Wat is jouw fetish?

  • 22 April 2012
  • 86 reacties
  • 12736 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat is jouw fetish?
Fetish: iets waar je opgewonden van word bijvoorbeeld, lange benen of borsthaar.
Ik vind witte sokken wel fijn meer mensen?

86 reacties

Bruin krullend haar. Blauwe ogen. Sixpack! 🆒 
1 iemand uit mijn klas heeft alles daarvan! 😮
- Reactie verwijderd, tegen te forumregels in.
Het is niet toegestaan contact te zoeken met elkaar voor buiten het forum.-
Een v-hals en een sixpack x
Ik heb ook een fetish, een wol fetish, dat betekend dat ik opgewonden raak van wollen truien, misschien klinkt dit raar, maar het is echt zo
VOET FETISH, OMG IK WORD HELEMAAL GEIL VAN JONGENS VOETEN, IK SPEEL VEEL MET DE VOETEN VAN M'N VRIENDJE, Z'N VOETEN TEGEN M'N LUL EN DAN KLAARKOMEN, EN VOETEN LIKKEN WAAAAAAAAAAAAAAUUUWWW ! 

JA IK BEN HOMO!
Sixpack <3___<3
Latex, Bondage, Wet and Messy, geweldig :3
Ik vind jongens die wat bredere schouders hebben en lang zijn  wel aantrekkelijk :$
En natuurlijk lekker kontje :D
Xxx Anouk
borsten en billen :P 
sixpack SWS. <3333!

jaaaaaaaaa sixpack!!!!! bijna ieder meisje houdt daar wel van!
 Behalve ik lol n.n 
Jongens met warrig haar & blond. :o
Ik weet niet ofik homo ben,kan wel erg geil vinden vanvrouwenmet grote borsten,maar Vins zeer geil jongens met speedo,maar heb geen seksuele behoeftes met jongens
Donker haar, groene ogen. Ondeugend koppie en een armbandje ofzo om zijn pols, lange benen en slank  *Shit... dat is een hele persoon haha. Maar als ik zo'n jongen tegenkom...*

xx
Ik val op jongens....... dus.......
Sixpackje 🆒
ik op meisjes, maar ik heb niet echt iets fetish.
Misschien gewoon of die persoon er normaal uitziet en niet met gigantische overduidelijk valse lippen en valse borsten enzo
VOET FETISH, OMG IK WORD HELEMAAL GEIL VAN JONGENS VOETEN, IK SPEEL VEEL MET DE VOETEN VAN M'N VRIENDJE, Z'N VOETEN TEGEN M'N LUL EN DAN KLAARKOMEN, EN VOETEN LIKKEN WAAAAAAAAAAAAAAUUUWWW ! 

JA IK BEN HOMO!

ik ook maar dan geen homo.
maar wel de voeten van mn beste vriend:D
verder nog iemand met dezelfde ideeën???
Ik heb een voetfetish, en jij waarschijnlijk ook, maar de verschillen daar in zijn zo uitgebreid ...
Jij hebt iets met sokken, ik heb iets met balerina's, blote voeten, nylonkousen etc...
En ik weet als je het "hebt" dat je er nogal gevoelig aan bent. Maar ottieknottie bedoelt het niet kwetsend ;)
Maar ik begrijp hoe het voelt 😉
Ik heb een dikke meiden/vrouwen fetish.
Ik hou ook van mooie voeten in sokken, van jongens 😛.
Ook heb ik een Gipsfetish, deze twee dus een soort van combi met een voetfetish.
iemand nog een fetish?
voeten fetish
een goed gespierde rug (L) en sixpack of course 🙂 en gespierde armen 0;). Qua kleding v-hals en blousjes 😃
Ik heb een fetish voor jongens met een brede riem 😛. Als jongens een kort shirt dragen en hun broek een beetje laag waardoor je hun riem ziet vind ik dat erg geil:)
Ik vind het heel lekker als m,ijn vriendje in me plast terwijl we sex hebben. Het is gewoon een erg bevrijdend gevoel en zo weet ik dat mijn vriendje me vertrouwd.
(BD)SM, ik vind het lekker om een meid te pijnigen, vernederen en uit te schelden terwijl we beide naakt zijn.
Ik ben plas fetisch als meiden plassen

Reageer