Beantwoord

wie kan me helpen

  • 26 March 2020
  • 75 reacties
  • 5090 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hallo iedereen .                       ik heb een probleem ik was vandaag met mijn beste vriend aan het fietsen en toen we even een pauze namen voor te eten en te drinken zei hij ik wil met jou naar bed . ik weet niet wat te doen ik ben nu gewoon snel weg gefietst ik kan dit zeker niet thuis zeggen want mijn ouders zijn zo hard katholiek wie o wie kan me helpen

Ik zal nog wat zeggen ik ben 14 en nu gaan jullie lachen denk ik en ja ik ben nog maagd

 

Alvast bedankt bij voorbaat

 

Mvg roefel23

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 March 2020, 08:44

Bekijk origineel

75 reacties

Hi Roefel23,

 

je maakt me eerlijk gezegd best bezorg door je laatste berichtje, gaat het nog wel goed met je? 
 

Jou vriend Dirk heeft jou niet goed gedaan, hij wilt je alleen maar voor intieme dingen als ik het zo lees. Jij wilt dat niet en dat begrijp ik als je 14 bent, hij wilt alleen dat en anders geen vrienden meer zijn. Ik denk dat je het beste kan kiezen voor de laatste optie, geen vrienden meer zijn. Zo te lezen heb je dat ook gedaan. Dapper van je!

 

nu klink je erg verdrietig. Dat begrijp ik ook als je elkaar al zo lang kent en opeens laat hij jou zo hard vallen. Hij maakt jou en je spullen kapot. Dat is vreselijk.

 

je moet weten dat je nog steeds sterk bent zonder hem, misschien ben je nu wel sterker. Je hebt hem niet nodig dus laat hem gaan. 
 

Er zijn zoveel mensen die nog wel aardig tegen je doen en er voor je zijn! Je ouders! Andere familie! En er zijn zoveel mensen met wie jij vrienden kan worden! 
 

Laat Dirk niet met je spelen. Jij bent daar veel te goed voor. En te lief. Dat zie ik wel aan jou berichten. 
 

maar verzwak nu niet omdat hij achterlijk doet. Wordt juist sterker en maak nieuwe vrienden. Je bent een toffe gast! Je moet het niet opgeven alleen door hem. Dat laat zien dat je zwak bent, maar dat ben je niet. 
hij is zwak, eerst speelt hij een gemeen spelletje met jou, en zodra jij niet meedoet geeft hij het op en doet hij alsof jij verliest, maar jij wint juist, en hij verliest. Keihard.

 

Als je je echt helemaal niet goed meer voelt, kan je altijd met de kindertelefoon bellen. 
 

als je aan zelfmoord denkt kan je met 113 bellen, zij helpen je als je zelfmoordgedachten hebt.

 

je moet weten dat je zoveel voor je hebt, zoveel kansen. Laat je die vallen doordat Dirk met je speelt op je 14e? Laat je hem jou toekomst verzieken?

 

 

Je bent sterk Roefel23, echt waar. Ik zie aan jou berichten dat je niet zoals Dirk bent. Je bent mooier, liever en dapperder. 
 

denk na roefel23. Want je bent sterk.

Hi roefel23,

 

goed dat jullie gepraat hebben. Nu weet je iig welke reden hij had om dat te zeggen.

 

Ik snap dat jullie allebei nog even moeten wennen ‘nu alles eruit is’. Neem rustig de tijd om er verder over na te denken en te praten.

 

Dat jij zelf nog niet precies weet of je jongens of meisjes of allebei of iets anders leuk vindt is helemaal niet erg. Je hebt nog alle tijd om daar achter te komen.

 

Volg je gevoel en denk er rustig over na.

Doe wat goed voelt voor jou en jouw beste vriend. Hij zal het echt wel begrijpen als jij het fijner of beter vindt als jullie apart slapen. Maar ook met bij elkaar slapen op één kamer is op zich niks mis, zolang jullie maar duidelijk tegen elkaar zijn en er allebei comfortabel bij zijn.

Het is niet gek als jij nu ook verder wilt onderzoeken of jij hem leuk vindt op een andere manier dan dat je hem tot nu toe leuk hebt gevonden.

Doe dat in je eigen tempo en als je het gevoel hebt dat het te snel gaat of dat er dingen gebeuren die jij niet prettig vindt, zeg het hem eerlijk.

Voor de rest zal de tijd het wel duidelijk maken.

 

Ben jij de eerste waar hij voor uit de kast is gekomen?

Dat op zich zal voor hem al een opluchting zijn, dus wat dat betreft zal hij jou ook al dankbaar zijn.

 

Kijk gewoon hoe het verder gaat en blijf ook vooral al die leuke dingen met elkaar doen, die jullie tot nu toe ook al deden.

Ik lees het wel als je nog iets post of iets te vragen hebt.

 

Groetjes,

M&M’s

He Roefel23,

ik snap goed dat je bang bent en dat is logisch. Bespreek het met hem op school want als je echt erg bang bent dat hij iets met je gaat doen zijn er altijd mensen om je heen om je te helpen. Jullie zijn 14 en weten allebei wat seks is je hoeft met hem ook niet te praten over intieme dingen.

Reputatie 2
Badge +2

Hey Yniem

 

Hij komt deze middag weer naar hier voor onze les voor vandaag ( krijg thuis les samen met hem ) ik zal erna wel met hem praten als we naar het tennisbaan wandelen ( die ligt in onze tuin ) ik laat je wel iets weten hoe het was gegaan maar wat als hij tijdens het gesprek nogmaals probeert hier kan niet echt ver weg lopen

 

Mvg Roefel23

Heyy 

Tuurlijk lachen we niet! Als hij let je naar bed wil  jij niet moet je dat hem gewoon duidelijk maken. Ook al verpest het jullie vriendschap, anders is het gewoonweg verkrachting omdat jij het niet wilt! Hoop dat je er snel uitkomt

Groetjes

Kaas123

Hi roefel23,

er is helemaal geen reden om jou uit te lachen. Maak je daar dus niet druk om.

Ik kan me voorstellen dat de vraag van jouw vriend een beetje onverwachts kwam of zelfs heel onverwachts. Ik kan me ook voorstellen dat jouw vriend het ook wel lastig vond om die vraag te stellen. Het was voor jullie allebei waarschijnlijk awkward.

 

Ik weet niet precies waarom jouw vriend jou die vraag stelde. Het kan zijn dat hij het leuk/spannend/geil vindt om iets met een andere jongen te ‘doen’. Misschien is het experimenteren voor hem.

 

Het kan ook dat jouw vriend jongens leuk vindt en jou dan in het bijzonder. Het is dan eerlijk van hem om dat te zeggen, ook al is vragen ‘of je met hem naar bed wilt’ dan misschien niet het handigste. Maar ja, stel hij valt op jongens, dan is het ook niet altijd gemakkelijk om dat tegen een andere jongen te zeggen.

Het kan dus verschillende redenen hebben dat hij dat zo tegen jou heeft gezegd.

Ik begrijp dat het jou overviel en dat je op dat moment even niet wist wat je er mee aan moest. Even afstand nemen en weg fietsen is dan wel logisch.

Maar het houd je nog wel bezig. Terecht. Het is toch verder gewoon ook je beste vriend.

Ik denk ook dat hij zich nu afvraagt wat hij er mee aan moet.

Als ik jou was, zou ik gewoon eerlijk tegen hem zijn. Niet boos worden, gewoon zeggen hoe jij er over denkt.

Goed dat je al met hem hebt afgesproken/dat jullie elkaar vanmiddag zien, zodat je hier over met hem kunt praten.

Je kunt het gesprek beginnen met zoiets als ‘hoi, ik was gisteren ineens weg gefietst omdat ik niet precies wist hoe ik moest reageren op jouw vraag. Maar, omdat we beste vrienden zijn, wil ik er wel graag over praten’

Je kunt hem vragen of hij op jongens valt of waarom hij met jou naar bed zou willen. Volgens mij hoef je niet bang te zijn voor hem, zeker niet dat hij ongevraagd iets met jou zou doen. Ik denk dat hij zich veilig genoeg bij jou voelde om jou die vraag te stellen. Hij heeft zich misschien alleen niet goed genoeg gerealiseerd dat jij ook kan schrikken van zo'n vraag. Maar aan de andere kant, wist hij ook misschien niet hoe hij het anders moest vragen. Ik ga uit van goede bedoelingen van zijn kant. Het is je beste vriend, dus praat er met elkaar over. Hij zit er vast ook mee hoe het nu gelopen is.

Je kunt gewoon eerlijk zeggen wat je er van vindt. Bijvoorbeeld dat je alleen op meisjes valt of dat je helemaal nog niet aan seks toe bent. Het kan van alles zijn. Zeg gewoon wat je voelt, maar ga niet schelden. Met schelden los je niks op.

Misschien ben jij wel de eerste voor wie hij uit de kast durft te komen en ook al val jij niet op hem, dan kun je er als beste vriend wel voor hem zijn. Je helpt hem al door naar hem te luisteren. Dat op zich zal hij al fijn vinden.

Probeer er open over te praten en dan komen jullie er vast wel uit. Hij zal het vast wel begrijpen als jij eerlijk zegt hoe jij er over denkt. Dus ook als jij niet met hem naar bed wilt.

 

Kun je hier iets mee?

 

Je mag altijd nog extra vragen stellen hier.

Oh ja, ik val zelf op jongens, net als mijn twin. Wij zijn 17 en al sinds ons 13e uit de kast, maar voor een heleboel jongens is uit de kast komen niet zo gemakkelijk of vanzelfsprekend. Vaak kunnen ze wel een beetje hulp en steun gebruiken.

Je kunt wat meer info vinden op https://sense.info/nl/liefde-en-relaties/lesbisch-homo-bi-hetero

 

Verder weet ik ff niks. Ik lees jouw reactie wel en dan kan ik je misschien nog wel verder helpen of iemand anders hier op het forum.

 

Groetjes,

M&M’s

Hi roefel23,

 

jongens kunnen om verschillende redenen een stijve krijgen. Het kan gewoon spontaan zijn door de hormonen, zeg maar. Soms ook omdat ze ergens opgewonden door zijn, dat kan een gedachte zijn of door een aanraking, ook al is die aanraking niet seksueel bedoeld. Dat kan iedere jongen overkomen. Natuurlijk kan het ook zo zijn dat hij ‘een goed gevoel’ bij jou heeft en dat hoeft niet per se te zijn dat hij verliefd op jou is, maar het zou zeker wel zo kunnen zijn dat hij dat wel is. Het kan ook gewoon nieuwsgierigheid zijn naar hoe jij er bloot uit ziet. Veel jongens willen zich vergelijken met andere jongens. Soms omdat ze toch een beetje onzeker zijn over zichzelf, maar het kan ook gewoon geilheid zijn en dan experimenteren jongens soms met elkaar, zonder dat dat verdere bedoelingen heeft. Het kan echt van alles zijn.

Ik denk dat, omdat jullie elkaar al zo lang kennen en hij zich bij jou veilig voelt, hij het aandurfde om het te zeggen.

 

In een gesprek zal duidelijk worden (hopelijk) welke reden hij had om het te zeggen.

Jullie komen er vast wel uit.

Als jij rustig vertelt wat jij voelt en jij hem de kans geeft om te vertellen wat er in zijn hoofd om gaat, gaan jullie elkaar vast beter begrijpen.

 

Het kan zo maar zijn dat hij gewoon over zijn seksualiteit wil praten en niet precies wist hoe hij dat gesprek moest beginnen. Ik heb dat zelf ook wel mee gemaakt met andere jongens.

Misschien sprak hij gewoon zijn gevoel uit. Dat op zich kan ook al een hele grote stap zijn voor een jongen die nog niet uit de kast is. Ook al weet ik natuurlijk niet of dat in zijn geval zo is.

Probeer elkaar te begrijpen. Het is niet gek als dat in het begin een beetje lastig is.

Hopelijk komen jullie er uit en laat dit niet tussen jullie staan.

Je kunt in mijn ogen zeker nog wel beste vrienden met een andere jongen zijn/blijven, ook al verschillen jullie op sommige punten van mening/gevoelens etc.

Behalve dat hij jou gisteren misschien iets onverwachts heeft verteld, is hij nog steeds diezelfde jongen waar jij al heel lang mee bevriend bent. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat hij je gaat bespringen of iets met jou doen, wat jij niet wilt.

Ik ben ook wel eens verliefd geweest op jongens, die niet op mij vielen of sws niet op andere jongens vielen. Ik heb ook wel eens gedacht dat een andere jongen mij signalen gaf, waarop ik dacht dat hij interesse zou kunnen hebben om iets met mij te doen. Toen bleek dat ik dingen verkeerd had opgevangen. Nou ja, dat is het leven en dat kan gebeuren.

 

Ik lees wel hoe het verder gaat en alvast sterkte bij jullie gesprek. Het begin kan ff lastig zijn, maar hopelijk gaat het daarna beter.

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M’s

Hi Roefel23,

 

er is van alles gebeurd, lees ik.

 

Jij doet je best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Volgens mij heb je al meerdere keren gezegd tegen je vriend wat je wel en wat je niet wilt.

Als hij dat niet wil snappen zou ik ook niet weten wat jij nu nog zou kunnen doen. Ok, ja, hem de deur uit gooien kan, maar dat wil je hem (als beste vriend) ook weer niet aan doen, ook al gedraagt hij zich niet netjes.

 

Misschien als hij dit ook leest, dat hij het dan een klein beetje beter snapt.

 

Dus, deze boodschap is vooral voor jouw beste vriend:

 

Ik heb gelezen dat jij meer dan alleen vriendschappelijke gevoelens hebt voor Roefel23.

Roefel23 doet volgens mij zijn uiterste best om jou te begrijpen en te steunen bij het ‘uit de kast’ komen voor hem. Roefel23 had dit ook niet zien aankomen, dus moet hij ook aan deze nieuwe situatie wennen.

 

Wees blij dat Roefel23 jou zo goed steunt als beste vriend. Hij loopt niet weg bij jou. Hij vraagt alleen om te respecteren dat hij geen seksueel getinte contacten wil. Niet met jou, maar voor zover ik het begrijp met niemand.

 

Neem dus afstand op dat vlak en wees blij dat Roefel23 er verder voor je is.

 

Je wilt een jarenlange vriendschap toch niet in een paar dagen om zeep helpen. Want als je blijft doorgaan met hem te betasten  en/of andere seksuele dingen te doen of zeggen, zou het best zo kunnen zijn dat Roefel23 even en misschien ook wel voor langere tijd, jou niet zou willen zien. Ik zou dat ook begrijpen.

 

Volgens mij krijg je verder alle ruimte van Roefel23 om jezelf te zijn.

 

Als je geil bent, ga je dan ergens aftrekken waar Roefel23 er geen last van heeft.

Roefel23 accepteert dat je op jongens valt, maar niet dat jij aan hem zit.

Houd afstand, anderhalve meter zou ik bijna zeggen :wink: Nou ga ik zelfs Rutte quoten :joy:

 

Kom aan jullie zijn vrienden. Is het nu zo moeilijk om rekening met elkaar te houden.

 

Ja, ok, ik weet natuurlijk niet of het helpt, maar ik kan het allicht proberen…..

 

Btw, het lijkt me ook beter als jullie vanavond apart slapen. Elk in een eigen bed.

Of Roefel23 het goed vindt dat je bij hem op de kamer slaapt of liever heeft dat jij in een andere kamer slaapt, dat moet Roefel23 maar beslissen.

 

Roefel23, maak je niet druk om het eten. Rijst met groenten is toch ook prima. Je doet je best en veel meer dan dat kun je ook niet doen.

Welk gerechtje staat er vanavond op het menu of hebben jullie al op gegeten?

 

Tot slot, ik snap wel dat je ff niet meer wist wat je nog kon doen en dat je je daarom even terug getrokken hebt/had op je kamer. Soms heb je gewoon even rust nodig aan je hoofd.

 

Jammer van je phone en laptop, maar ja, het zijn spullen en die zijn weer te vervangen.

 

Een goede vriendschap kwijtspelen zou veel erger zijn. Maar voor het behoud er van zijn er wel 2 nodig die elkaar respecteren.

 

Btw, zijn jullie ouders wel vaker weg en zijn jullie dan alleen thuis. Ik bedoel zonder dat er (af en toe) een ouder iemand jullie komt helpen ofzo?

 

Gaan jullie straks ook The Voice Kids kijken of hebben jullie iets leukers te doen?

Oh, oeps is al om 20.00 uur begonnen, dus heb al een half uur gemist haha

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 3
Badge +4

Het is heel naar wat jou overkomen is, en volgens mij mag dit nieteens. 
je moet echt duidelijk maken waarom je het niet wilt, dan houdt hij waarschijnlijk wel op.

En als hij dat niet doet moet je het met je ouders bespreken, ik vind dit heel naar voor jou.

 

Stay Strong

Hi Roefel23,

 

excuses geaccepteerd :relaxed:

Maar ik kan jou toch niet verantwoordelijk stellen voor het gedrag van Dirk hè, of wel….

 

Maak je niet druk om mij. Ik overleef het wel :wink:

 

Neem geen overhaaste beslissingen en kies voor, wat voor jou het beste is.

Morgen komt de zon weer op :sun_with_face:

 

Ik wens je het allerbeste voor nu en later.

 

Groetjes,

M&M's

 

Hey Roefel23

 

Hoe ging de afspraak? Wat hebben jullie allemaal besproken? Vervelend dat het allemaal zo gelopen is, maar ik begrijp je wel want wat hij deed wilde jij echt niet.

Je lijkt me best dun voor je lengte trouwens, ben je niet te veel aan het sporten? 

Je bent niet ontmaagd omdat jou vriend Dirk met je lul gespeeld heeft. Dat ben je pas als je echt gaat neuken met iemand. Je zou wat hij gedaan heeft eerder verkrachten kunnen noemen.. 

 

succes vandaag nog! Wil jij nog bevriend met hem zijn eigenlijk? Of niet meer? Ik hoop dat alles tussen jullie zo snel mogelijk goed komt!

He Roefel23,

als eerst wilde ik even zeggen dat het erg vervelend  is wat er is gebeurd. Hij is je beste vriend en ik denk dat je het er wel met hem over moet hebben. Dan is duidelijk voor jou en voor hem. En vragen kan nooit kwaad. 
Ook is het helemaal niet raar dat je nog niet ontmaagd ben op die leeftijd. Ik heb het ook nog nooit gedaan en ik ben 15.

He,

het komt vast en zeker goed! Luister goed naar je zelf en doe niks van ar je niet wilt. 
 

veel succes!

Hi Roefel23,

 

bedankt voor je update en cool dat jullie er nu helemaal open over zijn.

 

Ik lees wel wat je nog te vertellen hebt.

Ik ga zo ook nog even wat andere dingen doen. Ik zit al weer veel te lang hier vandaag :joy:

 

Volgens mij is het wel een toffe gast en jij ook als ik het zo lees.

 

Veel plezier alvast met de dingen die jullie nog gaan doen vandaag.

 

Btw, is hij ook zelfde leeftijd als jou? Heeft hij al ervaring met jongens?

 

 

Groetjes,

M&M's

Hi Roefel23,

 

ik zou even een adempauze inlassen. Gewoon even een paar dagen geen contact. Dan hebben jullie allebei de tijd om even bij te komen en rustig na te denken.

Spreek wel nog even van tevoren af dat je dan bijv. woensdag of zo even bij elkaar komt om dingen die jou en die hem dwars zitten te bespreken. Dan weet hij ook waar hij aan toe is.

Probeer daarna dingen uit te praten en soms moet je accepteren dat jullie over sommige dingen verschillend denken. Dan even kijken of er genoeg dingen zijn om samen als vrienden door te gaan of dat er echt dingen zijn die dat onmogelijk maken.

Ik denk dat jullie er na 8-9 jaar vriendschap er wel uit moeten kunnen komen. Maar dan moeten er wel wat dingen anders dan de afgelopen dag.

 

Voor wat betreft sporten denk ik dat je er een beetje te fanatiek in bent. Je zal wel fit zijn, maar je hebt wel ondergewicht. Als ik dan ook nog lees dat je je gaat wegen om te kijken of je niet aan gekomen bent, dan is dat niet echt een gezonde situatie. Ik zou er eens met je ouders en/of huisarts over praten. Ik ben geen dokter en heb alleen met jouw lengte, leeftijd en gewicht  op onderstaande site je BMI berekend:

https://www.hartstichting.nl/gezond-leven/bmi

Sporten op zich is gezond, maar je lichaam moet na een training ook tijd hebben om te kunnen herstellen.

 

@BoyNL2005,

ik denk dat er eerder sprake is van aanranding:

https://mindkorrelatie.nl/onderwerpen/aanranding-en-verkrachting

maar allebei is niet echt fijn…

 

Groetjes,

M&M's

Hi Roefel23,

 

bedankt voor de update.

 

Ik heb niet gezegd dat je helemaal met sporten moet stoppen. Beter doe je dit in overleg met je coach en of sportarts. Een betere balans sporten/de rest van je leven lijkt me wel belangrijk. Sporten is een deel van je leven kennelijk en op zich is daar niks mis mee. Alleen een hele dag door sporten is er over, denk ik.

 

Nog maar even afwachten verder wat de toekomst je allemaal brengt.

 

Wat je ook doet, zorg goed voor jezelf.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 1
Badge

Hoi @Roefel23

Ik ben zelf een meisje als dat jou uitmaakt. 

Maar het is natuurlijk naar als je beste vriend aan je wilt zitten en jij dat niet wil. Ik vind gewoon dat je dat 1x tegen hem moet zeggen (als je minder boos bent). En dan echt duidelijk zijn. En dan bijv. zeggen: Dat als je nu niet stopt je naar huis kan gaan en ik meen het.

Dan kunnen jullie beide afkoelen en dan als je hem later wéér ziet of appt afspreken waar je ouders bij zijn. Dan weet je zeker dat er altijd iemand bij is. 

Nou veel succes 

Ik denk dat je 1x heel duidelijk moet zijn. Hij doet het nu de hele tijd opnieuw terwijl hij het echt niet leuk vind. 
 

Wil je zeggen wat je op je kamer gedaan hebt waar je spijt van hebt?


wie kookt er vanavond? Haha

groetjes!

 

 

Reputatie 2
Badge +3

Oh oke maar mis je je ouders niet veel?

 

Reputatie 2
Badge +1

Hi @FNAFFAN ,

 

ik denk dat je het woord 'twin’ in een reactie van mij hebt gelezen en ik ben de helft van een tweeling en die andere helft noem ik mijn twin. We zijn allebei jongens en allebei gay.

Twin komt oorspronkelijk uit het Engels en betekent 'tweeling’, maar wordt ook wel in Nederland gebruikt. 

Ik noem mijn tweelingbroertje hier op het forum vaak 'mijn twin’. Om anoniem te blijven gebruik ik nooit zijn echte naam en ook alle andere namen die ik in topics gebruik, zijn niet de echte namen, maar ik gebruik ze wel consequent in al mijn topics en reacties.

Ik hoop dat het duidelijk is en anders hoor ik het wel :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

 

PS als ik het over seksueel misbruik heb (mijn tweelingbroertje en ik zijn samen en tegelijkertijd ruim een jaar lang misbruikt), dan heb ik het nooit alleen over mijn misbruik, maar ook over dat van hem. Als ik dat niet doe, voelt het niet goed, want dan lijkt het alsof ik de enige ben die dat allemaal meegemaakt heb en dat is niet zo. Hij is ook slachtoffer. Vaak onderteken ik mijn reacties (want ik ben de enige van ons 2-en die hier op het forum reacties post)  die over dat onderwerp gaan daarom met ‘M&M's en twin’. Ik doe het ook wel bij topics waarbij ik een band heb met de T.O. en die 'kennen’ twin dan ook uit de verhalen.


Oooo thanks😁

Reputatie 1
Badge

ALS JIJ het ook wilt ga er dan voor

Reputatie 2
Badge +2

Hey M&M's gast. Luister ik heb zelf vannacht met zijn pik gespeelt en ik vond dat leuk hij geeb idee want hij sliep en als hij vandaag iets wil eten moet dieveerst met mij aftrekken anders kan hij op zijn kin kloppen en hij zit nog steeds op zijn kamer geen idee wat te doen maar ik zit nu wel achter zijne pc dus hij leest op dit moment helemaal niets na nu weet je hou ik erover denk en als hij mij hier buiten gooi dan heeft hij een super groot probleem geloof me maar groeten Dirk

Reputatie 2
Badge +2

Ow ja en als ik wil rukken dan doe ik dat waar ik wil en wanneer ik dat wil en zijn oudets zijn bijna altijd weg voor hun werk daarom zijn wij altijd samen trouwens hij heeft geld genoeg als je zijn huis ziet 6 slaapkamers 4 badkamers 3 logeerkamers 2 douchen tennisveld basketballveld minigolfveld bubbelbad sauna jacuzzi hij heeft een waterbed een super grote tv op elke kamer oke waar ik wel leuk vind id dat hij thuis les krijgt nooit echt naar een school lopen ow ja bijna vergeten hij heeft zelfs een hele grote fitnessruimte dus ik kan echt wel doen wat ik wil hij heeft zelfs een kamer met 2 computers en dan nog 1 hier waar ik nu op zit en hij heeft steeds de nieuwste iPhone en spelconsoles en hij heeft nog een laptop en een tablet hij is verwend door zijn ouders en nu moet hij mij maar verwennen ook al wil hij dat niet kijk ik wil niet dat hij dit leest of weet maar ik ken zijn code van zijn kluis en van zijn bankkaart alleen de code van zijn ouders kluis ken ik niet maar ik zal nooit onze vriendschap zomaar opzij laten zetten ook al is hij sterker dan mij en hij heeft ook een grotere pik ik hou echt van hem en kan me geen dag voorstellen zonder hem hij is ook de enige die weet dat ik een homo ben alle ga eens kijken of hij uit zijn kamer komt later

Reputatie 2
Badge +2

Hey Dirk hier weer hij heeft zijn deur opslot gedaan en reageert niet wat moet ik nu doen straks heeft hij iets ergs gedaan nu ben ik wel wat in paniek want hij neemt ook zijn telefoon niet op

Hi Dirk,

 

ik laat niet met m'n voeten spelen. Ik heb betere dingen te doen dan jouw commentaar aan te horen.

 

Jij vindt spullen kennelijk belangrijker dan vriendschap, gezien al die opsommingen hierboven.

Jij klinkt niet als zijn beste vriend.

 

Het valt me trouwens ook op dat jullie dezelfde schrijfstijl hebben. Dat komt zeker omdat jullie veel tijd met elkaar door brengen……

 

Groetjes,

M&M's

Reageer