Vraag

Wat is edgen en hoe doe je het

  • 17 June 2020
  • 51 reacties
  • 12501 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat is edgen precies? Ik heb er wel van gehoord maar nog nooit gezien of geprobeerd. Hoe doe ik dat


51 reacties

Hoi

 

Geen idee wat ‘edgen’ is. Ik zal het even opzoeken. 

 

Edgen blijkt orgasmebeheersing te betekenen. Door te edgen krijg je controle over je orgasme, en kan je gedurende een lange periode een hoog niveau van seksuele opwinding bereiken, zonder klaar te komen. Blijkbaar kom je na het edgen intenser klaar. 

 

Om te edgen masturbeer je tot je het gevoel krijgt bijna klaar te komen. Dan stop je kort even. Dat doe je een paar keer; dat masturberen en stoppen. Hoe meer je dat oefent, hoe langer je door kan gaan, en hoe intenser je orgasme wordt. 

 

Jongens kunnen ook een andere methode proberen. Daarbij breng je jezelf tot op het randje van een orgasme, om dan dertig seconden lang te stoppen en in het uiteinde van je penis te knijpen. Daarna ga je door met masturberen. 

 

Dit heb ik ook maar van het internet. Zelf heb ik hier geen ervaring mee. 

 

Gr. Kenshin

Wat Kenshin al zei, maar als ik het doe knijp ik alleen niet aan het uiteinde van mijn penis en stop ik vaak maar een paar seconden of ik doe het even sloom.

Reputatie 3
Badge +3

Idd eig gwn rukken en net voordat je het gevoel krijgt dat je moet spuiten stop je en als het gevoel weg is ga je weer door… als je dit vaker achter elkaar doet heb je meestal een heftiger orgasme🤪

Zou ik dan zo ook kunnen klaarkomen zonder sperma?

Reputatie 3
Badge +3

Zou ik dan zo ook kunnen klaarkomen zonder sperma?

Idk… van de meeste jongens hoor ik wel dat ze juist meer en harder spuiten met edgen maar misschien als je gwn na een paar x stopt ofz dus dat je stopt met rukken, weer doorgaat, weer stopt enz. Maar dan uiteindelijk niet zo ver gaan dat je spuit… dan heb je het gevoel van spuiten een paar x gehad maar zonder sperma zgmr

Zou ik dan zo ook kunnen klaarkomen zonder sperma?

Idk… van de meeste jongens hoor ik wel dat ze juist meer en harder spuiten met edgen maar misschien als je gwn na een paar x stopt ofz dus dat je stopt met rukken, weer doorgaat, weer stopt enz. Maar dan uiteindelijk niet zo ver gaan dat je spuit… dan heb je het gevoel van spuiten een paar x gehad maar zonder sperma zgmr

Misschien dat ik het straks eens ga proberen

Idd eig gwn rukken en net voordat je het gevoel krijgt dat je moet spuiten stop je en als het gevoel weg is ga je weer door… als je dit vaker achter elkaar doet heb je meestal een heftiger orgasme🤪

Thanks

Hoi

 

Geen idee wat ‘edgen’ is. Ik zal het even opzoeken. 

 

Edgen blijkt orgasmebeheersing te betekenen. Door te edgen krijg je controle over je orgasme, en kan je gedurende een lange periode een hoog niveau van seksuele opwinding bereiken, zonder klaar te komen. Blijkbaar kom je na het edgen intenser klaar. 

 

Om te edgen masturbeer je tot je het gevoel krijgt bijna klaar te komen. Dan stop je kort even. Dat doe je een paar keer; dat masturberen en stoppen. Hoe meer je dat oefent, hoe langer je door kan gaan, en hoe intenser je orgasme wordt. 

 

Jongens kunnen ook een andere methode proberen. Daarbij breng je jezelf tot op het randje van een orgasme, om dan dertig seconden lang te stoppen en in het uiteinde van je penis te knijpen. Daarna ga je door met masturberen. 

 

Dit heb ik ook maar van het internet. Zelf heb ik hier geen ervaring mee. 

 

Gr. Kenshin

Thx

Reputatie 3
Badge +3

Zou ik dan zo ook kunnen klaarkomen zonder sperma?

Idk… van de meeste jongens hoor ik wel dat ze juist meer en harder spuiten met edgen maar misschien als je gwn na een paar x stopt ofz dus dat je stopt met rukken, weer doorgaat, weer stopt enz. Maar dan uiteindelijk niet zo ver gaan dat je spuit… dan heb je het gevoel van spuiten een paar x gehad maar zonder sperma zgmr

Misschien dat ik het straks eens ga proberen

Niceee laat maar even weten hahah veel plezier🤪

Het is mislukt😂 volgende keer beter, nog tips?

Reputatie 3
Badge +3

Owh haha wattan? Dan kan k tips geven whaha

Ik ben te snel klaargekomen en kon het niet tegenhouden😂😂

Reputatie 3
Badge +3

Owh😂😂 meestal als ik het niet kan tegenhouden trek ik m’n hand helemaal omlaag waardoor m’n voorhuid dus helemaal naar achter gaat en dan duw ik met m’n hand tussen m’n ballen en m’n lul (niet te hard) en dan proberen tegen te houden, gaat wat makkelijker vind ik…. maar ligt er ook een beetje aan hoever je voorhuid over je eikel zit met een stijve?

Niet heel veel maar ik snap het niet helemaal met dat duwen bij je ballen 

Reputatie 3
Badge +3

Oh dan kan het wel lukken denk ik… maar ik bedoelde zgmr; als je ligt en je legt je stijve op je buik dan zie je je schacht en ballen als goed is… als je je pink tegen je schacht aan legt en dan richting je ballen duwt, kom je vanzelf tussen je ballen en lul… als je daar dan zgmr zit met t edgen, vind ik het makkelijker om het in te houden…. beetje vaag I know haha

Oh oke wat gebeurt er dan blijft je sperma dan binnen?

Reputatie 3
Badge +3

Als je niks doet spuit het er gwn uit maar iets minder hard maar als je tegenhoudt wordt het wel makkelijker om je sperma binnen te houden😉

Oke is dat dan niet schadelijk ofzo

Reputatie 3
Badge +3

Voor zover ik weet niet haha 

Nog ff een andere vraag hoe lang duurt het om nieuw sperma te maken 

Reputatie 3
Badge +3

Dat verschilt per persoon… sommigen kunnen na 10 minuten nog wel weer een x spuiten en anderen na een paar uur of miss wel een dag… maar als je vaak rukt en al in de puberteit bent denk ik dat het niet super lang duurt 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Luca-Boy en Thom53,

We hebben de quotes uit jullie reacties verwijderd om het forum overzichtelijk te houden. Willen jullie niet onnodig quoten? Onnodig quoten is als je direct op elkaar reageert, omdat het dan duidelijk is dat het een reactie op de ander is. Als er bijvoorbeeld tien mensen hebben gereageerd en je wilt op 1 persoon reageren is het wel handig om de quote-knop te gebruiken.

Bedankt alvast!

Groetjes,

Hester van De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +3

@Hester is goed, gaan we doen! Sorry

Oke dank u

Ik heb soms wel voorvocht maar dat kun je niet tegenhouden toch? 

Reageer