getuigen (of niet getuigen maar geintresseerde) dat begint in de ochtend en eindigt ergens om 5 uur. dan leer je de hele dag over de Bijbel en Jehovah. dan is er nog 1 van die 3 dagen waarbij er mensen gedoopt kunnen worden en je gaat meestal een film kijken gebasseerd op een verhaal van de Bijbel(klinkt misschien saai voor jullie maar ik wil er echt heen)

Blijven ademen. Dat klinkt ook interessant. Daar ga ik je aan houden volgend jaar!


uhh is goed, maar denk dat je het wel vergeet later

Dus, mijn voornemens... Toevallig deze middag gemaakt en die van vorig jaar (nu nog dit jaar 🤔) teruggelezen. Het meeste is mislukt en was ik ook al vergeten 🤔 Zo belangrijk vond ik het dus, lol.


haha, maak dan belangrijke en goede doelen.

Eigenlijk is mijn levensdoel sterven, maar laten we er vooral een positief topic van maken...


Pin... ik zei goede doelen

Laten we dan maar opschrijven wat ik wil bereiken als ik dan toch per se moet leven. Een paar dingen die ik wil bereiken zijn te persoonlijk om hier te delen, dus dat ga ik ook niet doen. Deze dingen kan ik wel delen:

-5000 reacties op het forum (maar dat zit er dit jaar nog in, dus laten we daar gewoon 5500 van maken).
-Mijn gender ontdekken
-Meer redenen vinden om wel te blijven leven I guess.


okey wacht jij paste mijn aantal reacties aan, doe ik het even terug. 7000?
Ik ben het helemaal met pin eens, Ronald de 3000 reacties moeten makkelijk lukken. Denk eens aan alle mensen die je al geholpen het en nog gaat helpen. Dat moet toch wel een goed gevoel geven? Dan heb je je andere doel ook al bijna gehaald.

okey, wacht een blijvend goed gevoel, ik vind het forum wel leuk. maar het is geen echte vreugde

Zelf zou ik graag een doel in m'n leven willen vinden en een reden om te leven.


dat is wel een goed doel! succes!
Het zou mooi zijn als school gewoon zou lukken , ugh Latijn ugh.

wut, Latijn is vet moeilijk. dan moet je toch ook zo'n hoog niveau doen😂 heb al moeite met duits en dan kom jij aan met latijn. in ieder geval succes!

En eens succesvol zijn binnen de liefde (heh, de meeste topics dit jaar) zou zeker leuk zijn


dat gaat zeker lukken. liefde komt echt bij iedereen nog wel even langs

Nouja, ik merk nu hoe slecht ik hier in ben.,
Hmmm....


nouja, ik vind deze 3 dingen wel iets goeds.
liefde maakt blij, dus een leuk doel.
sportschool is gezond en goed voor je dus ook een goed doel.
en Latijn, lijkt me handig voor school?
Dude, jij bent hier sinds 17 april 2018. DAT IS NOG NIET EENS EEN JAAR EN JE HEBT AL 1000+ REACTIES. Natuurlijk red je dat!
EDIT:
Jij bent al 260 dagen op het forum. Je hebt een rendement van ongeveer 5 reacties per dag!!!


wait whatt lol, want soms ben ik op weekende ook niet online lol

Ik ben goed in dingen onthouden.


rip
Tsss al die kritiek. Sterven is een heel mooi doel... Of wil jij soms voor eeuwig leven?


eeuwig leven zonder pijn, dan wel ja
7000 reacties... Euhh...


goodluck

Reageer