Beantwoord

wie kan me helpen

  • 26 March 2020
  • 75 reacties
  • 5108 Bekeken


Toon eerste bericht

75 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hij leest nu mee we hebben geen geheimen meer voor elkaar hebben nu beslist en hij zegt dat ik de enige ben die het weet ik vind het niet erg als hij bij mij in bed slaapt dat deden we ook altijd al dus ik heb gezegd dat er niets veranderd nu ik het weet en als hij zin heeft dat die maar naar mijn badkamer moet gaan tot we zeker weten op wat ik val 

 

 

Ik vind hem wel een mooie jongen en ja we hebben elkaar al veel naakt gezien (  als we gaan zwemmen in ons zwembad of alsvwe ons omkleden ) dus dat vind ik geen probleem en hij ook niet .

 

We hebben ook elkaar beloofd dst als er iets is dat we het eerst bespreken met elkaar

 

Ik vond zijn reactie wel grappig toen ik zei dat ik nog opzoek ben op wat ik val en hij zei ik wacht wel tot je het weet ( en daar stond hij met zijn rode oren ) alle we gaan wat sporten in de tuin en dat is minigolf tennissen zwemmen en banketten tot snel iedereen ven nog maalsvik dank iedereen voor de hulp de update volgt morgen wel tot dan

 

 

Mvg Roefel23

Tja,  ik weet niet wat ik zou doen. Je zit in een lastige situatie. Wat heb je precies met zijn vader besproken? En wat gaat hij met Dirk bespreken? 
 

dapper van je dat je dit gesprek toch gehad hebt! Lijkt me lastig om te doen. 
 

Ik begrijp wel dat je je rot voelt, maar het was wel verstandig om te doen.

 

 

Reputatie 2
Badge +3

?

Reputatie 2
Badge +2

Hallo M&M's en andere mensen die mij geholpen hebben nog maals bedankt voor jullie hulp en informatie 

Ik dach het eten is nog niet klaar dus even snel een kleine update we hebben nog wat gepraat maar ik denk dat hij alle naar mijn gevoel ( toen on het zwembad ) heeft hij geprobeerd aan mijn penis te komen maar ik heb gezegd dat ik dat niet wil en hij was even boos ik denk een minuutje of 2 dan is hij terug gekomen en heeft sorry gezegd ik zei het is oke ik weet wat er is maar je weet ook wat ik nu even wíl en toen zijn we naar binnen gegaan om te eten die ik in de diepvriezer had staan ik zei laten we eerst ons omkleden en daar stond hij met een harde penis naar mij te kijken maar hij zei ik zal me zo wel even verwennen dan ben je toch zeker voor een paar uur gerust nu is mijn vraag heb ik dit wel goed aangepakt of moest ik het anders aanpakken of hem laten doen ? 

 

 

En m&m's 

Mijn vriend en ik zijn even jong en hij is ook nog maagd

Reputatie 2
Badge +2

Ow ja 

Mensen tips en info zijn nog steeds welkom ik zal deze topic niet sluiten totdat ik weet voor wek geslaagd ik ben

 

Mvg Roefel23

Hi Roefel23,

 

het is voor jullie allebei even wennen aan de nieuwe situatie.

 

Laat je leiden door je gevoel en ook door je verstand en maak dan telkens de keuzes die jou goed lijken.

 

Het kan dat je er over een dag in sommige gevallen toch weer een beetje anders over denkt, maar zolang je geen dingen doet waarvan je nu al weet dat je dat niet wilt, zal het over het algemeen wel mee vallen. Wees liever wat terughoudender de eerste tijd om te voorkomen dat je overhaaste beslissingen maakt.

 

Elke beslissing of keuze die je maakt, maak je op de dan bestaande situatie en beschikbare informatie. Je moet nu eenmaal de hele dag allerlei keuzes maken en sommige zijn wat makkelijker als andere.

That's live.

Gewoon doorgaan met leven en die andere, nieuwe dingen kun je telkens apart over beslissen.

 

Dat zal hij ook wel begrijpen, maar ik begrijp ook wel dat hij nu wat dingetjes probeert, nu dat hij er open over is geweest. Hij heeft hier al lang naar uitgekeken en voor jou is het een nieuwe situatie.

 

Als hij ook de beste bedoelingen heeft kan hij ook nog wel even wachten en misschien lijkt het je uiteindelijk helemaal niks om meer seksuele dingen met hem te doen. Dat kan ook en dan heeft hij daar ook mee te dealen. Dan moet hij voor dat seksuele gedeelte iemand anders zoeken en kunnen jullie je vriendschap op andere vlakken voort zetten.

 

Komt vast wel goed. Doe het rustig aan.

 

Is die pizza uit de diepvries al opgewarmd :joy: of ga je iets anders eten?

 

Groetjes,

M&M's

 

 

 

Hallo, ik heb al je berichten gelezen en vind dat je dappere en goede keuzes maakt. 

Ik ben 13 jaar en wat is doen is:

  • Lekker een video op youtube kijken
  • Netflix films kijken
  • Chillen en kletsen met vrienden
  • Verder heb ik het erg druk met school(2 vwo technasium) dus heb ik ook niet zo veel vrije tijd.

Wel moet ik even vermelden dat de stap van 6 uur per dag naar 1 uur ofzo per week ook niet meteen gezond is. Met jouw lengte en gewicht is het het beste een afspraak bij de huisarts te maken. En dan kan die je doorverwijzen naar iemand die je een goede verhouding tussen sporten, tv kijken en niks doen, en eten kan geven. Zodat je niet zoveel aankomt dathet ongezond word. En dat je ook niet te ligt blijft. 

Je kunt als je je echt verveelt trouwens ook een boek lezen, en als je geen leuke boeken meer kunt vinden, extra huiswerk vragen ofo. Als je op dit moment nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel.

Ps ik ben 13 jaar. Hoop dat dit niks uitmaakt

Reputatie 2
Badge +2

hey iedereen 

 

ik heb vandaag niet zoveel gedaan toen ik deze morgen de postbus ging leeg maken 

er zat een brief in van Dirk

ik zal het in het kort samen stellen

er staat in 

hallo Dirk hier

ik wil geen vrienden meer met je zijn want ik mag toch niets bij jou doen en jij kan niet echt leven als iemand van 14 jaar wat jij alleen doet is sporten 

toen dacht ik alle ik doe wel dingen buiten sporten ( lezen , leren , mijn fietsen poetsen ) ik begrijp hem niet ik denk dat ik beter iets doe wat ik hier niet zal zeggen want het is niet aardig alleen zullen sommige mensen niet happy zijn.

hallo M&M’s

ik zal stoppen met sporten en alleen nog maar op de training en in de wedstrijd mijn best doen dan heeft mijn lichaam voldoende tijd om te herstellen ow ja ik zag dat ik nu al 40.8 kg weeg en heb al zeker 24 uur niet gesport maar eet wel nog steeds super gezond 

 

en @BoyNL2005,

we hebben het gehad over zijn gedrag en alles wat hij heeft gedaan hij kon het niet ontkennen want hier word alles gefilmd alleen niet in de wc en badkamer zijn vader was zo boos dat ik woorden heb gehoord die ik nog nooit had gehoord ( vloeken ) hij wilde dirk een klap verkopen en ik zei niet doen a.u.b.  geen idee waarom ik dat zei want was nog steeds boos op hem .

alle ik ga het hier bij laten  ik lees jullie later wek weer 

ik dacht ook dat praten wel zal helpen als zijn vader er was en nee ik denk niet dat ik dapper ben maar een domme jongen 

Met Vriendelijke Groeten 

Roefel23

 

ps bijna vergeten hij heeft mijn computer tegen de grond gegooid en een echte chineese vaas van mijn moeder de papa van Dirk stond deze rond 16 uur hier voor de deur om te zeggen dat dirk alles moet terug betalen 

Reputatie 2
Badge +2

hallo M en Ms 

ik ga een brief terug geschreven aan Dirk 

 

ik heb geschreven bedankt voor onze lange vriendschap ik vind het jammer dat jij hier een einde aan wil maken ik zal zeggen denk er nog eens over na en neem je tijd als je wil kunnen we over een paar dagen terug even rond de tafel zitten en dan bespreken we wat er is ik wil nog steeds je vriend zijn maar niet zo intiem meer 

sorry voor alles 

het gaat je goed 

Groetjes Roefel23 ( maar dan mijn echte naam hé )

 

PS laat het maar zitten ik weet wat ik ga doen je zal nooit meer last hebben van mij

het gaat je goed en geniet van jou eenzame leven

 

GoodBye And God Bless You

Reputatie 2
Badge +2

beste mensen

ik neem ook afscheid van jullie het gaat jullie goed en blijf er voor elkaar om te helpen 

jullie allemaal zijn toppers

 

Reputatie 2
Badge +2

Een goedemorgen iedereen

 

Even op M&M's reageren en dan de nieuwe update

M&M's het was geen pizza maar rijst met kip en natuurlijk veel groenten ik zelf heb geprobeerd om er curry saus bij te maken maar die mislukte 😞☺️😊 daarna zijn we gaan fitnessen en dan even sauna en dan even in bubbelbad geweest dan douchen tandenpoetsen en dan wisten we niet goed wat we wilden gaan doen heb een tv op mijn kamer en daar zaten we ook op en ja ik heb een Xbox en een PlayStation na 15 minuten zei mijn vriend laten we wat zappen ik weet nog steeds niet wat hij ermee wilde zeggen want dat woord ( zappen ) had ik nog nooit gehoord dus zei ik kom we gaan op de PlayStation en dat vond hij goed en toen hebben we ik denk 30 minuten zitten zoeken naar een spel die we samen leuk vinden ( ok ik heb wel 2 kasten vol met alleen PlayStation spelletjes en 1.5 kast voor Xbox)  dus lekker ontspannen en na een uurtje of zo zeiden we dat het saai was dus hebben we wat tv gekeken

 

 

 

Update voor iedereen

Mensen ik schrok me bijna dd toen ik wakker werd jullie weten dat niet maar ik slaap altijd in mijn blootje en mijn vriend sliep ook zo maar even terug bij het opstaan dus ik werd eigenlijk wakker omdat ik naar de wc moest en ik weet hij kan er niets aan doen want hij sliep nog maar zijn hand lag dus op mijn penis . heb zijn hand stilletjes van me af gedaan ( om hem niet te wekken ) en ben naar de wc gegaan toen ik terug kwam in mijn kamer was hij wakker ik zei een goedemorgen en blijf maar even liggen we gaan voor 1 keer iets doen wat niet mag van mijn ouders ik snel naar de keuken ontbijt op een karretje en terug naar de kamer alleen was ik vergeten te vragen wat hij wenst te drinken maar geen nood ik vroeg het hem en hij zei ik kijk wel in jou koelkast ok dat was makkelijk vandaag krijgen we geen mailtje van onze meester dus kunnen we veel plezier maken vandaag maar eerst beter iets aantrekken denk ik niet dat iemand ons kan zien ook niet met de gordijnen open of je moet met een verrekijker aan de poort staan dan kan je ons wel zien.

Sorry voor delange tekst maar nu zijn jullie op de hoogte van mij.

 

Mijn vriend is echt een toffe jongen grappig ,aardig , en is altij beleefd geen idee wat hij allemaal vind van mij maar daar gaat het niet om ik voel me goed dus iedereen blij 😄 Ik wens iedereen een fijne dag toe 

 

Mvg Roefel23 

Heb je vragen stel ze maar 

Reputatie 2
Badge +2

zaxy ja nu ongeveer 2 jaar maar vind dat zelf niet zo erg ook al klinkt dit raar maar red me prima alleen

Reputatie 2
Badge +2

Hey  M&M’s 

ik weet dat je dat niet had gezegd maar ik zeg het ik ga alleen nog sporten voor de club  en wat  ik met de overige tijd moet doen geen idee want je ik heb al mijn boeken al uit en heb alles al voor de les geleerd en het huis is ook netjes heb alles  gepoetst vandaag 

ik heb Dirk gezien en hij riep niet zo’n vriendelijke woorden en toen riep hij nog dat hij tot september niet meer buiten mag door mij 

ik heb niets gezegd alleen zit ik te huilen en zie ik het allemaal niet meer zitten. De tekst is verwijderd door de Kindertelefoon omdat deze in strijd was met de forumregels. 

 

Met Vriendelijke Groeten 

Roefel23

Hi Roefel23,

 

bedankt voor de update. Sausje meer of minder is niet zo erg. Je hoeft ook weer niet Masterchef junior te winnen hè.

Ik ben zelf niet zo'n gamer, ik ga liever sporten. Zo heeft iedereen zo zijn eigen dingen. Niks mis mee.

Oh ja, je vriend zal wel ff aan je piemel gezeten hebben terwijl je sliep. Dat deden die jongens die mij en mijn twin misbruikt hebben ook wel. Gelukkig merkten we het niet altijd. Af en toe werden we er wel wakker van, maar ja, we konden er verder toch niks aan doen. Ze gingen gewoon door met alles.

 

Hopelijk doet jouw vriend geen dingen waar jij nog niet aan toe bent.

 

Veel plezier met alles wat jij/jullie vandaag nog gaan doen.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +2

UPDATE :

de dag zit er bijna op we hebben weer veel met elkasr gesproken en hij heeft toch nog 2 maal geprobeerd om aan mijn geslachtsdeel te komen ik was eerst nogal boos dus ban ik naar de sauna gegaan zonder hem en als ik terug kwam heb hem gezegd dat ik het niet fijn vond wat hij deed hij zei ja sorry maar ben zo verliefd op je ik zei dat weet ik en je weet wat ik heb gezegd dus hou daar alstublieft rekening mee hij zei oké zal ik doen . dit gebeurde rond 10 uur.

nu een uurtje ( 14 uur) terug na het zwemmen heeft hij weer een poging gedaan hij heeft hem heel kort aangeraakt want ik was een het drinken . ik wilde eerst roepen tegen hem maar heb ik niet gedaan heb hem wel boos aangezien hij trok zijn zwembroek uit en zei kijk naar mijn penis hij wil jou ik heb niet gezien ik ben gewoon naar binnen gegaan heb rust gevende muziek opgezet en ben beginnen met huilen ik weet niet waar mijn vriend nu is maar hij heeft me dit keer wel evht pijn gedaan 

zal zien of we later vandaag nog eens een gesprek kunnen hebben maar ben nu te verdrietig om hem onder de ogen te komen ik heb me opgesloten in mijn kamer .

Ik weet ook wel als dit geen goede aanpak is maar ik weet nu niet wat ik anders zal moeten doen hij belooft altijd dat hij het niet meer zal doen en dan 30 minuten later wil hij aan mijn penis zitten . 

 

Alle informatie ven hulp is van harte welkom.

hij zal nog langer bij mij moeten blijven totdat onze ouders terug kunnen komen vanuit het buitenland normaal komen ze zaterdag terug maar met deze virus zal dat niet zijn gelukkig storten ze af en toe wat geld op mijn kaart zo kan ik toch gaan winkelen

sorry voor heel deze lange tekst maar het moest even van mijn hart

 

alle ik wens iedereen nog een fijne dag toe ga zo even snel naar de winkel 

 

Met vriendelijke groeten

Roefel23

Reputatie 2
Badge +3

Lekkere ouders je kinderen 2 jaar alleen laten😂

Reputatie 5
Badge +5

Wil je het zelf?

Reputatie 2
Badge +2

maar er komt wel iemand soms kijken of alles goed is maar dat is de overbuur maar die mens is oud dus zei ik dat ik het wel alleen kon dus nu komt hij 1x per week eens langs

Reputatie 2
Badge +2

Wil je het zelf?

Nee als je alles hebt gelezen weet je datvik het niet wil mijn hij wil mij maar ik zit met mezelf in de knoop denk ik omdat ik niet weet wat ik wil daar bedoel ik mee op jongens vallen of op meisjes ik wil gewoon veel sporten en plezier maken met mijn beste vriend niets mis mee toch?

 

Reputatie 2
Badge +2

Hi Roefel23,

 

bedankt voor de update. Sausje meer of minder is niet zo erg. Je hoeft ook weer niet Masterchef junior te winnen hè.

Ik ben zelf niet zo'n gamer, ik ga liever sporten. Zo heeft iedereen zo zijn eigen dingen. Niks mis mee.

Oh ja, je vriend zal wel ff aan je piemel gezeten hebben terwijl je sliep. Dat deden die jongens die mij en mijn twin misbruikt hebben ook wel. Gelukkig merkten we het niet altijd. Af en toe werden we er wel wakker van, maar ja, we konden er verder toch niks aan doen. Ze gingen gewoon door met alles.

 

Hopelijk doet jouw vriend geen dingen waar jij nog niet aan toe bent.

 

Veel plezier met alles wat jij/jullie vandaag nog gaan doen.

 

Groetjes,

M&M's

Hey M&M's

Ik zal nooit een masterchef junior zijn hoor 

Kijk ik probeer gewoon wat lekkers en eetbaars op tafel te zetten ok gisterenavond hebben we wel gelachen omdat het niet was gelukt maar vandaag is het aan hem hij kookt beter als ik gamr ook niet zoveel ik kreeg de Xbox en PlayStation toen ze uitkwamen en de Xbox zit nog steeds in de doos de PlayStation heeft al 3 maal aan gestaan 2x voor muziek en 1 maal voor een game 

Als ik niet sport dan zit ik in het bubbelbad of in de sauna of ik leer of lees 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi @Roefel23

Ik ben zelf een meisje als dat jou uitmaakt. 

Maar het is natuurlijk naar als je beste vriend aan je wilt zitten en jij dat niet wil. Ik vind gewoon dat je dat 1x tegen hem moet zeggen (als je minder boos bent). En dan echt duidelijk zijn. En dan bijv. zeggen: Dat als je nu niet stopt je naar huis kan gaan en ik meen het.

Dan kunnen jullie beide afkoelen en dan als je hem later wéér ziet of appt afspreken waar je ouders bij zijn. Dan weet je zeker dat er altijd iemand bij is. 

Nou veel succes 

hey anoniempjeee_XOXO 

Ik dank u voor de reactie

Mij maakt het niet uut of je een jongen of een meisje bent alle hulp tips informatie is welkom

Daarom heb ik mezelf opgesloten op mijn kamer met rustige muziek alleen heb ik toen ik op mijn kamer kwam iets gedaan waar ik nu wel spijt van heb maar dat zijn zorgen voor later

 

Met Vriendelijke Groeten

Roefel23

Reputatie 2
Badge +1

Wat is een twin

Reputatie 2
Badge +2

Ik denk dat je 1x heel duidelijk moet zijn. Hij doet het nu de hele tijd opnieuw terwijl hij het echt niet leuk vind. 
 

Wil je zeggen wat je op je kamer gedaan hebt waar je spijt van hebt?


wie kookt er vanavond? Haha

groetjes!

 

 

Hallo BoyNL2005

Wat ik heb gedaan wasr ik eigenlijk nu veel spijt van heb is ik heb mijn nieuwe iPhone stuk gegooid op de vloer ik had hem nog net geen maand en mijn laptop is ook al kapot gegooid .

 

Wie er kookt vanavond dat is dirk ( mijn beste vriend )

Ik weet niet hoe ik nog duidelijker kan zijn naar hem toe als ik zeg ik wil het niet of ik vind dit niet leuk of fijn dan weet ik niet meer wat ik nog meer kan doen dsn me opsluiten

 

Mvg Roefel23

Reputatie 2
Badge +2

M&M's weet je waarom ik dat nooit zal worden ik kan niet goed koken ik kan rijst met kip en groenten maken ja maar daar houdt het ook op ☺😊😄😜

Hi @FNAFFAN ,

 

ik denk dat je het woord 'twin’ in een reactie van mij hebt gelezen en ik ben de helft van een tweeling en die andere helft noem ik mijn twin. We zijn allebei jongens en allebei gay.

Twin komt oorspronkelijk uit het Engels en betekent 'tweeling’, maar wordt ook wel in Nederland gebruikt. 

Ik noem mijn tweelingbroertje hier op het forum vaak 'mijn twin’. Om anoniem te blijven gebruik ik nooit zijn echte naam en ook alle andere namen die ik in topics gebruik, zijn niet de echte namen, maar ik gebruik ze wel consequent in al mijn topics en reacties.

Ik hoop dat het duidelijk is en anders hoor ik het wel :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

 

PS als ik het over seksueel misbruik heb (mijn tweelingbroertje en ik zijn samen en tegelijkertijd ruim een jaar lang misbruikt), dan heb ik het nooit alleen over mijn misbruik, maar ook over dat van hem. Als ik dat niet doe, voelt het niet goed, want dan lijkt het alsof ik de enige ben die dat allemaal meegemaakt heb en dat is niet zo. Hij is ook slachtoffer. Vaak onderteken ik mijn reacties (want ik ben de enige van ons 2-en die hier op het forum reacties post)  die over dat onderwerp gaan daarom met ‘M&M's en twin’. Ik doe het ook wel bij topics waarbij ik een band heb met de T.O. en die 'kennen’ twin dan ook uit de verhalen.

Reageer