Wat is jouw fetish?

  • 22 April 2012
  • 86 reacties
  • 12718 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat is jouw fetish?
Fetish: iets waar je opgewonden van word bijvoorbeeld, lange benen of borsthaar.
Ik vind witte sokken wel fijn meer mensen?

86 reacties

Ik weet niet of je het fetisj kan noemen maar vind het altijd mooi als meisjes kleding aanhebben waarin je hun schouders kan zien.
Ik vind een panty waar door je de huid kan zien met een rok aan
Ik vind het leuk als jongens schattige ogen mooi dikke lippen en een mooie scherpe kaaklijn hebben en een sixpack (Ik weet dit telt niet echt mee als een fetish) lol?
my man..
Ik heb een fetisch voor veel schaamhaar, sixpack en gespierde borsten en een dun baardje... ; )
Ik heb een fetish voor jongensvoeten en sokken.
Ik hou van jongensvoeten kietelen, ruiken en masseren.
lip piercings bij jongens is echt hot maar niet echt n fetisj
Ja hoe zeg ik dat meiden/vrouwen die spelen met opblaasbare dingen zoals strandballen dolpheinen etc
Zoals ze leeg laten lopen ofzo.
Alleeen ik schaam me er wel heel erg voor?
Ik word heel geil als ik meiden kleren aan heb meestal trek ik dan een vrouwen string aan met een korte broek die meiden vaak in de zomer dragen en een panty bh met twee sokken er in en een hempje van mn trouwens alle kleren is van me zus wie heeft dit nog meer
Als meiden een strakke broek aan hebben dat je die kont dan ziet hmmmm
bondage omg love it en droogneuken idk why.
Ik ben plas fetisch als meiden plassen
(BD)SM, ik vind het lekker om een meid te pijnigen, vernederen en uit te schelden terwijl we beide naakt zijn.
Ik vind het heel lekker als m,ijn vriendje in me plast terwijl we sex hebben. Het is gewoon een erg bevrijdend gevoel en zo weet ik dat mijn vriendje me vertrouwd.
Ik heb een fetish voor jongens met een brede riem 😛. Als jongens een kort shirt dragen en hun broek een beetje laag waardoor je hun riem ziet vind ik dat erg geil:)
een goed gespierde rug (L) en sixpack of course 🙂 en gespierde armen 0;). Qua kleding v-hals en blousjes 😃
iemand nog een fetish?
voeten fetish
Ik hou ook van mooie voeten in sokken, van jongens 😛.
Ook heb ik een Gipsfetish, deze twee dus een soort van combi met een voetfetish.
Ik heb een dikke meiden/vrouwen fetish.
verder nog iemand met dezelfde ideeën???
Ik heb een voetfetish, en jij waarschijnlijk ook, maar de verschillen daar in zijn zo uitgebreid ...
Jij hebt iets met sokken, ik heb iets met balerina's, blote voeten, nylonkousen etc...
En ik weet als je het "hebt" dat je er nogal gevoelig aan bent. Maar ottieknottie bedoelt het niet kwetsend ;)
Maar ik begrijp hoe het voelt 😉
VOET FETISH, OMG IK WORD HELEMAAL GEIL VAN JONGENS VOETEN, IK SPEEL VEEL MET DE VOETEN VAN M'N VRIENDJE, Z'N VOETEN TEGEN M'N LUL EN DAN KLAARKOMEN, EN VOETEN LIKKEN WAAAAAAAAAAAAAAUUUWWW ! 

JA IK BEN HOMO!

ik ook maar dan geen homo.
maar wel de voeten van mn beste vriend:D
ik op meisjes, maar ik heb niet echt iets fetish.
Misschien gewoon of die persoon er normaal uitziet en niet met gigantische overduidelijk valse lippen en valse borsten enzo
Ik val op jongens....... dus.......
Sixpackje 🆒
Donker haar, groene ogen. Ondeugend koppie en een armbandje ofzo om zijn pols, lange benen en slank  *Shit... dat is een hele persoon haha. Maar als ik zo'n jongen tegenkom...*

xx
Ik weet niet ofik homo ben,kan wel erg geil vinden vanvrouwenmet grote borsten,maar Vins zeer geil jongens met speedo,maar heb geen seksuele behoeftes met jongens

Reageer