Vraag

Wat is edgen en hoe doe je het

  • 17 June 2020
  • 51 reacties
  • 13675 Bekeken


Toon eerste bericht

51 reacties

Ik zal het vandaag als ik tijd heb misschien eens proberen 😂

Sommige mensen vinden het geil om op een foto van iemand te spuiten die ze op hun telefoon hebben, en dan kan je het van je telefoon af likken.

Reputatie 3
Badge +3

Idd eig gwn rukken en net voordat je het gevoel krijgt dat je moet spuiten stop je en als het gevoel weg is ga je weer door… als je dit vaker achter elkaar doet heb je meestal een heftiger orgasme🤪

Reputatie 3
Badge +3

Zou ik dan zo ook kunnen klaarkomen zonder sperma?

Idk… van de meeste jongens hoor ik wel dat ze juist meer en harder spuiten met edgen maar misschien als je gwn na een paar x stopt ofz dus dat je stopt met rukken, weer doorgaat, weer stopt enz. Maar dan uiteindelijk niet zo ver gaan dat je spuit… dan heb je het gevoel van spuiten een paar x gehad maar zonder sperma zgmr

Ja

Reputatie 3
Badge +3

Zou ik dan zo ook kunnen klaarkomen zonder sperma?

Idk… van de meeste jongens hoor ik wel dat ze juist meer en harder spuiten met edgen maar misschien als je gwn na een paar x stopt ofz dus dat je stopt met rukken, weer doorgaat, weer stopt enz. Maar dan uiteindelijk niet zo ver gaan dat je spuit… dan heb je het gevoel van spuiten een paar x gehad maar zonder sperma zgmr

Misschien dat ik het straks eens ga proberen

Niceee laat maar even weten hahah veel plezier🤪

Ja

Oee geill hoorrr🤪

Haha ja zeker waar

Dan blijf je gewoon zo'n geil gevoel houden weet je wel. En dan ff 1 minuutje wachten en...

Reputatie 3
Badge +3

Owh haha wattan? Dan kan k tips geven whaha

Reputatie 3
Badge +3

Oh dan kan het wel lukken denk ik… maar ik bedoelde zgmr; als je ligt en je legt je stijve op je buik dan zie je je schacht en ballen als goed is… als je je pink tegen je schacht aan legt en dan richting je ballen duwt, kom je vanzelf tussen je ballen en lul… als je daar dan zgmr zit met t edgen, vind ik het makkelijker om het in te houden…. beetje vaag I know haha

Reputatie 3
Badge +3

Als je niks doet spuit het er gwn uit maar iets minder hard maar als je tegenhoudt wordt het wel makkelijker om je sperma binnen te houden😉

niceee

Reputatie 3
Badge +3

Voor zover ik weet niet haha 

Reputatie 3
Badge +3

Ja

Oee geill hoorrr🤪

Reputatie 3
Badge +3

Dat verschilt per persoon… sommigen kunnen na 10 minuten nog wel weer een x spuiten en anderen na een paar uur of miss wel een dag… maar als je vaak rukt en al in de puberteit bent denk ik dat het niet super lang duurt 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Luca-Boy en Thom53,

We hebben de quotes uit jullie reacties verwijderd om het forum overzichtelijk te houden. Willen jullie niet onnodig quoten? Onnodig quoten is als je direct op elkaar reageert, omdat het dan duidelijk is dat het een reactie op de ander is. Als er bijvoorbeeld tien mensen hebben gereageerd en je wilt op 1 persoon reageren is het wel handig om de quote-knop te gebruiken.

Bedankt alvast!

Groetjes,

Hester van De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +3

@Hester is goed, gaan we doen! Sorry

Oke dank u

Ik heb soms wel voorvocht maar dat kun je niet tegenhouden toch? 

Reputatie 3
Badge +3

Nee vgm niet idd dus dat komt er gwn uit… maar dat is niet heel veel toch? dus dat minder troep haha

Ik heb het eerlijkgezegd nog nooit geprobeerd meestal heb ik er geen zin meer in als ik het al eens heb gedaan

Nee het zijn maar een paar druppels, ik heb het wel een keer geproefd maar ik heb mijn sperma nog nooit geproefd jij wel?

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb op een of andere manier het gevoel datmijn ballen nog niet vol zijn haha kan dat?😂 Is het lekkerder als ze zegmaar vol zitten of maakt dat niet uit

Hahaha… als je iets langer wacht totdat je meer sperma hebt, spuit je meer. Vind ik persoonlijk wel geiler ja

Reputatie 3
Badge +3

Niceeee, was het lekker? Ja ik was een keer nieuwsgierig dus had het geproefd haha maar ik heb dan weer nooit m’n voorvocht geproefd.

Reputatie 3
Badge +3

Ja het smaakte een beetje zoutig, hoe smaakt sperma?

Oh haha Nice… bij mij smaakte het beetje zoet, niet heel erg maar gwn klein beetje maar idk of dat bij iedereen hetzelfde is haha 

Reputatie 3
Badge +3

Misschien dat ik het een keer zal proberen op korte termijn😂

😂😂😂niceeee laat maar weten hoe t was als je t doet haha

Reputatie 3
Badge +3

Is het misschien een goed idee dat ik het in een bakje spuit en dat ik het dan oplik of heb je een beter idee?

Ja vanalles kan eig haha... 

  • als je lenig genoeg bent kan je ook met je benen omhoog met je knieën boven je hoofd zgmr als je ligt en dan kan je gwn in je mond spuiten;
  • Als je op je buik spuit kan je het oppakken en van je vingers aflikken (wel lastiger want oppakken gaat lastig haha)
  • Je kan ook staand spuiten en dat je in je hand spuit, dan kan je het daaruit likken
  • bakje kan idd ook maar dat is miss iets minder geil… verschilt per persoon haha

Reageer